Skocz do zawartości

Bioshock Infinite


Gość ako

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ok, mam : ) Optymalizacja póki co bardzo dobra. Mam tylko jedną zagwozdkę. Z włączonym vsync w niektórych miejscach ucina wydajność na 30 klatek. Po wyłączeniu vsync w tych samych miejscach jest już 60 klatek. Trochę dziwne, zawsze miałem w grach, obojętnie czy synchronizacja włączona czy nie, spadki takie same a tutaj tylko muli z vsync on. 

 

No nic, trzeba będzie grać chyba z wyłączoną synchronizacją ale to chwila przyzwyczajenia do tych artefaktów przy szybkich ruchach kamerą. 

 

A tak to co ? Grafa bardzo ładna, optymalizacja bardzo dobra. Mój lipny sprzęt to i3 2120 i Ati 6850 , wszystko ustawione na maxa oprócz cieni i okluzji ( je mam na normalu ) i mam średnio 70-80 klatek, największy spadek jaki odnotowałem to do bodaj 55 klateczek, inna sprawa ,że nie brałem udziału jeszcze w największych zadymach więc info o wydajności będę jeszcze edytował.

 

EDIT : Jeszcze post processing można dać na alternatywny ale zżera kupę klatek i moim zdaniem wygląda nieciekawie. Na moim sprzęcie można jeszcze ustawić cienie na bardzo wysokie a spadek wydajności jest bardzo mały i trzyma nadal prawie cały czas 60 klatek. Została więc jeszcze okluzja ale to już nie na mój sprzęt, ucina klatki do 30. 

 

O samej grze również jeszcze nie mam nic do powiedzenia, w razie czego kolejne spostrzeżenia dopiero wieczorem, teraz muszę wyjść ; d

Edytowane przez Sebastian Ś.
Opublikowano (edytowane)

Ktoś z was ma może kod Bioshocka 1 na steama, którego chciałby się pozbyć za drobną opłatą? Jak coś to pm.

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

Hmmm, Sebastian, mam problem..... nie wiem czemu ale moje pudełko z gra nie zawiera nigdzie CD Keya O.o

Niby powinno być nadrukowane na tyle okładki instrukcji... ale tam nic nie ma. Jedynie reklama artbooka z czasów developingu gry O.o

 

 

Steelbook jest, kod na Season Pass też, ale kodu na samą grę już niet :confused:

 

 

 

 

 

[EDIT]

Nvm, problem solved :P

Edytowane przez Kazuun
Opublikowano

4 godziny gry za mną, póki co jest znakomicie. Na minus niewielka (chociaż to dopiero początek) różnorodność wśród wrogów oraz mega liniowe poziomy (znacznie bardziej niż w poprzednich Bioshach). Na plus oczywiście klimat, plazmidy, Elizabeth, grafika (art style). Napiszę więcej jak skończę ;]

Opublikowano (edytowane)

Nawet dobra sztuczna inteligencja oponentów. Oczywiście zdarzają im się suchary, ale często zmieniają pozycje, próbują okrążyć, chowają się za osłony, gdy dostają, strefują za mur czy inny mebel. Nawet gdy się wychylimy minimalnie to od razu prują, nie ma takich głupot póki co ,że walimy zza winkla a nikt nie reaguje. Na "Hardzie" są rywale dosyć celni. Nice. Szkoda ,że zwłoki tak szybko znikają : (

 

Póki co podoba mi się wszystko oprócz :

 

- praktycznie żadne wyjaśnienie co do vigorów , koleś wszystko łyka a guzik wie. Tylko tyle ,że jakiś dziadzio coś tam wynalazł. Mam nadzieję ,że później to pięknie wszystko wyjaśnią jak w pierwszym Bio, co , skąd, dlaczego.

- taka ogromna liniowość utrudnia mi uchwycenia trochę miejscówek. Cięgle się wali do przodu przez co nie mogę do końca się skupić na danym obszarze. Jedno małe miejsce mi się spodoba a za 5 minut już kolejne i kolejne i kolejne i w końcu wszystko zaczyna się zlewać i nie zapamiętuje unikalności danego terenu. Mam nadzieję , że to tylko tak na początku i później dostaniemy większe, spójniejsze tereny a nie 5 małych budyneczków przez które przelatujemy jak burza i z których mało co już pamiętam.

