jarken 33 Opublikowano 18 września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 września 2010 Mam otwarty NAT i zero przycięć (oprócz wkurzającego szukania nowego hosta), ping wydaje się być spoko, strzały trafiają bez żadnego opóźnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kerlo 2 Opublikowano 18 września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 września 2010 słuchajcie, mam mały problem podczas firefighta jak i gry co-op mam lekkie lagi/opóźnienia. Nie są one duże, ale w kluczowych sytuacjach mają one spore znaczenie w grze. Próbuje codziennie sprawdzać czy coś się zmieniło ale dalej jest to samo, niezależnie od tego czy hostem jest kumpel z osiedla, czy hamburger zza oceanu. W normalnym maczmejkingu jest git. W Halo 3 i ODST nie miałem takiego problemu. czy to może mieć związek z tym, że nie mam otwartego NATu? Piszcie czy macie to samo. EDIT: znalazłem w necie, że nie tylko ja mam taki problem - http://www.escapistmagazine.com/forums/read/9.232836-Campaign-and-Firefight-Online-lag-on-Halo-Reach Kod sieciowy Coop i firefight jest inny, synchronizuje opoznienie ze wszystkimi graczami, przez co masz opoznienia przy wystrzeliwywaniu, dlatego wazne, by grac z osobami posiadajacymi dobre lacza, bo jedna potrafi zepsuc całą rozgrywke. I bylo tak w Halo 3 i ODST Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 18 września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 września 2010 Heh dziwna sprawa, bo nigdy takiej sytuacji nie miałem w co-opie w Halo 3 czy firefightcie w ODST (chociaż grałem w nie pare miesięcy po premierze). Czasem się zdarzały ścinki czy zmiany hosta, ale nic poza tym. W Reach natomiast mam permanentne opóźnienie pad - tv, o ile celownik/gałka poruszają się dobrze, o tyle opóźnienie na przyciskach jest spore, na oko gdzieś 0.5s po wciśnięciu jumpa postać skacze. googluje dalej i wychodzi na to że ogrom osób na ten problem, dobrze że nie jestem sam. Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 977 Opublikowano 18 września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 września 2010 CTF i Odball obecnie są w ogóle niegrywalne. Chodzi o ta niebieską osłonę, wszyscy biegną do flagi, czy też piłki, łapią/bronią cel i później tylko używają "niebieską osłonę". Jest to tak w(pipi)iające, że przestałem grać skirmisze. Dopóki tego nie naprawią zostaje tylko slayer. PS. W tej grze jest KOTH? Bo jeszcze ani razu mi się nie trafił, a w becie był obecny. Kolejna rzecz - kolba, która jest mega zyebana.Więcej nie trzeba dodawać.Mieli to zmienić w fullu, a jest taki sam kibel jak w becie. Racja, wywalisz w takiego 3 strzały z dmr, uderzysz kolbą i nic. Parodia. Cytuj Odnośnik do komentarza
TroniC 12 Opublikowano 18 września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 września 2010 Po pierwszych meczach: respy zyebane - nie raz i nie dwa w wąskim "przejsciu" daje respa miedzy dwoma przeciwnikami / na przeciwniku plecami do niego itp... Kolba jak wyżej. Pogram dziś trochę więcej i dopisze spostrzeżenia... Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 18 września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 września 2010 Lepiej żeby melee było za słabe, niż żeby zabijało na jednego strzała. IMHO oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 18 września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 września 2010 Gralismy wlasnie z TroNiCiem 2v2 arena troche... zawsze glosujemy na Slayer Pro, ale dostajemy Slayer DMR z zyebanymi AA. Mamy remis 2v2 i zawsze daje z gory, a na gorze ZAWSZE ku.rwa jest DMR z AA . Jeszcze ani jednej gry nie zagralismy jak chcielismy. Wiekszosc to jest camo vs camo i skradanka taka (zwlaszcza na powerhouse), ze sie zygac chce. Nie moge narzekac bo wygrywamy (raz chyba przegralismy minimalnie), ale ani razu nie zagralismy tego co chcielismy . A TroNiC sie ostro wyrabia, z 3-5killow na gre na 10-12 w ciagu paru gier . Cytuj Odnośnik do komentarza
Salwador 189 Opublikowano 19 września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 września 2010 Respy to masakra!wczoraj twarzą w twarz przed przeciwnikiem się zrespiłem WTF? Cytuj Odnośnik do komentarza
_Bobek_ 19 Opublikowano 19 września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 września 2010 yo DMR jest Z.J.E.B.A.N.Y pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 19 września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 września 2010 mam pytanie. czy warto zamienic multiplayer halo 3 na reach ? dopiero co zaczynam gre w mp halo 3 i jest ok mialem jutro kupowac reach ze wzgledu na multiplayer ale widze tutaj ze wiekszosc osob narzeka. wiec jak to jest ? odstawic multi halo 3 na rzecz reach ? czy spokojnie sobie grac w h3 ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Kerlo 2 Opublikowano 19 września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 września 2010 mam pytanie. czy warto zamienic multiplayer halo 3 na reach ? dopiero co zaczynam gre w mp halo 3 i jest ok mialem jutro kupowac reach ze wzgledu na multiplayer ale widze tutaj ze wiekszosc osob narzeka. wiec jak to jest ? odstawic multi halo 3 na rzecz reach ? czy spokojnie sobie grac w h3 ? Na Halo 3 tez sie wiele narzekało, to normalne. Przenoś sie na reach, bo Polaków mało znajdziesz do gry w H3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 19 września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 września 2010 Tak jak zauwazyl Kerlo, bedzie coraz mniej ludzi grajacych w H3 kosztem Reach, wiec odpusc sobie H3 i zabieraj sie za Reach imo. Cytuj Odnośnik do komentarza
