Czaja PL 8 Opublikowano 17 listopada 2011 Opublikowano 17 listopada 2011 Witam. Chciałem dobrać się do muzyki zawartej w grze, czy mógł by mi ktoś doradzić jak namierzyć pliki audio w instalacji na dysku? W przypadku CoD4 wystarczyło odpowiedni plik otworzyć zipem i tam było całe dostępne w grze audio. W BF3 jakoś nie mogę tego znaleźć. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 listopada 2011 Opublikowano 17 listopada 2011 Muzyka czyli soundtrack? Przecież jest dostępny. Cytuj
Czaja PL 8 Opublikowano 17 listopada 2011 Opublikowano 17 listopada 2011 (edytowane) Nie chodzi mi stricte o soundtrack tylko ogólnie o audio. Jest w grze parę motywów które aż proszą się by być dzwonkiem w mojej nokii Przez ostatnie lata o przychodzących sms'ach informowano mnie tekstem: "helicopter support standing by", a połączeniom towarzyszył dźwięk lewelowania z CoD4. Przy okazji premiery BF3 przydało by się zaprowadzić w telefonie jakieś zmiany. Edytowane 17 listopada 2011 przez Czaja PL Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 listopada 2011 Opublikowano 17 listopada 2011 http://uk.pc.gamespy.com/articles/121/1212679p1.html Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 listopada 2011 Opublikowano 17 listopada 2011 Jednym słowem - kochamy was ale na pacze sobie poczekacie, bo trololololo. Fajnie. W jakiej on partii jest? Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 (edytowane) Zgniąłem dzisiaj z ręki http://battlelog.bat...s/254387415/pc/ i musze przyznać, że ten cały MAV jest zdrowo przesadzony. Zrozumiałbym gdyby latał on z zawrotnymi prędkościami ale to porusza się z taka samą prędkością co żołnierz (wiem, bo uciekałem przed nim biegnąc do tyłu i złapał mnie dopiero przy ścianie). Jak wyglądał sam kill? Podleciał, dotknął mnie i odleciał. Zabicie przy pomocy UAV było znacznie trudniejsze niż to tutaj, które wymaga tylko opanowania kiedy nacisnąć a kiedy puścić spację (latał ciągle po sinusoidzie). Czym (i o czym) myślało DICE dając taką opcję? W przypadku UAV kill był czymś uwarunkowany - poszatkowały mnie dwa wirniki a tutaj? Ginę obrywając od 5kg odkurzacza, który wirniki ma ukryte w tubach i porusza się z prędkością żołenierza (a przecież nie giniemy wpadając jeden na drugiego). Naprawdę, im dlużej gram tym częściej przez głowę przechodzi mi myśl, że w studiu, w miejscu odpowiedzialnym za pomysły i mechanikę, pracuje banda idiotów. btw na argument "przecież to jest głośne, tylko noob tego nie wychwyci" odpowiadam - nie, nie da się go usłyszeć w metrze gdzie jest jeden wielki huk edit: gość w momencie jak mnie wywaliło (za TK, bo mi ciągle wchodzili pod lufę) miał wynik w okolicach 120:4 Edytowane 18 listopada 2011 przez greah Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 To w metrze też to ustrojstwo może latać ? Raz mnie ścigał ten Skynet-niszczyciel ale zdążyłem błysnąć intelektem i uskoczyć w bok heh . Twórcy zapewne nie chcąc zawodzić fanów serii wyszli z założenia że każdy sprzęt jest w stanie fragować heh (vide wiertarka-spawarka w plecy) , w becie zrobiłem road kill robocikiem , toż to dopiero była śmierć w męczarniach ! Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 Nie wiem jakich głośników czy słuchawek używasz Rinek ale ja widziałem ludzi bawiących się MAWem w metrze i nie miałem problemu z jego usłyszeniem nawet z pewnej odległości. Może nie jest głośne strasznie, jak to ludzie twierdzą, ale jest to dźwięk jednostajny, charakterystyczny i przez to wyraźnie się wyróżnia na tle wystrzałów i wybuchów. A przynajmniej ja jestem strasznie wyczulony na niego. Podobnie mam z EOD botem. A że może zabić... mnie to tam nie rusza. UAV z BC2 gdyby w ciebie wleciał to by Cię i zabił ale sam by prawdopodobnie się połamał o Twoje kości, więc fakt, że leciał dalej też ssie. Ja nim nie umiem zabijać, a próbowałem przez całą jedną rundę na Teheranie. Nie wiem czy mam lecieć 40 cm nad ziemią i wlecieć w kogoś, czy zawisnąć nad głowa i opaść z impetem ale próbowałem wszystkiego i mi nawet hit indicator nie mrugał, nie mówiąc już o killsach. Wniosek: czepiasz się Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 Widać Edku nie grałeś nigdy z ogarniętym graczem, który MAVem potrafi latać a nie tylko odbijać się od ścian. Nawet gdyby był on słyszalny (a wierz mi, że nie jest na CQ64 w metrze, w centrum akcji) to nie uchwycisz go pośród błysków, drgań ekranu i masy ludzi przelatujących przed nosem. Dodatkowo nie jest tak jak myśleliśmy wcześniej, że wymaga on rozpędu - wystarczy dotknąć gracza aby ten zginął. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 Nie wystarczy, bo się bawiłem niedawno. Musisz trafić chyba w głowę albo coś w ten deseń, bo nie każdy kontakt z pamperkiem kończy się jego zgonem. Że Ci się metro podoba to ja nie wiem. Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 (edytowane) Pełny trailer Karkandu PC , czy tylko mi się wydaje że jakaś taka destrukcja podkręcona (Javelin swoją drogą też) ? Edytowane 18 listopada 2011 przez dc1982 Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 Przeciez to ze Destrukcja dostaje kopa było mówione oficjalnie jako "feature" DLC. Cytuj
django 549 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 Dobrze, ze "podkrecona destrukcja" to nie DLC do DLC. Chociaz, pewnie w przypadku Battlefielda 4 tak bedzie. Juz EA sie postara zeby kasy nam nie zostalo w portfelu. Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 Ciekawe czy to wpłynie w jakikolwiek sposób na performance heh . Kurde już widzę że bardzo mi podejdą te mapki (7 flag , gruubo) inna sprawa że będę na nich chłopcem do bicia bo nie ogarniam architektury (grałem w play 4 free a jak się dorwą zastępy weteranów bf2 to pewnie pozamiatane heh ). Cytuj
Stona 569 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 Nie sądzę, w BF2 byle płotka nie szło zniszczyć, teraz sobie to spokojnie rozwalisz więc wiele miejsc które były kluczowe pod względem taktycznym na SaKu teraz nie będzie miało żadnego znaczenia i mapki trzeba się będzie uczyć od nowa. Ah, jak sobie wspomnę nejd spam za pierwszy płot czy kitranie się w kwietnikach Cytuj
Gość ako Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 Widać po tym trailerze, że się nie wyrobili z destrukcją przed premierą MW3, end of story Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 Ah, jak sobie wspomnę nejd spam za pierwszy płot czy kitranie się w kwietnikach Ahhhh, ten miód na me uszy Pierwsze starcie na SaK to był totalny random - kto złapie 'limonkę' a kto nie Cytuj
MaZZeo 14 244 Opublikowano 18 listopada 2011 Opublikowano 18 listopada 2011 Ciekaw jestem jak w praktyce wyjdzie to, że Karkand jest już bez mgły, za to w pięknym słońcu. Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 19 listopada 2011 Opublikowano 19 listopada 2011 http://battlelog.battlefield.com/bf3/pl/battlereport/show/6233857/1/269942059/ zostałem ochrzczony camperem, cheaterem, noobem, claymore whore i coś tam jeszcze. Na rekordziście zrobiłem chyba 3 nemesisy. Pod koniec strzelali już tylko z RPG. a Wy dalej grajcie w CQ z irytującymi kamperami, mortarami i resztą Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 19 listopada 2011 Opublikowano 19 listopada 2011 Mujborze 2 tygodnie mnie nie było, a DICE żadnych baboli nie naprawiła. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 19 listopada 2011 Opublikowano 19 listopada 2011 (edytowane) http://www.aggressive-gameplay.net/4-general/1271-how-do-i-remove-a-friend-from-battlelog#1277 Post nr 3 xD Edytowane 19 listopada 2011 przez Kazuun Cytuj
Gość ako Opublikowano 19 listopada 2011 Opublikowano 19 listopada 2011 a Wy dalej grajcie w CQ z irytującymi kamperami, mortarami i resztą Mimo wszystko, nadal uważam, że CQ to najbardziej grywalny tryb z tej grze. Rush był bardzo fajny w becie (sam w to nie wierzę), ale obecnie jest zupełnie niegrywalny. Squad rush da się zagrać ale można zasnąć z nudów. TDM i SQDM w tym wydaniu jakoś mi nie podeszły, chyba kwestia map (rozgrywki na miarę AH czy II z bad company tutaj się nie znajdzie, sadly). Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 19 listopada 2011 Opublikowano 19 listopada 2011 No moim zdaniem DICE zrobiło faila z tym, ze chcieli każda mapę przystosować do każdego trybu. Mogli się ograniczyć do góra 2 per mapę. Cytuj
Gość ako Opublikowano 19 listopada 2011 Opublikowano 19 listopada 2011 "Przystosować" to chyba złe słowo, bo oni wpierniczyli dodatkowe tryby na mapę, pomijając jakiekolwiek dostosowanie czegokolwiek Powiem więcej, moim zdaniem zapomnieli nawet o dostosowaniu map pod 64 graczy. Chwyt marketingowy, generalnie, robię gwiazdki które mi zostały i przerzucam się na servery CQ32. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.