MaiorZero 1 400 Opublikowano 17 czerwca 2011 Opublikowano 17 czerwca 2011 Czyli można oczekiwać przykładowo bardziej szczegółowych mundrów itp.? Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 czerwca 2011 Opublikowano 17 czerwca 2011 Ogólnie to niby to miało zapewnić lepszą jakość 3d obiektów bez jakiegoś wielkiego wzrostu wymagań. Z tym, że wymagania i tak wzrastają [bo dopiero nowe grafy sobie radzą sprzętowo z tesselacją] a jakość jest różna. Czasami faktycznie widać że grafa jest lepsza [koło jest kołem, a nie jakimś dziwnym kanciastym wielobokiem], a czasami żeby wypatrzeć różnicę , trzeba robić screeny i porównywać [jak np w STALKERze]. Tutaj jest klikalne porównanie lewo on, prawo off [choć imho jest to tylko włączone na masce, bo pewnie dałoby się dzięki temu uzyskać trójwymiar również na tej "zbroi z łańcuszków" Cytuj
Gość ako Opublikowano 17 czerwca 2011 Opublikowano 17 czerwca 2011 (edytowane) Gdyby DICE zastosowało teselację w celu modyfikacji dajmy na to terenu, to miazga. Mogli by wreszczie pokazać, co można z tej technologii wyciągnąć. Albo teselacja w odniesieniu do dziur po kulach w ścianach. Małe smaczki, ale robiło by, robiło. Chociaż nie wiem jak Wy, ale ja w kwestii technicznej to najbardziej liczę na to, że destrukcja budynków nareszcie będzie liczona na żywo, w zależności od zniszczeń ścian. Bo to co dali w BC2... robiło wrażenie tylko za pierwszym razem, za drugim na kilometr widać że jest to z góry przewidziane przez twórców. Niszczenie stropów i schodów też było by dobre. Edytowane 17 czerwca 2011 przez ako Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 czerwca 2011 Opublikowano 17 czerwca 2011 Nie liczyłbym na jakiś duży skok jakościowy jeśli chodzi o destrukcję. Będą pewnie ściany które niszczyć można, i takie których ruszyć się nie da. A chatki znowu zawalać się będą jak rozwalisz to i to i to i to. Nie ma znaczenia czy fizycznie jeszcze byłaby szansa na to, że ona stoi. Stropy. To byłoby piękne Cytuj
Gość ako Opublikowano 17 czerwca 2011 Opublikowano 17 czerwca 2011 Pewnie masz rację, ale niech chociaż to zakamuflują lepiej czy coś, żeby nie było takich absurdalnych akcji jak w BC2. Inna sprawa że obecnie w dobie GPGPU i wielojajowych procków, policzenie uproszczonych zależności fizycznych z tym związanych nie powinno byc niemozliwe, bo jakby nie patrzeć, fizyka w grach od dawna stoi w miejscu a zmiany są kosmetyczne. Pora na jakiś przełom w dziedzinie, coś na miarę HL2 Cytuj
walek 96 Opublikowano 18 czerwca 2011 Opublikowano 18 czerwca 2011 (edytowane) Na rush'u bedzie max 32 graczy . Na CQ 64 graczy bedzie toczylo batalie (od 5:09)... Z innego zrodla wiem, ze tylko na CQ bede mysliwce http://www.youtube.com/watch?v=nOVh6oz81nY Edytowane 18 czerwca 2011 przez walek Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 18 czerwca 2011 Opublikowano 18 czerwca 2011 W rasza i tak nikt nie gra Jak nie? Gupki grajom w rasza xD Cytuj
django 549 Opublikowano 18 czerwca 2011 Opublikowano 18 czerwca 2011 Jako pomysl Rush mi sie podoba w sumie, ale w praktyce za duzo tam czajenia sie albo walenia glowa w mur. Conquest jest git, chociaz przydalaby sie jakas ciekawa wariacja na ten temat. Cytuj
