Opublikowano 27 października 201113 l Ty jesteś ale czamburyn, pisałem Ci na gg, na tsie i w ogóle nawet list Ci wysłałem że mi majk nie działa Daj imię swojego pamperka. Co prawda dziś już nie pogram, ale z TSa słyszałem że tam ostro dziobiesz, to jutro możemy większą ekipą pograć
Opublikowano 27 października 201113 l kolejna garść błędów: - ponton wygląda jak min. 4osobowy, wchodzą do niego 4 osoby, ponton rusza, gra podaje informację, że dwóch graczy popełniło samobójstwo. Wniosek? Ponton 4osobowy jest 2 osobowy. - brak jakichkolwiek konsekwencji co do obrażeń. Strzelałem z kilku metrów w gąsiennice i nic, zero info o unieruchomieniu (poszły 3 rakiety). Oberwałem raz od jakiegoś gracza i czołg poszedł z dymem. - w momencie zalockowania javelina, gdy czołg wjedzie na minę albo zostanie unieruchomiony lock zostaje zdjęty. Raz zrobiłem pułapkę - zalockowałem javelin, czekałem aż czogł wjedzie na miny i bum - frag dla javelina. Srogo się zdziwiłem jak po wjeździe na miny czołg zwyczajnie "zrzucił" z siebie locka. Swoją drogą zniszczenie czegokolwiek rakietami graniczy z cudem - 99% graczy jak dostaje info o braku mobilności zwyczajnie ucieka a ja dostaję marne 200pts za zniszczenie (przez co kończe rundę z masą naszywek, 2k na koncie i 5 fragami)
Opublikowano 27 października 201113 l A wam jak chodzi przy ultra? Edytowane 27 października 201113 l przez walek
Opublikowano 28 października 201113 l W (pipi) i jeszcze wiecej za przeproszeniem haxorow, lipka straszna. Milo jest jak zaczynasz pierwsza runde i 1s pozniej dostajesz headshot LOL. Co gorsza nowy aim bot ma zarabiscie duzo dodatkowych opcji poza samymi headshotami i jest regularnie updateowany tak aby PB go niewykrywal.
Opublikowano 28 października 201113 l - brak jakichkolwiek konsekwencji co do obrażeń. Strzelałem z kilku metrów w gąsiennice i nic, zero info o unieruchomieniu (poszły 3 rakiety). Oberwałem raz od jakiegoś gracza i czołg poszedł z dymem. Z czego, z RPG? Nigdy jeszcze nie zginąłem od 1 strzału. Poza tym, no kurcze, ja nie wiem Rinku, może masz za duże wymagania co do RPG. Mi się naprawdę fajnie rozwala czołgi. Tak samo miny. Jak postawię 1 , to mam pewność że czołg unieruchomię, jak postawię 2 to zniszczę. ZAWSZE. Javelina jeszcze nie odkryłem więc nie wiem jak działa. Swoją drogą zniszczenie czegokolwiek rakietami graniczy z cudem - 99% graczy jak dostaje info o braku mobilności zwyczajnie ucieka a ja dostaję marne 200pts za zniszczenie (przez co kończe rundę z masą naszywek, 2k na koncie i 5 fragami) To dobijaj ich karabinem To akurat jest imho spoczko, że załoga ma czas na ucieczkę. Jak będę miał trochę czasu, a nie znajdę w necie, to sprawdzę hitboxy na czołgu. W BF2 na czołgu było miejsce pod wieżą, gdzie jeden pocisk załatwiał sprawę. - za zniszczenie min przeciwnika dostaje się punktu - fajnie - czy mi się wydaje, czy gdzieś zniknęło robienie grup w battlelogu? Wczoraj coś próbowałem ale nie bardzo mi wychodziło
Opublikowano 28 października 201113 l Singiel singiel i po singlu - niestety ale singiel jest poprostu słaby i już MW2 był bardziej ciekawy. Grafiką i efektami BF3 zjada MW3 na śniadanie ale singiel w ogóle nie porywa, ot rzucają raz tu raz tam, do tego misja z pociągiem to już lekka farsa, wszyscy siedzą w pokoiku obok torów, skok przez płot do pociągu z głównym badassem to juz akcja na miarę prison breaka.
