japco 275 Opublikowano 5 października 2013 Opublikowano 5 października 2013 Nie grałem jeszcze w Infinite. Myślicie że wydadzą jakąś edycje GOTY czy coś w ten deseń z dodatkami na płycie? Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 5 października 2013 Opublikowano 5 października 2013 jak ja sie ciesze że przy preorderze dostałem season passa Cytuj
Berion 207 Opublikowano 5 października 2013 Opublikowano 5 października 2013 @japco Do tej pory wydawali. Wyszła jednyka z dwójką i wszystkimi DLC na jednej płycie, bez żadnych idiotycznych kodów (B2 i jego dodatki w formie paczki instalacyjnej). Ja też czekam na komplet, nie przywykłem kupować wersji nieskończonych. ;d Cytuj
Sep 1 628 Opublikowano 8 października 2013 Opublikowano 8 października 2013 Pierwsze 5 minut z "Burial at Sea" : https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hSou7NmhOkg Cytuj
Gość suteq Opublikowano 8 października 2013 Opublikowano 8 października 2013 Jaram się i to mocno. Cytuj
Piwo_HD 5 Opublikowano 8 października 2013 Opublikowano 8 października 2013 Szkoda ze podstawka to przereklamowany CoD..ze z(pipi)anym zakończeniem. ..a sam dodatek pewnie kupie . 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 8 października 2013 Opublikowano 8 października 2013 Z(pipi)anym bo niezrozumiałym? Cytuj
Piwo_HD 5 Opublikowano 8 października 2013 Opublikowano 8 października 2013 Z(pipi)anym bo niezrozumiałym? ^ Myśl przewodnia zróbmy z końcówki Matrix i niech ludzie myślą o co tam chodziło bo my sami nie wiemy .. 1 Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 8 października 2013 Opublikowano 8 października 2013 (edytowane) Teraz jest jeszcze gorzej. Wystarczy wrzucić nie do końca "zrozumiałe zakończenie" i jeden z drugim by nie wyjść na "głupiego" nazwie je wybitnym. A inni będą szukać tłumaczeń o których twórcy nawet nigdy nie śnili i mają beke. Rzucili ochłap a gracze to sami sobie poskładali i jako tako wytłumaczyli. Niech lepiej od Rapture się odgibają. Jeszcze tylko to zostało chyba do zepsucia. Aaa i oczywiście System Shock. Edytowane 8 października 2013 przez Sibian 1 Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 8 października 2013 Opublikowano 8 października 2013 Szkoda ze podstawka to przereklamowany CoD..ze z(pipi)anym zakończeniem. Spłoń w piekle Puenta była mistrzowska, jej pełne zrozumienie wymagało dużej uwagi przez wcześniejsze 12 godzin, w dodatku można ją sobie interpretować na co najmniej dwa sposoby. A rozgrywka? Dynamiczna, bezpośrednia nawalanka z posypką taktyki - do świata przedstawionego pasowała doskonale. A dodatek to absolutny must-have, choć ja osobiście poczekam aż zadebiutuje też druga część i wciągnę całość za jednym razem. 1 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 8 października 2013 Opublikowano 8 października 2013 (edytowane) Warto dodać że jak ktoś w to gra poniżej hard i z ułatwieniami typu "asysta celowania" to zawsze będzie "COD" Powodzenia każdemu w walce z Syreną bez taktyki na tym poziomie. 8) Zakończenie jest sensowne, ale tylko dla tych którzy wychowali się na pierwszych dwóch Terminatorach czy mają zajawkę na filmy typu "12 Małp". No i nie wszystko nalezy odczytywac tam dosłownie. np. miliony latarni morskich obok siebie. Edytowane 8 października 2013 przez nobodylikeyou Cytuj
Berion 207 Opublikowano 9 października 2013 Opublikowano 9 października 2013 (edytowane) Sensowne byłoby gdyby trzymali się praw fizyki. Edytowane 9 października 2013 przez Berion Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 9 października 2013 Opublikowano 9 października 2013 Fizyki kwantowej? Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 9 października 2013 Opublikowano 9 października 2013 Mało która gra trzyma się praw fizyki realnego świata, co akurat jest zaletą a nie wadą. Gdyby pierwszy bioshock miał się ich trzymać to akcja nie działaby się na dnie oceanu, tylko co "najniżej" na dnie jeziora;p. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 9 października 2013 Opublikowano 9 października 2013 No ale są pewne granice w s-f. W "Odyseji Kosmicznej 2001" ludzie nie zaczną znosić jaj "od tak". A w Terminatorze 2 zwykli cywile unikać kul niczym Neo. Co do tego Bajoszoka na dnie oceanu to można by polemizować. Zależy jak było głęboko. T.j. mówiłem jeśli łyka się konwencję podróży czasoprzestrzennych, które notabene nie są aż tak odrealnione (np. zjawisko czarnych dziur itp.), Infinite idealnie się tu wpasowuje. Bardziej wrażliwym zalecam pozostanie na twardszym gruncie; Max Payne 3, GTA V, Heavy Rain itp. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 9 października 2013 Opublikowano 9 października 2013 O tak, w szczególności Heavy Rain z magicznymi brylami Jake'a. ;P Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 10 października 2013 Opublikowano 10 października 2013 (edytowane) No co? Przecież Heavy Rain to nie daleka przyszłość. Dasz wiarę że np. prototyp tej zabawki: ...ma blisko 50 lat? 8) Inny przykład - porównanie: Gra: Deus Ex: Human Revolution. Akcja: Rok 2027: vs Rzeczywistość. Czasy obecne: Pojęcia nie mamy jakimi jeszcze prototypami dysponuje obecnie armia USA, czy Chin. Edytowane 10 października 2013 przez nobodylikeyou Cytuj
