MaZZeo 14 182 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 co ci konkretnie przeszkadza w snajpach? Z resztą się zgodzę. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 co ci konkretnie przeszkadza w snajpach? Z resztą się zgodzę. pewnie to, że czasem nawet nie trafiając gościa w głowę zqalicza heada, a wszystko za sprawą autoaima, który jest dużo większy niz w H3, przez co snajpa jest dość łatwa w uzyciu, no scope'y (nie mówię, że w łeb, ale w ciało) wchodzą bardzo łatwo.Nie to, że twierdzę, że wymiatam snajpą, ale czuć, że strzela sie z niej dużo dużo łatwiej niż w H3. Cytuj
Ins 5 756 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=_OQQOWkXxKk A ja sie dziwilem, ze jakis ciul ubija mnie 2/3 strzalami z DMR'a albo zabija mnie nie patrzac nawet w moja strone ... Edytowane 28 września 2010 przez Ins Cytuj
barth 70 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 @CSNier - tak @MaZZeo - najlepszym dowodem na to, że snajpa jest za łatwa jestem ja. Zawsze byłem z nią beznadziejny, teraz sadze na spokojnie no-scope'y (inna sprawa, że tak jak w H2 można swayować i trafiać). Snajpa zawsze była bronią, która wymagała umiejetności i cierpliwości, teraz każdy nią wymiata. @44bronx - dokładnie @Ins - i ja się panie pytam jaką ci ludzie mają radość z gry, co to im daje? Cytuj
CSNier 1 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 (edytowane) @barth Ok (swietnie, że masz swoje zdanie). Jak używasz zatem Bubble Shield and Regenerator ? P.S Może jestem niegrzeczny ale sugeruje w tego typu wypowiedziach unikać słowa crap. W tym przypadku - defect. Edytowane 28 września 2010 przez CSNier Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 @barth Ok (swietnie, że masz swoje zdanie). Jak używasz zatem Bubble Shield and Regenerator ? P.S Może jestem niegrzeczny ale sugeruje w tego typu wypowiedziach unikać słowa crap. W tym przypadku - defect. Drop Shield to jest buble i regenerator w jednym jakbyś nie wiedział. Cytuj
JuanMag 159 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 no comment co do filmu Insa :O, w H2 tez byly podobne mody i bungie nic nie zrobilo z tym , jedynie mozna bylo uslyszec jak mapa z dysku sie wgrywala to dawalo sie back wczensiej... zalosne Cytuj
CSNier 1 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 @barth Ok (swietnie, że masz swoje zdanie). Jak używasz zatem Bubble Shield and Regenerator ? P.S Może jestem niegrzeczny ale sugeruje w tego typu wypowiedziach unikać słowa crap. W tym przypadku - defect. Drop Shield to jest buble i regenerator w jednym jakbyś nie wiedział. UPS Tego nie wiedziałem. Cytuj
Zuzu PL 3 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 "Good connetion"=BAD. mnie dziś po raz kolejny rozwalił, szuka meczu z 10 min i znajduje mi typa z LA plus meksykańca i no nonejma do drużyny a gramy przeciwko kitajcom. Co ciekawsze status jakości połączenia skakał pomiędzy żółtym a zielonym a lagi był na poziomie 400ms+ blodshoty ze snajpy i dwie kolby nie zabijały czasem. Magiczny system doboru graczy to jeden wielki random, a z good conn.. to jest tak że dłużej szuka nic poza tym. Banalna opcja jak możliwość grania tylko z graczami z europy ograniczyłaby takie coś ale po co. może Bungie nie potrafi wymyślić sposobu jak zlokalizować graczy, hehe żal Cytuj
Gość Soul Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 To nawet taki KZ2 to ma wybieram sobie region, europa czy usa i ognień, coś czuje, że znowu wrócę do COD'a w listopadzie, bo tu póki co wieje randomem. Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 hahaha...AIM BOT i co jeszcze?teraz to wyjaśnia te ginięcia po 3-4 strzałąch Cała przyjemność z gry jest to udawanie że jest się kozakiem.Dobrze że można jeszcze pograć customy bo inaczej ta gra szybko chyba by umarła :-/ Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 Link do gry z filmiku: http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=116543292&player=Grrrrr%20uMad%20Bro Powiem tyle... koles ma skilla... widac jak ich ostro kosil, tylko troche noobil z nieudanymi skokami, ale pozniej wzial Jetpacka i bylo juz lepiej . Cytuj
