TroniC 12 Opublikowano 9 października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 października 2010 po prostu na LEG. gra (wymiana ognia) częściej bywa nieuczciwa - także zdecydowanie polecam przechodzenie na Heroic . Bzdura! "Nieuczciwe" to jest CoD gdzie przeciwnicy respawnuja się w nieskończoność dopóki nie przekroczysz zaplanowanego punktu mapu. W H:R (podobnie jak w innych częściach) dostajesz z góry określoną = skończoną liczbę przeciwników, a jedyna różnica to ich inteligencja. (odrobinę przekoloryzowuję oba przykłady, ale każdy wie o co chodzi). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
waveform 5 Opublikowano 17 października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 października 2010 odnośnie kampanii, to już został założony piękny team ogarniętych ludzi, którzy wspólnie wyciskają z tej gry siódme soki. team w składzie Alkocholik Wasyl Fruit Panda Waveform czym się zajmujemy? utrudnianiem sobie życia ;] Cytuj Odnośnik do komentarza
Hum 3 699 Opublikowano 21 października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 października 2010 Przeszedłem wczoraj kampanię w co-opie z kumplem i mam dwa pytania: 1. Czy do pobrania pierwszego update potrzebuje konta Gold? Kilka razy włączałem grę będąc zalogowany na konto silver i żadnego update nie zauwżyłem. 2. Czy to normalne, że kumpel, który grał razem ze mną dostawał więcej punktów cR tylko dlatego, że jego konto nie było podpięte do XL? Cytuj Odnośnik do komentarza
Kerlo 2 Opublikowano 21 października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 października 2010 Przeszedłem wczoraj kampanię w co-opie z kumplem i mam dwa pytania: 1. Czy do pobrania pierwszego update potrzebuje konta Gold? Kilka razy włączałem grę będąc zalogowany na konto silver i żadnego update nie zauwżyłem. 2. Czy to normalne, że kumpel, który grał razem ze mną dostawał więcej punktów cR tylko dlatego, że jego konto nie było podpięte do XL? 1. Narazie były updaty nie wymagające ingerowania w sama gre, tylko dotyczyly playlist na xbox live, co bungie moze zrobic u siebie. 2. Tak, bez live szybciej sie nabijaja kredyty, ale po podlaczeniu do live drastycznie sie zmniejszaja do odpowiedniego pułapu. Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 27 października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 października 2010 Dzisiaj wreszcie dorwałem grę. Niestety jestem odcięty od LIVE'a aż do premiery nowego dash'a, ale już ostrzę sobie zęby na multi. Na razie parę słów o kampanii. Jestem na początku 3-ciej misji, gram na Heroic i gra jest rewelacyjna. Po słabej imo kampanii w H3, ta w Reach jest kapitalna. Świetny klimat, kapitalne miejscówki + wreszcie piękna grafika. Gra bardzo mi się podoba zarówno dzięki kozackiego designowi jak i dobremu wykonaniu technicznemu. Oświetlenie, tekstury, mało ząbków - to wszystko jest kapitalne. Na prawdę jestem miło zaskoczony, a jak odzyskam Live to będę wniebowzięty. Mam nadzieję, że uda mi się pograć z takimi tuzami jak Bar7h czy Kerlo Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza
Oldboy 984 Opublikowano 31 października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 października 2010 (edytowane) Ale Tobie Orion zazdroszcze Mnie Żal jednego, HR wyśrubowałem i powędrowała na aukcję, jednoczenie w tym czasie sprawiłem sobie LED 42 cale i nie miałem okazji sprawdzić Reacha jak wygląda w całej okazałości bo i jakość H3 dosłownie mnie zmiotła a przednio grałem na malutkim lcd 22 i dopiero teraz docenić można jakość pierwszorzędnych tekstur, Ta gra wygląda jakby dopiero wyszła.HR również mile mnie rozczarowała do tego stopnia że aż ponownie powróciłem do cudownej jedynki, którą podłączyłem przez component 480p w starym Xie i nie moge się nadziwić że ta gra ma już 10 lat na karku, dosłownie MASAKRA, odkrywam