Skocz do zawartości

HALO: REACH - Wszystko dotyczace Multiplayera


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

znaczenie ma szybkość strzelania

 

przecież na tych testach koleś mashuje spust jak najszybciej się da, jak strzela się wolniej to strzały wchodzą dużo lepiej, więc ten test to o kant tyłka mozna rozbić.Jak wrócę do domu to potestuje DMR na różnych prędkościach strzelania i sprawdzę to sam, ale nie dziwię się, że na tych filmikach to tak dziwnie wchodzi.

Edytowane przez 44bronx
Opublikowano (edytowane)
  W dniu 21.09.2010 o 14:18, 44bronx napisał(a):

znaczenie ma szybkość strzelania

 

 

W przypadku pistolsa - owszem, można powymiatać ale dla DMR'a opoznienia są defaultowe.

 

P.S. Nie powinno byc takich róznic dla DMR'a jeżeli koles trafia w tą samą cześc ciała (no chyba, że mamy rozrzut na boki).

Edytowane przez CSNier
Opublikowano
  W dniu 21.09.2010 o 14:18, 44bronx napisał(a):

znaczenie ma szybkość strzelania

 

przecież na tych testach koleś mashuje spust jak najszybciej się da, jak strzela się wolniej to strzały wchodzą dużo lepiej, więc ten test to o kant tyłka mozna rozbić.Jak wrócę do domu to potestuje DMR na różnych prędkościach strzelania i sprawdzę to sam, ale nie dziwię się, że na tych filmikach to tak dziwnie wchodzi.

 

 

O to chodziło. Miało to pokazać jak randomowy jest rozrzut DMR'a i o ile mniejszy jest ten z NR

Opublikowano

no ale wlasnie o to chodzi, że NR ma mniejszy bloom, i można mashować spust ale potrzebuje więcej strzałów do zdjęcia osłony. DMR za to jest mocniejszy tylko trzeba to opanować.

 

Aczkolwiek mnie tez w(pipi)ia to powoli i nie wiem czy ten DMR jest rzeczywiście randomowy czy wymaga nauki i że tak powiem "cierpliwości" przy strzelaniu...

Opublikowano (edytowane)

Niestety wymaga cierpliwości jak i szczęścia.Ponieważ poprzez durny bloom wydłuża się nam czekania na oddanie strzału co spowalnia grę a co za tym idzie?grając jak już dojdziesz do tego 5go jak nie 6go strzału (o ilę jeszcze koleś nie włączy armor locka)to reszta drużyny przeciwnej zdąży Ciebie zabić no już nie wspomnę o zwykłym slayerze.

Mogę się mylić i możliwe że to ma podkręcić teamowe granie typu biegać zawsze z fumflem i walić zawsze w tego samego kolesia ;)

 

Przejrzałem forum Bungie i wiele tam jest narzekań na blooma jak i mapy ale jest również wielu nowych zwolenników.

Mimo wszystko mam wrażenie że MGL zmieni rozgrywkę.Może się skończyć również na tym że w finale będzie NR zwiększony na 150% damge i jechana :D

Edytowane przez Salwador
Opublikowano

Mnie jak do tej pory (jak to ktoś wcześniej zauważył) wnerwia random niektórych akcji w tej grze. Czasami trafia się na gości, którzy 3 strzałami zabijają z DMRa a inni po 4s z Assault Rifle podczas, gdy ja ładuję do nich cały magazynek i nic.

Opublikowano
  W dniu 21.09.2010 o 21:38, barth napisał(a):

Szczęście nie powinno wogóle mieć wpływu na wynik.

Przy 150% damage'u snajpa i granaty zabijają zawsze na strzał, a rakiety rozpieprzają pół planszy.

 

Dokładnie szczęście czy tam fart niszczy przyjemość z gry, chyba że ktoś lubi walić padem o ścianę ;).

Dlatego też liczę na to że update coś zmieni zapewne jak i jakieś 90% starych wyjadaczy na to czeka.

Opublikowano

a ja przyznam się że powoli chyba zaczynam kumać DMR. Nie to że jestem jak Clint Eastwood z Magnum, ale gram nią bardzo spokojnie i nie spamuję triggera jak głupi i używam jej właściwie na długi dystans. Może Bungie coś poprawi, ale póki co staram się nie narzekać tylko szukać sytuacji w których dana broń sprawdza się najlepiej, a że dupa w multi jestem to inna bajka ;]

Opublikowano
  W dniu 22.09.2010 o 16:17, Zeratul napisał(a):

teraz sa kwalifikacje do dywizji na arenie... czyli jak teraz bede gral w kwalifikacjach jak najwieksza szmata, to potem caly sezon bede mogl ownowac n00bow? ile sezon trwa?

