winner 183 Opublikowano 26 sierpnia 2010 Opublikowano 26 sierpnia 2010 Misjom raczej troszkę brakuje do tych z 1... Są krótsze, mniej jest strzelania i mało pościgów (1? ...). Chociaż wątek główny daje rade. Zakończenie wpycha nam kontynuację jak babcia dokładkę zupy... ogromne wrota dla DLC czy sequela. PS: Jak ktoś chce porównać jak wyglądają gry na obie platformy to na poprzedniej stronie zrobiłem screen z PC(all max. 1080p - swoją drogą to gra ma niskie wymagania ale czasami występują babole jak np. ten postrzępiony cień dachu przy włączonym AA). Cytuj
popiol 16 Opublikowano 26 sierpnia 2010 Opublikowano 26 sierpnia 2010 Coś dla narzekających na długość gry: http://mafiatown.gram.pl/news.php?readmore=500 Wniosek? Nie wmawiajcie sobie, że jedynka była dłuższa... Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 26 sierpnia 2010 Opublikowano 26 sierpnia 2010 Początkowe misje w jedynce rzeczywiście były dosyć krótkie, zresztą chyba najdłuższa w grze to była "Szczęściarz". 15h to nie jest mało, chociaż wcześniej chyba winner wklejał swój wynik, tam było już tylko 11h, a jeszcze wspomniał, że zbytnio się nie śpieszył. Cytuj
winner 183 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Początkowe misje w jedynce rzeczywiście były dosyć krótkie, zresztą chyba najdłuższa w grze to była "Szczęściarz". 15h to nie jest mało, chociaż wcześniej chyba winner wklejał swój wynik, tam było już tylko 11h, a jeszcze wspomniał, że zbytnio się nie śpieszył. Dokładnie, bo chciałem pobawić się nowymi wózkami i pozwiedzać okolice. Myślę, że gra na "wysokim" poziomie trudności bez pomijania cutscenek jest do przejścia na luzie w 10h. Wynik jak najbardziej mierny. Jeżeli chodzi o długość w porównaniu do 1 to tam być może nie było za wiele do roboty, ale misje były bardziej rozbudowane a przede wszystkim trudniejsze (ze względu na pasek życia, który mogli zaimplementować na trudnym poziomie w M2), a samo miasto było bardziej rozbudowane i ciekawsze (np tereny poza miejskie) Co do tego speedruna w M1 to jak sam kolega przyznaje przechodził Mafię wiele razy więc nie dziwi mnie fakt, że zajęło mu to tyle czasu. Zresztą te wyniki każdej misji nie są miarodajne bo sam gdybym się wziął za coś takiego i zaczął mierzyć ze stoperem w ręku długość trwania cut scenek i przechodzenie misji na zasadzie byle szybciej pewnie po 2-3 przejściach wyrobiłbym się poniżej 9h w Mafii 2. 15 godzin to mi dobija dopiero teraz gdy już od paru jeżdżę po mieście i pobijam rekordy prędkości (aktualny 209,61km/h) czy szukam fajnych miejsc albo zabawiam się w rozpierduchę z gliniarzami. Tak nawiasem mówiąc należy dodać, że w M1 było coś takiego jak Free Ride Extreme, który dodatkowo dawał nam możliwość zabawy po skończonym wątku głównym - tutaj mamy napisy końcowe (dla mnie to jakiś absurd, że nie można po skończeniu gry swobodnie zabawiać się w mieście tylko trzeba wybrać jakiś chapter, a w dodatku samochodów w danym rozdziale w garażu mamy tyle ile wpakowaliśmy tam podczas gry na danym poziomie więc żeby mieć więcej wozów w garażu (np. tych które sobie ulepszaliśmy podczas fabuły) trzeba odpalić późniejszy poziom co wiąże się z tym, że np. w zimie tuningowanymi wozami sobie nie pośmigamy bo nie było wtedy kasy żeby wozy ulepszyć. Wg mnie w menu po skończeniu gry powinna znajdować się opcja kontynuowania gry swobodnej ze stanem w garażu i na koncie tym po ostatniej misji (wtdy miałem tylko 400$, ale łatwo można "zarobić") mając do wyboru aurę letnią bądź zimową bo jest bardzo klimatycznie (ahh te zimowe wieczory gdy przy świetle latarni pocinamy przez miasto 150km/h nie mając praktycznie kontroli nad samochodem a w radiu leci Let it snow). Nic tylko czekać na jakieś sensowne DLC... (aż sam się sobie dziwie że to mówię bo nigdy za płatnymi dodatkami nie byłem, szczególnie, że mogliśmy dostaćo wiele więcej w retailu). To tyle z tych moich wywodów. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Jeden z naszych czytelników napisał w tej sprawie to Cenegi i oto jaką odpowiedź udało mu się uzyskać: DLC zostanie dosłane drogą elektroniczną już po premierze gry. PS3site Nie mogli tego od razu powiedzieć. Teraz niesmak pozostaje. Ciekawe czy wszystkie DLC dla polskiej edycji będą miały takie opóźnienia. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Niech maja, byleby wyszly. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 (edytowane) Początkowe misje w jedynce rzeczywiście były dosyć krótkie, zresztą chyba najdłuższa w grze to była "Szczęściarz". 15h to nie jest mało, chociaż wcześniej chyba winner wklejał swój wynik, tam było już tylko 11h, a jeszcze wspomniał, że zbytnio się nie śpieszył. Dokładnie, bo chciałem pobawić się nowymi wózkami i pozwiedzać okolice. Myślę, że gra na "wysokim" poziomie trudności bez pomijania cutscenek jest do przejścia na luzie w 10h. Wynik jak najbardziej mierny. Jeżeli chodzi o długość w porównaniu do 1 to tam być może nie było za wiele do roboty, ale misje były bardziej rozbudowane a przede wszystkim trudniejsze (ze względu na pasek życia, który mogli zaimplementować na trudnym poziomie w M2), a samo miasto było bardziej rozbudowane i ciekawsze (np tereny poza miejskie) Co do tego speedruna w M1 to jak sam kolega przyznaje przechodził Mafię wiele razy więc nie dziwi mnie fakt, że zajęło mu to tyle czasu. Zresztą te wyniki każdej misji nie są miarodajne bo sam gdybym się wziął za coś takiego i zaczął mierzyć ze stoperem w ręku długość trwania cut scenek i przechodzenie misji na zasadzie byle szybciej pewnie po 2-3 przejściach wyrobiłbym się poniżej 9h w Mafii 2. 15 godzin to mi dobija dopiero teraz gdy już od paru jeżdżę po mieście i pobijam rekordy prędkości (aktualny 209,61km/h) czy szukam fajnych miejsc albo zabawiam się w rozpierduchę z gliniarzami. Tak nawiasem mówiąc należy dodać, że w M1 było coś takiego jak Free Ride Extreme, który dodatkowo dawał nam możliwość zabawy po skończonym wątku głównym - tutaj mamy napisy końcowe (dla mnie to jakiś absurd, że nie można po skończeniu gry swobodnie zabawiać się w mieście tylko trzeba wybrać jakiś chapter, a w dodatku samochodów w danym rozdziale w garażu mamy tyle ile wpakowaliśmy tam podczas gry na danym poziomie więc żeby mieć więcej wozów w garażu (np. tych które sobie ulepszaliśmy podczas fabuły) trzeba odpalić późniejszy poziom co wiąże się z tym, że np. w zimie tuningowanymi wozami sobie nie pośmigamy bo nie było wtedy kasy żeby wozy ulepszyć. Wg mnie w menu po skończeniu gry powinna znajdować się opcja kontynuowania gry swobodnej ze stanem w garażu i na koncie tym po ostatniej misji (wtdy miałem tylko 400$, ale łatwo można "zarobić") mając do wyboru aurę letnią bądź zimową bo jest bardzo klimatycznie (ahh te zimowe wieczory gdy przy świetle latarni pocinamy przez miasto 150km/h nie mając praktycznie kontroli nad samochodem a w radiu leci Let it snow). Nic tylko czekać na jakieś sensowne DLC... (aż sam się sobie dziwie że to mówię bo nigdy za płatnymi dodatkami nie byłem, szczególnie, że mogliśmy dostaćo wiele więcej w retailu). To tyle z tych moich wywodów. Ja to autentycznie zwariuje, wykituję, dostanę zawału wyląduje w Tworkach lub na Srebrzysku (zakład dla czubów w Gdańsku) przez tą grę. Nigdy ale to nigdy nie miałem takiego mindfucka zawsze wiem czy biorę grę na premierę czy jak stanieje czy olewam ją. A tutaj od wydania dema (a dokładnie od informacji o gorszej wersji) milion decyzji na minutę. A pomyśleć, że przez tyle lat czekałem jak wierny pies