detale których nigdy nie widziałem wcześniej (CRT). Rozważam ponowny zakup Reacha LED udowodnił kto tak naprawę w branży od strony wizualnej tutaj rządzi. Jakość, wykonanie i brak jakichkolwiek wizualnych niedociągnięć, nic się nie rozłazi nie gryzie a widoki na długo zapadają w pamięci Edytowane 31 października 2010 przez Bushisan Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 183 Opublikowano 3 listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 listopada 2010 hehe można w Reach polatać Pelicanem i Phantomem swoją drogą ciekawe kto i w jaki sposób to odkrył. Ktoś się nudził za bardzo? no chyba ze Bungie dało wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paweł Dziuba 2 Opublikowano 3 listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 listopada 2010 (edytowane) Ale Tobie Orion zazdroszcze Mnie Żal jednego, HR wyśrubowałem i powędrowała na aukcję, jednoczenie w tym czasie sprawiłem sobie LED 42 cale i nie miałem okazji sprawdzić Reacha jak wygląda w całej okazałości bo i jakość H3 dosłownie mnie zmiotła a przednio grałem na malutkim lcd 22 i dopiero teraz docenić można jakość pierwszorzędnych tekstur, Ta gra wygląda jakby dopiero wyszła.HR również mile mnie rozczarowała do tego stopnia że aż ponownie powróciłem do cudownej jedynki, którą podłączyłem przez component 480p w starym Xie i nie moge się nadziwić że ta gra ma już 10 lat na karku, dosłownie MASAKRA, odkrywam detale których nigdy nie widziałem wcześniej (CRT). Rozważam ponowny zakup Reacha LED udowodnił kto tak naprawę w branży od strony wizualnej tutaj rządzi. Jakość, wykonanie i brak jakichkolwiek wizualnych niedociągnięć, nic się nie rozłazi nie gryzie a widoki na długo zapadają w pamięci Ja po ostatnio granym H:Reach też odpaliłem pierwsze Halo i nie wygląda źle (może poza małą ilością textur) : ale RADZĘ grać w Halo 1 ( i inne gry z Xboxa) na X360 który emuluje gry z Xboxa i wyglądają one WYRAŹNIE lepiej niż na starej maszynce która dawała obraz jak przez przydymioną szybę . Proszę sobie odpalić np. Halo 1 na Xboxa i zaraz po tym na X360 - różnica wyraźna ; też ostatnio pograłem w RTC: Wolfenstein i efekt ten sam . Pytanie : czy emulacja gier z Xboxa na X360 podnosi (a dokładnie : skaluje) też obraz do 720p ? - bo mam info z tv że otrzymuje obraz 720p ; ale to chyba wynika z tego że X360 stale wysyła obraz taki jaki ma ustawiony (czyli u mnie 720p) a gry chodzą w 576i ; ale to może bez różnicy czy gry z Xboxa są skalowane do 720p czy obraz (576i) z gier z Xboxa jest skalowany do 720p ? Ostatnio przeszedłem HR na Legendary i podszedł mi bardziej niż za 1 podejściem (na heroic) - mimo że jest ciut trudniej to dzięki już jednemu przejściu było latwiej i przyjemniej . Edytowane 3 listopada 2010 przez Paweł Dziuba Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 15 listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 listopada 2010 Jacys chetni do zabawy w 4 osobowego co-op'a? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 17 listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 listopada 2010 3 osoby do co-opa na legendary do levelu Nightfall, na piatek, sobote i niedziele. Chetni? Cytuj Odnośnik do komentarza
Fenikz 89 Opublikowano 7 października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 października 2011 też macie mocne ściny podczas większych zadym? bo się zastanawiam czy to nie czasem przez brak HDD (gram na slimie 4gb) Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 7 października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 października 2011 (edytowane) No to chyba jesteś jedyny Ja tam żadnych ścin nie miałem podczas rozwałki. Jedyne widoczne zwolnienia w grze to o dziwo podczas zoom'a - nie mam zielonego pojęcia na jakiej zasadzie to funkcjonuje. Edytowane 7 października 2011 przez DonSterydo Cytuj Odnośnik do komentarza
