Yacek 852 Opublikowano 29 października 2011 Opublikowano 29 października 2011 Tez to mialem, testowalem na roznych ustawieniach, lacznie z obnizonym taktowaniem gpu i ramu - albo sterowniki, albo zwykle bledy. Na pewno to nie jest od przegrzewania. Cytuj
Velius 5 698 Opublikowano 29 października 2011 Opublikowano 29 października 2011 Ktos musi mnie zaakceptowac do tego platoonu PE czy jak to jest? :o Cytuj
GwynBleidd_79 114 Opublikowano 29 października 2011 Opublikowano 29 października 2011 Ktos musi mnie zaakceptowac do tego platoonu PE czy jak to jest? :o Jeśli się nie mylę to tak.Założyciel plutonu CyberStonek Cytuj
Stona 569 Opublikowano 29 października 2011 Opublikowano 29 października 2011 Gwynbleidd! Znalazł się nasz double_account_cheater, Panowie xD ? Twój nick jest popularny na serwerach Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 29 października 2011 Opublikowano 29 października 2011 Te rakiety P-Z to lipne strasznie. Jedna rakieta unieruchamia jeepa (!), a czołg tylko smyra, dodatkowo można od niej uciec zaporą dymną. Jeszcze żeby jeepki jeden pocisk rozwalał, a czołgi unieruchamiał to byłoby OK. Zobaczcie gdzie wylazłem : [media=''] [/media] Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 29 października 2011 Opublikowano 29 października 2011 Dla chcącego nic trudnego - da się wejść wszędzie i ze wszystkim Screeny z serii: oooo, a co to i jak to działa? Cytuj
Gość ako Opublikowano 29 października 2011 Opublikowano 29 października 2011 No tak to jest z tymi gadżetami recona - fajnie wygląda ale jest zupełnie bezużyteczne Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 http://www.youtube.com/watch?v=npUkAvE5bcI&feature=player_embedded Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 No niestety troche gnojow jest (gosc z filmu juz dawno bana ma) co podobnie spamuja (jednak nie, az tak). Przyjemne dzis bylo, ze widzialem pierwsze "Punkbuster ..... banned GAMEHACK..." na serwerach. Cytuj
MaZZeo 14 183 Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 http://mp1st.com/2011/10/02/be-advised-new-battlefield-3-beta-3d-radar-hack/ uroki grania na PC już co najmniej jednego typa widziałem z tym gównem. Cytuj
Gość ako Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 Nigdy cheaterów nie zrozumiem, ale PB powinien przypieprzać permbany na cały hardware dla wszystkich obsługiwanych gier + ban konta Origin, niezaleznie od ilości gier na nim. Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 Czy kogoś jeszcze poza mną wnerwiają oznaczenia nad sojusznikami i pojazdami (nicki, gwiazdki etc.)? Już nie pamiętam ile razy zdechłem z głupoty, bo myslałem, że zielony nick nad snajperem, to moj teammate. W CoDzie to wszystko było przyciemnianie, rozświetlało się mocniej tylko przy podejściu na jakieś 10m od celu/ teammate'a. Dziwne, że w BC2 nikt się na to nie uskarżał, tam był ten sam problem. 1 Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 Erm... Przeciwnik zawsze ma pomaranczowy, nieprzypominam sobie ani razu zeby moj przeciwnik mial zielony nick. 1 1 Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 Też nie mam z tym problemu prawdę mówiąc. Podejrzewam, ze tutaj pewnie rozchodzi się o przypadki typu leży wrogi snajper gdzieś przed nami przy murze np. Oczywiście nie ma kolorowego znaczka nad głową etc.... dokładnie w tej samej linii jako trzeci jest nasz squad mate, tyle że stoi za murem i jakieś 10m dalej. To się czasem potrafi tak ustawić, że zielony nick lewituje nad wrogim snajperem i można się pomylić. Sam tak miałem wczoraj z ako i wrogim czołgiem (tzn czołg był nasz, ino skradziony przez wroga). Biegłem by go naprawić, bom myślał, ze ako a tu dostałem z działa w twarz xD Jednak nie czepiam się tego rozwiązania. Wręcz przeciwnie. Uważam, ze całość działa lepiej i sprawniej niż w BC2. Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 (edytowane) Niezłe przegięcie te filmy z aim-botem , ten cheat jest jakiś uniwersalny czy specjalnie do BF3 , skąd te patałachy to biorą za free ? Tak czy siak trzeba być ładnie zakompleksionym żeby tego używać heh , rozumiem że Punkbuster mnie przed tym ochroni i że zawsze musi być ON ? Edytowane 30 października 2011 przez dc1982 Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 Nieuchroni w 100%. Jesli pedal updateuje regularnie i nie przesadza to bedzie bardzo czesto ci uprzykrzal zycie. Cytuj