walek 96 Opublikowano 18 czerwca 2011 Opublikowano 18 czerwca 2011 Rush jest konsolowy, a CQ PeCetowy Czy te karty graficzne Radeony i GeForce za 600-800 zl, pociagna Conquest z co najmniej 40-50 fps, detalami na srednio-wysokich, z 64 graczami. Nie wyobrazam sobie tak kosmicznej jakosci, przy latajacych odrzutowcach, kilku czolgach, smiglowcach, walacych sie budnykach, i 64 kolesi robiacych co im sie zywnie podoba. Toz to bedzie Sajgon! jak to wytrzymaja karty? Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 18 czerwca 2011 Opublikowano 18 czerwca 2011 Nie wyobrazam sobie tak kosmicznej jakosci, przy latajacych odrzutowcach, kilku czolgach, smiglowcach, walacych sie budnykach, i 64 kolesi robiacych co im sie zywnie podoba. Toz to bedzie Sajgon! jak to wytrzymaja karty? Nie wiem, nie grywam mode'a na 64 graczy. Ja nie grywam mode'a z pojazdami. Ja w ogóle nie grywam z pojazdami ;p Chyba że mnie gupie kolegi zmuszom xD Nie ma to jak inf-only na 32 graczuf i mapa urban. Dlatego mi sie mokro robi na myśl o SaK Cytuj
Stona 569 Opublikowano 18 czerwca 2011 Opublikowano 18 czerwca 2011 No ja za czasów BF2 też raczej wolałem inf only. A teraz jakoś lubię czołgi i apacze I co byś nie mówił Edziu, nie ma to jak dobrze zrzucona bombka z F15 Co do pytania o karty. Bardziej martw się czy proc to pociągnie SakSakSakSak Cytuj
Janush 224 Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 No ja za czasów BF2 też raczej wolałem inf only. A teraz jakoś lubię czołgi i apacze I co byś nie mówił Edziu, nie ma to jak dobrze zrzucona bombka z F15 Co do pytania o karty. Bardziej martw się czy proc to pociągnie SakSakSakSak 4x3.2GHz da radę ? 1 Cytuj
Gość ako Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 Czekaj, zadzwonię do wujka z DICE i zapytam :potter: Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 No ja za czasów BF2 też raczej wolałem inf only. A teraz jakoś lubię czołgi i apacze I co byś nie mówił Edziu, nie ma to jak dobrze zrzucona bombka z F15 Co do pytania o karty. Bardziej martw się czy proc to pociągnie SakSakSakSak 4x3.2GHz da radę ? Nie, komputery serwerowe nie są stworzone do grania. Panowie ja rozumiem, że nie każdy jest obeznany w komputerach ale nie dajcie sobie robić z mózgu wody. To co wam napisali na ulotkach czy kartach gwarancyjnych to jedna wielka bujda. Procesor z 4 rdzeniami nie mnoży zegara razy cztery tylko wykorzystuje jego prędkość do przeprowadzania równoległych operacji. Odpalając takiego Orthosa na blend wszystkie rdzenie pracują ze 100% swojej wydajności ale to nie oznacza, że nagle budzi się wam potwór o łącznej mocy 12.8GHz. To są jeszcze większe brednie marketingu niż to czego czepia się Stona - określania jakości karty po ilości pamięci. Co do samej mocy przerobowej to też trudno określić, bo raz że nie podałeś czy to jest Phenom, Q, i5 czy i7 a dwa nie wiadomo, która generacja (różnice pomiędzy taki Lynnfield a Sandy Bridge są znaczące). Od jakiegoś czasu nie ma znaczenia z jaką prędkością pracuje zegar a i niejednokrotnie zacierają się różnice pomiędzy 2-4 albo 4-6 rdzeniami - liczą się instrukcje i sposób w jaki przetwarzane są informacje. Dzięki temu i5 na dwóch rdzeniach chodzi wydajniej niż X4 od AMD a wszystko za sprawą "emulowania" 4 rdzeni przy pomocy Hyper Threadingu. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 XD Ojtam, kolega chciał zabłysnąć i podał "markietowy" sposób na pokazanie potęgi swego PjeCa , a Ty szydzisz Ja też nie mogę się czasami pogodzić, że kĄsolomaniaki są takie ociemniałe i rzucają "kartami 1Giga" itp. kwiatami haha, uśmiechnąłem się, bo w tym samym czasie zedytowaliśmy posty na ten sam temat Cytuj