Fenikz 89 Opublikowano 7 października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 października 2011 to pewnie przez brak dysku twardego (Halo 3 już z niego korzystało), po prostu w kilku momentach fpsy mocno spadały, ale tylko przez krotka chwile (może z 3-4 sekundy) Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 7 października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 października 2011 To zależy. Ja pamiętam, że były ze dwa momenty w kampanii gdzie FPS widocznie spadło w określonym rejonie, a grałem z dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza
TheForceXD 0 Opublikowano 31 lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2012 Opowie ktos całą fabułę Halo Reach w jednym poście bo tak po kawałkach się źle czyta możecie napisać w skrócie Cytuj Odnośnik do komentarza
typfon 145 Opublikowano 31 lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2012 gry, czy może książki? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
TheForceXD 0 Opublikowano 31 lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2012 najlepiej gry Cytuj Odnośnik do komentarza
typfon 145 Opublikowano 31 lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2012 (edytowane) Halo: Reach takes place on the UNSC fortress world of Reach during the weeks prior to Halo: Combat Evolved. Noble Team, a squad of SPARTAN supersoldiers, is ordered by Colonel Urban Holland to investigate the sudden loss of transmission from the Visegrád Relay Communications Outpost. Expecting Insurrectionists, the team is baffled to discover that it is the work of the Covenant, and an invasion becomes apparent. As the Covenant begin their assault on the planet, the UNSC begin their heroic yet hopeless attempt to halt the brutal alien invaders. Soon after, Noble Team is deployed to "Sword Base", an installation belonging to the Office of Naval Intelligence (ONI), for defensive purposes. Dr. Catherine Halsey, mastermind of the SPARTAN-II Program and the MJOLNIR Powered Assault Armor worn by all SPARTAN characters, informs Noble Team that the Covenant at the relay were searching for important information pertaining to the Covenant religion. As the Covenant arrive on the planet in force, Noble Team is dispatched on various defensive missions such as assaulting a Covenant ground base and removing fortified Covenant defenses. One of these defenses was a Spire transporting Covenant forces onto Reach. Noble Five's (Jorge) and Noble Six's mission was to take down the shields protecting the Spire. After Noble Six brought down the shield of the Spire, the frigate UNSC Grafton destroys the Spire with MAC Rounds. When a massive supercarrier joins the fight and destroys UNSC Grafton, Kat comes up with a plan to strike back at the Covenant. Her idea is to sneak a Slipspace Bomb unto a Covenant Corvette which they would then send on a refueling run to the supercarrier to activate the bomb. Jorge and Six infiltrate the Corvette, intending to dock it with the supercarrier and then detonate a makeshift slipspace bomb, but the detonator malfunctions, Jorge sacrifices himself to destroy the carrier; soon thereafter a larger Covenant fleet arrives to continue the assault. Six is thrown out of the corvette by Jorge to fall back unto the planet Reach. Six lands near New Alexandria, which is already besieged by the Covenant. Noble Six regroups with the rest of the team in assisting with the evacuation of the planet. Then Noble Six was assigned to destroy covenant jammers in the skyscrapers of New Alexandria. During their escape, Kat is killed by a sniper and New Alexandria is glassed by the Covenant. Colonel Urban Holland recalled Noble Team to Sword Base to destroy the data that the covenant are looking for by destroying her lab. They soon meet