Dabman 104 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 + Dodał MODERATOR scena DC ciągle żyje, a tu na forum co jakis czas ktoś wrzuci ciekawego linka wiec trzeba gdzies o tym dyskutowac wszelkie rozmowy na tematy z sceny - tutaj. ___________________________________________ Mam zajawkę mega, z 4 DC jakie mam ( laser K.O ) chciałem zrobić 4 sprawne 2x czytnik, 2x DevKit. Jako iż właśnie dorwałem Ecco 2 ( beta, nie pre alpha! ) i jest szansa na dorwanie FINALNEJ ( tej która nie została wydana ) zajawka rośnie na DevKita Jak się uda, na dniach coś zmontuje i się podziele! Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Opublikowano 31 sierpnia 2010 w sensie masz 2 uszkodzone devkity LINK czy chcesz wgrac 'wince devkit' do zwykłlego DC? gratuluje dorwania ecco 2 ;] Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 sierpnia 2010 mam 2 uszk. zwykłe. Co do ECCO, jak sprawdzę to się odezwe via PM Cytuj
Dreamcaster 23 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Opublikowano 31 sierpnia 2010 (edytowane) Ecco2? Nic z tego nie będzie, już kilka osób nad tym pracowało. Włącznie z osobą która, wypuściła surowe pliki do sieci. Pliki Ecco2 są dostępne od jakiegoś czasu na SSS. Btw: Chłopaki z DC-Talk pracują nad skompilowaniem (czy jak to się tam nazywa) System Shock 2 na Dreama (Click!). Przydałby by się jakiś temat do spamowania, komentowania newsów ; ) EOT. Edytowane 31 sierpnia 2010 przez Dreamcaster Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 sierpnia 2010 @Dreamcaster o tej wersji co piszesz brakuje 0.bin, mam inna wersję która jest sprawna, lecz brak sprzętu aby to odpalić. Jest pewne, działa Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Opublikowano 31 sierpnia 2010 scena DC ciągle żyje, a tu na forum co jakis czas ktoś wrzuci ciekawego linka wiec trzeba gdzies o tym dyskutowac wszelkie rozmowy na tematy z sceny - tutaj. Cytuj
Dreamcaster 23 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Dzięki za temat @Dreamcaster o tej wersji co piszesz brakuje 0.bin, mam inna wersję która jest sprawna, lecz brak sprzętu aby to odpalić. Jest pewne, działa Może się mylę, ale z tego co pamiętam to niejednej osobie udało się odpalić Ecco2, dowód Twój filmik. Ale żeby uruchomić Ecco potrzebny jest Devkit, dla przeciętnego Kowalskiego jest nieosiągalny ;p. Cytuj
Dreamcaster 23 Opublikowano 9 września 2010 Opublikowano 9 września 2010 (edytowane) Z okazji 11 urodzin Dreamcasta, ludzie DC-Talk wypuścili grywalne wersje (beta) System Shock 2 oraz Thief 2. Jeszcze nie grałem ale czytałem że wszystko działa poprawnie . Download - http://dreamcast-talk.com/beta/ edit: Właśnie ściągnąłem Thiefa, wygląda na to że samemu sobie trzeba zrobić obraz bo w archiwum jest mnóstwo plików. Edytowane 9 września 2010 przez Dreamcaster Cytuj
Dreamcaster 23 Opublikowano 22 października 2010 Opublikowano 22 października 2010 Nowy SD Adapter od Chińczyków - 35$ http://dcemulation.org/phpBB/viewtopic.php?f=72&t=100682 Cytuj
Dreamcaster 23 Opublikowano 16 listopada 2010 Opublikowano 16 listopada 2010 Dobra wiadomość, kolejna komercyjna gra zmierza do czytników DC w 2k11. Jeśli mieliście juz dosyć shmupów i gier logicznych to macie teraz powód do radochy. Tym razem zagramy w bijatykę 2D z trybem ONLINE!. Więcej info tutaj - http://www.dreamcast...para-dreamcast/ . Jeśli za Chiny nie rozumiecie portugalskiego to sprawdźcie tego bloga - http://world-of-drea...eama-znowu.html 1 Cytuj
Dreamcaster 23 Opublikowano 27 listopada 2013 Opublikowano 27 listopada 2013 Kilka dni temu grupa Revive DC opublikowała Shenmue w wersji Undub. Wszystkie rozmowy zostały podmienione na te z wersji japońskiej, napisy pozostały takie same jak w wersji PAL - po angielsku. Wklejam nfo, znajdziecie tam więcej szczegółów: MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMND$77777777$ONMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMNMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMNNMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM8$77ZNMMMNMMMNDZ$777ZMMMMMMMM MMN... ,7MMMMM~..... M7.MMMMMMMZ,,? . O =MMMMMMM$ MM.......MMM.... ....$MMMMMN=... ..MMMN$7$DNMMMNDOO8DNMMMMMMOI$NMMMMM MMM +MMM+..MMM=.MMMMMMM.~MMMMMM .MMO.MM$ MMMMMMM =MM.