Berion 207 Opublikowano 10 października 2013 Opublikowano 10 października 2013 (edytowane) Czytuję różne ciekawe serwisy i interesuję się technologią. Zaprawdę powiadam Ci, że bryle Dżejka to czysta fikcja niemożliwa do zrealizowania. Nie ma szans aby wbudować i tak zminiaturyzować spektrometr (nie ma innego wytłumaczenia w jaki sposób Jake może rozpoznawać substancje etc.). Jakim cudem na tak duże odległości. Dlaczego skanowanie obszaru odbywa się na sferze. Dlaczego w ogóle wszystkie ślady są podświetlane i dlaczego łącząc się z centralką nie ma żadnej weryfikacji tożsamości Jake'a (powiedzmy, że ktoś go ubił i zabrał okulary - dostaje nieautoryzowany dostęp do wręcz monumentalnej bazy danych). Dlaczego wyszukiwanie informacji trwa mniej niż dwie sekundy? Dlaczego nad każdym śladem jest hologram widoczny tylko w okularach (akurat to jeszcze jest możliwe do realizacji nawet dziś). Dlaczego Jake widzi coś w tych okularach po ciemku (uber miniaturka noktowizora?)?. Kto projektował interface fw tych okularów - to się nie nadaje do prawdziwej pracy tylko zabawy. Geary z Deusa będą możliwe do zbudowania w niedalekiej przyszłości. Obecne przeszkody to problemy w oprogramowaniu, którego człowiek nie potrafi jeszcze dobrze dostosować, napędu i zasilania aby miało to w ogóle sens, i przede wszystkim problem leży w konstrukcji "kończyn". Muł DARPA (?) w obecnej postaci nie nadaje się nawet do transportowania, do czego został zaprojektowany. Wracając do Bioshocka. Wypróżniłem się dlaczego outro nie ma sensu parę stron wcześniej. Ja wiem, że to w ogóle fikcja bo jak można utrzymywać w powietrzu, w tej samej pozycji, bloki mieszkalne na balonach czy miasto pod wodą (ciśnienie). Ale to jeszcze wydaje mi się do przełknięcia bo to nie ten kaliber co brak logiki "w światach równoległych". Edytowane 10 października 2013 przez Berion 2 Cytuj
stoodio 2 080 Opublikowano 10 października 2013 Opublikowano 10 października 2013 Pragnę przypomnieć, że BioShock Infinite jest grą a nie naukowym projektem nt Wieloświata. Jeśli brak logiki w uniwersum, w którym ganiamy po "latającym mieście" kolesiem miotającym ogniem czy piorunami z palców stanowi problem natury badawczej, to zalecam odpoczynek od gier video. Ewentualnie taktowanie prawideł w nich zawartych z przymrużeniem oka. 2 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 13 października 2013 Opublikowano 13 października 2013 (edytowane) @ Berion: Widzę że obeznany jesteś w te klocki na dobre. Dawno nie grałem w HR, ale po tym co mi przypomniałeś i zaprezentowałeś z żalem muszę przyznać Ci rację. Ale taka technologia i tak będzie dostępna za co najmniej 200 lat @ stoodio: Wiesz stooodio niby racja, ale tutaj chodzi także o pewną wiarygodność, a w zasadzie jej pozory. To właśnie stąd tak głębokie rysy postaci w tym uniwersum (Booker, Prorok, Andrew Ryan, Atlas) czy objaśnienia skąd to się niby wszystko wzieło (Rapture, Columbia itp.) No i Levine sięgnął tym razem po założenia fizyki kwantowej i takie persony jak A. Einstein, M. Planck. Edytowane 13 października 2013 przez nobodylikeyou Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 9 listopada 2013 Opublikowano 9 listopada 2013 wczoraj przed praca trochę po katowałem, a dziś juz tak na poważnie zabieram sie za gre. powiedzcie mi tylko, co to sa za czary pod R1 i jak ich używać, na czym sie sprawdzają. gram na Hardzie i powiem, ze ciężko w cale nie jest, ale czasem daja w kość te strzelające działka Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 9 listopada 2013 Opublikowano 9 listopada 2013 co to sa za czary pod R1 i jak ich używać, na czym sie sprawdzają. [media]http://www.youtube.com/watch?v=RsAImt5tv-s[/media] 90% tych kombinacji sam nie znałem Na działka i co silniejszych przeciwników używaj Possesion. Acha i zalecam wyłączenie asysty celowania. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 10 listopada 2013 Opublikowano 10 listopada 2013 Ja wyłączyłem bo było trochę za łatwo i to takie oszukiwanie skilla trochę. Gram od wczoraj i muszę przyznać, że artystycznie zaszaleli i do tego Columbia jest pełna historii US. Sporo jest w Infinite walki, jest bardziej intensywnie niż w poprzednich częściach. Ale sama wymiana ognia jest bardziej dynamiczna. Na razie mi pasuje. Vigory to to samo ca Plasmidy, generalnie to stary dobry Bioshock w nowej stylistyce. Cytuj
Gość Opublikowano 12 listopada 2013 Opublikowano 12 listopada 2013 Klimatycznie I oprawowo Infinite rzadzi po calosci IMO. Dawno nie mialem tak (a przerobilem na samym tylko PS3 250 gier) zeby zaliczyc taki opad szczeny na widok jakichs miejscowek, muzyki im towarzyszacej, ich oprawy i klimaciku. Szczegolnie otwarcie gry i wejscie na Columbie, poczatek w kosciele, czy tez typowo smaczkowe lokacje. Mega, mega, mega! CO do podobienstw do pierwszego BS - za ktory lepiej sie zabrac, jesli zajaralem sie w Inifnite, a 1 i 2 praktycznie nie ogralem? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.