Skocz do zawartości

Enslaved


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziwne, że tu nie ma tematu o tym cichym killerze końcówki tego roku. Gra wygląda doskonale, Naughty Dog byłoby dumne z Ninja Theory, napiszę jeszcze tylko, że jeśli oni mają robić Devil May Cry 5, to ja jestem spokojny.

 

 

http://gamersyde.com/stream_enslaved_gc_demo_part_1-16678_en.html

http://gamersyde.com/stream_enslaved_gc_demo_part_2-16681_en.html

http://gamersyde.com/stream_enslaved_gc_demo_part_3-16682_en.html

 

 

Ostatni part szczególnie daje radę. Będzie hicior. :]

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 18
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zagrałem wczoraj na szybkości wieczorem i bardzo mi się spodobało :thumbsup:

To co od razu rzuca się w oczy to niesamowita grafika widoczna szczególnie w cut scenkach ,takich modeli postaci nie widziałem jeszcze w żadnej innej grze,lokacje też dają radę,jest efekciarsko,z rozmachem(ucieczka z płonącej maszyny latającej-konkret).

Rzeczywiście zauważalne są opóźnienia po wciśnięciu jakiegokolwiek przycisku o których było pisane w zapowiedzi w PE,nie wiem z czego to może wynikać ale pasowało by to poprawić w finalnej wersji.

Walka przyjemna,tylko przydałoby się trochę więcej kombinacji.

Ogólnie gra się naprawdę przyjemnie,jeśli nie będzie zbyt prosto i schematycznie to warto będzie zainwestować w ten tytuł.

Opublikowano

Demko naprawdę zaskakuje. Nie spodziewałem się wiele po grze wydawanej przez Namco, a jednak widać, że szykuje nam się dobra gra na jakąś ósemkę. Filmowe akcje, dynamiczne ujęcia kamery, prosty acz efektowny system walki, sporo elementów zręcznościowych, no i na deser całkiem oryginalna historia. Nie omieszkam sprawdzić pełnej wersji jeżeli tylko ceny trochę spadną.

Opublikowano

Filmowo i z przepychem. Jedyne co mnie martwi to kontekstowe skoki i związany z tym brak płynności. Trochę za bardzo widać przycięcie animacji jeśli wybijemy się za późno. Szkoda, bo sama animacja Monkey'a jest rewelacyjna. Mógłbym przyczepić się jeszcze do pracy kamery w starciach, jest chyba trochę za blisko, ale to już kwestia gustu. Mam też nadzieję, że nie będzie za prosto zwłaszcza w kwestii zręcznościowej.

Opublikowano

Na poczatku pomyslalem, postac Monkey'a wykkonana fajnie, ale otoczenie standardowe, przeciwnicy bez polotu, animacja z deka sztywna. DO tego ochydne eksplozje i dym gdy statek traci czesci skrzydel od uderzen. Demko pokazuje niefortunny obszar gry, trailer juz po czesci grywalnej zapowiada swietna przygode.

Opublikowano

Według materiałów na sieci unikanie starć jest premiowane, więc nie dziwi mała ilość combosów. Z drugiej strony jak sobie przypomnę comba z PoP'a to aż się zastanawiam po co było ich tyle skoro 90% czasu spędzało się na skakaniu. Brak spadania jest ok, bo kamera i czułość Monkeja na ruchy gałką przydałoby się trochę poprawić.

Opublikowano

Według materiałów na sieci unikanie starć jest premiowane, więc nie dziwi mała ilość combosów.

Za pokonywanie wrogów przynajmniej kule wpadają a walki jest dosyć mało więc przeważnie eliminuję wszystkich.Jak dla mnie ciosów jest sporo i fajnie się walczy. Gra wydaje się dosyć krótka, doszedłem dzisiaj do 10 rozdziału już. Demo nie zrobiło na mnie większego wrażenia ale pełna wersja jest niezła, dosyć zróżnicowana akcja i fabularnie też ok.

