Iquis 3 Opublikowano 4 stycznia 2012 Opublikowano 4 stycznia 2012 Zrobiłem sobie teraz przerwę, trochę poskakałem, polatałem i pobiłem dla treningu pare grupek bandziorów. Na hardzie wszyscy są zauważalnie szybsi i wytrzymalsi i pierwsze dwie walki Gackiem musiałem powtarzać po 2 razy żeby się przestawić, ale teraz już się bardziej przyzwyczaiłem do tego tempa. Jest trudniej, bo nie udaje się raczej wyprzedzić ciosu przeciwnika swoim ciosem, co jeszcze na normalu przechodziło, ale tutaj pozostają kontry. Gra na hardzie ma też dobre strony, bo dzięki wytrzymałości przeciwników bardzo długie combo da się posklejać. Już podczas jednej walki gdybym dwukrotnie nie uderzył w próżnię bym wycisnął coś około 40x, co mi się nie zdarzało na normalu, bo po kilku uderzeniach wszyscy padali na glebę już na stałe. Gram dalej, NG+ i tak zaliczę kiedyśtam, bo platynę w tej grze postawiłem sobie za punkt honoru Cytuj
Zwyrodnialec 1 735 Opublikowano 4 stycznia 2012 Opublikowano 4 stycznia 2012 Na normal jak grałem to Catwoman miałem combo ponad 100 w muzeum gdy Pokaż ukrytą zawartość idziemy obić Two Face'a i czeka tam spora grupa przeciwników. Zresztą po wyzwaniach widać, że jednak combo nie jest najbardziej istotne, a przeplatanie różnych ataków. Tutaj na minus, że osłabili trochę względem Arkham Asylum Batmana. Tam można było szybko wyrzucić 3 batarangi do powalenia oprychów (a czasem jest taki młyn, że bardzo by to się przydało), tutaj tylko 1, to samo z pazurem tam przyciągało się 3, tu jednego. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 4 stycznia 2012 Opublikowano 4 stycznia 2012 Z tego co pamiętam to można rzucić 3 batrangi, bodajże pod L1 x 3. NG+ na normalu daje w kość, walka z Freezem to wyzwanie. Cytuj
Iquis 3 Opublikowano 4 stycznia 2012 Opublikowano 4 stycznia 2012 A ng+ na normalu jest łatwiejszy niż ng+ na hardzie czy jest już tak samo w tym trybie? Cytuj
Zwyrodnialec 1 735 Opublikowano 4 stycznia 2012 Opublikowano 4 stycznia 2012 (edytowane) To o czym piszesz to rzucanie jednego za drugim, w Arkham Asylum rzucał 3 jednocześnie można to było przeplatać w combo. Freeze'a trzeba załatwić każdym sposobem i każdy działa tylko raz Pokaż ukrytą zawartość zakraść się od tyłu, użyć zakłócacza, przyciągnąć do generatora strzelając w niego, zaatakować z barierki gdy przechodzi pod nami, przez szybę, wysadzić na niego ścianę, atak z kratki, kopnąć go w locie, zwabić w wodę gdzie leżą kable i wcisnąć przycisk by poraziło i jeszcze kopnąć go przy użyciu wyrzutni lin Szkoda, że tak nie pokombinowali z innymi bossami. W dniu 4.01.2012 o 22:32, Iquis napisał(a): A ng+ na normalu jest łatwiejszy niż ng+ na hardzie czy jest już tak samo w tym trybie? Jest jednakowy na jednym i drugim, bo odpala się automatycznie najwyższy, tylko ułatwieniem są wszystkie modyfikacje i gadżety na starcie. Edytowane 4 stycznia 2012 przez Zwyrodnialec Cytuj
saptis 620 Opublikowano 5 stycznia 2012 Opublikowano 5 stycznia 2012 (edytowane) Batman wciagnal mnie na calego, gra jest kapitalna, calosc na Unreal Engine prezentuje sie swietnie, jest tu masa szczegolow i ladne tekstury. Krece sie po miescie, podziwiam i szukam znajdek - jest tego cala masa. Podobaja mi sie misje poboczne i to, ze w grze jest duzo opisow postaci, historyjki i takie tam - to buduje klimat i daje mozliwosc poznania wielu wydarzen zwiazanych z fabula. Edytowane 5 stycznia 2012 przez saptis Cytuj