soggare_PL 0 Opublikowano 20 września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 września 2010 Takie małe statystyki: Monday 20-Sep-2010 12:30 AM How much are we playing Reach? This much..." http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=265396 Cytuj Odnośnik do komentarza
teddy 6 858 Opublikowano 20 września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 września 2010 Jak można narzekać na tą grę? Dla mnie to najlepsze multi od czasu H1. Brak BR? Toć to zbawienie czyste. Genialne DMR i Needler Rifle, fajne tryby, wybór klas. Ostatnio praktycznie wcale nie grywam na konsoli tak przy Reach spędziłem ponad pół niedzieli ciesząc michę non-stop. Invasion Slayer rządzi po całości. Jedyne do czego mógłbym się póki co przyczepić to trochę zbyt przegięte rolle covenantów, wiele razy mi to dupe uratowało xD Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 20 września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 września 2010 (edytowane) Moje zdanie o multi w Reach w tej chwili jest nie najlepsze, podsumowuje je poniższy obrazek. Mam nadzieję, że zasady MLG i październikowe poprawki zmienią Halo: DERP znowu na Halo: Reach. Edytowane 20 września 2010 przez barth Cytuj Odnośnik do komentarza
Salwador 189 Opublikowano 21 września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 września 2010 (edytowane) Moje zdanie o multi w Reach w tej chwili jest nie najlepsze, podsumowuje je poniższy obrazek. Mam nadzieję, że zasady MLG i październikowe poprawki zmienią Halo: DERP znowu na Halo: Reach. No muszę również przyznać że nie jest ono najlepsze ale zapewne wkrótce to zmienią przy jakimś update. Czy również co niektórym graczom się wydaje że kolesie zabijają czasami 3ma strzałami z DMRa? Zdarzyło mi się to parę razy jak i graczom w mojej drużynie ale może to tylko złudzenie;) DMR vs Needler Rifle TEST http://www.youtube.com/watch?v=XQ-VZF4U8Ho A tutaj test bez zooma: http://www.youtube.com/watch?v=ioa6h-_Hch0 Edytowane 21 września 2010 przez Salwador Cytuj Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 21 września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 września 2010 mi tez parę rzeczy nie pasuje (wymieniałem gdzieś wcześniej), ale ogólnie gra mi się dobrze i nie mam zamiaru wracać do H3. Cytuj Odnośnik do komentarza
Salwador 189 Opublikowano 21 września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 września 2010 No mi również i o niebo lepiej mi się gra w to niż w H3. Mimo wszystko nie wiele trzeba aby zrobili z tego grę niebo lepszą Wystarczy aby zdjęli ten Bloom, zwiększyli Damage poprawili respy ponieważ po tym jak zacząłem się respić twarzą w twarz przed przeciwnikiem to paranoja:D albo na niektórych mapach statyczne respy też masakrują. Oraz polecam Hang`em High z mojego fileshare dla old shoolowców ta mapa dosłownie przypomina dawne dobre H1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pchela 7 Opublikowano 21 września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 września 2010 Te filmiki DMR vs NR doskonale przedstawiają randomowość DMR'a ;] Toż to strzela jak chce ;/ Żałosne Cytuj Odnośnik do komentarza
SzczuruLive 1 Opublikowano 21 września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 września 2010 Cze Na temat HALO REACH wypowiem się tak... gram w serie HALO od 2003 roku i NIGDY, ale to NIGDY ŻADNA gra nie doprowadzała mnie do takiej frustracji jak H:Reach... gdzie mam ochotę rozwalić nowego co zakupionego Slima >.< Ta gra jest dla casuali i tyle. dzięki i pozdrawiam OGRE 1 PL Cytuj Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 21 września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 września 2010 Cze Na temat HALO REACH wypowiem się tak... gram w serie HALO od 2003 roku i NIGDY, ale to NIGDY ŻADNA gra nie doprowadzała mnie do takiej frustracji jak H:Reach... gdzie mam ochotę rozwalić nowego co zakupionego Slima >.< Ta gra jest dla casuali i tyle. dzięki i pozdrawiam OGRE 1 PL na bank Reach jest bardziej ' casual friendly' niż poprzednie części, jednak patrząc na takie MW2 to i tak nadal trzeba mieć skilla żeby konkretnie łoić ludzi na serwerach.Ja tam nie mam problemów z zabijaniem, nauczyłem się strzelać DMRką (choć czasem zdarzy mi się, że dziwnie wchodzi), denerwują mnie głownie spawny ( te statyczne spawny jak juz ktoś nwyżej wspomniał to porażka) i kolba, która ma zasięg 1,5 m i jest zdecydowanie za słaba.Do tego nie ma szału z mapami.Zmniejszyłbym też troche moc shota, wyyebał perki lub zrobił oddzielną playlistę wszystkich trybów bez AA (nie licząc sprinta).Na tę chwilę tyle mam życzeń. . Cytuj Odnośnik do komentarza
SzczuruLive 1 Opublikowano 21 września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 września 2010 Mi się ogólnie Halo reach podoba, specjalnie kupiłem sobie znów xbox-a żeby znów pociupac no ale BARDZO się zawiodłem. No nic trzeba czekac na Simsy 3 pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza
JuanMag 159 Opublikowano 21 września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 września 2010 Wychodz ze random ten DMR, ale to jest przy fast shoot ... Cytuj Odnośnik do komentarza
CSNier 1 Opublikowano 21 września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 września 2010 A czy nie jest tak, że liczba strzałów zależy od dystansu do celu ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 21 września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 września 2010 A czy nie jest tak, że liczba strzałów zależy od dystansu do celu ? Nie. Ale widac, ze pozostalosci jakies recoila zostaly jednak z tym bloomem. Bezsens. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.