Halsey and she shows them an ancient Forerunner artifact that she believes is key to winning the war. Noble Six, Carter, and Emile are entrusted with taking the artificial intelligence, Cortana, and the information she carries, to the Pillar of Autumn , while Jun is assigned to evacuate Halsey in a Pelican dropship. Charges are detonated in the artifact, ultimately destroying it and any evidence of its information. During the journey to the Autumn's dry dock, Carter is hit by Banshee fire and is mortally wounded. Six and Emile jump out of the Pelican and slide down to safety. After they fight out of many caves, they encounter a Scarab, which attempts to kill the Spartans. Carter sacrifices himself and the team's Pelican to destroy the mobile assault platform. Finally, Six and Emile reach the ship breaking yards. Emile takes control of a mass driver to defend the Autumn while Captain Jacob Keyes arrives to secure Cortana. Emile is slain by Elite Zealots, and Six opts to remain on Reach and take Emile's place at the gun while the Autumn escapes. The game depicts the opening scene of Halo: Combat Evolved, in which Cortana discovers Installation 04, followed by the credits and a personal message of thanks from Bungie. The post-credits scene puts the player in control of Noble Six's last stand against overwhelming Covenant forces. After sustaining more and more damage, Six's helmet cracks. Six eventually casts aside the helmet and is eventually overwhelmed by a group of Sangheili. Six's shattered helmet is left discarded on the ground in a shot that mirrors the game's opening scene. Over thirty years later, the same helmet rests on the grassy plains of a now-rejuvenated Reach. Life has returned, and recolonization has begun. A narration by Halsey eulogizes Noble Team's sacrifice, which enabled the victory over the Covenant Edytowane 31 lipca 2012 przez typfon 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
TheForceXD 0 Opublikowano 31 lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2012 Halo: Reach takes place on the UNSC fortress world of Reach during the weeks prior to Halo: Combat Evolved. Noble Team, a squad of SPARTAN supersoldiers, is ordered by Colonel Urban Holland to investigate the sudden loss of transmission from the Visegrád Relay Communications Outpost. Expecting Insurrectionists, the team is baffled to discover that it is the work of the Covenant, and an invasion becomes apparent. As the Covenant begin their assault on the planet, the UNSC begin their heroic yet hopeless attempt to halt the brutal alien invaders. Soon after, Noble Team is deployed to "Sword Base", an installation belonging to the Office of Naval Intelligence (ONI), for defensive purposes. Dr. Catherine Halsey, mastermind of the SPARTAN-II Program and the MJOLNIR Powered Assault Armor worn by all SPARTAN characters, informs Noble Team that the Covenant at the relay were searching for important information pertaining to the Covenant religion. As the Covenant arrive on the planet in force, Noble Team is dispatched on various defensive missions such as assaulting a Covenant ground base and removing fortified Covenant defenses. One of these defenses was a Spire transporting Covenant forces onto Reach. Noble Five's (Jorge) and Noble Six's mission was to take down the shields protecting the Spire. After Noble Six brought down the shield of the Spire, the frigate UNSC Grafton destroys the Spire with MAC Rounds. When a massive supercarrier joins the fight and destroys UNSC Grafton, Kat comes up with a plan to strike back at the Covenant. Her idea is to sneak a Slipspace Bomb unto a Covenant Corvette which they would then send on a refueling run to the supercarrier to activate the bomb. Jorge and Six infiltrate the Corvette, intending to dock it with the