Stona 569 Opublikowano 27 października 2011 Opublikowano 27 października 2011 Ty jesteś ale czamburyn, pisałem Ci na gg, na tsie i w ogóle nawet list Ci wysłałem że mi majk nie działa Daj imię swojego pamperka. Co prawda dziś już nie pogram, ale z TSa słyszałem że tam ostro dziobiesz, to jutro możemy większą ekipą pograć Cytuj
Rik 13 Opublikowano 27 października 2011 Opublikowano 27 października 2011 TS ten co w temacie o BC2? Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 27 października 2011 Opublikowano 27 października 2011 kolejna garść błędów: - ponton wygląda jak min. 4osobowy, wchodzą do niego 4 osoby, ponton rusza, gra podaje informację, że dwóch graczy popełniło samobójstwo. Wniosek? Ponton 4osobowy jest 2 osobowy. - brak jakichkolwiek konsekwencji co do obrażeń. Strzelałem z kilku metrów w gąsiennice i nic, zero info o unieruchomieniu (poszły 3 rakiety). Oberwałem raz od jakiegoś gracza i czołg poszedł z dymem. - w momencie zalockowania javelina, gdy czołg wjedzie na minę albo zostanie unieruchomiony lock zostaje zdjęty. Raz zrobiłem pułapkę - zalockowałem javelin, czekałem aż czogł wjedzie na miny i bum - frag dla javelina. Srogo się zdziwiłem jak po wjeździe na miny czołg zwyczajnie "zrzucił" z siebie locka. Swoją drogą zniszczenie czegokolwiek rakietami graniczy z cudem - 99% graczy jak dostaje info o braku mobilności zwyczajnie ucieka a ja dostaję marne 200pts za zniszczenie (przez co kończe rundę z masą naszywek, 2k na koncie i 5 fragami) Cytuj
walek 96 Opublikowano 27 października 2011 Opublikowano 27 października 2011 (edytowane) A wam jak chodzi przy ultra? Edytowane 27 października 2011 przez walek Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 W (pipi) i jeszcze wiecej za przeproszeniem haxorow, lipka straszna. Milo jest jak zaczynasz pierwsza runde i 1s pozniej dostajesz headshot LOL. Co gorsza nowy aim bot ma zarabiscie duzo dodatkowych opcji poza samymi headshotami i jest regularnie updateowany tak aby PB go niewykrywal. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 - brak jakichkolwiek konsekwencji co do obrażeń. Strzelałem z kilku metrów w gąsiennice i nic, zero info o unieruchomieniu (poszły 3 rakiety). Oberwałem raz od jakiegoś gracza i czołg poszedł z dymem. Z czego, z RPG? Nigdy jeszcze nie zginąłem od 1 strzału. Poza tym, no kurcze, ja nie wiem Rinku, może masz za duże wymagania co do RPG. Mi się naprawdę fajnie rozwala czołgi. Tak samo miny. Jak postawię 1 , to mam pewność że czołg unieruchomię, jak postawię 2 to zniszczę. ZAWSZE. Javelina jeszcze nie odkryłem więc nie wiem jak działa. Swoją drogą zniszczenie czegokolwiek rakietami graniczy z cudem - 99% graczy jak dostaje info o braku mobilności zwyczajnie ucieka a ja dostaję marne 200pts za zniszczenie (przez co kończe rundę z masą naszywek, 2k na koncie i 5 fragami) To dobijaj ich karabinem To akurat jest imho spoczko, że załoga ma czas na ucieczkę. Jak będę miał trochę czasu, a nie znajdę w necie, to sprawdzę hitboxy na czołgu. W BF2 na czołgu było miejsce pod wieżą, gdzie jeden pocisk załatwiał sprawę. - za zniszczenie min przeciwnika dostaje się punktu - fajnie - czy mi się wydaje, czy gdzieś zniknęło robienie grup w battlelogu? Wczoraj coś próbowałem ale nie bardzo mi wychodziło Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 Singiel singiel i po singlu - niestety ale singiel jest poprostu słaby i już MW2 był bardziej ciekawy. Grafiką i efektami BF3 zjada MW3 na śniadanie ale singiel w ogóle nie porywa, ot rzucają raz tu raz tam, do tego misja z pociągiem to już lekka farsa, wszyscy siedzą w pokoiku obok torów, skok przez płot do pociągu z głównym badassem to juz akcja na miarę prison breaka. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 (edytowane) Battlefield = multi. Taki napis powinien być na opakowaniu tej gry Ps. W pierwszym poście macie dane do TS'a i link do plutonu Edytowane 28 października 2011 przez Stona Cytuj