Opublikowano 28 października 201113 l Battlefield = multi. Taki napis powinien być na opakowaniu tej gry Ps. W pierwszym poście macie dane do TS'a i link do plutonu Edytowane 28 października 201113 l przez Stona
Opublikowano 28 października 201113 l Tak sobie rozkminiam, że to chyba pierwsza gra która WYMAGA ciągłej rotacji w setupie pamperków. Przynajmniej do czasu, aż nie będzie więcej serwów typu łan map 24/7
Opublikowano 28 października 201113 l Z czego, z RPG? Nigdy jeszcze nie zginąłem od 1 strzału. Poza tym, no kurcze, ja nie wiem Rinku, może masz za duże wymagania co do RPG. Mi się naprawdę fajnie rozwala czołgi. Tak samo miny. Jak postawię 1 , to mam pewność że czołg unieruchomię, jak postawię 2 to zniszczę. ZAWSZE. Javelina jeszcze nie odkryłem więc nie wiem jak działa. miny działają wybornie - stawiam trzy w rzędzie w newralgicznych punktach i w 9 przypadkach na 10 mam fragi a nie punkty za unieruchomienie javelin może i przydatny ale nie wiem jak będzie wyglądało nabijanie fragow tym czymś. Tak jak wspomniałem - unieruchomienie pojazdu przez innego żołnierza/miny odlockowuje (wiem, nowomowa) pocisk i trzeba namierzać na nowo a w tym czasie wyskoczy engi i podreperuje maszynę. Dodatkowo zniszczenie maszyny wymaga 3 pocisków - zrobiłem eksperyment i ustawile się na tej mapie z rafinerią zaraz przy A tak aby widzieć wszystko i wszystkich; zalockowalem jadący czołg, pocisk poleciał w niebo a następnie uderzył; drugi pocisk unieruchomił pojazd natomiast trzeci zniszczył. Jak dla mnie glupota, bo nie po to wymieniam rpg z 6 rakietami na javelina z 3 aby i tak tłuc jak głupi i nie mieć z tego nawet jednego fraga. To dobijaj ich karabinem To akurat jest imho spoczko, że załoga ma czas na ucieczkę. Jak będę miał trochę czasu, a nie znajdę w necie, to sprawdzę hitboxy na czołgu. W BF2 na czołgu było miejsce pod wieżą, gdzie jeden pocisk załatwiał sprawę.Używając javelina musisz być daleko, bo lockowanie trochę trwa a pocisk wystrzelony kilka metrów od czołgu potrafi zgłupieć i polecieć w siną dal. Z tego powodu ciężko będzie kogokolwiek ustrzelić jak zacznie uciekać. Jest jeszcze jedna kwestia - z jednej strony mi się podoba, bo sam to odkryłem i używam cały czas ale z drugiej jak inni to wyłapią to Dice gotowe wprowadzić "poprawkę" i nici z zabawy. Co takiego? Noktowizor działający jak wizja Predatora. To co było w becie uniemożliwiało używanie tej zabawki w świetle dziennym - tutaj nawet za dnia wszystko jest zielone i nie razi po oczach a dodatkowo wszystko co ciepłe widać jako piękną, żółtą plamę. Co to daje? Polecam wypróbować na Caspian Border - wskakuję do lasu, oko w noktowizor i wszystkie kampy moje. Już wyzywano mnie od haxorów, bo wyłapywałem graczy, którzy leżeli prawie wtopieni w drzewa czy krzaki. Tak na marginesie - na wyższych poziomach gra będzie całkiem ciekawie nagradzała dobrze złożone składy. Każdą klasą używam perka sprint ale w przypadku engi muszę brać więcej rakiet przez co moja mobilność spada. Grając w czterech będzie można brać perki drużynowe i przyznam, że wizja sprint+exp+flak+ammo prezentuje się okazale. Zakładam, że dzisiaj na TS będzie kilka osób i wieczorem pogramy. Edytowane 28 października 201113 l przez greah
Opublikowano 28 października 201113 l Jak już mówiłem, nie wiem jak działa Javelin, bo dopiero odblokuję ale IMHO jeśli trafia czołg z góry, to powinien mieć większy wygar niż rpg. Możemy sprawdzić na jakiś pustym serwie ile co zabiera energii Ja teraz poluję na gaymorey , ta broń na bazarze będzie rządzić Edytowane 28 października 201113 l przez Stona