Iquis 3 Opublikowano 5 stycznia 2012 Opublikowano 5 stycznia 2012 Chyba jedyną rzeczą jakiej mi szkoda w tej produkcji to to, że często przemierzamy Arkham City i nie słyszymy soundtracku, ale tylko odgłosy otoczenia. Rozumiem, że jest to spowodowane tym, że co i rusz napotykamy się na jakiś dialog i musimy się raczej w niego wsłuchać, aniżeli te epickie momenty OST, coś za coś, ale strasznie mi szkoda, bo jak już soundtrack w Batmanie usłyszymy to zdecydowanie pokazuje klasę. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 5 stycznia 2012 Opublikowano 5 stycznia 2012 Czy ja wiem z tym soundtrackiem? Ambient jest niesamowity, głosy przeciwników pełnią rolę jaką kiedyś pełniły wykrzykniki w pewnej grze o pewnym podpalaczu petów pewnego japońskiego twórcy. Co bym widział w trójce... zminimalizowanie HUDu. Wydaje mi się że przez tą liczbę gadżetów jest tego wszystkiego za dużo. Inna sprawa, że się z tego wszystkiego korzysta co jest niesamowitym osiągnięciem. Ale na pewno istnieje jakieś rozwiązanie, które zamiast morza znaczników w jakiś magiczny sposób wszystko uporządkuje. Zwłaszcza, że przed nami pewnie całe Gotham. Prawda? Jak już Rocksteady ma iść za ciosem to niech to zrobią z przytupem. Już widzę śmiganie po wieżowcach, które w AA i AC widać w tle. Pewnie już niedługo się dowiemy. A póki co... gram w to GOTY 2011 i nie myślę o tym, że kiedykolwiek skończę w je grać. Cytuj
Zwyrodnialec 1 735 Opublikowano 5 stycznia 2012 Opublikowano 5 stycznia 2012 (edytowane) W dniu 5.01.2012 o 22:58, Iquis napisał(a): Chyba jedyną rzeczą jakiej mi szkoda w tej produkcji to to, że często przemierzamy Arkham City i nie słyszymy soundtracku, ale tylko odgłosy otoczenia. Rozumiem, że jest to spowodowane tym, że co i rusz napotykamy się na jakiś dialog i musimy się raczej w niego wsłuchać, aniżeli te epickie momenty OST, coś za coś, ale strasznie mi szkoda, bo jak już soundtrack w Batmanie usłyszymy to zdecydowanie pokazuje klasę. Rób dużo hałasu, to zawsze się włączy.. ;] Muzyka rzeczywiście jest mocna, kompozycje zbliżone klimatem do tych Elfmana z filmów Burtona. Dla mnie najlepszy soundtrack ubiegłego roku za Deus Exem. http://www.youtube.com/watch?v=9rloT-Tj3w4 Edytowane 5 stycznia 2012 przez Zwyrodnialec 2 Cytuj
saptis 620 Opublikowano 9 stycznia 2012 Opublikowano 9 stycznia 2012 Pojawila sie aktualizacja 17MB, wiadomo co to takiego ? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 10 stycznia 2012 Opublikowano 10 stycznia 2012 Czy w misji pobocznej Brutalne działania jest jakiś boss na końcu? Jezeli tak to nie piszcie jaki, tylko czy jest Cytuj
Zwyrodnialec 1 735 Opublikowano 10 stycznia 2012 Opublikowano 10 stycznia 2012 Nie ma Pokaż ukrytą zawartość pomagasz ofiarom i po chyba 10 quest się kończy Cytuj
saptis 620 Opublikowano 12 stycznia 2012 Opublikowano 12 stycznia 2012 (edytowane) Dzisjaj w grze mialem dziwnego buga - podczas fabuly Pokaż ukrytą zawartość wszedlem na wieze, na sam dach (przez szyb wentylacyjny) i okazalo sie, ze nic tam nie ma. Stalem na dachu, nie wczytalo sie gorne pomieszczenie, w ktorym byl Hugo Strange. Juz sie martwilem, ze bede musial grac od nowa, dalem restart i bylo ok, wszystko wczytalo sie jak nalezy i fabula poszla dalej. Edytowane 12 stycznia 2012 przez saptis Cytuj