Stona 569 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 Tak sobie rozkminiam, że to chyba pierwsza gra która WYMAGA ciągłej rotacji w setupie pamperków. Przynajmniej do czasu, aż nie będzie więcej serwów typu łan map 24/7 Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 Instalacja w toku... PREPARE FOR WPIERDOL. Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 (edytowane) Z czego, z RPG? Nigdy jeszcze nie zginąłem od 1 strzału. Poza tym, no kurcze, ja nie wiem Rinku, może masz za duże wymagania co do RPG. Mi się naprawdę fajnie rozwala czołgi. Tak samo miny. Jak postawię 1 , to mam pewność że czołg unieruchomię, jak postawię 2 to zniszczę. ZAWSZE. Javelina jeszcze nie odkryłem więc nie wiem jak działa. miny działają wybornie - stawiam trzy w rzędzie w newralgicznych punktach i w 9 przypadkach na 10 mam fragi a nie punkty za unieruchomienie javelin może i przydatny ale nie wiem jak będzie wyglądało nabijanie fragow tym czymś. Tak jak wspomniałem - unieruchomienie pojazdu przez innego żołnierza/miny odlockowuje (wiem, nowomowa) pocisk i trzeba namierzać na nowo a w tym czasie wyskoczy engi i podreperuje maszynę. Dodatkowo zniszczenie maszyny wymaga 3 pocisków - zrobiłem eksperyment i ustawile się na tej mapie z rafinerią zaraz przy A tak aby widzieć wszystko i wszystkich; zalockowalem jadący czołg, pocisk poleciał w niebo a następnie uderzył; drugi pocisk unieruchomił pojazd natomiast trzeci zniszczył. Jak dla mnie glupota, bo nie po to wymieniam rpg z 6 rakietami na javelina z 3 aby i tak tłuc jak głupi i nie mieć z tego nawet jednego fraga. To dobijaj ich karabinem To akurat jest imho spoczko, że załoga ma czas na ucieczkę. Jak będę miał trochę czasu, a nie znajdę w necie, to sprawdzę hitboxy na czołgu. W BF2 na czołgu było miejsce pod wieżą, gdzie jeden pocisk załatwiał sprawę.Używając javelina musisz być daleko, bo lockowanie trochę trwa a pocisk wystrzelony kilka metrów od czołgu potrafi zgłupieć i polecieć w siną dal. Z tego powodu ciężko będzie kogokolwiek ustrzelić jak zacznie uciekać. Jest jeszcze jedna kwestia - z jednej strony mi się podoba, bo sam to odkryłem i używam cały czas ale z drugiej jak inni to wyłapią to Dice gotowe wprowadzić "poprawkę" i nici z zabawy. Co takiego? Noktowizor działający jak wizja Predatora. To co było w becie uniemożliwiało używanie tej zabawki w świetle dziennym - tutaj nawet za dnia wszystko jest zielone i nie razi po oczach a dodatkowo wszystko co ciepłe widać jako piękną, żółtą plamę. Co to daje? Polecam wypróbować na Caspian Border - wskakuję do lasu, oko w noktowizor i wszystkie kampy moje. Już wyzywano mnie od haxorów, bo wyłapywałem graczy, którzy leżeli prawie wtopieni w drzewa czy krzaki. Tak na marginesie - na wyższych poziomach gra będzie całkiem ciekawie nagradzała dobrze złożone składy. Każdą klasą używam perka sprint ale w przypadku engi muszę brać więcej rakiet przez co moja mobilność spada. Grając w czterech będzie można brać perki drużynowe i przyznam, że wizja sprint+exp+flak+ammo prezentuje się okazale. Zakładam, że dzisiaj na TS będzie kilka osób i wieczorem pogramy. Edytowane 28 października 2011 przez greah Cytuj
Stona 569 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 (edytowane) Jak już mówiłem, nie wiem jak działa Javelin, bo dopiero odblokuję ale IMHO jeśli trafia czołg z góry, to powinien mieć większy wygar niż rpg. Możemy sprawdzić na jakiś pustym serwie ile co zabiera energii Ja teraz poluję na gaymorey , ta broń na bazarze będzie rządzić Edytowane 28 października 2011 przez Stona Cytuj