CSNier 1 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 "Good connetion"=BAD. mnie dziś po raz kolejny rozwalił, szuka meczu z 10 min i znajduje mi typa z LA plus meksykańca i no nonejma do drużyny a gramy przeciwko kitajcom. Co ciekawsze status jakości połączenia skakał pomiędzy żółtym a zielonym a lagi był na poziomie 400ms+ blodshoty ze snajpy i dwie kolby nie zabijały czasem. Magiczny system doboru graczy to jeden wielki random, a z good conn.. to jest tak że dłużej szuka nic poza tym. Banalna opcja jak możliwość grania tylko z graczami z europy ograniczyłaby takie coś ale po co. może Bungie nie potrafi wymyślić sposobu jak zlokalizować graczy, hehe żal Banalna opcja jak możliwość grania tylko z graczami z europy ograniczyłaby takie coś ale po co. Odp) - juz niedługo XBL - Polska, może setting language cos pomoże. Cytuj
Zuzu PL 3 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 "Good connetion"=BAD. mnie dziś po raz kolejny rozwalił, szuka meczu z 10 min i znajduje mi typa z LA plus meksykańca i no nonejma do drużyny a gramy przeciwko kitajcom. Co ciekawsze status jakości połączenia skakał pomiędzy żółtym a zielonym a lagi był na poziomie 400ms+ blodshoty ze snajpy i dwie kolby nie zabijały czasem. Magiczny system doboru graczy to jeden wielki random, a z good conn.. to jest tak że dłużej szuka nic poza tym. Banalna opcja jak możliwość grania tylko z graczami z europy ograniczyłaby takie coś ale po co. może Bungie nie potrafi wymyślić sposobu jak zlokalizować graczy, hehe żal Banalna opcja jak możliwość grania tylko z graczami z europy ograniczyłaby takie coś ale po co. Odp) - juz niedługo XBL - Polska, może setting language cos pomoże. taaa jasne wierzysz w to co piszesz? 3/4 ludzi którzy graja w halo mam na liście przyjaciół(polaków) i jak coś to customy sobie mogę z nimi zagrać, a wyszukiwarka pewnie nigdy by nie znalazła meczu w/g takich restrykcji minimum 8 osób grających w tym samym czasie i z takimi preferencjami. (raz mi znalazło przypadkiem przeciwną drużynę w której byli znajomi to INS miał lagi a potem go z meczu wywaliło) Ograniczenia typu max 100,200,300,400, 500km od mojej lokalizacji byłyby najsensowniejsze bo wraz z odległością zwiększa się ping a nie jakieś enigmatyczne good connection. może to już trochę zbyt wygórowane wymaganie, ale podział na Europe i resztę świata powinien być oczywisty a dla bungie nie jest. Cytuj
CSNier 1 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 (edytowane) "Good connetion"=BAD. mnie dziś po raz kolejny rozwalił, szuka meczu z 10 min i znajduje mi typa z LA plus meksykańca i no nonejma do drużyny a gramy przeciwko kitajcom. Co ciekawsze status jakości połączenia skakał pomiędzy żółtym a zielonym a lagi był na poziomie 400ms+ blodshoty ze snajpy i dwie kolby nie zabijały czasem. Magiczny system doboru graczy to jeden wielki random, a z good conn.. to jest tak że dłużej szuka nic poza tym. Banalna opcja jak możliwość grania tylko z graczami z europy ograniczyłaby takie coś ale po co. może Bungie nie potrafi wymyślić sposobu jak zlokalizować graczy, hehe żal Banalna opcja jak możliwość grania tylko z graczami z europy ograniczyłaby takie coś ale po co. Odp) - juz niedługo XBL - Polska, może setting language cos pomoże. taaa jasne wierzysz w to co piszesz? 3/4 ludzi którzy graja w halo mam na liście przyjaciół(polaków) i jak coś to customy sobie mogę z nimi zagrać, a wyszukiwarka pewnie nigdy by nie znalazła meczu w/g takich restrykcji minimum 8 osób grających w tym samym czasie i z takimi preferencjami. (raz mi znalazło przypadkiem przeciwną drużynę w której byli znajomi to INS miał lagi a potem go z meczu wywaliło) Ograniczenia typu max 100,200,300,400, 500km od mojej lokalizacji byłyby najsensowniejsze bo wraz z odległością zwiększa się ping a nie jakieś enigmatyczne good connection. może to już trochę zbyt wygórowane wymaganie, ale podział na Europe i resztę świata powinien być oczywisty a dla bungie nie jest. Niestety za mało nas. P.S Znasz taki program na X'sa lub PC co ping od konsoli do konsoli sprawdzi (ja nieznam). W sieci nie ma Km tylko są ms oraz TTL (to sprawdza ping). Zwykły ping spod XP nie "snifuje" konsoli (przynajmniej u mnie - sprawdzone). Edytowane 28 września 2010 przez CSNier Cytuj