MaZZeo 14 183 Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 Poczytajcie sobie to forum czasem http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/ Można sobie mózg zlasować od natłoku debili. Nic im się kur.wa nie podoba, gra to dno i balas totalny ale grają mimo to. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 30 października 2011 Opublikowano 30 października 2011 Nie rozumiem tego waszego HC... easy kille ciagle :S. Cytuj
Gość ako Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 [filmik] HyCy to chyba ten od przegiętych akcji z AT4 w BC2, teraz AT4 nie ma to znalazł inne zabawki Cytuj
MaZZeo 14 183 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 No ja już jestem po parunastu godzinach rozgrywki. + oprawa: dźwięk, grafika, animacja ale to wiadomo + optymalizacja gry to majstersztyk + gameplay, mam tu na myśli strzelanie i poruszanie się: oba te aspekty zrobione są MEGA, infantry w tym BF jest mega miodne, nie ma nawet co porównywać do BF2 gdzie dominowały delfiny, spam granatami, hitboksy były zrąbane a bronie takiego supporta bezużyteczne (poważnie, jeszcze przed premierą BF3 pograłem trochę w BF2 i tam nie da się nikogo ustrzelić z takiego M249 bo połowa pocisków to ślepaki) + dobry balans klas, każda do czegoś się przydaje i nie zauważyłem żeby jakiś gadżet górował nad wszystkimi (no może trochę mortar ale łatwo go skontrować) + dobry balans broni, nie ma jakieś broni która ewidentnie kosi wszystko inne jak m60 w BC2 + hitboksy, kod sieciowy: przynajmniej dla mnie sprawują się tu dobrze + battlelog który wcześniej wydawał mi się dziwacznym pomysłem okazuje się że jest całkiem fajny i użyteczny, nie ma nawet porównania do interfejsu z BF2, nie mówiąc o przeglądarce serverów która w tej grze przez całe jej życie nie została poprawiona + niektóre mapy są super (Firestorm, Khark, Noshuar Canals, Caspian, Bazaar) + destrukcja dostała sporego kopa względem BC2, na szczęście nie niszcząc przy okazji rozgrywki + to pierwszy BF w którym każda mapa wydaję się być inna: ma punkty charakterystyczne (np wieża na caspianie, rurociągi na firestorm albo wielkie koparki na Damavand Peak), specyficzne budynki itd ogólnie ma swój klimat. Dzięki temu nie nudzą się szybko. Za to w takim BF2 czy BC2 nieważne po jakiej mapie biegałeś, na swojej drodze spotykałeś bardzo często budynki na zasadzie kopiuj wklej (idealnym przykładem jest na przykład Heavy Metal w wydaniu Squad Deathmatch, klony domków wszędzie). - design niektórych map, wszystkie zostały stworzone do Rusha, ale za to mało która do conquesta np. Damavand Peak czy Metro ze swoimi flagami ustawionymi liniowo są średnio grywalne (szczególnie w wypadku metro, w tym wypadku CQ64 na niej to jakiś żart ) - niektóre są mapy są zbyt małe np Sekwana i Bazar choć je lubię powinny być większe trochę - Large Conquest nie powinien składać się z raptem 5 flag - 4 osobowe składy to za mało jednak - brak VOIPa w składzie to jakiś debilizm, nie rozumiem dlaczego DICE uniemożliwiło mi kontakt przez mikrofon z innymi graczami na servie. Mogę jedynie gadać ze znajomymi z którymi ustawię się na czacie, ale za to jak wejdę na polski server, dołączę do polskiego składu to nie mogę z nimi się porozumieć bo przecież nie skorzystałem z party wbudowanego w battlelog, ręce mi opadają - nie do końca czytelna mapa, wymyślili jakąś grafikę zrobioną tylko z odcieni niebieskiego zamiast zwyczajnie dać topografię terenu - unlocki dla pojazdów to kolejny poroniony pomysł. Unlocki broni to nic, bo różnice między osprzętowaniem można nadrobić skillem, ciekaw jestem tylko jak mam walczyć siedząc w jecie z innym samolotem, skoro ten drugi ma już wszystko odblokowane, a ja nawet nie mam flar? - armor w pojazdach, heliki i jety w chwili kiedy mają mniej niż 50% są nic nie warte i jedyne co pozostaje to spadochron, jednocześnie jednak przy wyższych wartościach pancerz się regeneruje no kur.wa kto na taki pomysł wpada? Humvee i wodniki które rozwalają się po dopiero po 3 rpgach to też jakiś śmiech - commo rose które jest w obecnej postaci jest bezużyteczne Mimo sporej ilości plusów gra mi się bardzo dobrze, już wiem że spędze przy BF3 więcej czasu niż przy BC2, pytanie czy równie dużo co przy BF2 i 2142... to zależy od supportu gry. Wiem natomiast, że gra bardzo dużo zyska jak wyjdzie Back to Karkand, a commo rose i VOIP zostaną poprawione w patchu (co już zostało zapowiedziane) Cytuj