Nie wiem jak to bedzie w retail, ale ja podczas sezonu w becie awansowalem z 3 na 5 czy 6.

Opublikowano (edytowane)

Jak ja mam z dupy łacze aka niecale 1mb i 100up i moge normalnie pograc, to jakie łacza wy musicie miec, myslalem ze gorszego internetu poza mna i bieniem chyba nikt na forumie nie ma, a tu widze, ze jednak sie myle :whistling:

Edytowane przez _Bobek_
Opublikowano

Since there will be no community made maps for Halo: Reach's MLG v1 settings I heard that so far they are going to use

 

Asylum

Cage

Countdown

Boardwalk

Zealot.

 

Also Killa KC said on his twitter that Halo: Reach's MLG v1 Settings will come out this Friday

Opublikowano
  W dniu 22.09.2010 o 23:03, barth napisał(a):

Mam nadzieję, że to koleś źle słyszał nazwę Cage - ta mapa to syf nieprzeciętny.

Oby zablokowali windy na Zealocie.

Blokada wind na Zelocie to podstawa, heh.

Cage - w 100% zgadzam sie, dawno tak kiepskiej i nieprzemyslanej mapy nie widzialem.

Opublikowano

Multi w tej grze jest jednak spier-dolony totalnie. Dawno nie było tak słabego FPSa sieciowego. Jak można było tak pop.i.e.r.dolić multi. 

 

Mapy to takie balasy, że głowa mała (są 3 grywalne, z czego 2 to remejki z dwójki, a jeden z trójki). 

 

DMR to random jak ch.uj. Nie wiesz jak strzelać, wpie.r.dalasz czasami 7 serii, a gościu nie ginie. 

 

W MM trafiasz tylko na Elite Slayer, zaj.ebis.ty SWAT i Snajpy. Jak zagrasz Slayer Pro to jest super. 

 

W(pipi)iają mnie te Jet Packi, niewidzialność itp.  

 

 

 

 

H:R to najlepsza kampania i najgorszy multi jeśli chodzi o serię Halo.  

 

 

 

 

W Halo3 grałem z przyjemnością na początku. Teraz nie potrafię grać więcej niż 2h dziennie. 

 

Jak MLG nie zrobi własnej Playlisty, nie zrobi zmian w mapkach to nie będzie komu grać w to. 

 

 

 

 

 

Opublikowano
  W dniu 22.09.2010 o 19:05, _Bobek_ napisał(a):

Jak ja mam z dupy łacze aka niecale 1mb i 100up i moge normalnie pograc, to jakie łacza wy musicie miec, myslalem ze gorszego internetu poza mna i bieniem chyba nikt na forumie nie ma, a tu widze, ze jednak sie myle :whistling:

 

Ciekawostką jest, że ja na swoim mega łączu (aka Sferia 1 mega radiowe) mogę normalnie pomykać, trochę lagów nieraz jest, nieraz dmr zgubi serię, ale generalnie szoooooook. W halo 3 dla porównania nie mogłem nawet nieraz się ruszyć ;)

 

A co do multi, to marudzicie koledzy! Gra wymaga poprawy i ma swoje błędy, ale zarówno dmr jak i mapy są naprawdę ok, trzeba się przestawić.

 

Ja na cage'u mogę grać mecz za meczem, a i slayer dmrs nie jest straszny tak jak były ARki w halo3!

Opublikowano (edytowane)

Dla mnie to cąłe narzekanie na mutli w Reachu jest już przesadą...Zgadzam się, że wiele rzeczy wymaga poprawy, ale (pipi)a bez przesady, nie ma tragedii.Jeśli chodzi o DMR to ja większych problemów nie mam, jak nie mashujesz triggera to wchodzi wszystko jak trzeba, a w ostateczności wystarczy wybrać/podnosić NR, który ma dużo mniejszy bloom.Mapy są średnie, ale jestem pewnien, że w DLC dojadą jeszcze porządne mapy, do tego zasady MLG.Nie jest źle i nie przesadzajcie bo to już śmieszne ssię robi, jak ktoś ma skilla to morduje jak zawsze w halo i noobki mogą ssać pauke.

Ja nawet przyzwyczaiłem się do AA i chociaż dalej unikam trybów z tym ścierwem to już jak wylosuje taki tryb to gram i raczej większośc używających AA dostaje szybciutko wpierdel, szczególnie używający JP i AL.

Edytowane przez 44bronx

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...