Skocz do zawartości

HALO: REACH - Wszystko dotyczace Multiplayera


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niecałe trzy miesiące po premierze dostaliśmy pierwsze DLC dla Halo: Reach w postaci Noble Map Pack, które zostało wycenione na 800 Microsoft Points. W zestawie znajdziemy trzy mapy: Anchor 9, Tempest, Breakpoint oraz możliwość odblokowania kolejnych osiągnięć gracza wartych 250 punktów.

>> wiecej na Gamezilli <<

Opublikowano (edytowane)

no i jak Rap, testowales mapki i milczysz. Wez zapodaj jakies opinie, milo bedzie wysluchac.

 

pzdr.

 

ps. mi do tej pory na MM (playlista TS) trafil sie raz Tempest.

Edytowane przez waveform
Opublikowano

no i jak Rap, testowales mapki i milczysz. Wez zapodaj jakies opinie, milo bedzie wysluchac.

 

pzdr.

 

ps. mi do tej pory na MM (playlista TS) trafil sie raz Tempest.

Przeciez dalem linka: http://www.gamezilla.pl/content/recenzja-noble-map-pack-dlc-dla-halo-reach

 

@MaZZeo: Wzielem info (recka © me) o tym z samego forum bungie, gdzie screeny z wakacji IGN ukazaly, ze przynajmniej dwie juz byly (byly na fileshare photos jak testowali) - pozniej poszukam, tera padam na twarz po przesiedzeniu 28h na nogach. Niestety prawda jest taka, ze byly juz gotowe duzo wczesniej.

Opublikowano

ja napiszę. zagrałem dwa mecze z rana. za mało by coś więcej powiedzieć. może tylko, że jeszcze takiego chlewu w headsecie nie miałem. Ubliżanie sobie do kwadratu. armor locka chyba nie ma ale jeszcze przyjemności z tego płynących nie zaznałem. sprint jest, ten sus elitów i plecak widziałem na reflection.reszty nie zaznałem aczkowleik raz mi sie wydawało, że koleś sie rozdwoił choć takie lagi były że już nie wiem co to było na pewno.

 

z innej beczki - zacząłem z ciekawości stosować armor locka żeby poznać wroga no i...gra mi się lepiej :l stety/ niestety to czasem jedyny sposób żeby przetrwać mecz bez wk***a. dotychczas stosując sprint zaliczałem notoryczne bęcki tak więc gra mnie nagięła do siebie. wygrywam ale przegrałem :P

Opublikowano

są plany dodania tych nowych map do matchmakingu czy moze już są a ja mam takiego niefarta ze na anchor 9 w TS jeszcze nie trafilem? ; /

 

OJP! Kupiłeś nowe mapy? DLC playlista jest...........hmmmmmmm i tu może być problem.

Opublikowano

MLG daje radę, dużo dużo lepiej gra się teraz w Reacha, dodatkowo w Arenie usunęli armor locki i teraz gra się bardzo dobrze.Widać w końcu jakies dobre decyzje bungie, są teraz dwa tryby, na których mozna fajnie pograć.

 

 

Opublikowano

są plany dodania tych nowych map do matchmakingu czy moze już są a ja mam takiego niefarta ze na anchor 9 w TS jeszcze nie trafilem? ; /

 

OJP! Kupiłeś nowe mapy? DLC playlista jest...........hmmmmmmm i tu może być problem.

 

no to tak widze, ale tam losuje wszystkie najbardziej irytujące tryby heh

Opublikowano (edytowane)

są plany dodania tych nowych map do matchmakingu czy moze już są a ja mam takiego niefarta ze na anchor 9 w TS jeszcze nie trafilem? ; /

 

Matchmaking działa tak, że stara się tobie wylosować graczy również posiadających mappack.

 

Mnie już parę razy udało się zagrać na team slayerze albo Swat mapy z mappacka.

Edytowane przez MaZZeo
Opublikowano

fajnie, teraz spróbujcie to powtórzyć na arenie lub MLG:) Na TS dobiera lamy lub klony w większości, mając 4 osoby w drużynie ciężko tam przegrać mecz, ale gratulacje 25 meczy bez porażki niezły wyczyn.

Tak z ciekawości ile meczy było "close" 50-49 itp.? a ile to samo lanie "botów"?

 

Sam mam ponad 70% wygranych na TS, a te porażki to w większości "kłit" lub wywalenie mnie lub kogoś z drużyny,lagi masakryczne, a porażki z lepszymi od mojej drużyny to 1/10 meczy max, łatwiejsze to od socjali w H3.

pozdro szejset.