supercarrier and then detonate a makeshift slipspace bomb, but the detonator malfunctions, Jorge sacrifices himself to destroy the carrier; soon thereafter a larger Covenant fleet arrives to continue the assault. Six is thrown out of the corvette by Jorge to fall back unto the planet Reach. Six lands near New Alexandria, which is already besieged by the Covenant. Noble Six regroups with the rest of the team in assisting with the evacuation of the planet. Then Noble Six was assigned to destroy covenant jammers in the skyscrapers of New Alexandria. During their escape, Kat is killed by a sniper and New Alexandria is glassed by the Covenant. Colonel Urban Holland recalled Noble Team to Sword Base to destroy the data that the covenant are looking for by destroying her lab. They soon meet Halsey and she shows them an ancient Forerunner artifact that she believes is key to winning the war. Noble Six, Carter, and Emile are entrusted with taking the artificial intelligence, Cortana, and the information she carries, to the Pillar of Autumn , while Jun is assigned to evacuate Halsey in a Pelican dropship. Charges are detonated in the artifact, ultimately destroying it and any evidence of its information. During the journey to the Autumn's dry dock, Carter is hit by Banshee fire and is mortally wounded. Six and Emile jump out of the Pelican and slide down to safety. After they fight out of many caves, they encounter a Scarab, which attempts to kill the Spartans. Carter sacrifices himself and the team's Pelican to destroy the mobile assault platform. Finally, Six and Emile reach the ship breaking yards. Emile takes control of a mass driver to defend the Autumn while Captain Jacob Keyes arrives to secure Cortana. Emile is slain by Elite Zealots, and Six opts to remain on Reach and take Emile's place at the gun while the Autumn escapes. The game depicts the opening scene of Halo: Combat Evolved, in which Cortana discovers Installation 04, followed by the credits and a personal message of thanks from Bungie. The post-credits scene puts the player in control of Noble Six's last stand against overwhelming Covenant forces. After sustaining more and more damage, Six's helmet cracks. Six eventually casts aside the helmet and is eventually overwhelmed by a group of Sangheili. Six's shattered helmet is left discarded on the ground in a shot that mirrors the game's opening scene. Over thirty years later, the same helmet rests on the grassy plains of a now-rejuvenated Reach. Life has returned, and recolonization has begun. A narration by Halsey eulogizes Noble Team's sacrifice, which enabled the victory over the Covenant prosiłbym o polską wersję tego tesktu Cytuj Odnośnik do komentarza
typfon 145 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 sierpnia 2012 nie jest to może wszystko mega dokładnie jak coś to pytaj Jest rok 2552 planeta Reach, jako Nobel Six dołączasz do oddziału Noble Team Pierwsze zadanie jakie otrzymuję Noble Team wydaję się proste, jedna z placówek UNSC straciła kontakt z dowodzeniem, więc zadaniem Spartan jest sprawdzić co się stało, każdy podejrzewa bunt cywilów (który nie był by niczym nie zwykłym w historii uniwersum Halo – właśnie do tłumienia rebelii został powołany program Spartan I oraz Spartan II) Prawda okazuję się jednak dużo gorsza, Przymierza odnalazło drogę na Reach, i rozpoczęło inwazję. Nobel Team udaję się odbić nadajnik w Visegrad i przywrócić łączność z dowództwem UNSC Po udanym obiciu nadajnika Noble Team dostaję kolejne zadanie, jeden z ośrodków Badawczych ONI został zaatakowany. Ponieważ Sword Base jest niezwykle cenna dla ONI nie zostaje podjęta próba oczyszczenia sił atakujących za pomocą dział MAC. Potrzebna jest lądowa interwencja. Drużynie udaję się oczyścić bazę z atakujących ją wojsk, i przełamać