Zwyrodnialec 1 735 Opublikowano 12 stycznia 2012 Opublikowano 12 stycznia 2012 Ja 3 razy grę kończyłem i żadnych bugów nie miałem. Dlatego życzyłbym sobie, żeby wszystkie gry z otwartym światem były tak wykonane technicznie. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 12 stycznia 2012 Opublikowano 12 stycznia 2012 (edytowane) Czy po wlaczeniu New Game Plus nadal bede mogl grac w poprzednia gre, ktora juz ukonczylem czy ta nowa zastapi stara ? Dzisiaj przeszedlem nowego Batmana i jestem zachwycony ta gra, kapitalna tak jak poprzednia czesc, mega rozbudowana, klimatyczna i niestety..... wydawala mi sie za krotka. Jakos tak mi sie wydaje, ze szybko ja ukonczylem, mam jeszcze duzo misji pobocznych do ukonczenia, ale juz troche porobilem, wiec jeszcze duzo grania przedemna, koncowka Catwoman, a pozniej jeszcze New Game Plus. Edytowane 12 stycznia 2012 przez saptis Cytuj
artex 28 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 W dniu 12.01.2012 o 23:22, saptis napisał(a): Czy po wlaczeniu New Game Plus nadal bede mogl grac w poprzednia gre, ktora juz ukonczylem czy ta nowa zastapi stara ? Tak mew gem plus zapisuję się na osobnym miejscu. A ja mam problem ze zrobieniem podwójnego nokautu z powietrza ma ktoś jakiś sposób albo chociaż miejsce gdzie znajdę 2 kolesi obok siebie ? Cytuj
mishka 5 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 W dniu 13.01.2012 o 05:42, artex napisał(a): W dniu 12.01.2012 o 23:22, saptis napisał(a): Czy po wlaczeniu New Game Plus nadal bede mogl grac w poprzednia gre, ktora juz ukonczylem czy ta nowa zastapi stara ? Tak mew gem plus zapisuję się na osobnym miejscu. A ja mam problem ze zrobieniem podwójnego nokautu z powietrza ma ktoś jakiś sposób albo chociaż miejsce gdzie znajdę 2 kolesi obok siebie ? sprobuj przy gmachu sadu, badz muzeum Cytuj
Zwyrodnialec 1 735 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 Wystarczy, że stoi grupa kilku więźniów, właśnie np przy sądzie, potem lecisz na jakiś przeciwległy budynek , namierzasz jednego kopniakiem i cały czas trzymasz R2 (wymagana modyfikacja) Batman w locie nieźle się rozpędzi i bez problemu powali 2 oprychów. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 15 stycznia 2012 Opublikowano 15 stycznia 2012 W Arkham Asylum trzeba bylo zdobyc mapki, zeby na glownej mapie pojawily sie Riddlery. W AC trzeba przesluchiwac oprychow, zeby te naniosly sie na mape. Biegam sobie po miescie, przeslu(pipi)e ich i pytanie: Ilu ich trzeba przesluchac, zeby na mapie znalazy sie wszystkie Riddlery? Kurde, troche juz to robie i caly czas brakuje. Gdzies jest wglad w to ilu jeszcze ich zostalo? Cytuj
Zwyrodnialec 1 735 Opublikowano 15 stycznia 2012 Opublikowano 15 stycznia 2012 W menu w zakładce zagadki możesz przeglądać każdą dzielnice ile tam ich zostało. Co do ludzi Riddlera, nie ma na to reguły, zazwyczaj zdradzają po kilka zagadek. Najlepiej robić na bieżąco to co już się pojawiło, a po skończeniu znowu brać kolejnego oprycha. Cytuj
MYSZa7 8 968 Opublikowano 24 stycznia 2012 Opublikowano 24 stycznia 2012 Wersja z UK ma polską wersję językową? Cytuj
Igor67 142 Opublikowano 25 stycznia 2012 Opublikowano 25 stycznia 2012 Przypomni mi ktoś jak się dobija leżącego przeciwnika? Cytuj
Zwyrodnialec 1 735 Opublikowano 25 stycznia 2012 Opublikowano 25 stycznia 2012 Tylko uważaj z tym dobiciem i upewnij się, że przeciwnicy stoją dalej, bo trochę ta animacja zabiera czasu i można łatwo w głupi sposób stracić combo. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.