 

 

Jak widać moje małe zarzuty to bardziej preferencje co tylko póki co potwierdza  wysoką jakość produkcji. Wciągnąłem się ; d

Edytowane przez Sebastian Ś.
Opublikowano (edytowane)
  W dniu 25.03.2013 o 22:52, Kazuun napisał(a):

Każda kopia będzie w wersji PL. Zależy kto se jakiego clienta ściągnie ze Steam

 

Cóż chcesz wiedzieć, przyjacielu?

 

Chcialem brac sie za spolszczenie wersji na PS3 ale niestety struktura plikow z PC jest bardzo odmienna od tej z PS3 i tym razem z szybkiego spolszczenia nici. Wlasciwie w ogole nici bo kazdy plik trzeba by robic osobno, kupa roboty a szkoda bo na PC nie pogram bo mam marny sprzet. :(

Edytowane przez 2razyjot
Opublikowano

Nie no pierwsza gra nie rts ( starcraft2, sim city , shogun 2 , civ 5, x-com no i diablo 3 się z tego wyłamuje;)) na mojego kompa od czasów Wiedźmina 2 i takie zaskoczenie.  Boże na wysokich mi śmiga że aż miło a ludzie narzekają na słabą optymalizację i zaczynałem się bać. Mam bardzo leciwego kompa troszkę upgradniętego pod wieśka 2. Grafika to tylko GTX 285 bez wsparcia dla d11. Procek to i7 2.93GHz i 8 gb ramu ddr3. Wszystko pewnie i by śmiagło na wyższych ale niestety wyższe ficzery graficzne tylko dla kart z d11 :(. Tak czy siak duży plus za optymalizację.

 

Co do samej gry to po 3 h wypowiem się tak... CZEMU JA MUSZĘ JUTRO IŚĆ DO PRACY?! :) Cholera w tym roku grałem w Tomb raidera, Far Cry 3, Sim City, Starcraft 2 dodatek i AC3 <--- wszystkie te gry to kilka poziomów niżej :) Dla mnie najlepsza gra w jaką grałem od czasów Mass Effect 3 (tak jestem harcorowym fanem tejże serii) i Wieśka 2. NA pewno FPS który jest inny od tych wszystkich call of duty klonów. (Far Cry 3 to chlubny wyjątek a i jemu do Bioshocka dużo brakuje)

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 26.03.2013 o 10:36, Sebastian Ś. napisał(a):

Ok, mam : ) Optymalizacja póki co bardzo dobra. Mam tylko jedną zagwozdkę. Z włączonym vsync w niektórych miejscach ucina wydajność na 30 klatek. Po wyłączeniu vsync w tych samych miejscach jest już 60 klatek. Trochę dziwne, zawsze miałem w grach, obojętnie czy synchronizacja włączona czy nie, spadki takie same a tutaj tylko muli z vsync on. 

 

No nic, trzeba będzie grać chyba z wyłączoną synchronizacją ale to chwila przyzwyczajenia do tych artefaktów przy szybkich ruchach kamerą. 

 

Dla osób które mają podobnie :

 

C:\Users\Documents\My Games\BioShock Infinite\XGame\Config\XEngine.ini

Scroll Down To [systemSettings]

VsyncTo60WhenUnder30=False Change to VsyncTo60WhenUnder30=True

 

 

Śmiga : ))

Edytowane przez Sebastian Ś.
Opublikowano

Ja tez mam GTX 285 ale procek to stary Phenom II 955 i tylko 4 GB ramu i się krztusiło na High mooocno! Na Medium i bez Vsynca jest ok nie liczac zmian lokacji czy większych wczytów gdzie FPS spada nawet do 5 klatek i przez jakieś 3 sekundy jest perma freez. Tak to się trzyma wg FRAPSa na 130-80 FPS permanentnie.

Gość Orzeszek
Opublikowano

gram na najwyższych detalach, gra wygląda obłędnie, widoczki mega, najbardziej bolą po oczach kosze z warzywami/owocami (JAK ONI MOGLI POKPIĆ TAKIE DETALE) kwadratowe jabłka to przegięcie i banano-bumerangi 0_0.