Gość ako Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 (edytowane) Czyli, że mój laptop z kartą 1,5 giga jest kupe warty? Greah: wyprowadź mnie z błędu, bo może się mylę - przyznaję że nieszczególnie zgłębiałem zasady działania wielordzeniowych procków. Więc, czy dobrze rozumuję że jednak w idealnym świecie: 1 operacja w 1 wątku na 1 rdzeniu 12,8GHz = 1 operacja w 4 wątkach na 4 jajkach po 3,2GHz każde? (przykładowo załóżmy, że chodzi o renderowanie sceny 3D) Bo w takim wypadku, fakt, powiedzenie że mamy w komputerze 12,8GHz to bełkot, ale potwór o takich teoretycznych możliwościach obliczeniowych jednak tam drzemie Mam nadzieję że nie palnąłem ogromnej głupoty w tym momencie Edytowane 21 czerwca 2011 przez ako Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 22 czerwca 2011 Opublikowano 22 czerwca 2011 http://pclab.pl/news46334.html Dla wszystkich zainteresowanych 100 (sic!) rdzeniami w procesorach. :potter: Cytuj
Stona 569 Opublikowano 26 czerwca 2011 Opublikowano 26 czerwca 2011 Those who pre-order Battlefield 3 through Swedish retailer MediaMrkt.se will receive a Steelbook edition of the game. A steelbook is a limited edition of a game that comes in a metal case. This edition of BF3 will come with the Strike at Karkand expansion pack and all the other Limited Edition benefits. No tak, to teraz co, czekać do ostatnich dni żeby złożyć preorder? ;/ Co chwilę jakiś nowy szajs się pojawia. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 30 czerwca 2011 Opublikowano 30 czerwca 2011 Świetnie zmontowany filmik z urywków [znanych] z BF3 Cytuj
Gość ako Opublikowano 30 czerwca 2011 Opublikowano 30 czerwca 2011 Świetne, tak powinien wyglądać oficjalny trailer tej gry Swoją drogą zaglądnąłem na kanał na którym jest ten filmik i.... temat BC2 Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 1 lipca 2011 Opublikowano 1 lipca 2011 Ciekawe czy po wyjściu BF3 DICE zajmie się np. Battlefieldem 2143 Cytuj
Gość ako Opublikowano 1 lipca 2011 Opublikowano 1 lipca 2011 Po wyjściu BF3 to mam nadzieję że na 2 lata się zajmą supportem tej gry, a nie zaczną robić kolejną, aby BF3 po kilku miesiącach porzucić Cytuj
sroxer 19 Opublikowano 2 lipca 2011 Opublikowano 2 lipca 2011 Mam zamiar zamawiać Pre-order, ale nie wiem czy w międzyczasie nie dodadzą jakichś innych kombinacji z tą grą, typu poradnik itd. Cytuj
Gość ako Opublikowano 2 lipca 2011 Opublikowano 2 lipca 2011 Nie sądzę, póki co dodawali nowe rzeczy do Edycji Limitowanej, zamiast tworzyć 10 różnych wydań. W ostateczności preordera można zawsze anulować Inna sprawa, na 4 miesiące przed premierą już chyba wielkich zmian nie będzie jeżeli chodzi o to co można będzie kupić, gdyby miały wyjść jakieś edycje kolekcjonerskie czy inne, to myślę że już byśmy to wiedzieli (biorąc pod uwagę ilość szczegółów jakie wiadomo o Edycji Limitowanej). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.