Opublikowano 28 października 201113 l W battlelogu jest mega opcja - zapisuje wszystkie staty z gier w których się grało
Opublikowano 28 października 201113 l Jak już mówiłem, nie wiem jak działa Javelin, bo dopiero odblokuję ale IMHO jeśli trafia czołg z góry, to powinien mieć większy wygar niż rpg. Możemy sprawdzić na jakiś pustym serwie ile co zabiera energii W rzeczywistości javeliny to niszczyciele czołgów, tutaj to jakieś sztuczne ognie. Zanim go odblokowałem myślałem, że to będzie jedna rakieta ale za to z potężnym uderzeniem tj. latam sobie ze słabszą niż pozostałe klasy bronią ale za to dostałem jeden pocisk, który natychmiastowo niszczy czołg a jedyna szansa na przetrwanie to wybranie perka z armorem (i wtedy javelin tylko unieruchamia). Dostałem za to pocisk, który jest takiej samej mocy co pozostałe rakiety a jedyna różnica to to, że ma namierzanie (które lockuje się bardzo długo i zwykłe wjechanie za kontener zaraz je zdejmuje). Jak dla mnie to za mało jak na coś czego mam tylko 3 sztuki. Dodatkowo powinni coś zrobić z zależnością flara/stinger, bo ostatnio wystrzelałem pół zasobu w gościa, który wyrzucał z siebie flary jedna za drugą. W BC2 jak rzuciło się flary to przez chwilę człowiek latał niezabezpieczony - tutaj po wystrzeleniu reload to kilka sekund, które zakładają się z czasem potrzebnym na przeładowanie i kolejne zalockowanie rakietnicy. Jak narazie jedynym sposobem jest "straszenie" pilota zalockowaną rakietą i czekanie aż puści flary aby dopiero po tym zwolnić spust i wypuścić rakietę.
Opublikowano 28 października 201113 l @Rinek Tak samo działał predator w becie - latałem z nim na pierwszej części mapy i nic mnie w niem nie "oślepiało". Ale muszę go faktycznie odblokować, bo kurde niektóre mapy mają momentami takie ciemne miejsca ze (pipi) widać... a nawet tego nie widzę i często wdeptuję. Jak np schody na Seine Crossing pomiędzy RU Base i Momument Square. Ktoś mi powie jak zabić helkę ze Stingera? - lockuję, strzelam, koleś puszcza flary, rakieta missuje - ponownie lockuję, strzelam, znów flary - tym razem lockuję, czekam, koleś puszcza flary, locking się przerywa i trzeba od zera. Tak jak mówił Rinek przed premierą. Jak mam zabić coś skoro flary mają szybszy reload niż mój locking on? Obecnie czekam aż helka zawiśnie i strzelam z RPG - inaczej nigdy nie ustrzelę nic. Edytowane 28 października 201113 l przez Kazuun
Opublikowano 28 października 201113 l A siedziałeś kiedyś w heli i oberwałeś wtedy rakietą? Też ciekawe. W BC2 obrywałeś rakietą i heli zaczynał dwusekundowy taniec w ktorym trzeba było wyskoczyć - tutaj tylko słychać uderzenie jakby młotkiem o blachę i można dalej latać tyle, że ma się nadsterowność. Dzieje się tak nawet w przypadku tego ogryzka do zwiadu na którego powinna wystarczyć jedna rakieta (bo to samo szkło i śmigło). Najlepsze w tym wszystkim jest to, że większą "silę rażenia" ma drewniany słup niż rakieta - kilka razy na mapie z rafinerią, podczas wyczynów rodem z airwolfa, zawadziłem lekko o jakiś słup i zginąłem dosłownie w ułamku sekundy. btw Też macie problemy z wyczuciem spadochronu? Kilka razy zaliczylem glebę, bo po kliknięciu spacji spadochron tak jakby nie zaskakiwał i kilka razy zdarzyło mi się, że spadochron "cofnął" mnie w powietrzu (tj. widziałem, że jestem na wysokości 3 piętra budynku a po odpaleniu spadochronu nagle bylem jakieś dwa piętra nad budynkiem).