Opublikowano
  W dniu 26.03.2013 o 20:26, Sebastian Ś. napisał(a):

 

  W dniu 26.03.2013 o 10:36, Sebastian Ś. napisał(a):

Ok, mam : ) Optymalizacja póki co bardzo dobra. Mam tylko jedną zagwozdkę. Z włączonym vsync w niektórych miejscach ucina wydajność na 30 klatek. Po wyłączeniu vsync w tych samych miejscach jest już 60 klatek. Trochę dziwne, zawsze miałem w grach, obojętnie czy synchronizacja włączona czy nie, spadki takie same a tutaj tylko muli z vsync on. 

 

No nic, trzeba będzie grać chyba z wyłączoną synchronizacją ale to chwila przyzwyczajenia do tych artefaktów przy szybkich ruchach kamerą. 

 

Dla osób które mają podobnie :

 

C:\Users\Documents\My Games\BioShock Infinite\XGame\Config\XEngine.ini

Scroll Down To [systemSettings]

VsyncTo60WhenUnder30=False Change to VsyncTo60WhenUnder30=True

 

 

Śmiga : ))

 

Dzieki stary :) dziś przetestuje bo ja też wyłączyłem synchronizacje :)

Opublikowano (edytowane)

Blantman jednak coś dalej mi muli z tym vsync xD Popróbuj i napisz jak u ciebie. Ja go wyłączam znowu ; d

Edytowane przez Sebastian Ś.
Opublikowano (edytowane)

Posiadam w lapku GTX 260 i gra hula mi gorzej do Battlefielda 3. Poza tym czy high czy medium nie ma różnicy w płynności działania.

Bez Vsyncu dostaje oczopląsu a z włączonym też niewielka różnica. To tyle w kwestiach technicznych. Trzeba przyznać, że gra stawia na weteranów serii bo debiutantom nic nie tłumaczy i od razu, hop, w głeboką wodę :)

Edytowane przez da$io
Opublikowano (edytowane)

Kurczę, zaczynam odczuwać pierwsze znużenie. czy jestem normalny ? ; d

 

Biegamy z tą przesłodzoną Eli od "muzeum" do "muzeum" a nic mądrego z tego nie wynika. Nie ma takiej spójności jak w pierwszym Bio. Teraz nawet dorzucili jakiegoś zbuntowanego dziadzia, weterana wojennego ni stąd ni zowąd. Wszystko się zmienia jak w kalejdoskopie, nic nie jest do końca wyjaśnione, nawrzucane chyba żeby tylko było. Mam nadzieję ,że to później się wszystko zazębi ale szczerze wątpię w typie narracji jaki tu jest prezentowany. Co za dużo to nie zdrowo. Kilka razy sztuczne ograniczenia gdzie można iść mocno mnie zmierziły jak i niektóre skrypty, zwłoki znikają szybko jak nienormalne. NPC-e to kalki i paskudnie zapętlone. 

 

Wystroje tych "muzeów" zaczynają mnie nudzić, wszystko na jedno kopyto. Ba, jakieś puste mi się wydają a wiele przedmiotów to wykonane jak za czasów PS2. Ogólnie zaczyna mnie irytować ,że mamy towarzystwo i to tak idealne i przesłodzone póki co. Ble. Wolę chodzić samemu. I jeszcze otwiera mi zamki, rzuca gnaty i apteczki a po wstęgach skacze jak zawodowiec. Bleeeeeeeeeeee.

 

Mam nadzieję ,że gra się ponownie rozkręci jak przez pierwsze 3-4 godziny bo teraz to nuuuuda się zrobiła. Wczoraj jeszcze skakałem ,że to najlepszy FPS ever, dzisiaj zaś nudę mam, zobaczymy co będzie jutro ; d A najlepiej napiszę już dopiero po ukończeniu a nie po każdej zmianie emocji ; )

Edytowane przez Sebastian Ś.
Opublikowano

Jest tutaj jakiś forumowicz, który gra w nowego bio na padzie i nie jest to pad od xa lub z przełącznikiem na xinput, czyli używa emulatora? Czy to też jest jedna z tych gierek, gdzie akurat emulacja nie działa, czy ja coś robię źle (zwyczajowo wrzucam programik do folderu z grą)?