Stona 569 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 W battlelogu jest mega opcja - zapisuje wszystkie staty z gier w których się grało Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 Jak już mówiłem, nie wiem jak działa Javelin, bo dopiero odblokuję ale IMHO jeśli trafia czołg z góry, to powinien mieć większy wygar niż rpg. Możemy sprawdzić na jakiś pustym serwie ile co zabiera energii W rzeczywistości javeliny to niszczyciele czołgów, tutaj to jakieś sztuczne ognie. Zanim go odblokowałem myślałem, że to będzie jedna rakieta ale za to z potężnym uderzeniem tj. latam sobie ze słabszą niż pozostałe klasy bronią ale za to dostałem jeden pocisk, który natychmiastowo niszczy czołg a jedyna szansa na przetrwanie to wybranie perka z armorem (i wtedy javelin tylko unieruchamia). Dostałem za to pocisk, który jest takiej samej mocy co pozostałe rakiety a jedyna różnica to to, że ma namierzanie (które lockuje się bardzo długo i zwykłe wjechanie za kontener zaraz je zdejmuje). Jak dla mnie to za mało jak na coś czego mam tylko 3 sztuki. Dodatkowo powinni coś zrobić z zależnością flara/stinger, bo ostatnio wystrzelałem pół zasobu w gościa, który wyrzucał z siebie flary jedna za drugą. W BC2 jak rzuciło się flary to przez chwilę człowiek latał niezabezpieczony - tutaj po wystrzeleniu reload to kilka sekund, które zakładają się z czasem potrzebnym na przeładowanie i kolejne zalockowanie rakietnicy. Jak narazie jedynym sposobem jest "straszenie" pilota zalockowaną rakietą i czekanie aż puści flary aby dopiero po tym zwolnić spust i wypuścić rakietę. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 (edytowane) @Rinek Tak samo działał predator w becie - latałem z nim na pierwszej części mapy i nic mnie w niem nie "oślepiało". Ale muszę go faktycznie odblokować, bo kurde niektóre mapy mają momentami takie ciemne miejsca ze (pipi) widać... a nawet tego nie widzę i często wdeptuję. Jak np schody na Seine Crossing pomiędzy RU Base i Momument Square. Ktoś mi powie jak zabić helkę ze Stingera? - lockuję, strzelam, koleś puszcza flary, rakieta missuje - ponownie lockuję, strzelam, znów flary - tym razem lockuję, czekam, koleś puszcza flary, locking się przerywa i trzeba od zera. Tak jak mówił Rinek przed premierą. Jak mam zabić coś skoro flary mają szybszy reload niż mój locking on? Obecnie czekam aż helka zawiśnie i strzelam z RPG - inaczej nigdy nie ustrzelę nic. Edytowane 28 października 2011 przez Kazuun Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 A siedziałeś kiedyś w heli i oberwałeś wtedy rakietą? Też ciekawe. W BC2 obrywałeś rakietą i heli zaczynał dwusekundowy taniec w ktorym trzeba było wyskoczyć - tutaj tylko słychać uderzenie jakby młotkiem o blachę i można dalej latać tyle, że ma się nadsterowność. Dzieje się tak nawet w przypadku tego ogryzka do zwiadu na którego powinna wystarczyć jedna rakieta (bo to samo szkło i śmigło). Najlepsze w tym wszystkim jest to, że większą "silę rażenia" ma drewniany słup niż rakieta - kilka razy na mapie z rafinerią, podczas wyczynów rodem z airwolfa, zawadziłem lekko o jakiś słup i zginąłem dosłownie w ułamku sekundy. btw Też macie problemy z wyczuciem spadochronu? Kilka razy zaliczylem glebę, bo po kliknięciu spacji spadochron tak jakby nie zaskakiwał i kilka razy zdarzyło mi się, że spadochron "cofnął" mnie w powietrzu (tj. widziałem, że jestem na wysokości 3 piętra budynku a po odpaleniu spadochronu nagle bylem jakieś dwa piętra nad budynkiem). Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 hehe bo to logika gier. we "wspanialym" gta4 matka natura tez jest lepsza od ludzkiej technologi bo w slup mozna wjechac i zlamac a drzewa nawet nie zarysujesz Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 Jak tak to czytam to wychodzi, ze coraz bardziej halo caly ten BF3 - singiel cienki, z multi klopot, jak nie serwery, to duzo niedopracowanych elementow. Zeby sie nie okazalo, ze ta premiera to najwiekszy zawod roku, mimo ocenek 9/10 w recenzjach. Cytuj
