MYSZa7 8 917 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 (edytowane) Producent: Irrational Games Wydawca: Cenega Poland Gatunek: gra akcji/strzelanka Premiera: 2011/2012 Tym razem akcja przeniesie się w niebiosa Trailer: Klik! Screeny: Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez MYSZa7 Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Skad to info? Dopiero 2012? Damn. Cytuj Odnośnik do komentarza
sprite 1 784 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Nowe informacje, trailer i screeny: http://www.vg247.com/2010/08/12/irrationals-bioshock-infinite-revealed-all-details-video-screens/ Czyli nowy Bioshock krył się pod projektem "Icarus" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 917 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zagląda się na różnorakie serwisy Moje źródło http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=6787 Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 no no ciekawa odmiana, ciekawe czy akcja bedzie tylko na latającym mieście czy np na wielu latajacych miastach z mozliwoscia przemieszczania sie mniejszymi "osobowymi" pojazdami lubie taki klimat, az moze kurde powinienem zagrac w jakiegos bioshocka ;p Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 917 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 no no ciekawa odmiana, ciekawe czy akcja bedzie tylko na latającym mieście czy np na wielu latajacych miastach z mozliwoscia przemieszczania sie mniejszymi "osobowymi" pojazdami lubie taki klimat, az moze kurde powinienem zagrac w jakiegos bioshocka ;p Może?! Musisz! Sama jedynka powinna Ci wystarczyć ,która jest po prostu genialna Cytuj Odnośnik do komentarza
sprite 1 784 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 (edytowane) Preview: http://www.joystiq.c...finite-preview/ Video-wywiad z dyrektorem kreatywnym Kenem Lavine'm: http://www.joystiq.c...shock-infinite/ Trailer po prostu bomba. Columbia FTW Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez sprite 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Za bardzo to przypomina jakieś industrialne klimaty. Cytuj Odnośnik do komentarza
Karol633 2 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Ciekawe czy będzie jakoś z oryginalnym BioShockiem powiązane. Ja się jaram! Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek87 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Ciekawe czy będzie jakoś z oryginalnym BioShockiem powiązane. Ja się jaram! w akwarium jest data 1893r no i stroje wygladają na ta epokę no to może mały spin-off? Cytuj Odnośnik do komentarza
sprite 1 784 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 (edytowane) Ciekawe czy będzie jakoś z oryginalnym BioShockiem powiązane. Ja się jaram! w akwarium jest data 1893r no i stroje wygladają na ta epokę no to może mały spin-off? Przeczytajcie sobie wywiad, który umieściłem u góry to się wszystkiego dowiecie ;] Why call it BioShock, then? What not call it something else? Is that marketing? Is that artistic option? I think it's both because I think BioShock is a lot more than just Rapture. This is a game; it's a first-person shooter set in an amazing place with a story wrought with ? from our perspective ? ideas that are tied with history. And everything else really is up for grabs. But we felt that if we made this game and it wasn't a BioShock game, that would be a bit of a cheat. To say, "Oh, it's a totally new thing." But it is a new thing, but it's also a continuation of the things we've done before. It has a shared heritage. Final Fantasy is a very similar thing. They have some similar elements. But it's a little strange because usually when you do sequels, the reason it's so similar is because there's a lot of the same assets, a lot of the same gameplay systems. BioShock 2, for example, versus BioShock Infinite. Yes, and that's one of the reasons BioShock 2 wasn't the right project for us and, as we agreed with the company, we didn't have the timeframe or the scale to make the product of the ambition we had. But we felt very much it was a BioShock game. There is connective tissue to this and previous titles we've done as well. Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez sprite 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 (edytowane) Ciekawe czy będzie jakoś z oryginalnym BioShockiem powiązane. Ja się jaram! no wydaje sie że łapa na trailerze jest dosyc podobna do bigdaddy'iego chociaż strój nurka nie ma sensu w powetrzu, ale sadzac po trailerze to bedzie jakiś kombinezon podtrzymujący życie , troche jak połączenie bigdaddy z frankensteinem (widac tam serce zamontowane luzem itp) taki troche kombinezon, troche czlowiek, troche robot Za bardzo to przypomina jakieś industrialne klimaty. a nie przypadkiem steampunkowe? ja lubie takie klimaty Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez Yano Cytuj Odnośnik do komentarza