~MMMMMMMM .......,.DMM.. ......MMD$IDMMM$77$O88Z77$7OMMMMZ77NMMMM MMM.=MMMM .MMM= MMMMMMMO.NMMMM7.+MM8 MMM :MMMMM7.MMM.=MMMMMMMM . MMMMMM...M,..+MMMMMMM777MMM$7ZNMNNMMMMMMNZ77$MMM877NMMM MMM.=MMMM .NMM=.MMMMMMMM ,MMMM 7MMM8 MMMD.NMMMM 7MMM =MMMMMMMM...MMMMMM ..M.. ZMMMMMMZ$7NMM$7OMMZ77777778MMN77IMMM$77MMM MMM. . .DMMMM= ...$MMN8.NMM? MMMM8 MMMM.,NMM? MMMM. ....:MMM. .MMMMMM. .M ZMMMMMM777MMM77NN$78MMMMNZ7$MMZ$I8MMN7$MMM MMM.=MM~ MMMMM=.MMMMMMMMM, MM OMMMM8.MMMMN. MM OMMMM =MMMMMMMM .MMMMMM.. M ..ZMMMMMM77IMMM77MM877ZO8DMM$7NMMZ7IMMMMMMMM MMM.=MNM?.+MMM=.MMMMMMMMMM.N:.MMMMM8 MMMMM,.N:.MMMMM =MMMMMMMM MMMMMM .M.. +MMMMMMDI$8MMO$MMMNDDDNMN$7MMMN77MMMMMMMM MMM.=MMMN= ?MM=.MMMMMMMMMM~..NMMMMM8.MMMMMM~..NMMMMM ~MMMMMMMM......... .NMN,........MO7IDMM87778NNN8$77$NMM877OMMMMMMMM MMM =MMMMMD.IM~,.... +MMMMM ,MMMMM+ ..8MMMMM ,MMMMMM, .....8MM.........$MMMNMD=......MMN7$ZNMMNDO$Z8DNMNMNZ77ZMMMMMMMMM MMMMMMMMMNMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMN$77Z8NNMMMMNM8$7I$DMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMN8Z7777777778NMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMNMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMPresents... ************************************************************************************************************************ Shenmue.Undub-RDC ======================================================================================================================== General Information ************************************************************************************************************************ Game Name............: Shenmue Undub Catalogue Number.....: RDC-0153 Version..............: v1.001 Region...............: PAL (In order to have save compatibility with Shenmue II) Developer............: Sega AM2 Release date.........: 11/19/2013 Number of Players....: 1 VGA Compatible.......: Yes VMU Compatible.......: Yes Genre................: Action adventure Image Size...........: 776mb (all 3 discs) Image Length.........: 79:59:25 (disc 1) 79:59:38 (disc 2) 79:59:18 (disc 3) Compression Format...: 7z Image Format.........: CDI Image Made on........: Windows XP Selfboot Format......: Audio/Data Sort Order...........: Original Cracked by...........: SMiTH Dumped by............: TOSEC Artwork by...........: comradesnarky CDR Size.............: 700mb Burn Tested..........: Yes Program..............: IMGBurn Burn Speed...........: 16x ======================================================================================================================== GD-ROM Info ************************************************************************************************************************ -DISC 1- Disk Info: Hardware Identifier : "SEGA SEGAKATANA" Hardware Vender ID : "SEGA ENTERPRISES" Media ID : "39CE" Media Information : "GD-ROM1/4" Compatible area symbols : " E" Peripheral Information : "0799810" Product number : "MK-5105950" Version number : "V1.001" Release date (dd/mm/yyyy): 05/10/2000 First read file : "1ST_READ.BIN" Maker Identifier : "SEGA ENTERPRISES" Game Title : "SHENMUE" HD area TOC: HD tracks : 3 to 6 track 3 : Start LBA 45000 , End LBA 195907, ctrl 0x4 track 4 : Start LBA 196057 , End LBA 196507, ctrl 0x0 track 5 : Start LBA 196657 , End LBA 197348, ctrl 0x0 track 6 : Start LBA 197498 , End LBA 549300, ctrl 0x4 Last Sector : LBA 549150 -DISC 2- Disk Info: Hardware Identifier : "SEGA SEGAKATANA" Hardware Vender ID : "SEGA ENTERPRISES" Media ID : "39CE" Media Information : "GD-ROM2/4" Compatible area symbols : " E" Peripheral Information : "0799810" Product number : "MK-5105950" Version number : "V1.001" Release date (dd/mm/yyyy): 05/10/2000 First read file : "1ST_READ.BIN" Maker Identifier : "SEGA ENTERPRISES" Game Title : "SHENMUE" HD area TOC: HD tracks : 3 to 6 track 3 : Start LBA 45000 , End LBA 225772, ctrl 0x4 track 4 : Start LBA 225922 , End LBA 226372, ctrl 0x0 track 5 : Start LBA 226522 , End LBA 227213, ctrl 0x0 track 6 : Start LBA 227363 , End LBA 549300, ctrl 0x4 Last Sector : LBA 549150 -DISC 3- Disk Info: Hardware Identifier : "SEGA SEGAKATANA" Hardware Vender ID : "SEGA ENTERPRISES" Media ID : "39CE" Media Information : "GD-ROM3/4" Compatible