Opublikowano 28 października 201113 l hehe bo to logika gier. we "wspanialym" gta4 matka natura tez jest lepsza od ludzkiej technologi bo w slup mozna wjechac i zlamac a drzewa nawet nie zarysujesz
Opublikowano 28 października 201113 l Jak tak to czytam to wychodzi, ze coraz bardziej halo caly ten BF3 - singiel cienki, z multi klopot, jak nie serwery, to duzo niedopracowanych elementow. Zeby sie nie okazalo, ze ta premiera to najwiekszy zawod roku, mimo ocenek 9/10 w recenzjach.
Opublikowano 28 października 201113 l Dodawajcie mnie na origin. MaZZeoPL Wrażenia po 3h są super, aczkolwiek design niektórych map to porażka (Conquest na metro ftw), brak voipa i jakieś durnoty ze squadami (jest lista squadów a i tak jest opcja wyszukiwania, nie mogę wybrać tego którego chce :F) ograniczają teamplay. Jutro napiszę co ogółem sądze o multi.
Opublikowano 28 października 201113 l Dodawajcie mnie na origin. MaZZeoPL Wrażenia po 3h są super, aczkolwiek design niektórych map to porażka (Conquest na metro ftw), brak voipa i jakieś durnoty ze squadami (jest lista squadów a i tak jest opcja wyszukiwania, nie mogę wybrać tego którego chce :F) ograniczają teamplay. Jutro napiszę co ogółem sądze o multi. Jeśli na dole masz JOIN, to dołączasz. Jeśli masz "ptaszka" przy nazwie składu, to znaczy że tam jesteś, jeśli masz ptaszka na samym dole [xd] to znaczy że jesteś bez składu. Jeśli w składzie są 2 osoby a nie ma napisu join to znaczy że skład jest zamknięty. Myślałem że to proste. Jak tak to czytam to wychodzi, ze coraz bardziej halo caly ten BF3 - singiel cienki, z multi klopot, jak nie serwery, to duzo niedopracowanych elementow. Zeby sie nie okazalo, ze ta premiera to najwiekszy zawod roku, mimo ocenek 9/10 w recenzjach. I tak nie kupiłeś, to dla Ciebie nie powinno to robić różnicy Też macie problemy z wyczuciem spadochronu? Kilka razy zaliczylem glebę, bo po kliknięciu spacji spadochron tak jakby nie zaskakiwał i kilka razy zdarzyło mi się, że spadochron "cofnął" mnie w powietrzu (tj. widziałem, że jestem na wysokości 3 piętra budynku a po odpaleniu spadochronu nagle bylem jakieś dwa piętra nad budynkiem). Ta, czasami jak pierdalnę w glebę to aż bolą zęby
Opublikowano 28 października 201113 l Przeszedłem singla wszystko na high i 4 stopniowe wygładzanie na lapku co mnie niezmiernie cieszy. Co do singla to jest solidny i wzorowany na rzeczywistości co mi się podoba, ale ogólnie historia dupy nie urywa. Grafika oświetlenie odgłosy i polskie (pipi) i inne przekleństwa na plus. Na minus drobne bugi i krótka kampania. Na PC nie zagram w multi (uwaga pirat) ale chyba się skusze na jakąś składkę na ps3 Dla mnie 9- czekamy co Cod pokaże
Opublikowano 28 października 201113 l Ja ogrywam kampanie jak narazie, grałem chwile w multi ale wole mieć najpierw tą cześć z głowy i wsiąknąć w MP, bo jak zaczne to wątpie że do kampanii wrócę. Ogólnie to jest moje pierwsze zetknięcie z BF więc zobacze co multi pokaże, z 2-3 tyg. będe musiał pograć aby je ocenić. Co do serwerów, fakt ciężko jest z nimi - ze względu na duże zainteresowanie. Ja osobiście bugów nie zauważyłem. Grafika bardzo ładna, wszystko chodzi na wysokich detalach, cześć na max.. P.S. Mój id to elninio007
Opublikowano 28 października 201113 l Widziałem wczoraj kawałek dubbingu PL , nawet sporo mięcha i takie to "pasikowskie" heh nie jest źle. Widziałem już chyba wszystkie mapy i wariacje , CQ na Metro wygrywa z Sekwaną i Damavand na największą rzeźnie . O9sobiście boli mnie z(pipi)ana detekcja rpg choć już powoli ogarniam (najlepiej atakować gąsienice i na drugi hit tył pojazdu) . Nick to daniel_origins , dodajcie choć uprzedzam noob i konsolowiec ze mnie heh .
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.