i nigdy bym nie pomyślał o takich cyrkach. Co się napalę na grę to od razu dostaje jakieś info które ostudza mój zapał do Mafii. Czytam pochlebny post Yabollka myślę ok super nie mija parę minut widzę Twoje screen Mafii z pc i już mnie nerw łapie ;/. Czytam, że nie dostaniemy dlc za parę godzin, że dostaniemy. Chwila euforii i znowu czy wszystkim srenega wyśle, kiedy wyśle i jak będzie z następnymi dlc. Czytam, że gra ma świetne misje i klimat (w to akurat nie wątpiłem nigdy) a zaraz na ostudzenie dostaje info, że gra jest krótka nic nie oferuje poza wątkiem głównym i nawet nie ma swobodnej jazdy. Zresztą Twój post dużo wyjaśnił, wracanie do rozdziałów wtf ;/. Gdzie zabawa po skończeniu gry z progresem i całym stuffem. Tyle lat robili grę i co !? Chyba, że gra jest potężna ale wszystko wycięli i podzielili na dlc ;/. Czytam na forach, że w pełnej wersji jest lepiej niż w demie ale zaraz widzę filmik z Ps3 i wcale tak nie jest. Mówię sobie kit z płaszczem na klej, brakiem trawy itd. a zaraz czytam posty, że gra nawet na słabym kompie i low detalach wygląda świetnie. FUCK to jest kara za bycie wiernym fanem za tyle lat czekania. (pipi)a tak naprawdę z serca jak ja nienawidzę Czechów od paru tygodni ;/. Jak przeczytacie w gazecie albo usłyszycie w radiu, że 23 latek wyskoczył z okna z powody gry Mafii 2 to ja jakby co Pozdro ;p. http://www.joystiq.com/2010/08/26/video-the-naked-gun-visits-mafia-2s-empire-bay/ parodia z Nagiej Broni haha świetne Edytowane 27 sierpnia 2010 przez SłupekPL Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Wlasnie odebralem paczke od kuriera. Pogram chwile i dam znac jak prezentuje sie full wersja portu PS3. Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 A wiecie co mi się dzisiaj śniło ? Że w Mafii II na PS3 była trawa i falujące ubrania,ale nie było krwi Cytuj
winner 183 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 (edytowane) Tak z ciekawości załączyłem Mafię 2 na PC w low detalach i jestem zszokowany... Gra w podobnej rozdziałce (ok 720p) wygląda lepiej od tej na PS3 i jest jakieś 3 razy szybsza.... w ogóle to szał bo się tego nie spodziewałem, że aż taka różnica będzie. Na PS3 wygląda to o wiele słabiej niż na PC. No cóż.... ktoś się nie postarał za bardzo. Mi jakoś ie chce się kontynuować wersji na PS3 tylko wolę pojeździć po mieście na PC bo tam przynajmniej jest ładnie i płynnie. edit// Mogę również dodać że policemany dalej są takie głupie jak w demie np. gonili mnie bo kogoś potrąciłem i nie wyrobili na zakręcie co skutkowało przewróceniem samochodu na bok - dziwnym trafem stałem koło nich jakieś 2m a pasek i ikonka z kajdankami zniknęła; oprócz tego jak się jedzie ponad 100km/h to często nawet nie zauważają, to samo jak jeżdżenie pod prąd, na chodnikach czy czerwonym świetle a w dodatku można w biały dzień otworzyć zamek wytrychem gdy przejeżdża radiowóz. Ludzie na ulicy dalej mają w poważaniu to, że celujemy do nich z Magnuma, a w każdy pojazd można wpakować cały arsenał (byle nie w bak) i nawet nie zacznie się dymić :F (wczoraj wystrzelałem całe 4 SMG a auto wyglądało jak sitko i nawet się nie zadymiło - drzwi się otwarły ). Szkoda gadać. Dobrze że jest chociaż klimat i sentyment Edytowane 27 sierpnia 2010 przez winner Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 (edytowane) Chyba jednak klimat i sentyment nie są warte 216 złoty ;] przy tych wadach (Ps3). Kolejne rewelacje a właśnie a czy te otwieranie bagażnika ma jakieś zastosowanie w grze? Możemy tam chować bronie, typów czy jest tylko dla picu? Edytowane 27 sierpnia 2010 przez SłupekPL Cytuj
