Skocz do zawartości

Battlefield 3


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

@Kazuun

To był minus BC2 - nie było dobrego countera na heli. Owszem, na początku można było się całkiem szybko strącić, bo nie było flar ale jak tylko je wprowadzili to gra stała się uciążliwa, bo lotki nie dość, że poruszały się ślamazarnie i trafiała 1 na 4 to jeszcze szybko je strącano. Dodatkowo obsługa AT4 do najprostszych nie należała więc i ten element odpadał. Jedyną dobrą bronią przeciwko heli była wieżyczka AA ale i tutaj rodził sie problem - była nazbyt delikatna (90% heli pierwsze co robiło to niszczyło AA) a po drugie jej rosyjska wersja to była jakaś kpina. Owszem, miała ona większego kopa niż VADS ale wymagała od uzytkownika większego skilla, bo nie wystarczyło tylko zalockować przed celem i patrzeć na wskaźnik trafienia.

 

 

@Stona

Fair to będzie teraz, po tym jak Dice dodało stingery i igły. Będziesz miał szansę sprawdzić się ze swoim dobrym lataniem.

a kubicz nie ma haxów na nóż - on potrafi go używać, Ty nie :)

Edytowane przez greah
Opublikowano

@stona

Eeeee, a to kody nie powinny znajdować się na kartkach etc w pudełku z grą?

 

 

@Rinek

Nóż miał swoje dziwne działania w BC2. Sam kubicz mówił, ze zdarzało mu się przeteleportować przez ścianę do środka budynku gdy dziabał kogoś przez ścianę etc. Raz wyskoczył z okna za kolesiem, diabnął w locie, a po animacji znów był na piętrze w środku ;p No i mini magnesu chyba nikt nie zdementuje.

Opublikowano (edytowane)

Tak, ale on jako jedyny z nas potrafił tego użyć na swoją korzyść więc trzeba to zaliczyć jako skill. Kilka razy udało mi się zdobyć blachę wykorzystując to przyciąganie i nie powiem aby wyczucie tego momentu było łatwe.

Edytowane przez greah
Opublikowano

czyli nici z grania na low aby widzieć więcej

 

Czyli plus dla Dice ;)

 

@ topic noży

miał haxy wbudowane w grę ;P

 

@ helka

Nie ogarniam jak działa igła/stinger w BF3. Lokuję się na gościu, strzelam, po chwili on puszcza flary, a po kilku sekundach dostaję punkty za vech.dmg :D Chyba że flary puszcza za wcześciej.

 

W BC2 AA ownuje helkę. Flary muszą być jakie są , bo skopany jest pocisk z RPGa który wyczynia w powietrzu piruety jak łyżwiarka figurowa w tańcu na lodzie. Gdyby znerfili pocisk [nie wiem, tylko 2-3 manewry,a nie że lata jak po sznurku] i dali więcej czasu na przeładowanie flar byłoby idealnie.

Opublikowano

Ja kupilem w Ultimie i nic nie dostalem jeszcze :f

Sprawdż w historii zamówień, ja tam znalazłem wszystkie.

 

czyli nici z grania na low aby widzieć więcej

Więcej, to że w becie nie było ultra to były bajki. Tak jak mówiłem, Ultra = to samo co high, + MSAA, pfff.

Opublikowano

Skąd te wnioski? Z tego slajdu? o.O

 

Bo idąc Twoim tokiem rozumowania [wychodząc z mojego założenia, że wnioski wysuwasz na podstawie slajdu ;f ] różnice pomiedzy low/med/high/ult to tylko i wyłącznie włączone dodatkowe ficzery lub nie. A chyba zgodzisz się że to nie na tym polegało.

Opublikowano (edytowane)

Do takiego wniosku można już dojść po artykule na geforce.com, a ten slajd w sumie też wiele mówi. Skoro te ultra miały by być czymś cudownym, to na pewno już dawno by się tym pochwalili. Nie liczył bym.

Edytowane przez ako

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...