MaZZeo 14 253 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 Dodawajcie mnie na origin. MaZZeoPL Wrażenia po 3h są super, aczkolwiek design niektórych map to porażka (Conquest na metro ftw), brak voipa i jakieś durnoty ze squadami (jest lista squadów a i tak jest opcja wyszukiwania, nie mogę wybrać tego którego chce :F) ograniczają teamplay. Jutro napiszę co ogółem sądze o multi. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 Dodawajcie mnie na origin. MaZZeoPL Wrażenia po 3h są super, aczkolwiek design niektórych map to porażka (Conquest na metro ftw), brak voipa i jakieś durnoty ze squadami (jest lista squadów a i tak jest opcja wyszukiwania, nie mogę wybrać tego którego chce :F) ograniczają teamplay. Jutro napiszę co ogółem sądze o multi. Jeśli na dole masz JOIN, to dołączasz. Jeśli masz "ptaszka" przy nazwie składu, to znaczy że tam jesteś, jeśli masz ptaszka na samym dole [xd] to znaczy że jesteś bez składu. Jeśli w składzie są 2 osoby a nie ma napisu join to znaczy że skład jest zamknięty. Myślałem że to proste. Jak tak to czytam to wychodzi, ze coraz bardziej halo caly ten BF3 - singiel cienki, z multi klopot, jak nie serwery, to duzo niedopracowanych elementow. Zeby sie nie okazalo, ze ta premiera to najwiekszy zawod roku, mimo ocenek 9/10 w recenzjach. I tak nie kupiłeś, to dla Ciebie nie powinno to robić różnicy Też macie problemy z wyczuciem spadochronu? Kilka razy zaliczylem glebę, bo po kliknięciu spacji spadochron tak jakby nie zaskakiwał i kilka razy zdarzyło mi się, że spadochron "cofnął" mnie w powietrzu (tj. widziałem, że jestem na wysokości 3 piętra budynku a po odpaleniu spadochronu nagle bylem jakieś dwa piętra nad budynkiem). Ta, czasami jak pierdalnę w glebę to aż bolą zęby Cytuj
polaki899 32 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 Przeszedłem singla wszystko na high i 4 stopniowe wygładzanie na lapku co mnie niezmiernie cieszy. Co do singla to jest solidny i wzorowany na rzeczywistości co mi się podoba, ale ogólnie historia dupy nie urywa. Grafika oświetlenie odgłosy i polskie (pipi) i inne przekleństwa na plus. Na minus drobne bugi i krótka kampania. Na PC nie zagram w multi (uwaga pirat) ale chyba się skusze na jakąś składkę na ps3 Dla mnie 9- czekamy co Cod pokaże Cytuj
Elninio 141 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 Ja ogrywam kampanie jak narazie, grałem chwile w multi ale wole mieć najpierw tą cześć z głowy i wsiąknąć w MP, bo jak zaczne to wątpie że do kampanii wrócę. Ogólnie to jest moje pierwsze zetknięcie z BF więc zobacze co multi pokaże, z 2-3 tyg. będe musiał pograć aby je ocenić. Co do serwerów, fakt ciężko jest z nimi - ze względu na duże zainteresowanie. Ja osobiście bugów nie zauważyłem. Grafika bardzo ładna, wszystko chodzi na wysokich detalach, cześć na max.. P.S. Mój id to elninio007 Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 Widziałem wczoraj kawałek dubbingu PL , nawet sporo mięcha i takie to "pasikowskie" heh nie jest źle. Widziałem już chyba wszystkie mapy i wariacje , CQ na Metro wygrywa z Sekwaną i Damavand na największą rzeźnie . O9sobiście boli mnie z(pipi)ana detekcja rpg choć już powoli ogarniam (najlepiej atakować gąsienice i na drugi hit tył pojazdu) . Nick to daniel_origins , dodajcie choć uprzedzam noob i konsolowiec ze mnie heh . Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.