Skocz do zawartości

HALO: REACH - Wszystko dotyczace Kampanii


Raptor

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

15 pazdziernika 2001 roku zostalismy obdarowani przez Bungie gra, ktora stala sie legenda i wielu z nas przekonala do platformy pana G :).

Nastal wrzesien i Bungie po raz ostatni dzieli sie z nami produkcja z uniwersum HALO, Reach.

 

Dla niewtajemniczonych: Halo Reach jest prequelem Halo: Combat Evolved.

Wszyscy wiemy jaki los spotkal Spartan na Reach i jak sie to wszystko skonczylo, jednak jak bylo z poczatkiem?

 

Zapraszam do dyskusji oraz wszelkich ustawek na Xbox Live zwiazanych z Halo: Reach.

>>Lista polskich Gamertagow Halo Reach<<

 

Krotkie wprowadzenie do Reach napisane przez Bartha:

Nie zawiera spoilerow, ale zmniejszy sie rozmiar posta ;)

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 

UWAGA: SPOILEROWANIE BEZ UZYCIA Spoiler Warn, badz tagow spoilerowych (funkcja dostepna na forum do cenzurowania - trzeba nacisnac na przycisk by go odczytac) skonczy sie warnem oraz skasowaniem posta!!!

Nie psujmy innym zabawy - duze warny lub spoiler tagi.

 

 

Temat zostanie otwarty wraz z premiera gry

Opublikowano

poziom trudności dużo lepszy niż np w 3 części, grafika poprawiona, AI tez jakby lepiej. obawiam sie jednak ze single moze być nieco za krótki. Przeszedłem 3 misje w około godzinke :/ Multi bede testowac po skonczeniu czesci fabularnej.

Opublikowano (edytowane)

PLUS: AI... z hunterami i elitami momentami można się osrać, zwycięzcą dnia zostaje Marshall Elite z Plasma Launcherem w jednej z misji, z nim jednym męczyłem się gdzieś z 10 min chyba o_O Dobry był też biały zealot z dual plasma rifle'ami. Zauważyłem że Elici zachowują się agresywniej kiedy zauważą że nie mamy tarczy, wtedy lecą na nas i potrafią dokończyć sprawę kopem w twarz.

 

PLUS: niektóre cutscenki to klasa, dynamizmu i ujęcia kamer nie powstydziłby się MW2.

 

MINUS: momentami spadek framerate (nie korzystajcie z noktowizora tam gdzie nie jest on użyteczny, w jasnych miejscach gdzie na dodatek jest ostra walka gra potrafi zwolnić).

 

MINUS: czasami durne zachowania naszych kompanów przy okazji prowadzenia auta - zdarzyło mi się, że Kat prowadząca warthoga przestała w którymś momencie jechać, musiałem ją zmienić, za to 100 metrów dalej przy ponownej zamianie miejsc Kat już normalnie jechała. Miałem też przypadek, kiedy trzeba było wysiąść z auta i dalej cisnąć z buta, a Kat została w warthogu, dopiero przy okazji checkpointa "przeteleportowała się" do mnie. Takie malutkie bugi nie wiem czy każdemu się one pojawią, pewnie błąd skryptów.

 

to narazie tyle :D

 

EDIT: aha, kto mi wytłumaczy u licha co robią na Reach Węgrowie?

Edytowane przez MaZZeo
Gość donsterydo
Opublikowano

Zrobiłem pierwszą misję. Cud miód i malina. Pięknie to wygląda. Spory obszar jest klika miejsc gdzie można zjechać, nie ma tylko jednej ścieżki. Rozgrywka intensywna. Są dobre akcje, generalnie czuć, że niedługo z planetą będzie źle. Zdębiałem gdy

  Pokaż ukrytą zawartość

:)

Opublikowano

Ponieważ obecnie nie mam netu, zabrałem się za kampanie i muszę przyznać, że jest grubo, jestem w ostatnim akcie, przynajmniej tak mi się wydaję

  Pokaż ukrytą zawartość

Od razu przy okazji testuje nowe ustawienie "bumper jumper" no ale nie o tym, sama kampania bardzo fajna, póki co nie podobała mi się tylko jedna misja

  Pokaż ukrytą zawartość

jest słaba nudna i wygląda ohydnie. Właśnie, zacznijmy od grafiki, która jest jak zwykle to bywa nie równa, czasami uch i ach a czasami hmm ? robi wrażenie jak by wrzucili etap na siłę, przy czym totalnie się nie przyłożyli

