Skocz do zawartości

Bioshock: Infinite


MYSZa7

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Za szybą to Handyman czy może blaszane ptaszysko latające za dziewczyną. Hmm...

 

Songbird to ptaszystko się zwie, robiący SCREEEEEEEEEEEE big daddy tej części.

Dzięki, nawet nie wiedziałem jak to się zowie :P Mam tylko nadzieję, że pozostanie tylko jeden SB, a nie cała masa fruwających nam nad głowami.

Opublikowano

W wywiadzie mówili,że ma być jeden który będzie całą grę za nami zasuwał. W sumie taka opcja mi pasuje, przypomina mi się nemesis z re3, to była napięta gra jak się wkręcił człowiek :rolleyes:

Opublikowano

Też mam nadzieję, że będzie jeden. Taki patent w grach jest rzadko wykorzystywany, z jednym przeciwnikiem nieustępliwym, który nie daje spokoju przez całą grę (Dahaka, Nemesis, Pyramid Head).

Opublikowano

Ciekawi mnie jak długo to miasto tak wytrzyma w chmurach. Rapture pewnie niedługo po B2 zardzewieje i "zatonie" na dobre, a w przypadku latającego miasta to niefajnie byłoby dostać z cegły w bańkę :P

  • Plusik 1
Opublikowano

Na początku myślałem ,że to jakiś art z Drakiem z Uncharted...a tu główny bohater Infinite...wygląda w sam raz :):wub:

 

Huh?

 

 

 

 

 

Oj (pipi)a taka była moja pierwsza myśl....:potter:

Opublikowano

Geniusz. Lidzie z Irrational mają niesamowite pomysły. Świetne wrażenie na mnie wywarła Columbia. Kolejna ich miejscówa, która przejdzie do historii gier wideo. I obok Big Daddiego postawią Songbirda w muzeum osobistości.

 

Grafika nie robi takiego wrażenia, ale design jak najbardziej. Jest pięknie i pomysłowo. Wielka szkoda, że zagramy dopiero w 2012.

Opublikowano

Grafika nie robi wrażenia? Zobacz jak rozległy jest teren, jak to wszystko płynnie chodzi. Rewelacyjnie wygląda miasto niżej, gdy Booker spada z wysokości. Ciekawi mnie też, jak dużą kontrolę mamy w jeździe na tym rollercoasterze bo momentami wyglądało to na mocno skryptowane.

Opublikowano (edytowane)

A według mnie to wygląda bardzo dobrze aż za dobrze graficznie jak na "nasze" konsole. I boję się, że to jest to o czym prędzej pisał Zwyrol, że to jest gameplay z pc.

 

Anyłej klimacik, design i motywy urywają jajca, nie dziwię się, że gra wygrała E3.

Ale będę się śmiał jak wariatowi (w sensie pozytywnym) Levinowi uda się stworzyć jeszcze lepszego i bardziej "porytego" Bioschocka niż jedynka.

A widzę, że jest na to duża szansa.

 

Obok Tomb Raidera mój 100% pewny pre order w 2012 ;] Aż nabrałem ochoty na dwójkę, wypadałoby w końcu ją zaliczyć heh.

 

PS. Elizabeth jest boska ;p

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Tak pisał Koso, w relacji z E3, że to z PC-ta.

 

I jeszcze ciekawostka - to kolejna gra, którą na E3 prezentuje się na pececie. O ile w zeszłych latach było to rzadkością, teraz jest coraz częstsze. Gra ma być pokazywana w jak najlepszym świetle i to edycja na PC zazwyczaj wygląda najlepiej, choć - znów w przeciwieństwie do poprzednich lat - twórcy już nie mówią, na jakiej platformie odbywa się pokaz...

 

http://www.gamezilla.pl/content/e3-bioshock-infinite-ma-wiecej-wspolnego-z-rollercoasterem-niz-mozna-by-sie-spodziewac

 

Niby tam są ikonki pada z Xboxa, tylko jaki problem podpiąć pada do kompa?

Opublikowano

Grafika nie robi wrażenia? Zobacz jak rozległy jest teren, jak to wszystko płynnie chodzi.

Owszem, wszystko pięknie i płynnie chodzi i jest bardzo szczegółowe, ale to design ryje beret ;)

Jak popatrze na twarz Elizabeth to wygląda jak śliczna laleczka, ale taki właśnie jest design Bioshocka.

Opublikowano (edytowane)

Tak pisał Koso, w relacji z E3, że to z PC-ta.

 

I jeszcze ciekawostka - to kolejna gra, którą na E3 prezentuje się na pececie. O ile w zeszłych latach było to rzadkością, teraz jest coraz częstsze. Gra ma być pokazywana w jak najlepszym świetle i to edycja na PC zazwyczaj wygląda najlepiej, choć - znów w przeciwieństwie do poprzednich lat - twórcy już nie mówią, na jakiej platformie odbywa się pokaz...

 

http://www.gamezilla.pl/content/e3-bioshock-infinite-ma-wiecej-wspolnego-z-rollercoasterem-niz-mozna-by-sie-spodziewac

 

Niby tam są ikonki pada z Xboxa, tylko jaki problem podpiąć pada do kompa?

 

A to ch,ujce :confused: jeszcze bezwstydnie podpinają pady od konsol dla zmyłki...

To już nie pierwszy raz, nie wiem wolę od razu wiedzieć jak wygląda/będzie wyglądać wersja w którą będę grał. Niż jarać się niepotrzebnie... i potem płakać.

Edytowane przez SłupekPL
Gość DonSterydo
Opublikowano

Przecież wiadomo, że będzie wyglądać świetnie - widać, że korzystają z najnowszych rewizji UE3, a co ten silnik potrafi na konsolach widać po Gears of War 3 + ryjący beret design. Cały ten klimat miażdży, panowie z IG to istni masters of Bioshock :) Mam nadzieję, że każdy kolejny będzie robiony tylko przez nich i aż strach pomyśleć jakie mogą mieć już pomysły na kolejne części. Dla takich gier człowiek gra.

Gość DonSterydo
Opublikowano

To są developerzy, jak będą chcieli to będą się pokazywały ikonki z Wii :)

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...