oblężenie. Na końcu misji Noble Team spotyka się z dr. Halsey – naukowcem odpowiedzialnym za program Spartan II oraz za program Mjolnir. Dr. Halsey wyjaśnia zespołowi że Przymierze czegoś szuka na planecie, i że baza w Visegrad została zatokowana z powodu ważnych informacji wydobytych z artefaktu prastarej cywilizacji . KAT (Noble Two – Catherine B320) „pożyczyła” sobie te dane, i przekazuje je pani doktor. Noble Six i June A266 zostają wysłani na zwiad, w którym mają dowiedzieć się jak najwięcej o siłach przemierza, które atakują Reach. Okazuje się że inwazja na powierzchnię planety jest przeprowadzana na dużo większą skalę niż zakładano na początku konfliktu. Po informacjach zebranych przez Juna i Noble Six, dowództwo UNSC postanawia ruszyć z kontratakiem na siły przymierza. Pierwszym zadaniem Noble Six i Kat B320 jest unieszkodliwienie dwóch dział przeciwlotniczych, aby otworzyć drogę większym jednostkom UNSC. Następnie Noble Six wraz z Jorge 052, ma zniszczyć jedną z wierz dzięki której Przymierze teleportuję swoje siły na powierzchnię planety. Po wyeliminowaniu pola siłowego jakie broni wierzę fregata UNSC Grafton niszczy ja (ostrzałem z działa MAC) jednak radość ze zwycięstwa nie trwa długo, fregata zostaję zniszczona przez potężny Supercarrier Przymierza „Long Night of Solace”. Siły inwazyjnie nieubłagalnie posuwają się dalej, nic nie jest w stanie zatrzymać Przymierza. Catherin wpada na pomysł wykorzystania tajnego projektu „Sabre” (YSS-1000) do zniszczenia Long Night of Solace. Oddział ląduję na plaży i musi przebić się do bazy przez atakujące ją siły przymierza. Program Sabre to lekkie szybkie zwinne statki powietrzne zdolne prowadzić akcje w przestrzeni kosmicznej. Po oczyszczeniu bazy Noble Six i Jorge startują w przestrzeń kosmiczną. Docierają do bazy Anchor 9 i pomagają walczyć jej z siłami przymierza. Zadanie Noble Team polega na wysadzeniu Supercarriera za pomocą przeciążenia napędu międzygwiezdnego (nie mam pojęcia jak przetłumaczyć Slipspace). W tym celu Noble Six i Jorge, wraz z drużyną Sabre i ciężką fregatą Savannah przejmują kontrolę nad korwetą przymierza. Napęd ma zadziałać międzygwiezdny jak bomba która aktywuje się niepostrzeżenie przy Long Night of Solace. Po walkach z załogą korwety okazuję się jednak że zarówno Pelikan którym „bomba” została przetransportowana jak i czasowy włącznik zostały uszkodzone, i jedyny sposób na aktywację to odpalenie napędu ręcznie. Jorge poświęca się. Noble Six zostaję wypchnięty za burtę korwety i po chwili widzimy niszczycielską siłę niszcząca Long Night. Jednak nie powstrzymuję to inwazji na Reach, w systemie planetarnym pojawia się flota Fleet of Particular Justice. Noble Six trafia do Nowej Aleksandrii, w mieście trwa walka. Siły Przymierza bezlitośnie rozprawiają się zarówno z UNSC jak i cywilami. Miasto ma zostać zeszklone, więc trzeba szybko szukać sposobu na powstrzymanie tego procesu, oraz ewakuować tyle ludności cywilnej ile się da. Six dołacza do oddziałów armii i powoli przebija się przez miasto eliminując kolejne siły wroga, jednak jednostki przymierza powoli acz nieubłaganie zajmują pozycję pozwalające im na rozpoczęcie procedury zeszklenia. Six udaję się aktywować obronę artyleryjską miasta. Cywile mogą opuścić zagrozony teren, a z Noble Six kontaktuję się Kat przekazując mu informacje o pozycji reszty drużyny. Po spotkaniu z resztą drużyny dowiadujemy się że przymierze zakłóca komunikację wojsk UNSC, Noble Team ma za zadanie zniszczyć przekaźniki które za to odpowiadają. Po zniszczeniu zakłócaczy drużyna dostaję kolejne zadanie od pułkownika Hollanda mają oczyścić z sił Przymierza kwaterę ONI. Gdy im się to udaję kolejny rozkaz nakazuję im wrócić do Sword Base, zanim Noble Team zdąży przeanalizować ten rozkaz Przymierze rozpoczyna proces zeszklenia miasta, drużyna