rkBrain 28 Opublikowano 19 sierpnia 2010 Opublikowano 19 sierpnia 2010 (edytowane) http://tvgry.pl/?ID=1156 Gra prezentuje się świetnie. Na filmikach nie wygląda to może emocjonująco bo ludziom brakuje finezji. W grze mamy ciosy łokciami, dwoma rękami, z obrotu. Do tego można chwycić jedną ręką przeciwnika za głowę a drugą go okładać. Na wszelkich filmach widać ogromne nerwy oraz strach przed wyjściem na idiotę. Ludzie czują się głupio wykonując te wszystkie ruchy. Moim zdaniem niepotrzebnie. Przecież nikt z nas na co dzień nie walczy na pieniądze w klatkach. Sporo akcji jest skryptowanych jak np. cios z obrotu bo poprawnie nikt nie umiałby go wyprowadzić. Jedynie zwykłe ciosy wymagają od nas lepszej precyzji. Jak widać na filmiku ruchy odwzorowane są 1:1 więc równie dobrze możemy rozłożyć ręce i czekać na grad ciosów, jeśli tego chcemy. Tytuł ten raczej nie osiągnie sukcesu bo wygląda trochę biednie pod względem rozbudowania. Na razie nie zaprezentowano trybu dla dwóch osób. Nie wiadomo też czy taki w ogóle będzie. Chyba raczej nie. Do tego trzeba mieć dwa kontrolery Move co oznacza spory wydatek. Co nie zmienia faktu, że jakbym miał za dużo pieniędzy to już bym stał pod sklepem. Twórcy powinni postawić na fabułę i rozbudowany tryb dla jednego gracza. To co zaprezentowano do tej pory jest genialne ale to zbyt mało jak na taki wydatek. Mam nadzieję, że ten gatunek gier będzie w przyszłości rozwijany bo The Fight jest chyba najciekawszą produkcją jak do tej pory. EDIT 1: http://www.joystiq.com/2010/08/18/preview-the-fight/ Powyżej materiał przedstawiający klimatyczne wstawki filmowe. Świetnie zrealizowane. Do tego w grze mamy siłownie gdzie możemy podpakować naszą postać. Różne rodzaje ćwiczeń. Ciosy głową też są możliwe. Po wygranej walce mamy możliwość wykończenia przeciwnika. Różnych zagrań kończących jest naprawdę sporo. Na jednym z wcześniejszych filmików było pokazane jak postać dmucha w twarz przeciwnika a ten upada z braku sił. Wystarczy zrobić krok do przodu czy wychylić głowę nie wykonując przy tym żadnego ruchu rękami. Edytowane 19 sierpnia 2010 przez rkBrain Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 19 sierpnia 2010 Opublikowano 19 sierpnia 2010 (edytowane) Preview http://www.joystiq.c...view-the-fight/ @rkBrain Zmień tytuł bo gra już się nazywa tylko The Fight Edytowane 19 sierpnia 2010 przez sprite 1 Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 19 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 sierpnia 2010 (edytowane) Zmień tytuł bo gra już się nazywa tylko The Fight Nie wiem jak. Co gorsza, wszelkie gry, czy to na Move czy Kinect, wymagają sporego telewizora. Jak znajde czas to poszukam tego filmiku z wykończeniami. W porównaniu z tym co oferuje Microsoft, nie ma wątpliwości kto wciska ludziom bubel. Bijatyka według Microsoftu do obejrzenia poniżej. http://www.youtube.com/watch?v=S9a2pTMS4AA&feature=player_embedded#! Edytowane 19 sierpnia 2010 przez rkBrain Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 1 grudnia 2010 Opublikowano 1 grudnia 2010 Info o DLC: http://www.vg247.com/2010/12/01/the-fight-lights-out-gets-title-update-new-dlc/ Cytuj
Fredder 4 Opublikowano 10 sierpnia 2011 Opublikowano 10 sierpnia 2011 mam pytanie, mianowicie podczas pierwszej kalibracji podczas gdy trzeba zejść z ekranu aby kamera pobrała zdjęcie tła za graczem strasznie mryga mi ekran, kolory są wyszarzałe i wyniki wychodzą na kiepsko lub średnio - wie ktoś co można tu poradzić ponieważ pojawia mi się komunikat że feature wykrywania ruchu głowy został wyłączony... Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 10 sierpnia 2011 Opublikowano 10 sierpnia 2011 Ogólnie to polecam jakiś koc czy prześcieradło rozłożyć za sobą lub coś jednolitego żeby kamerka rozróżniała tylko tło i "nas" , światło też niech będzie jak najmocniejsze . I tak podczas treningu ni z owego wyłącza się ten feature czasem , mój jeden znajomy w ogóle nie mógł tego "skalibrować" i grał bez tego heh , pozdrówki. Cytuj
Fredder 4 Opublikowano 10 sierpnia 2011 Opublikowano 10 sierpnia 2011 dziękówa za info.. w sumie mam trochę pierdół za sobą na ścianie a w prawym krańcu ekranu kamerka łapie jeszcze część lustra - będę musiał coś pokombinować Cytuj
redundantor 4 Opublikowano 1 września 2011 Opublikowano 1 września 2011 Cisnę tą grą w ramach treningu . Może mi ktoś napisac w którym momencie siła ciosu (mojego) zaczyna mieć znaczenie. W tej chwili bardziej liczy się celność, bo nawet silny zamach nie jest przekłądany na to co dzieje się na ekranie. @dc1982 - koc czy prześcieradło to polecam rozłożyć na podłodze ... ewentualnie chłonny ręcznik - wyciskacz potu niesamowity Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.