Skocz do zawartości

HALO: REACH - Wszystko dotyczace Multiplayera


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy na początku żywota trójki też takie jaja jak z reach były?

Były, chociaż narzekania było mniej... Z tego co pamiętam to głównie płakaliśmy na wyważenie broni (AR + mele - k.rwa ile mi nerwów to zjadło...)

Podokładali perków i innych cudów to i nie dziwne że się wysypały niedoróbki...

Gdzie te czasy H1 gdzie nawet błędy w ogólnym rozrachunku były na plus, i czemu mnie ominęły? :P

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

ja mam pytanie

 

co oznacza tzw "kucanie", najczęściej to się pojawia jak zginę w jakiś żałosny sposób (np. zjadę kogoś do ostatniego paska HP a głupi hambruger puści mi bułę pod nogi i ginę ;(), potem ten podchodzi do mego trupa i kuca na nim, to jakaś zniewaga? biggrin.gif

 

a nie przeszkadza ci, jak gosciu wali ci jajami po twarzy?

 

 

Pewnie "Pies" ma duzy worek z ja ......

 

P.S. Z reguły kucają Ci co są na czwartym miejscy w drużynie, która prowadzi. Reszta ma co robic.

Edytowane przez CSNier
Opublikowano (edytowane)

Pierwszy mappack 30 listopada

 

http://kotaku.com/5663727/halo-reach-gets-its-first-map-pack-next-month

 

Nie podoba mi się to za bardzo ;/ tzn mapki wyglądają super, w końcu coś odmiennego od miejscówek z kampanii, ale 3 mapy za 800msp? wiem ze tyle zawsze kosztowaly mappacki, ale zdzierstwo zdeka jak z mappackami do MW2. Powinni wrzucić jeszcze dodatkowo jakieś 2-3 remejki z Halo 3 czy coś tam.

 

Jestem porąbany i tak kupię. :rolleyes:

Edytowane przez MaZZeo
Opublikowano (edytowane)

Co za pedzie, 3 mapy z czego dwie do big teama :/

Edytowane przez Soul
Opublikowano

Mega (pipi), ze tak powiem - na 100% nie kupie.

 

 

Fajny comment:

You stripped at least one of these maps from the gold release just so you can charge for DLC without putting any effort into making it after the game came out.

 

IGN busted you before the game even came out with an incriminating picture on their file share BACK IN AUGUST:

 

http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/111/1114803 /halo-reach-20100820095447803.jpg

 

This is bull-blam!-. You released this game with ONLY NINE MULTIPLAYER MAPS, the least out of any game in the series, and now after 90 days you are charging 800MSP for only 3 maps you removed from the game? Maybe if the game didn't come with such few maps, and even fewer good ones (don't forget the unoriginal remakes!), then I wouldn't mind the release timeframe, but seriously...this is low.

 

At least these maps are actually original, not just a quick select all faces + delete in Max > save > Tool.

Opublikowano

Pewnie dołożą ze dwie mapy co ludzie zrobią w forge żeby było taniej za jedną mapę:( z czego jedna sie nada do normalnej rozgrywki, a jak map nie kupisz to we wszystkie tryby sobie nie zagrasz, pewnie będzie to MLG? Customa dziś grałem i jakieś dziwne uczucie mam że co innego sie u mnie dzieje na ekranie, a co innego u tego co hostuje, piękne blodshoty ehhhhhhh

Pozostaje kampania i firefight nabić kilka onyx-ów i ostawić:) Szokda że wydałem kase na limitke bo nie warto było....

Za 800MP to moge kupić dwa super stroje dla avatara na halloween, a nie mapy.

Opublikowano

Przydaloby sie by fani sie zebrali i zbojkotowali ten syf. Jak nikt by nie kupowal tego, to by sie postarali bardziej nastepnym razem na 100%.

Te mapy to po prostu jakis wstyd i tyle.

 

bedzie trudno przezwyciezyc to:

 

fatkid.jpg

Opublikowano (edytowane)

Rapti ale to nic nieda.Na forum Bungie buczą o nowych mapach ale mimo wszystko według ankiet tam zakładanych gracze to kupią tak czy tak więc na 100% będzie ten badziew.Bungie ma to gdzieś najwidoczniej tak jak to po becie była masa postów wywalić bloom anty random, armor locki nie armor locki tak i dalej mamy ten cały syf w pełnej wersji. ;]

 

 

Ps:Osłabili tak granty że tylko ja po jednym ginę a jakiś burger to nawet po dwóch sobie przebiegnie!

Edytowane przez Salwador
Opublikowano

@Salw

 

co do map pack'a to czekam bo będzie mniej forge'a i liczę po cichu na jakąś łatkę która troszkę poprawi gameplay, a moim największym marzeniem jest wy(pipi)anie wszystkich AA poza sprintem ;]

 

Marzę o tak zwanym GOOD OLD DAYS gdzie liczył się skill a nie szczęscie, gdzie grało się 2v2 czy 4v4 gdzie można było zgrać się drużynowo doskonale.A nie jakieś big team gdzie co drugi zakłada se armor locka a Ty nawet nie wiesz z kim rozmawiasz bo masz 7miu kumpli w teamie i co chwila się oni zmieniają ponieważ na playlisicie masz wielu innych graczy tak jak i Twoim kumple:D

Opublikowano

In addition to the Playlist changes, we?re also introducing two new Forge Map Variants with this update, Cliffhanger and Atom. Atom will be on display in the Team Slayer, Team Snipers, Team Objective, Multi Team, and Big Team Battle Playlists. Cliffhanger will be found in Rumble Pit, Team Slayer, Team SWAT, and Team Objective.

 

cliffhanger.jpg

 

wygląda na fajną mapkę, to kolejny rimejk?

Opublikowano

Lista zmian na 19 października:

 

October Playlist Updates: Part Deux

 

 

Playlists

 

* New Playlist: Team Snipers

* New Playlist: Living Dead

* Rumble Pit

o Lineup rebalanced to offer more kill, less frill.

o Removed Infection, Safe Havens, Race, Rally, Headhunter Pro

o Removed ?Classic? gametypes

* Team Slayer

o Removed all Snipers gametypes

* Team SWAT

o Added SWAT Magnums gametype

* Team Objective

o Removed 1 Flag Classic

o Removed Headhunter Pro

o Removed the following gametypes from Hemorrhage due to the size of the map with only 8 players:

+ Multiflag Classic

+ 1 Flag CTF

+ 1 Flag Pro

+ 1 Bomb Assault

o Removed Oddball and Hot Potato from Boardwalk

* Multi Team

o Removed SWAT

o Removed Classic gametypes

o Removed The Cage

o Changed weighting for Rocket Race so it does not have a 100% chance to appear in Slot 3

* Big Team Battle

o Removed Multiflag from Boneyard and Spire

* Invasion

o This playlist now offers 3 voting options

* Firefight

o Updated Firefight playlist gametypes to be a full set instead of 1 round. Adjusted skull progression.

o Removed Friendly Fire

* Score Attack

o Removed Crash Site

o Added Mythic Score Attack

o You can no longer pickup other weapons in Sniper Attack

 

 

Maps

 

* Zealot/Arena Zealot

o Arena Zealot is now used for all Slayer gametypes

o Players can no longer stand on the edge of the generators in space and crouch to shoot below the shield

* Asylum

o Softkill zones added to the tops of the Sniper buildings

* Boneyard

o Modified respawn zones for Slayer gametypes

* Hemorrhage

o Modified respawn zones for both bases

o Respawn timers for a

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...