  Pokaż ukrytą zawartość

słabizna i tyle. Reszta nadrabia i to mocarnie, niebo zawsze wygląda obłędnie, brak słabych stron, jak zobaczył ten meksyk w ostatni chapterze O_o szok! wszystko się rusza, pojawiają się błyskawice, pada deszcz O_O, tekstury nie równe ale cały czas trzymające poziom, boli też fakt, że gra potrafi chrupnąć, po za tym reszta miodzio jedna z ładniejszych gier jakie było mi dane grać. A i za dużo tych pojazdów, latanie, jeżdżenie po co komu tyle tego?! nie czaje, gra przyjemna dziś pewno skończę w tedy napiszę więcej, a muza jak zwykle rządzi ;)

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Zawsze możesz sprzedać po przejściu.

 

Na Legendary podobno 10-12h.

Edytowane przez donsterydo
Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Myślałem, że już nie dam rady przejść drugiej misji na Legendary. Aż mnie ścięgna w prawej dłoni bolą. Już widzę, że dla mnie ta kampania na Legendary to będzie najmniej z 15 godzin :P

 

No i udało mi się parę razy zrobić egzekucję. Jednemu Elitowi Noble Six skoczył na głowę :P Gruntowi skręciłem kark, a innemu dziób przygwoździłem do podłogi :P

 

Nie pamiętam jak się nazywają te nowe ptakopodobne, ale są cholernie szybkie i jak człowiek się na chwilę zagapi to już jest otoczony.

Edytowane przez donsterydo
Opublikowano

Legendary w pojedynke zaliczone. Gdyby nie ta tragiczna misja w miescie (nie dosc, ze bardzo slaba graficznie to jeszcze nudna i frustrujaca w cholere) bylaby to kampania idealna.

Opublikowano

Pogralem troche w kampanie (jestem w piatej misji - tej co byla prezentowana na targach).

Ogolnie jest bardzo fajnie, pozytywnie i ladnie (tylko ten AA haha :D) :). Czasem jakies randomowe deatshy sie zdazaja, albo debilne (jak juz niektorzy zauwazyli) AI Noble Team (jazda warthogami to samobojstwo jako pasazer :D).

Ogolnie jak juz wczesniej ludzie wspomnieli... poziom trudnosci nie poraza (standardowo pierwszy solo run na Heroicu), bo dosc ostro rushuje na przeciwnikow i sobie radze, ale teraz juz mi sie nie chce zmieniac na Legendary - przejde jeszcze raz innym razem.

 

Edit:

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Gość donsterydo
Opublikowano

Wsiadanie i operowanie działkiem gdy Kat jest kierowcą to zwykłe samobójstwo :P

Opublikowano

Ludzie, instalujcie Reach na dysku koniecznie, czasy ładowania są wtedy masakrycznie skrócone (zapożyczone z Examiner.com)

 

  Cytat
Installed: Initial Load Screen to the appearance of Microsoft Game Studios Logo: 10.3 seconds.

Not Installed: Initial Load Screen to the appearance of Microsoft Game Studios Logo: 12.0 seconds.

 

Installed: Opening Mission: 8.1 seconds.

Not Installed: Opening Mission: 21.4 seconds.

 

Installed: Firefight: 21.6 seconds.

Not Installed: Firefight: 45.1 seconds.

 

Installed: Custom Game Load: 9.7 seconds.

Not Installed: Custom Game Load: 28.7 seconds.

Opublikowano

Generalnie to nie wiem, czy Wy też tak macie, ale ja jeśli odpalam grę z płyty to Reach przeokrutnie gubi klatki w kampanii (i to full screen, nie split!!!), no i loadingi są dłuuugie.

 

Po zainstalowaniu i graniu z dysku jest niby lepiej, ale nie oszukujmy się: nie mając grafy na tip top liczyłem chociaż na stały frimejt :/:/:/

 

Też macie podobne wrażenia z tymi zagubionymi klatkami?

Opublikowano (edytowane)

yep, ta gra miejscami niezle traci klatki ! (chocby za to nie dalbym pelnej dychy)...

Dzieki bogu jest i tak lepiej niz w wersji pirackiej.

Edytowane przez easye
Opublikowano

Jest achievement z serii "This is how we roll [0/9]" w challange - przejdz wszystkie misje kampanii na heroic+, a tak zrobilem i ugrzezlem na 8/9 wtf?

Co do przycinek... no niestety czasem kampania mocno zarywa w niektorych miejscach.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...