Skocz do zawartości

Mafia 2


CoATI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dodatki są w takiej kolejności.

 

Joe's Adventure bo wzbogaca trochę fabułę głównej gry

 

Dalej The Betrayal of Jimmy i Jimmy's Vendetta, ale one nie mają nic wspólnego z M2.

 

Zadania w każdym dodatku opierają się na misjach na czas, nie są tak rozbudowane jak w M2, nie ma scenek przerywnikowych (w dodatkach Jimmy'ego sa tylko krótkie wstawki na początku i na końcu). Najeżdżasz na ikonkę zlecenia, czytasz tekst i odbierasz zlecenie, wykonujesz zadanie itd, schemat się powtarza. Wyjątkiem jest Joe's Adventure, jest tam kilka misji bardziej złożonych, jest też trochę scenek, ale większość opiera się na schemacie z ikonkami.

Opublikowano

misje, ktore praktycznie w obu dodatkach o Jimmy'm (koncze Vendette, dopiero sie zabiore za Joe) sa takie same - kilka schematow zadan, zmienione lokacje, wrogowie itd... troche wieje nuda na dluzsza mete...a trofeum odnosnie przejechania 1000mil to nie wiem, ktory kozak bedzie mial tyle cierpliwosci zeby je zdobyc;)

Opublikowano

No właśnie misje Jimmy'ego są bardzo do siebie podobne, kasy zarabia się masę i nie ma za bardzo na co wydawać, ja sobie ciągle uzupełniałem zapasy amunicji u Harry'ego bo ma najlepsze zabawki w grze.

 

Jak już kończysz Jimmy' Vendetta to ostatnia misja jest zdecydowanie najlepsza, a i zakończenie daje radę.

Opublikowano

ja "musialem" je nabyc (200zl na gre i 1000zl na nowa konsole, stara po ylodzie - musze cos z niej wycisnac za taka kase ;)) ale obiektywnie patrzac, to Zdrada i Zemsta Jimmy'ego niczego specjalnie do rozgrywki nie dodaje, ot, przedluza o pare godzin ... o Joe nie mowie, bo jeszcze nie zaczalem... jak nie masz czegos innego w zasiegu reki o podobnej cenie to zaryzykuj

Opublikowano

Z drugiej strony patrząc na te dodatki, wiele nie wycięli, tylko ten epizod Joe, bo reszta w sumie jest zbędna i jak ktoś nie zaliczy dodatków Jimmy'ego, to nie ma co płakać..

 

no w sumie racja, nie tyle pocieta, tyle co zbyt krotka ... ale niestety w dzisiejszych czasach to norma, ba, nawet podniesli srednia, bo takie Blood Stone czy SW Force Unleashed, Kane&Lynch 2 to zabawa na 4-5h;/

Opublikowano

Hehe panowie ale Wy się nie sugerujcie tym, że oni wycięli tylko to co dali w dlc.

 

Bodajże 2-3 razy dawałem a i chyba nie tylko ja newsy, artykuły z rozgrzebanym kodem co wycięli z Mafii 2. Przecież tam był ogrom rzeczy powycinanych (w końcu 8 lat developingu) o ile jakieś powycinane misje można zrozumieć. W końcu to norma chyba przy każdej grze no i do tego fakt dlc ale najgorzej bolą ewidentnie usunięte elementy gameplayu, rozdziały, side questy, tryb free ride itd.

 

Coś poszło nie tak, ja to widzę tak, że mieli wybór albo kastrują i w końcu wydają grę albo kasują projekt-przekładają go w nieskończoność.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No to jeszcze 3 ;p:

 

1. Hard to najwyższy poziom? Śmiało od niego zaczynać czy jest duży ogień?

2. Model jazdy, na jakim grać który lepszy? Symulacyjny?

 

Pytam bo może full różni się od dema akurat pod tymi względami.

 

3. Nie chcę czytać trophy żeby sobie nie spoilować. W związku z tym są jakieś trofea pomijalne?

Opublikowano

Hard różni się tym, że nie masz wyświetlonych przeciwników na radarze, Vito po 1-2 strzałach może zginąć (najbardziej trzeba uważać na Thompsona ;]), mnie energii się regeneruje i to chyba tyle.

 

Symulacyjny lepszy, ale z początku trochę ciężko go opanować, tym bardziej w zimie. Na tym drugim spokojnie da się wchodzić w zakręty na większych prędkościach i jakoś łatwiej prowadzi się auto.

 

Co do trzeciego, to nie wiem. Ale chyba są trophy za playboye, a te niestety można znaleźć tylko w odpowiednim czasie w odpowiedniej misji, więc tutaj łatwo coś przegapić. Sam na początku znalazłem jakieś 28 rozkładówek, resztę szukałem z listą. :]

Opublikowano

Aha taki bajer a po skończonej grze nie można wrócić do konkretnych rozdziałów? W celu właśnie na przykład pozbierania "gazetek"?

 

Jak gra mi podejdzie to nie ma problemu bo wiem, że skończę ją kilka razy jak jedynkę. Ale... z tą dwójką to nic nie wiadomo ;].

Opublikowano (edytowane)

1. Śmiało zaczynaj. Hard jest dosyć prosty. Jedyny dłuższy przestój miałem w 14 chapterze.

(strzelanina w magazynie w dokach)

 

2. Osobiście grałem na zręcznościowym, bo podczas pościgów nie chciałem się frustrować. Symulacyjny jest sporo gorszy niż w 1 części. Tam model jazdy był przyjemny i wymagający, ten w misjach na czas tylko denerwował. Najlepiej sam sprawdź oba.

3. Tak (chaptery 3, 11) ale możesz w każdej chwili powtórzyć ukończony rodział.

Edytowane przez Dandelion
Opublikowano

Aha taki bajer a po skończonej grze nie można wrócić do konkretnych rozdziałów? W celu właśnie na przykład pozbierania "gazetek"?

 

Jak gra mi podejdzie to nie ma problemu bo wiem, że skończę ją kilka razy jak jedynkę. Ale... z tą dwójką to nic nie wiadomo ;].

 

 

Można wrócić, ale w odróżnieniu do jedynki, musisz przechodzić całą misję od początku. :/ W pierwszej części z tego co pamiętam, można było wystartować od dowolnego checkpointa.

 

Powinna podejść.

 

miało zaczynaj. Hard jest dosyć prosty. Jedyny dłuższy przestój miałem w 14 chapterze.

 

Co do przestojów ja również utknąłem na jakiś czas w 14 misji, dokładnie w tym samym miejscu, ale teraz opracowałem sobie inna taktykę i nie ginę tam ani razu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...