barth 70 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 MS na pewno ma sposób na określenie pinga między konsolami, w końcu paseczki stanu połączenia jakoś wyświetla. Spokojnie, jeszcze z miesiąc i baza danych hostów się wypełni. To samo było z H3 - po miesiącu/dwóch przestało ciągle zmieniać hosty i łączyć ludzi z różnych końców globu. Cytuj
CSNier 1 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 (edytowane) MS na pewno ma sposób na określenie pinga między konsolami, w końcu paseczki stanu połączenia jakoś wyświetla. Spokojnie, jeszcze z miesiąc i baza danych hostów się wypełni. To samo było z H3 - po miesiącu/dwóch przestało ciągle zmieniać hosty i łączyć ludzi z różnych końców globu. Zapewne ma sposób na okreslenie jakości łaczą. Może to być ich wewnętrzna technologia lub konsola w software ma ustawienie zeby nie odpowiadać na ping. Takie ustawienia stosuje się na routerach korporacyjnych celem ominięcia ataku przy pomocy "pinga". Sprawdziłem ping spod XP nie "snifuje" konsoli. Po nadaniu konsoli adresu IP szybciej sie loguje. P.S. Nie pamietam jaki to to jest typ ataku na router ale można to znaleść w sieci. Gdzie sprawdzić te paseczki (w menu konsoli czegoś takiego nie znalałem) ? W linku, który zamieściłem w moim poprzednim poście znajdziecie podstawą konfiguracje konsoli - sieci (dodałem nowe zdjęcie). Edytowane 28 września 2010 przez CSNier Cytuj
barth 70 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 W Halo masz paseczki połączenia po wciśnięciu klawisza Back w trackie gry (zresztą w wielu grach tak jest). Reach potrafi Ci też określić stan twojego uploadu i ilość traconych pakietów. Cytuj
CSNier 1 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 W Halo masz paseczki połączenia po wciśnięciu klawisza Back w trackie gry (zresztą w wielu grach tak jest). Reach potrafi Ci też określić stan twojego uploadu i ilość traconych pakietów. Dzięki Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 W Halo masz paseczki połączenia po wciśnięciu klawisza Back w trackie gry (zresztą w wielu grach tak jest). Reach potrafi Ci też określić stan twojego uploadu i ilość traconych pakietów. Nie wszystkim . Mi nie potrafi! Cytuj
Ins 5 756 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 U mnie to samo. Calak zrobiony, setki meczy rozegranych i nadal Undetected LOL Cytuj
JuanMag 159 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 (edytowane) a dla mnie to bullshit z tymi paskami przynajmniej teraz w reach. Czasami na pasku pokazuje zielony a inni u siebie widza ze mam zolty/czerwony ( oczywiscie lagi, delay jest ) innym razem mam zolty i o niebo lepiej mi sie gra niz na tym niby " zielonym" i najgorsze jest to ze na customach z polakami tez tak potrafie miec w H3 juz mialem lepiej Edytowane 28 września 2010 przez JuanMag Cytuj
Ins 5 756 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 Te paski pokazujace ping byly jedynie sensowne w Halo 2. Przy okazji Halo 3 Bungie stwierdzilo, ze zielony pasek bedzie nawet do 200ms, zeby przy polaczeniach z hameryka ludzie mysleli, ze maja dobry ping ... W Halo Reach to juz w ogole jest kosmos, mam zielony pasek a granat z rak wylatuje po prawie sekundzie ROTFL Cytuj
CSNier 1 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 (edytowane) Faktycznie, narzędzie marne. Pokazuje bardziej róznice pomiędzy graczami niz rzeczywiste wskazania. Z H1 pamietam , że dla serwerów z Paryża ping wynosił około 90 ms. Niemcy mieli na poziomie 60-70. Powyzej 120 to juz była makabra. P.S. Czy ktos używał Xfire'a. W H1 na PC można było listować serwery po pingach. Czy można jakoś wykonac capture ekranu konsoli ? Edytowane 30 września 2010 przez CSNier Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 30 września 2010 Opublikowano 30 września 2010 Rzeczywiście - pograłem chwilę w H3 na Team Snipers i stwierdzam że zdecydowanie trudniej tam się strzela. Celownik tak się nie klei jak w Reach. IMO snajpa w H3 jest bardziej satysfakcjonująca. Czy ogarną to tak samo w Reach? Dobrze by było, ale jak nie to nie będe płakać. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.