  • Plusik 1
Opublikowano

fajnie, teraz spróbujcie to powtórzyć na arenie lub MLG:) Na TS dobiera lamy lub klony w większości, mając 4 osoby w drużynie ciężko tam przegrać mecz, ale gratulacje 25 meczy bez porażki niezły wyczyn.

Tak z ciekawości ile meczy było "close" 50-49 itp.? a ile to samo lanie "botów"?

 

Sam mam ponad 70% wygranych na TS, a te porażki to w większości "kłit" lub wywalenie mnie lub kogoś z drużyny,lagi masakryczne, a porażki z lepszymi od mojej drużyny to 1/10 meczy max, łatwiejsze to od socjali w H3.

pozdro szejset.

 

 

 

na MLG często dobiera dobrze grających przeciwników, ale z tego co widzę to ty wolisz grać zwykłe slayery ;)

 

Opublikowano

fajnie, teraz spróbujcie to powtórzyć na arenie lub MLG:) Na TS dobiera lamy lub klony w większości, mając 4 osoby w drużynie ciężko tam przegrać mecz, ale gratulacje 25 meczy bez porażki niezły wyczyn.

Tak z ciekawości ile meczy było "close" 50-49 itp.? a ile to samo lanie "botów"?

 

Sam mam ponad 70% wygranych na TS, a te porażki to w większości "kłit" lub wywalenie mnie lub kogoś z drużyny,lagi masakryczne, a porażki z lepszymi od mojej drużyny to 1/10 meczy max, łatwiejsze to od socjali w H3.

pozdro szejset.

 

 

 

na MLG często dobiera dobrze grających przeciwników, ale z tego co widzę to ty wolisz grać zwykłe slayery ;)

 

 

Wole MLG i arene(brak slayerów i elitSl..) ale tam trzeba mieć czterech ogarniętych graczy, z randomami to ujnia. Na MLG odczuwa się bardziej różnicę w połączeniu (im szybsza rozgrywka tym host ma większą przewagę) a i zyebany silnik w forge gdzie robiąc zoom w snajpie, klatki spadają do kilkunastu na s też jest "git".Poza tym gra się na czterech mapach , to nuda po 2h rozgrywki.

O nowych mapach nie ma co marzyć, niby doszedł anchorn 9, który się nie nada, jest zbyt otwarty i nikt nie wyjdzie na środek mapy, byłaby straszna kampa (jeśli miało by to być na MLG oczywiście)

ostatnio grałem wsio ze względu na chalenge, które można zrobić na TS,Swat, RumblePit MultiTeam. Nie trzeba się tam irytować tym że koleś wali jak najszybciej z DMR-a pięć strzałów i wszystko trafia.(halo random)

Na TS drużyna jest bardziej potrzebna do głosowania niż do gry , tam każdy sobie gra FFA i jest ok. czasem się trafi czterech grających w party i wtedy robi się ciekawie, można nawet przegrać;)

Opublikowano

fajnie, teraz spróbujcie to powtórzyć na arenie lub MLG:) Na TS dobiera lamy lub klony w większości, mając 4 osoby w drużynie ciężko tam przegrać mecz, ale gratulacje 25 meczy bez porażki niezły wyczyn.

Tak z ciekawości ile meczy było "close" 50-49 itp.? a ile to samo lanie "botów"?

 

Sam mam ponad 70% wygranych na TS, a te porażki to w większości "kłit" lub wywalenie mnie lub kogoś z drużyny,lagi masakryczne, a porażki z lepszymi od mojej drużyny to 1/10 meczy max, łatwiejsze to od socjali w H3.

pozdro szejset.

 

 

 

na MLG często dobiera dobrze grających przeciwników, ale z tego co widzę to ty wolisz grać zwykłe slayery ;)

 

 

Wole MLG i arene(brak slayerów i elitSl..) ale tam trzeba mieć czterech ogarniętych graczy, z randomami to ujnia. Na MLG odczuwa się bardziej różnicę w połączeniu (im szybsza rozgrywka tym host ma większą przewagę) a i zyebany silnik w forge gdzie robiąc zoom w snajpie, klatki spadają do kilkunastu na s też jest "git".Poza tym gra się na czterech mapach , to nuda po 2h rozgrywki.

