Skocz do zawartości

HALO: REACH - Wszystko dotyczace Multiplayera


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

powinni wprowadzić poprawkę typu "stoisz za kamieniem dłużej niż 10 sekund giniesz". gram sobie swat,a dostaje jak zwykle bęcki od kwadratów z mikroprocesorami zamiast mózgów , szczególnie jeden kosi. miał najwięcej fragów. no to sobie w theater oglądam co on takiego wyczynia. a burger sobie wlazł na kamień za chatką (powerhouse) i tak sobie kosił to tu to tam, widok z tego miejsca full panorama. fajnie. A może by tak wprowadzili w tym osobowym profilu jeszcze opcje "kamper yes/ no" i niech się bawią chłopaki w swoim gronie. przecież to ręce opadają. ja głupi zawsze wiksa z motyką w młyn lece co by krew na lufie była a tu za balona na strzelnicy robie... ech.

 

aha, i wie ktoś dlaczego w statsach na bungie.net mój chłopek wyświetla się w defaultowym pancerzu mimo, że zakupiłem dodatki? tylko kolor wybrany przeze mnie jest . wiem, pierdoła no ale jak już gram to chce mieć zabawki na tip top ;]

Edytowane przez mausenberg
Opublikowano

- fatalne lobby przedmeczowe - nie dość, że graczy szuka przeraźliwie wolno, to pomieszali tryby - np. wybieram slayera, a zawsze jakaś banda smarkaczy przegłosuje swata, który mi nie podszedł;

Mapa to wybór większości, co w tym dziwnego? Zresztą SWAT dostanie swoją playlistę, więc będzie więcej Slayera.

- fatalne perki - kamperzy czają się z niewidzialnością z mieczykiem, ruszerzy wybierają sprint i walą w plecy również mieczykiem;

Jasne, bo sam nie możesz tak zrobić? Ja też multum razy tak zginąłem i jakoś nie narzekam, zresztą to chyba normalne, że miecz stwarza pewną przewagę, jeśli dobrze go wykorzystać. Tak samo, jak wyrzutnia.

- granaty - są trochę denerwujące, ale krew mnie zalewa jak kretyni wybierają dżetpaka i spamują granatami gdzie popadnie - ktoś kto gra na low sensie (np ja) nie zdąży ich zauważyć;

Tak, jetpacka też wyrzućmy, bo jest imba, w zasadzie można to powiedzieć o każdym perku. Gość z Armor Lockiem, o którego się rozbijasz Ghostem, to też kretyn?

 

Ogólnie gra ma sporo błędów, które trzeba poprawić, z czego Bungie na pewno zdaje sobie sprawę, ale takie marudzenie to już IMO przesada. Zwłaszcza, że dla mnie ww. akcje to po prostu dobre wykorzystanie możliwości pancerza, które przecież po to zostały stworzone.

Opublikowano (edytowane)

Nie, Halo ma pozostać Halo, a nie próbować "modnie" kopiować rozwiązania z ch.ujowego call of duty - tu nie powinna istnieć możliwość nagminnego korzystania z tanich kombinacji perków dających łatwe fragi. Zresztą napisałem, że nie jestem fanem Halo, a mając bardzo miłe wspomnienia z Halo 1, Reach mnie pod tym względem rozczarował. Tyle.

Edytowane przez nievil
Opublikowano

aha, i wie ktoś dlaczego w statsach na bungie.net mój chłopek wyświetla się w defaultowym pancerzu mimo, że zakupiłem dodatki? tylko kolor wybrany przeze mnie jest . wiem, pierdoła no ale jak już gram to chce mieć zabawki na tip top ;]

 

 

To wynik release server stressu, Bungie to naprawi jak tylko spadnie trochę tłok na serverach.

Opublikowano

Po becie miałem mieszane uczucia, ponieważ miałem nadzieję że w pełnej wersji nie będę miał akcji typu: ginięcia od 3 strzałów z dmr, gdzie ja muszę władować min 5 + kolba a hamburger dalej stoi, kampienia się całej drużyny (np Sword Base) itp. Oczywiście dalej pozostał ten żałosny bloom przez którego zabicie oponenta jest dość trudne z powodu czasu na minimalne odczekanie aż bloom się zmniejszy w celu celniejszego strzału co świetnie wykorzystuje przeciwnik i chowa się za osłoną:/ Bardzo rozczarował mnie multiplayer w Reach, dla porównania odpałiłem multi halo 3 które według mnie miażdży Reach. Mam jeszcze jedno pytanie do Bungie co takiego nie podobało wam się w "idealnej" broni "beerce" że zmieniliście ją na zabawkowego DMR?????????