area symbols : " E" Peripheral Information : "0799810" Product number : "MK-5105950" Version number : "V1.001" Release date (dd/mm/yyyy): 05/10/2000 First read file : "1ST_READ.BIN" Maker Identifier : "SEGA ENTERPRISES" Game Title : "SHENMUE" HD area TOC: HD tracks : 3 to 6 track 3 : Start LBA 45000 , End LBA 180090, ctrl 0x4 track 4 : Start LBA 180240 , End LBA 180690, ctrl 0x0 track 5 : Start LBA 180840 , End LBA 190274, ctrl 0x0 track 6 : Start LBA 190424 , End LBA 549300, ctrl 0x4 Last Sector : LBA 549150 ======================================================================================================================== Release Notes ************************************************************************************************************************ To use the undub mod choose either Game Mode or Shenmue Mode in the options menu! I started the undub project in February and it is now November. I am glad that I have finally completed this project. Hope you enjoy it! Notes: The Japanese version of Shenmue uses many different files from the PAL/EUR version. A lot of files are missing/different/incompatible between both of the versions. The FREE Speech is the bulk of incompatible files. The cinematics have less incompatible files except for disc 3. I had to compile 3 different scripts for this mod: One for FREE Speech, one for the compatible cinematics, and one for the incompatible cinematics. This mod uses the (speech) .str from JP, and the (subtitles) .srf from PAL/EUR. Cinematics: JP Speech/ENG Subs FREE Speech: JP Speech/ENG Subs NPCs are silent when missing/different/incompatible speech files are used. This mod is for 80min cd-r's and based off of the PAL build of Shenmue. Allowing save files to transfer over to Shenmue 2 PAL. Nothing is removed or downsampled in this release. Space Harrier and Hang-On are included. The Coca-Cola vending machine textures have also been added. Special thanks: SiZiOUS, DTE-NG, Shenmue Translation Project - Afs/ translation tools comradesnarky - Disk optimization Illducci - info about Shenmue files Iron, XIAOPANG, Wude, Sakura - Coca-Cola vending machine textures FamilyGuy - Binhack32 Captain Dreamcast - info about CDDA Adam Koralik, Dreamcast-Talk, Shenmue Dojo, TiZ, ReviveDC (Artwork fans - no NTSC-U white cover for this release. There was never a 4-disc one, and I couldn’t picture it being anything but hideous. -comradesnarky) ======================================================================================================================== Game Description ************************************************************************************************************************ The Experience Begins A massive and highly detailed 3D world unlike anything ever seen Real-time fighting with moves learned throughout the game - motion capture with real budo experts Interact with a huge cast of characters with movements as intricate as the twitch of a finger “Magic Weather” and “Time Control” technologies bring the world to life in real-time by dramatically effecting changes to environments ======================================================================================================================== Other News ************************************************************************************************************************ Attention rippers! If you are using FamilyGuy's data/data selfboot pack there is something you should be aware of! If you use the ADX conversion tools within the kit, the version of adxencd is not the proper one to be used with darkfalz ADX loop calculator. The version included in the pack is version 4.61; version 4.61 does not support the -lpa flag that the loop calculator uses to indicate when a file should just be looped from the start to the end. Only version 4.7 supports this. You can find version 4.7 in the last Dreamcast SDK (r11b, I believe) or it is in the ADX kit at DC-Swat. Hopefully this saves someone some time, as I had to re-do all the AFS for a game I was working on, and I wasn’t using the set in the selfboot kit either. So, apparently this is a somewhat common mistake. I sent FamilyGuy a PM about this issue, so hopefully he