Velius 5 698 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 Siedze zaspany w robocie bo napieprzalem do 2 w nocy w BF3. Nie lubie FPS-ow ale ta gra jest miodzo,optymalizacja swietna...jedyna co wkurza to battlelog i bugi przy wczytywaniu map:) Cytuj
Stona 569 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 (edytowane) bugi przy wczytywaniu map:) ?? - niektóre są mapy są zbyt małe np Sekwana i Bazar choć je lubię powinny być większe trochę Zależy od ustawień serwera. Jeśli ktoś ustawi 48 osób na mapie 32 osobowej to dziwnym nie jest. - unlocki dla pojazdów to kolejny poroniony pomysł. Unlocki broni to nic, bo różnice między osprzętowaniem można nadrobić skillem, ciekaw jestem tylko jak mam walczyć siedząc w jecie z innym samolotem, skoro ten drugi ma już wszystko odblokowane, a ja nawet nie mam flar? No ciężko jest ale co zrobisz. Atakuj helikoptery, je łatwiej trafić z działka ;P Odblokowanie podstawowych rzeczy w samolocie to tylko kilkaset punktów. - armor w pojazdach, heliki i jety w chwili kiedy mają mniej niż 50% są nic nie warte i jedyne co pozostaje to spadochron, jednocześnie jednak przy wyższych wartościach pancerz się regeneruje no kur.wa kto na taki pomysł wpada? Jak masz mniej niż 50% to możesz odpalić gaśnicę [zamiast flar jest ;/ ] która ugasi pożar i pojazd zacznie się naprawiać. Edytowane 31 października 2011 przez Stona Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 No muszę się odnieść do paru spraw: @MaZZeo Zacznę od offtopa: nie wiem w jakie wersje graliśmy, ale ja pamiętam w BF2 supporta który zdejmował na dwa hity z odległości takich jak snajper. Battlelog ma problemy, i to sporo. Razem z kolegami uważamy, że dobrze opisuje go jego hasło reklamowe: "Playing with friends was never that easy" :> Co do map i Rush vs CQ. Prawda. Problem tutaj stanowi ich kształt. do Rusha możesz mieć mapę o wymiarach np kilometr na 6 kilometrów (prostokąt) i będzie się ona sprawdzała bardzo dobrze. Ta sama mapa w Conquescie zaowocuje tym, ze się obie drużyny spotkają na środku i będzie jeden wielki clusterfuck. Nie ma sytuacji że się krąży po mapie. Dlatego tym bardziej czekam na SaK inf only, rozmiar 64 graczy, ale ich limit ustawiony na 32. Dlatego Damavan i Metro są mocno średnie w CQ. Kwadrat >>>>> prostokąt. Nie zgodzę się że Bazaar i Seine Crossing są za małe. Są idealne jak na ich przeznaczenie - intensywne CQB na 32 graczy. Odpal sobie Khagar Island na 32 graczy BEZ pojazdów i powiedz mi czy to by było intensywne takie 4 osoby per squad to znacznie za mało 5 minimum, 6 to by było marzenie Brak VOIPa mnie nie rusza. Jak gram i chcę mieć współpracę - to gram z kumplami. Jak gram akurat solo to nie będę się urzekał z randomami gdzie pewnie większość by się darła co sekundę jak dziecko któremu się zabrało lizaka, "OMFG, YOU NOOOOOOOOB, DIE YOU NOOOOOB!!!!!!!" i na początku każdej rundy musiał bym dać mute dla 31 graczy w teamie. Comm-rose jest niestety nieużywany. Nie mam potrzeby jego używania. W BF2 był konieczny bo tylko tak się dawało zrobić Spotted, tylko tak się prosiło o Ammo i Apteczki. Od BC przeszli na spamowanie Q z kursorem na danej klasie, ale tak jak w BC2 słyszałem jak moja postać prosi o coś, tak tutaj napierdalam Q i nic nie mówię. Nie wiem czy działa czy nie. HP czołgu i APC to żart. Napierdalam RPG i napierdalam a ten stoi. Trzeba chyba 4 lub 5 rakiet by zniszczyć czołg z full HP. W chwili jak dojdą ludziom perki na lepszy pancerz w czołgach pozostanie nam już tylko je omijac bo nie będziemy mieli szans. Jedyną możliwością chyba będzie C4, miny lub olanie sprawy i nadzieja, żeby nasz czołg/heli/jet się nim zajął. Osobiście to czekam, aż się ludzie poznają na mapach, utworzą się jakieś sympatie względem niektórych i powstaną serwery 24/7 (jedna mapa). Cytuj
Stona 569 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 Sprawdzaliśmy chyba z Kruholem, że postać jednak krzyczy że chce jeść. Poza tym, jak jesteś takim saportem, to automatycznie na mapce pojawia Ci się ikonka że ktoś ma mało ammo. Tylko że większość to nieogary i nawet jak staniesz przed nimi to Ci nie rzucą. Comm rose by dobrze działało gdyby były ikonki na mini mapce po kliknięciu faunkcji w róży. A że nie ma, to jest kicha. Tak samo jest kicha, że jak dasz na Thank you to nie pojawia się nic, poza tym że pamperek cośtam sobie burknie pod nosem. Na (pipi) mi to, skoro i tak "muszę" to napisać na czacie jak ktoś mi czołg naprawi. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.