ucieka do bunkra jednak w trakcie ucieczki Kat zostaję trafiona i umiera. Trzy dni później reszta Noble team opuszcza bunkier, wykonać rozkaz powrotu do Sword Base. Sword Base jest prawie całkowicie zniszczona, Noble Six wraz z oddziałem ODST niszczą działa przeciwlotnicze przymierza, i wraz z posiłkami powoli oczyszczaj teren aby wykonać rozkazy. Wydaję się że nikt nie przeżył i ich wizyta była bezcelowa. Okazuję się jednak że ONI mają wile tajemnic i Noble Team trafia do tajnego laboratorium dr. Halsey. Musza jednak powstrzymać siły Przymierza które atakują placówkę. Gdy im się to udaję pani doktor przekazuję im (Noble Six) Cortanę – niezwykłe AI jedyna szansa w wojnie z przymierzem. Zadaniem naszej drużyn jest dostarczenie AI (posiadającego wiedze z danych zawartych w artefakcie który nieświadomie odbijaliśmy w I misji) do jednostki Pillar of Autumn. Jun eskortuję panią doktor do Castle Base, w naszym oddziale zostaję już tylko trzech Spartan / Sword Base zostaje zniszczona aby nic nie trafiło w ręce Przymierza. Trzech pozostałych Spartan udaję się na spotkanie z PoA, ich Pelikan jest uszkodzony a dowódca oddziału Carter A259 ciężko ranny. Carter widząc że nie uda mi się bezpiecznie przetransportować Six i Cortanę do PoA wydaję rozkaz: Six i Emile będą musieli dotrzeć do stoczni (w której na przesyłkę czeka PoA ) sami, on w Pelikanie ściągnie na siebie pościg nieprzyjaciela. Six i Emile przedzierają się przez zastępy wojsk Przymierza, jednak na ich drodze staje Scarab, którego nie są w stanie pokonać (nawet nie dostają takiej szansy) Carter poświęca się misji i rozbija swojego Pelikana niszcząc przy tym Scaraba. Gdy pozostałym przy życiu Spartanom udaję się dotrzeć do stoczni i przekazać Cortanę kapitanowi Pilar of Atum pojawiają się siły przymierza. Emill który obsługiwał działo oczyszczające przestrzeń powietrzną z jednostek wroga zostaję zabity przez Elity. Noble Six poświęca się dla dobra misji i nie decyduję się na ucieczkę na pokładzie PoA. Zostaję na planecie i zajmuję miejsce Emila eskortując odlatujący w przestrzeć PoA. Ostatnie sceny to zapis śmierci Six który pada w końcu pod naporem worgów, jednak jego poświęcenie nie poszło na marne (jak wiemy z Halo CE) Później jest epilog o odwadze i lądowanie jakiejś dziwnej jednostki na Reach który odżywa po zeszkleniu 4 Cytuj Odnośnik do komentarza
SpacierShark123 1 476 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2012 Miał ktoś problem z zapisywaniem misji?Wpierw nie zaliczyło mi kilku na Legendary a teraz kasuje mi checkpointy . Tak jakbym musiał przejść całą misję na raz. Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 183 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2012 (edytowane) wtf nvm Edytowane 16 sierpnia 2012 przez MaZZeo Cytuj Odnośnik do komentarza
dydel 16 Opublikowano 16 listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2012 (edytowane) Panowie, gram od wczoraj w Reach, jestem teraz w misji gdzie jest kontratak na Przymierze , i mam pytanie, jak się dobiera ludzi do oddziału ? ( mogą ze mną 4 osoby pójść ale nie wiem jak się je wybiera ). Edytowane 16 listopada 2012 przez dydel Cytuj Odnośnik do komentarza
Rysa11 4 Opublikowano 16 listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2012 Zazwyczaj wystarczy do nich podejść, jak nie rekrutuje to pewnie nie można w tej misji. Jak to jest misja Sword Base to chyba na początku nie można ich dobierać. Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 183 Opublikowano 9 sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2013 Ciekawostka - oglądam sobie najnowszy odcinek Top geara, a tam puszczają soundtrack z Halo Reach w teście Range Rovera http://www.streetfire.net/video/top-gear-season-20-episode-6-20x06_2433639.htm 3:02 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.