mlokon 8 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Opublikowano 31 sierpnia 2010 WYmieniam teraz wszystkie filtry w swoim roverze 75, stwierdzilem że będzie to firma Mann & Hummel, albo Knechta, z kolei do powietrza zdecydowalem się jednak na tego K&N sportowy, chyba du.py mi nie roz(pipi)ie a zobaczymy co to warte Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 WYmieniam teraz wszystkie filtry w swoim roverze 75, stwierdzilem że będzie to firma Mann & Hummel, albo Knechta, z kolei do powietrza zdecydowalem się jednak na tego K&N sportowy, chyba du.py mi nie roz(pipi)ie a zobaczymy co to warte mann jest ok, wkładka k&n to szmelc który bardzo słabo filtruje (koni żadnych dodatkowych nie daje wbrew bzdurnym obiegowym opiniom) i w dodatku trzeba to czyścic i smarować (po jezdzie zapyloną drogą k&n juz niczego nie przepuszcza ). znacznie lepsze właściwości mają zwykłe bawełniane wkłady. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 Jeżeli chodzi o filtr stożkowy, to musi on być wyprowadzony w miejsce gdzie będzie pobierał powietrze z poza komory silnika... Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 Jeżeli chodzi o filtr stożkowy, to musi on być wyprowadzony w miejsce gdzie będzie pobierał powietrze z poza komory silnika... k&n to nie koniecznie stożek tylko najczęsciej wkładka w miejsce seryjnego filtra zbudowana z tego samego materiału co filtr stożkowy (jak już napisałem to szmelc). u siebie mam CAI (cold air intake) czyli stożek (suchy - bez tego smarowidła co w k&n ) i filtr znajduje się pod autem. Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 Ja K&N również nie polecam, z doświadczenia i ze słyszanych opinii. A to pytanie chyba zadać można było w "Pytania różne i różniste" bo jako temat to i tak się zaraz wypali. Cytuj
mlokon 8 Opublikowano 2 września 2010 Autor Opublikowano 2 września 2010 http://www.motoallegro.pl/k-n-filtr-powietrza-e-2653-bmw-520d-320d-318-i1209137616.html czyli nie warto? Jedni chwalą drudzy nie widzą różnicy.. jestem zmieszany a chce powoli zamawiac te filtry i pomozcie mi dokonać wyboru... napaliłem sie na to w sumie, bo mocy jednak brakuje a nie mam 10 baniek na zmiany map sillnika... Cytuj
mj 13 Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 jak ci pasuje to bierz, ladnie wyglada, ale roznicy zadnej na nim nie zaobserwowalem, albo byla naprawde minimalna. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 Bierz wszystko Manna, pracowałem w sklepie z częściami i nigdy nikt na niego nie narzekał. Jakość podobna do oryginału. Cytuj
Gość Albert Wesker Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 Jeżeli sądzisz, że sam filtr powietrza da ci jakikolwiek przyrost mocy to grubo się mylisz. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 Mozna zmienic nazwe tematu na "Czesci samochodowe" i mozna sie poklocic, ze Impergom jest lepszy od Febiego. Dzisiaj zamowilem filtry Knechta i Olej Motul. Jestem ciekaw jak bedzie chodzil na tym Motulu - obecnie jezdze na Mobilu SuperS. Cytuj
mlokon 8 Opublikowano 3 września 2010 Autor Opublikowano 3 września 2010 odechciało mi się tego filtra <_< Cytuj
Gość Albert Wesker Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 Kup zwykły filtr i posprzątaj lepiej samochód, a w szczególności bagażnik. Odchudzisz go kilka kilogramów to i chodził będzie lepiej i palił mniej ^_^ Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 Njawiecej koni idzie z masy ku rwa rzeklem. Cytuj
mlokon 8 Opublikowano 4 września 2010 Autor Opublikowano 4 września 2010 ku.rwa przytylo mi sie a to że wy macie burdel in da car to nie znaczy ze każdy hoduje grzyby pod wycieraczką, odkurzam i czyszcze tapicerke raz w tygodniu, wycieraczki codziennie sobie wytrzepię, jak tylko coś wniose. Więc kur.wa rzekne aby tak pie.rdole to... uzbieram te je.bane 9 baniek na zmiane mapy silnika chociaż na te 140 koni, wszystko razem z hamownią... ale to w swoim czasie bo to nie priorytet akurat dla mnie w tej chwili. A nie wy.(pipi)ie tapicery, siedzen i koła zapasowego i wygluszen by miec większą moc na rzecz takich udogodnień, wole by mnie polonez wyprzedził niż kierować autem siedząc na taborecie, dobrze jadam i chudnac też nie będę! Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 Mapowanie silnika zaj*bie Ci turbinę... Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 6 września 2010 Opublikowano 6 września 2010 (edytowane) Co za bzdury o K&N tu czytam ? Sama wkładka g..ówno da, za to dolocik na stożku z doprowadzeniem powietrza np ze zderzaka da już jakieś efekty (do tego wydech na przelocie by się przydał) Sam mam K&N stożek i nie narzekam (nie zauważyłem aby się zapychał), może koledzy piszący wcześniej podróby jakieś kupili ? A czyści się stożki K&N raz na 40-50tyś km, wolę czyścić chemią za 70 zeta raz na te 40 tyś niż kupować nowy... CAI tez jest fajne ale w deszczu nie pojeździsz bo masz filtr przy asfalcie i o zassanie wody nietrudno... hydrolock i silnik na śmietnik... i żadne skarpety na filtr typu injen hydroshield nie pomogą, g..ówno dają a kosztują krocie Edytowane 6 września 2010 przez Łebi Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 7 września 2010 Opublikowano 7 września 2010 Mapowanie silnika zaj*bie Ci turbinę... Przemapowanie w granicach rozsadku nie spowoduje wiekszych uszkodzen. Cholera, sam sie przymierzam do tego. 30KM zawsze robi swoje. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 7 września 2010 Opublikowano 7 września 2010 W granicach rozsądku jest to często nawet wskazane Ale liczcie się że to się odbije też na spalaniu. Poza tym +30 przy 115 konnym silniku to jest już przyrost o ponad 1/4. Cytuj
mj 13 Opublikowano 8 września 2010 Opublikowano 8 września 2010 do ~30 % powinny byc bezpieczne przyrosty, zaleznie od silnika, czasami nawet wiecej. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 8 września 2010 Opublikowano 8 września 2010 Teoretycznie tak. Tylko na to składa się dużo rzeczy, o których nie każdy warsztat podnoszący moc raczy Ci powiedzieć... Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 9 września 2010 Opublikowano 9 września 2010 Ja juz mam zamowione mapowanie silnika. Ze 160KM ma byc 197 Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 9 września 2010 Opublikowano 9 września 2010 1.8 TFSI - Audi A4. Moim celem jest ok. 220KM,gdyz wydaje mi sie ta granica jest w miare bezpieczna dla tego silnika. Po mapowaniu na zmiane czeka kilka czesci. Cytuj
Dud.ek 2 054 Opublikowano 10 września 2010 Opublikowano 10 września 2010 zdaj relacje jak sie auto sprawuje, jak bardzo odczuwalny jest przyrost mocy. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 10 września 2010 Opublikowano 10 września 2010 Ja również liczę na relację. Mam nadzieje że wszystko się uda Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.