o.b.star 2 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 (edytowane) Wczoraj jak sobie odpalilem demko i wychodzi sie z domu, potem lewo i srodkiem chodnika w tych szparach miedzy plytami kilkanascie metrow dalej rosnie trawa.. i jesli sie dalo to zrobic w takiej (pipi)e to czemu nie mogli powtorzyc na trawnikach.. Ehh kurier z moja kopia EK bedzie miedzy 13-14 Umieram z nudow w pracy aktualnie... Edytowane 27 sierpnia 2010 przez o.b.star Cytuj
winner 183 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 To taki żart... w 2 misjach leżą tam zwłoki ale nie mamy na to za bardzo wpływu. Aha ciekawy jest skradankowy patent - można przeciągać zwłoki dla niepoznaki ale to i tak kolejny pic (chyba że zwłoki wcześniej zdążą się rozpłynąć w powietrzu - tak się dzieje po zabiciu gliniarza po paru sekundach :F). Ze śmiesznych rzeczy moge jeszcze wymienić co mi się przypomni. Aha, ludzie na ulicy to klony bo co 15m idzie ten sam człowiek, zazwyczaj nawet tak samo ubrani (najlepszy jest taki lump z siwą brodą co zawsze siedzi pod jakimś murem czy ścianą, no zawsze ten sam ) Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 (edytowane) Na US store jest już zdrada Jimmiego do kupienia - 10 dolców. To u nas pewnie za 36 złoty będzie (jeżeli będzie ;p). Edytowane 27 sierpnia 2010 przez SłupekPL Cytuj
czapa 677 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 (edytowane) W demie było napisane że misja którą będziemy robić nie znajdzie się w pełnej wersji. Jakie było moje zdziwienie jak 5 rozdział w pełnej grze to właśnie ta misja. WTF? Edytowane 27 sierpnia 2010 przez czapa Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 (edytowane) OK - przeszedlem gre z 11h na liczniku. @Slupek - 216zl moze i ta gra nie jest warta, ale tylko ze wzgledu na te niedorobki techniczne, bo sama gra jest mega. Zakonczenie...takie srednio otwarte. Niby jakby chcieli to mogliby jeszcze dalej pociagnac ta fabule, ale na dobra sprawe to watek zakonczyli. Gre oceniam na 9/10 - jest kapitalna. Poprzednika nie pobila (ciekawe czy kiedykolwiek wyjdzie cos lepszego - ja teraz czekam co pokaze LA Noire, ktoremu moze uda sie przescignac Mafie 1), ale jest blisko dorownania mu. Fabula jest naprawde dobra, aczkolwiek mam jeden zarzut do tworcow - jak dla mnie za bardzo sie rozpedzili. Cala akcja predzi do przodu z szybkoscia swiatla - gdyby dolozyli jeszcze ze 3-4 godziny gry, to gra bylaby duzo lepiej stonowana (jak pierwsza czesc - tam nie mialem takiego odczucia, ze cos zostalo za szybko poprowadzone). Jesli chodzi o dlugosc - jak juz mowilem, aczkolwiek mimo wszystko az taki zly wynik to nie jest zwazajac na to ze gra caly czas trzyma tempo i nie ma ani chwili nudy. Wynagrodzi to grze jednak replayability - bo cos czuje, ze ta gre (tak poprzednia czesc) przejde jeszcze nie raz. Teraz pozostaje mi czekac az wersja na PS3 stanieje do ~60zl (chcialbym gierke wyplatynowac). EDIT: @Czapa - tam nie pisalo, ze nie znajdzie sie w pelnej wersji, tylko ze nie wystapi w tej formie... PS - przypomnialem sobie o jednej rzeczy. Tworcy z gry wycieli kilka motywow, oraz misji ktore wczesniej obiecywali (i pokazywali na filmikach). Chociazby nie ma w grze tej misji w ktorej pod oslona nocy podkradalo sie pod jakis warsztat samochodowy i sie go wysadzalo w powietrze (a tworcy pokazywali ja kiedys na jednym filmiku). Szkoda. Ciekawe jakie jeszcze rzeczy wycieli z gry.. Edytowane 27 sierpnia 2010 przez Yabollek007 Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 @Slupek - 216zl moze i ta gra nie jest warta, ale tylko ze wzgledu na te niedorobki techniczne, bo sama gra jest mega. I w to nie wątpię mi tylko o braki technicznie chodzi ;]. Ale przecież pc one nie dotyczą ;/. Teraz pozostaje mi czekac az wersja na PS3 stanieje do ~60zl (chcialbym gierke wyplatynowac). A no właśnie no powiedzmy, że za stówę mogę już wziąć ;]. I tak ledwo już wytrzymuje ;p. Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 (edytowane) Jesli chodzi o wyciete motywy. - 2.42 to chociazby to. W grze nie ma ani jednej takiej sytuacji. Potem w filmiku pokazuja misje, 4.38 w filmiku - wlasnie o niej mowilem. Nie ma jej w pelnej wersji gry. Ciekawe co jeszcze zostalo wyciete. Edytowane 27 sierpnia 2010 przez Yabollek007 Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 http://www.ps3site.pl/recenzja-mafia-ii-ps3/51812/2/ dobra recka, polecam. Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 (edytowane) Hahaha teksy Joe mnie rozpierdalają xD Geniusz Polski smaczek W radiu koleś gada o wiwatujących Polakach w Warszawie z powodu zakończenia wojny czy coś takiego Na Empire Classic leci piosenka z jedynki hehe Edytowane 27 sierpnia 2010 przez MYSZa7 Cytuj
winner 183 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 @balon Faktycznie recka dobrze zrobiona i gra na PS3 dobrze oceniona. Nie można się zbytnio unosić sentymentem do 1. Sam wcześniej dałem jej na PS3 7+ i imho to właściwa ocena dla tej gry. Niestety panowie - fabuła to nie wszystko... Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Dobra, mam już grę i na razie zaliczyłem 5 chapów. Początek jest taki jak tutaj niektórzy przewidywali, ale więcej nie będę zdradzał. Poziom misji jak na ten moment jest świetny i jeśli gra utrzyma takie tempo to będzie bardzo dobrze. Szczególnie spodobał mi się chap czwarty i pewne nieprzewidziane spotkanie, a potem konsekwencje z tym związane. :] Klimat w grze niszczy i czuć, że to lata 40-te, dodatkowo zima ma swój urok i przynajmniej mi bardzo przypadła do gustu. Teksty, że miasto nie tętni życiem można sobie darować, ludzi na chodnikach przechadza się sporo, a i samochodów na ulicach nie brakuje. Oprawa dźwiękowa jest na bardzo wysokim poziomie, wszystkie role dobrane są perfekcyjnie, a gość podkładający głos pod Joe, chyba wciela się w dwie role, bo niemożliwe, by ktoś inny gadał takim charakterystycznym akcentem, muzyka w radiu daje radę. Ale i tak najlepszy jest ten dialog, znany jeszcze z dema: Joe do Henrego - just relax would ya! Henry - A got a hole in my leg the size of a fuckin' golf ball, and you're telling me to relax? Just get me to El Greco, dammit! Co do oprawy jest bardzo dobrze, animacja rzadko zwalnia, natomiast tearing w zamkniętych pomieszczeniach trochę drażni. Chapter z dema jest oczywiście w innej formie, ale to chyba żadne zaskoczenie, co ciekawe w formie już prawie znanej z E3, bo zimowej, ale jest jeden szczegół, który mnie rozczarował. Gdzie jest zakończenie z policją na moście? Po prostu odwozimy Henry'ego do lekarza i tyle. Demo końcówkę miało mocną właśnie dzięki tej wydawało się beznadziejnej sytuacji na moście, tutaj to wycięto, żal. Jak na razie gra bardzo mi się podoba i ostatnio tak dobrze bawiłem się chyba w God Of War 3. :] Cytuj
Texz 670 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 (edytowane) Jak wygląda framerate w misji z dema? Zapewne jest znacznie płynniej co? Chodzi mi głównie o moment, gdy zgarniamy od gościa na piętrze shotguna i wbijamy na pierwsze piętro browaru. Edytowane 27 sierpnia 2010 przez Texz Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Akurat tam nie widziałem żadnych zwolnień. Aha, krew w grze wygląda gorzej niż w pierwszej części Mortal Kombat. Jakaś czerwona plamka np przy uderzeniach z piąchy. Ale to detale i pierwsze skrzypce gra tutaj fabuła, klimat, misje i bardzo dobra gra aktorów. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 A co z walką wręcz, w demie bardzo mi się podobała, więc bardzo mnie zdziwiło jak w jednej recenzji napisali że jest nudna WTF? i słabo wykonana Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.