Opublikowano (edytowane)

po 6 rozdziale jestem pozytwnie zaskoczony. Dużo ludzi pisze o nudzie i monotonii a tam wcale tak nie jest, levele są zróżnicowane momentami bajecznie piękne, momentami poprostu za(pipi)iste. ;)

Edytowane przez chris85
Opublikowano (edytowane)

No właśnie :rolleyes: Z każdym kolejnym chapterem akcja nabiera tempa. Mam tylko nadzieję że końcówka nie będzie tak trudna jak HS ( to była pierwsza gra której nie ukończyłem na PS3 )

 

EDIT:

Właśnie skończyłem. Na poziomie easy to gra na jedne dzień ( zacząłem w nią grać wczoraj koło 14 i w niecałe 24h skończyłem - a miała mi wystarczyć do piątkowej premiery MOH, trudno idę zaraz po castlevanię)ale naprawdę bardzo fajna szczególnie jak ktoś lubi elementy pseudo-wspinaczkowe ( właściwie to wystarczy trzymać analoga we właściwym kierunku i nawalać w A i postać sama robi wszystko) bo walk nie było dużo ale nawet na najniższym poziomie potrafiło być gorąco.

Edytowane przez Suboshi
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Co tak cicho tutaj? Ja właśnie skończyłem grę i jestem zauroczony. Świetna historia z jeszcze lepszym zakończeniem, piękna grafika i miodny gameplay. Ci co zniechęcili się po demie niech lepiej zastanowią się jeszcze raz nad zakupem, bo potem, szczególnie na Hardzie, nie jest już tak debilnie łatwo. Ja serdecznie polecam.

Opublikowano

No sęk w tym, że jest łatwo. Wczoraj skończywszy Normal zapodałem od razu Hard i idzie strasznie szybko. Jeśli wie się gdzie stanąć by zrobić jak największe skupisko mechów, wyciąga się pałę (?) i jednym strzałem można powalić wszystko co się rusza. Gierka zacna, ale mechanika troszkę zawodzi moim zdaniem. Sekwencje skakane więcej się obserwuje niż przechodzi.

Opublikowano

No ale dzięki temu dynamika bije na łeb wszystkie inne zręcznościówki ;] Ja grałem od razu na hardzie i już tak cukierkowo jak w demie nie było. Zginąłem parę ładnych razy i nie sądzę, aby gra była jakoś maksymalnie łatwa.

Opublikowano

Świetna gra, i chyba najbardziej charyzmatyczna trójka bohaterów w grach od dawien dawna. Znakomity humor, grafika i scenariusz. Gra cierpi na jakieś tam niedoskonałości, jak chrupanie czy zbyt niski poziom trudności. Ale własnie takich gier trzeba, nowych i z ciekawym światem. A nie ciągle sequele odcinające kupon od kuponu. Sprzedała się słabo, i skończy tak samo jak Beyond Good & Evil. Po jakimś czasie gracze stwierdzą jednak że gra jest fajna i będą płakać że jej nie kupili.

Opublikowano (edytowane)

Przeszedłem i szczerze powiem, że grałem z przerwami ( na F1 i MoH ) i dobrze bo czuję że Enslaved na jeden strzał zrobiłby się koszmarnie monotonny. Od połowy robi się nudno, powtarzalnie i nijako . Całość ratuje końcówka i fajna walka z finałowym bossem ( że dziwnie prosta to inna sprawa). No cóż z dwójki o ile takowa powstanie liczę na pójście w jedną albo drugą stronę- proste walki trudne elementy zręcznościowe lub odwrotnie bardziej skomplikowane i co za tym idzie efektowne starcia ( bardziej kozacka broń bo ta laga nie ma powera kompletnie) a skoki takie jak teraz. Ja daję 7+ .

Edytowane przez chris85
  • Minusik 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Skończyłem i ja :)

 

Gdyby nie to, że szpil cierpi na niedopuszczalne dla mnie braki w płynności animacji, które rażą po patrzałach niemiłosiernie i wykrzywiaja mordę w grymasie rozpaczy :P to fabuła trzymająca się za rączkę z klimatem, "zalepiająca" niedoskonałości w gameplayu porwała by mnie bez reszty i pozostawiła olbrzymi niedosyt a tak... modlę się aby nstp. razem developsy poszli po rozum do głowy i przyłożyli się bardziej do spraw technicznych ale jednak...nstp. raz musi być - niematotamto ! Więcej takich gier !

 

Platformówka XXI wieku :D

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...