 

 

Z innej beczki. Nvidia wrzuciła nowe stery do geforceów dedykowane nowemu bio. To tak, jakby ktoś nie zauważył ;)

Opublikowano

Tyle, że jak grasz na padzie od plejki to potrzebujesz też kabla (ew. jakiś odbiornik), a za pomocą tych programików można zwyczajnie korzystać z bezprzewodowego pada bez obsługi xinputa, z tym, że chyba nie w każdej grze :/. Jak ktoś sobie radzi z tym problemem, to proszę o pomoc. Ja już tak odzwyczaiłem się od gry na klawierce i myszce, że teraz ciężko mi przywyknąć (zwłaszcza, że mam tani zestaw bezprzewodowy i przesuwając mysz obraz w grze mi przeskakuje, zamiast płynnie się przesuwać)

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 27.03.2013 o 00:33, Kazuun napisał(a):

Ja tez mam GTX 285 ale procek to stary Phenom II 955 i tylko 4 GB ramu i się krztusiło na High mooocno! Na Medium i bez Vsynca jest ok nie liczac zmian lokacji czy większych wczytów gdzie FPS spada nawet do 5 klatek i przez jakieś 3 sekundy jest perma freez. Tak to się trzyma wg FRAPSa na 130-80 FPS permanentnie.

 

Gra jest popsuta, trzeba czekać na patch lub nowe stery. W Deusie było identycznie. Patch naprawił problem. Te stop klatki przy drzwiach, w windzie, wbiegając do nowego pomieszczenia, terenu gdy sobie doczytuje w locie to porażka. Niszczy to radość z gry. Na necie pojawia się już sporo tematów o ty jak i filmików. Z vsync to samo. I to na kombajnach. Ogólnie jak gra jest dobrze zoptymalizowana tak doczytywanie w locie i vsync są popsute co przekłada się na całościowe wrażenie ,że gra ma optymalizacje z dupy. Na konsolach też macie takie sekundowe stop klatki gdy doczytuje w locie ? Czy teren pocięli tam na mniejsze sektory i doczytuje normalnie na osobnej planszy z napisem Loading ?

Edytowane przez Sebastian Ś.
Opublikowano

Nic nie jest pocięte, jestem już przy końcu i w grze są tylko loadingi pomiędzy mapami, ale żadnych pomiędzy sektorami. Jestem aż zdumiony, że to możliwe, zwłaszcza widząc jak niektóre mapy są wręcz gigantyczne. Zero ścin, zero problemów z vsynciem. 

Opublikowano

Jak pytasz konsolowców jak u nich gra wygląda to czemu to robisz w dziale PC? ;p

 

I tak, ja mam to samo. Sama gra chodzi pięknie, ale ma często masakryczne spadki animacji - właśnie w momentach "doczytywania" danych. Czy to wchodzenie po schodach na inną kondygnację lokacji, czy tez przechodzenie przez drzwi, windy.

 

 

 

 

Gra skończona: 17h na liczniku, sam ending to krótki Orgazm + długi Mindfuck.

Więcej pewnie napisze jutro jak ochłonę i się wyśpię.

Opublikowano (edytowane)

Chciałem złożyć oświadczenie. Już nigdy nie kupię nowej, drogiej oryginalnej gry na PC bez sprawdzenia pirata. Co gra to inne jajca. Z Bioshock Infinite robi się coraz większy szum jeśli chodzi o optymalizację. Przycinanie podczas biegania ( wczytywanie obszarów ) i vsync. Do poczytania w necie ogrom tematów. 

 

Sam tego doświadczyłem i radość z gry to co najmniej -30%. Wielkie faki dla twórców i mam nadzieję , że pożałują za swoją nieudolność jeśli chodzi o optymalizację gry na PC. To już wolę pograć w 30 klatkach i z rozmazanymi teksturami niż mieć ciągle czkawkę gdy chcę szybko zmienić lokację, przebiec przez wiele pomieszczeń czy porushować przez dużą arenę. 

Edytowane przez Sebastian Ś.
Opublikowano

Weź pod uwagę, że PC może mieć tysiące różnych konfiguracji, nie są w stanie tego wszystkiego sprawdzić przed wydaniem gry. Pewnie za parę dni wyjdzie jakiś patch. Jak tam mimo wszystko wolę wersję PC, bo oprawa jest naprawdę przekozacka, konsole nie mają startu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...