Texz 670 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Jestem na nie. Zastąpienie niesamowitego wrażenia związanego z przebywaniem niemalże w klaustrofobicznych warunkach w mieście pod wodą bez możliwości ucieczki, na coś takiego? Fajnie, że to jest prequel, ale do diabła teraz to już zahacza o groteskę w SciFi! Cytuj Odnośnik do komentarza
Karol633 2 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 "Róże" sugerują obecność czego plazmido-podobnego. Tylko skąd biorą Adam? Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 917 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 "Róże" sugerują obecność czego plazmido-podobnego. Tylko skąd biorą Adam? Pytanie tylko czy takowy będzie? Pewnie wymyślą coś innego Cytuj Odnośnik do komentarza
Karol633 2 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Albo powiążą to jakoś. 'll see Cytuj Odnośnik do komentarza
Hela 1 962 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Fajnie, że to jest prequel, ale do diabła teraz to już zahacza o groteskę w SciFi! A Bioshock był oparty na faktach? Cytuj Odnośnik do komentarza
Karol633 2 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Fajnie, że to jest prequel, ale do diabła teraz to już zahacza o groteskę w SciFi! A Bioshock był oparty na faktach? Teoretycznie łatwiej stworzyć miasto w przestworzach niż na dnie oceanu Cytuj Odnośnik do komentarza
wolek92 4 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 O kurde, tego się nie spodziewałem. Ciekawe co z tego wyjdzie. Muszę jeszcze ograć 2kę . Cytuj Odnośnik do komentarza
MaiorZero 1 400 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Jezu ile musiałem czekać na taką grę? Bomba. Cytuj Odnośnik do komentarza
Słupek 2 119 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 (edytowane) JESTEM ABSOLUTNIE W TOTALNYM (BIO) SZOKU ;]. Spodziewałem się bomby (Projekt Icarus) ale nie takiejjj. ŁoŁ no brak mi słów, przede wszystkim OGROMNE BRAWA dla Twórców, że nie poszli "na łatwiznę" i nie zrobili Bio 3 znowu w Rapture bo to już by było lekkie przegięcie. A tak mamy niby sequel/prequel, wiemy czego się spodziewać (choć czy na pewno) znanej marki ale całkowicie w nowym środowisku. Do tego w jakim, stylistyka świetna, pomysł genialny. Jedynie czego się obawiam cholera czy w takim środowisku z taką "kolorystyką" uda się zrobić klimat zaszczucia, strachu. Chociaż HELLO to gra mistrzów od BioSchoka .... jestem spokojny ;]. Trzeba w końcu zagrać w dwójkę. Tylko ta data premiery po prostu przeraża mnie. To się nazywa zapowiedź urywająca dupę ;p Edytowane 13 Sierpnia 2010 przez SłupekPL Cytuj Odnośnik do komentarza
MaiorZero 1 400 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Data premiery nastraja optymistycznie. Im więcej czasu tym lepiej. Ten Bioshock to ani prequel ani sequel. Bioshock przestał być serią, już jest marką na gry w podobnej konwencji. Ja jestem na tak, im większa niezależność projektów tym większe pole do popisu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Słupek 2 119 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 (edytowane) No znaczy wiem, że to nie prequel ani sequel tylko nie wiedziałem jak to napisać ;p E tam 2012 nie nastraja optymistycznie - koniec świata ;p. A tak na serio pewnie niech sobie dłubią ile trzeba ale 2012 to tyleeeeeeee czasu ;/ No i im więcej czasu to nie zawsze lepiej= Too Human, Alane Wake choćby. Długi developing nie przełożył się na sukces choć w sumie to BIO inna bajka. Edytowane 13 Sierpnia 2010 przez SłupekPL Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 No znaczy wiem, że to nie prequel ani sequel tylko nie wiedziałem jak to napisać ;p E tam 2012 nie nastraja optymistycznie - koniec świata ;p. A tak na serio pewnie niech sobie dłubią ile trzeba ale 2012 to tyleeeeeeee czasu ;/ No i im więcej czasu to nie zawsze lepiej= Too Human, Alane Wake choćby. Długi developing nie przełożył się na sukces choć w sumie to BIO inna bajka. Bioshock jak Bioshock ale tworcy nie byli zachwyceni sprzedaza dwojki, nie? Cytuj Odnośnik do komentarza
MaiorZero 1 400 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 No i im więcej czasu to nie zawsze lepiej= Too Human, Alane Wake choćby. Długi developing nie przełożył się na sukces choć w sumie to BIO inna bajka. Żeś podał podał przykłady. ;/ Bioshock Infinite będzie robiony 3 lata, a nie ponad 5... xD Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.