 

ps. ktoś chętny ma meczyk w hejloł 3 :]

Opublikowano

Ja osobiście nie uważam, że DMR jest aż tak zły jak dużo osób twierdzi. Fakt, że jest inny niż BR, ale to raczej kwestia przyzwyczajenia. Według mnie gra się nią trudniej( to moje odczucie, które może być spowodowane dłuższą przerwą w grze). Zastanawiam się tylko, czy faktycznie snajpa ma taki sam (albo nawet większy) auto aim jak w Halo 3. Z tego co pamiętam w "trójce" bardzo często zdarzały się sytuacje kiedy celownik był wyraźnie za biegnącym przeciwnikiem, a headshot siadał jak ta lala. W tej części widzę różnicę i wydaje mi się, że trzeba byc bardziej precyzyjnym. Zaznaczam, że to tylko moje odczucia i nie chcę, żeby ktoś się rozpłakał z powodu tego, co napisałem.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Maly copy paste z update'a na dzis:

 

PLAYLISTS

 

Rumble Pit

* Added Crazy King

* Added Juggernaut

* Removed Oddball on Asylum

 

Team Slayer

* Removed SWAT

* Removed Classic

* Weights adjusted based on voting data

 

Team SWAT (New!)

* Based on existing Team Slayer SWAT offering

* Removed Hemorrhage

* Replaced Zealot with Arena Zealot map variant

 

Team Objective

* Added Crazy King

* Added several gametypes on Powerhouse (CTF, Assault, Stockpile, Crazy King, 3 Plots)

* Removed heavy vehicles from all 4v4 Team Objective gametypes

 

Multi Team

* Added Rocket Race

 

Big Team Battle

* Added Crazy King

* Removed SWAT

* Removed Snipers from Boneyard

* Weights adjusted based on voting data

 

Doubles Arena

* Removed Slayer Pro for Season 2

* Removed Boardwalk

* Replaced Zealot with Arena Zealot map variant

 

Team Arena

* Removed Slayer Pro for Season 2

* Replaced Zealot with Arena Zealot map variant

 

 

 

MAPS

 

Arena Zealot (New!)

* Added a softkill zone to the space area

* Modified initial spawns so enemies cannot see each other

 

Zealot

* Objects can no longer be dropped into the boot_base

 

Asylum

* Removed multiple duplicate Headhunter score zones

 

Boneyard

* Changed the base object for territories from a hill marker to a flag stand

* Objects can no longer come to rest on the out of bounds cliff behind the scaffolding where the Invasion core is captured

* Players can no longer sit in the out of bounds area under the ship scaffolding

 

Pinnacle

* Health Packs should not respawn after 15 seconds

 

Hemorrhage

* Landmine removed from Red team's west cliff

* Respawn time for all Mongoose vehicles is now 45 seconds

* Scorpions replaced with Wraiths (4 minute respawn)

 

Paradiso

* Respawn timer for Concussion Rifle at Red base is now 30 seconds to match Concussion Rifle at Blue base

 

Reflection

* Changed the base object for territories from a hill marker to a flag stand

 

Boardwalk

* Changed the base object for territories from a hill marker to a flag stand

 

Powerhouse

* Respawn timer for all Needler weapons is now 45 seconds

 

 

GAMETYPES

 

Global Changes

* Slayer DMR now has motion tracker enabled

* Evade has replaced Hologram for all gametypes in which players can hold objects (CTF, Assault, Stockpile, Oddball)

* Evade has replaced Dropshield for gametypes which create concentrated gameplay in specific areas (Crazy King, Territories, Oddball)

* All Classic gametypes should now include Sprint as default equipment

 

King of the Hill

* Teams are now always able to correctly score points

* Players standing in the hill no longer receive extra points upon returning from a host migration

 

Rocket Race

* Players now attached to vehicles after being on foot for 10 seconds

* Flipped vehicles will be detected to prevent players from attaching to a non-upright vehicle

* Added functionality for tracking and reporting rotations

* Fountain of Mongeese should no longer be possible (don't ask)

* Players are no longer able to jack another teams Mongoose

* Players are no longer forced into a specific role of driver or gunner

* All players start with a Rocket Launcher

* Players move at 50% speed, do significantly reduced damage and are marked with a nav icon

* Players on foot are now able to score points in Rocket Race

 

Juggernaut

* The Juggernaut no longer sees other players as allies upon returning from a host migration

* New clients after a host migration will no longer lose their Juggernaut status

 

Territories

* All teams now have separate capture timers for each territory

* Locked territories will no longer prevent players from using equipment

* The flag in the territory is now attached if the territory is a flag stand object

* Added a HUD_Widget to display contested status to players inside a territory

* The progress bar for a territory will now show as full when that territory is being contested (capture progress is saved and will appear again once the territory is no longer contested)

* Random flag clothes will no longer disappear after a round transition

 

Oddball

* Bombs in Hot Potato now properly report carry time

* Multiple hot potato bombs will no longer spawn in the same location

* The carry time reported stat will now always be correct after a host migration has occurred

* Players carrying the oddball during a host migration will no longer receive extra points

 

Stockpile

* All stockpile flags are now attached to their spawn location if it is a flag stand

 

Invasion

* The game score is now set per frame tick based off of the current phase

* A failsafe game end timer has been added to catch any possible bad cases of Invasion games not ending properly

 

Invasion: Boneyard

* The core will now reset whenever it is thrown through a shield door into a spawning location in Phase 3

 

Invasion (Assault) and Assault

* Added sudden death to Invasion (Assault) and Assault gametypes

 

Race

* Players who die before the first checkpoint will no longer spawn in a random location on the map

Opublikowano

ja bym chciał żeby wy.ebali z Rumble Pit to gówniane Infection i safe Heavens (czy jakoś tak), bo te dwa tryby to największe (pipi) zaraz przy Elite Slayer i bandzie debili latających z Needler'ami + Active Camo. C*uj człowieka strzela...