can get a fixed up pack ready to go. -comradesnarky Want to help us out? Want to shoot the shit? Stop by irc.freenode.net #ReviveDC ************************************************************************************************************************ Thanks goes out to... ************************************************************************************************************************ ++TOSEC-yzb-Override-Maddog-FamilyGuy-DarkFalz-MegaLex-JeffMA-ToodlesDC-MILF-DCHQ-Echelon-iNUB-Dreamatrix-Chui-MiNiDuB++ ************************************************************************************************************************ Without your help this scene wouldn't be here ************************************************************************************************************************ Cytuj
kasuro 34 Opublikowano 23 lutego 2014 Opublikowano 23 lutego 2014 Nowa gra wydana w styczniu tego roku. Kolejny shooter. Cytuj
ciwa22 858 Opublikowano 16 listopada 2014 Opublikowano 16 listopada 2014 Gdzie można nabyć Pier Solar? Ktoś w temacie? Z góry dzięki za info. Cytuj
Paliodor 1 816 Opublikowano 22 listopada 2014 Opublikowano 22 listopada 2014 Z tego co sprawdzałem to Pier Solar da się kupić jedynie przez sklep MagicalGameFactory: http://www.magicalgamefactory.com/en/factory/pier-solar_1/ Tam sobie wybierasz wersję jaką chcesz. 1 Cytuj
Czoperrr 5 238 Opublikowano 8 listopada 2023 Opublikowano 8 listopada 2023 Nie z podziemia, ale nie wiedziałem o tym wcześniej i nie chce mi się zakładać nowego tematu: 2 Cytuj
Mari4n 464 Opublikowano 7 grudnia 2023 Opublikowano 7 grudnia 2023 Pierwszy raz widzę coś takiego. Moduł karaoke widziałem, ale tego nigdy. Cytuj
Ukukuki 7 101 Opublikowano 19 lipca Opublikowano 19 lipca Tak wyglądało GTA3 na Dremcasta, trochę mix wersji PS2 z Xboxa (refleksy). A na takim etapie jest amatorski port no ale coś się dzieje. Cytuj
TomciooPL 16 Opublikowano 22 lipca Opublikowano 22 lipca W dniu 19.07.2024 o 11:12, Ukukuki napisał(a): Tak wyglądało GTA3 na Dremcasta, trochę mix wersji PS2 z Xboxa (refleksy). Nie, tak nie wyglądało GTA 3 na Dreamcasta, nie wprowadzaj proszę ludzi w błąd. Ten film to fake lub - co bardziej prawdopodobne - pomyłka IGN, u których film pojawił się pierwotnie lata temu. A dla zainteresowanych, kilka słów ode mnie odnośnie projektu. Grupa programistów podjęła się próby przeportowania GTA3 na Dreamcasta! Port oparty jest o dostępny w Sieci projekt RE3, który jest niczym innym, jak zdekompilowanymi źródłami oryginalnego GTA3 w wersji na PC. Sama wiadomość pojawiła się kilka dni temu. Na początku podchodziłem do tego projektu na chłodno, pamiętając opinie developerów i ludzi zaangażowanych w produkcję gier, którzy twierdzili, że Dreamcast ma za mało VRAM, aby gra pokroju GTA3 została w ogóle uruchomiona na DeCe. No to w takim razie wszyscy ci, co to głosili takie herezje, muszą odszczekać swoje słowa! Pierwotnie pomysłodawca projektu, Stefanos Kornilios Mitsis Poiitidis, uruchamiał swój kod na emulatorze z włączoną opcją 32 MB RAM, teraz programiści (w port zaangażował się m.in. Frogbull, znany z ostatnich dem w stylu MGS2 na DeCe) pracują nad wsparciem dla sklepowej wersji naszej konsolki. Postępy są niesamowite. Na początku gra nie odpalała czcionek, kolory były przekłamane, do tego modele samochodów nie chciały się ładować. Teraz, zaledwie po dziesięciu dniach od pochwalenia się rozpoczęciem prac, port - choć działa w kilku klatkach na sekundę (ale na prawdziwym Dreamcaście z 16 MB RAM!) - przypomina już wersję pecetową. Nie ma jeszcze audio, oczywiście jak wspomniałem sam framerate pozostawia wiele do życzenia, ale autor sam przyznał się, że możliwości optymalizacji jest bardzo dużo. Polecam śledzić Stefanosa, bo w ciągu kolejnych tygodni możemy się naprawdę miło zaskoczyć! https://x.com/poiitidis Jak wspomniałem wcześniej, postęp jest bardzo szybki. Chłopakom udało się uruchomić nawet obecną (bardzo wczesną, ale jednak) wersję na prawdziwej konsoli. 1 1 1 Cytuj
philipo 158 Opublikowano 27 września Opublikowano 27 września (edytowane) https://x.com/CDaioglou/status/1839344810358149216 Edytowane 27 września przez philipo Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.