Opublikowano

Nie chcę zakładać nowego tematu, więc napiszę tutaj - tyczy się to i tak multiplayer'a.Mianowicie, rozłącza mnie często podczas grania w Reach, tzn. wywala z gry.Po kolei jednak.

o - Matchmaking (nieważne jaki tryb gry)

o - Szukanie graczy trwa bardzo krótko

o - Rozpoczęcie gry

o - Po kilku minutach grania pojawia się black screen--->starting game--->checking host--->connecting to new host--->GAME OVER

o - Spowrotem w menu zlicza cR itd. (jest normalnie póki znów nie spróbuje zagrać jakiegoś meczyka)

Raz przez to dostałem bana na 15 minut, bo chciałem mimo wszystko próbować i grać w wyczekiwaną przeze mnie grę, a tu...BAN verymad.gif .

Czytałem na forum Bungie, że nie tylko ja borykam się z tym problemem, osób mi podobnych jest na 9 stron tego tematu.Bungie nie potrafi pomóc, piszą tylko, że to nie jest ich wina, ani tym bardziej Reach, pomimo, że tylko w tej grze są takie problemy.

Dodam, że konsola z routerem połączona przez kabel, NAT otwarty, porty przekierowane, konsola na DMZ, MTU 1365, no i oczywiście aktualny firmware routera.

Jeśli ktoś ma jakieś pomysły byłbym wdzięczny.

Opublikowano

Czasem bywają problemy niestety z ruterem spróbuj wejść w Ustwienia rutera a tam poszukaj P2P sprawdź czy jest odblokowany oraz wyłącz w nim firewalla zagraj mecz może dwa i sprawdź czy zadziała bez niego normalnie.

Miewałem sporo podobnych problemów z moimi poprzednimi 2ma ruterami aż w końcu kupiłem lepsiejszy i już wszystko gra nawet mając NAT MODERATE bez problemów.

Opublikowano

ja mam pytanie

 

co oznacza tzw "kucanie", najczęściej to się pojawia jak zginę w jakiś żałosny sposób (np. zjadę kogoś do ostatniego paska HP a głupi hambruger puści mi bułę pod nogi i ginę ;(), potem ten podchodzi do mego trupa i kuca na nim, to jakaś zniewaga? :D

 

http://gameroom.mlgpro.com/view/XILjPbpIRTA.html

tzw. TEBAG po zabiciu przeciwnika w ośmieszający go sposób w sytuacji bez wyjścia (patrz link). Teraz większość burgerów robi to raczej jak cie z szota ubije kucając za ścianą lub założy asasina na respie.

Opublikowano

Czasem bywają problemy niestety z ruterem spróbuj wejść w Ustwienia rutera a tam poszukaj P2P sprawdź czy jest odblokowany oraz wyłącz w nim firewalla zagraj mecz może dwa i sprawdź czy zadziała bez niego normalnie.

Miewałem sporo podobnych problemów z moimi poprzednimi 2ma ruterami aż w końcu kupiłem lepsiejszy i już wszystko gra nawet mając NAT MODERATE bez problemów.

Dzięki - wyłączyłem firewalla i poszło :thumbsup:.Dziwne jednak, że w innych grach nie było to potrzebne???

Opublikowano

ja mam pytanie

 

co oznacza tzw "kucanie", najczęściej to się pojawia jak zginę w jakiś żałosny sposób (np. zjadę kogoś do ostatniego paska HP a głupi hambruger puści mi bułę pod nogi i ginę ;(), potem ten podchodzi do mego trupa i kuca na nim, to jakaś zniewaga? :D

 

a nie przeszkadza ci, jak gosciu wali ci jajami po twarzy?

Opublikowano (edytowane)

ta, pewnie ci kucacze to tak do 12 roku życia występują i kończą kucanie jak wąs pod nosem się pojawia. tez trafiałem na takowych . żałosne. choć mnie bardziej denerwuje jednak ubliżanie cały mecz przez gracza. takie to...chmmm...głupie:D kiedys nawet jeden kolo, któremu przypadkiem podczepiłem granat ubliżył mi zrzutem ekranu - przysłał mi znane amerykańskie pozdrowienie ułożone z karabinów na plaży. ale mi dopiekł skubany xD

 

a żeby nie offtopwować - jak to jest, że grając dwa dni temu szło mi jak chyba nigdy przedtem. hedszoty, akcje, skill mi chyba przez sens urósł. mega random. czy oni to kiedys naprawią? w halo 3 zacząłem grać dopiero w zeszłym roku i tam już wszystko na cacy było. albo trafiałem albo nie. pytanie - czy na początku żywota trójki też takie jaja jak z reach były?

Edytowane przez mausenberg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...