O nowych mapach nie ma co marzyć, niby doszedł anchorn 9, który się nie nada, jest zbyt otwarty i nikt nie wyjdzie na środek mapy, byłaby straszna kampa (jeśli miało by to być na MLG oczywiście)

ostatnio grałem wsio ze względu na chalenge, które można zrobić na TS,Swat, RumblePit MultiTeam. Nie trzeba się tam irytować tym że koleś wali jak najszybciej z DMR-a pięć strzałów i wszystko trafia.(halo random)

Na TS drużyna jest bardziej potrzebna do głosowania niż do gry , tam każdy sobie gra FFA i jest ok. czasem się trafi czterech grających w party i wtedy robi się ciekawie, można nawet przegrać;)

 

no czaje, czaje, ja mimo wszystko wole grac MLG i Arene (od kąd jest normalna, czyli bez armor locków), niby mało map i DMRka bywa rndomowa, ale powiem szczerze, że mecze na assalutkli i magnumy z dodatkiem armor locka to jest dopiero random, nie wspominjac o elite slayerze, czasem na tych trybach sa takie bzury, że dosłownie ręce opdają, na Arenie i MLG, rzadko kiedy się tak wkurzam i gra mi się o wiele, wiele przyjemniej.Jak gram sam to tylko SWAT, dobry tryb, zrobiony o niebo lepiej niz w H3 gdzie czasem 7-8 strzałow w łeb nie dawał żadnego efektu.

 

PS: Trzeba by kiedyś zagrać, ja ostatnio na innym koncie szarpie bo mi się gold skończył, pzdr

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Update:

http://www.onlinecenter.pl/7566/Aktualnosci/Halo-Reach-aktualizacja-playlist.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Xbox360OnlineCenter+%28Xbox+360+Online+Center%29&utm_content=FaceBook

 

Bungie postanowiło rozpocząć 2011 rok sporą aktualizacją playlist Halo: Reach. Przede wszystkim dorzucono dwie całkiem nowe: Free-For-All Arena (6-8 graczy) oraz Community Slayer. W tej drugiej znajdują się mapy stworzone przez fanów przy użyciu edytora Forge. Najbardziej popularne plansze mogą z czasem wylądować w oficjalnych trybach rozgrywki. Ponadto wprowadzono kilka drobniejszych poprawek i modyfikacji. Listę możesz przejrzeć w rozwinięciu newsa.

 

Arena

 

* Added FFA Arena playlist, test your might in this 6-8 player Arena

* Added Unanchored map variant to all Arena playlists

* Players can now change their votes in Arena playlists

 

Community Slayer

 

* The first of several new community playlists

* Unaltered maps made by you, the Halo community

* Play and vote. Your voting data controls what rises into the ranks of official playlists!

 

Team Objective

 

* Cleaned up entries in the Team Objective playlist, we now offer the best of the best

 

MLG

 

* Maps updated to v2.1, this includes fixes to weapon spawn times

 

Team Slayer

 

* Adjusted weightings in response to voting data, default “Team Slayer” should now be available more often

 

 

MAPS

 

Asylum

 

* Added soft kill volumes to the rocks leading up to the ledge on the right side of the Red Base (AKA, Infection camping grounds)

* Adjusted the placement of the large rock on the outside ledge of Red Sniper spawn

 

The Cage

 

* Added soft kill volumes to some lower areas outside of the intended playable space

 

Anchor 9

 

* Modified the size and shape of the center hill object to better fit the area in KOTH games

 

Breakpoint

 

* Reduced the radius of the safe haven in the greenhouse

 

 

GAMETYPES

 

Big Team Slayer

 

* Now 100 to win!

 

Elite Slayer

 

* Modified loadouts, Armor Lock is now accompanied by a Plasma Rifle instead of a Needler

 

Rocket Race

 

* Motion Tracker is now Enabled

* Hud-widget for KPH is now in the bottom center

 

Powerups

 

* In gametypes built from the latest matchmaking variants, powerups should now function as they do in Forge

* You’ll need to save off the latest game variants from your temporary history to take advantage of this!

 

by wrog

Edytowane przez Salwador
Opublikowano (edytowane)

Witam!

Mam taki mały problem. Od kilku dni pogrywam sobie w Halo on line głównie Reach. Jak wyświetlam swoją reputację mam 100% oceny negatywnej za niesportowe zachowanie, czy coś w ten deseń. Co robię nie tak? Bo jeśli robię coś źle to nieświadomie i chciałbym zmienić ten stan rzeczy. Proszę o pomoc!

I jeszcze jedno, gdzie mógłbym sprawdzić kto ewentualnie pisze czy wystawia mi te negatywne oceny?

Edytowane przez Hipolos
Opublikowano (edytowane)

No więc są dwa wyjścia czemu tak masz:

 

1. Jesteś całkiem do dupy masz -49 w każdym meczu. Więc są wkurzeni i dają ci opinię negatywną.

 

2. Jesteś wspaniały masz +49 w każdym meczu. Ludzie ci zazdroszczą bo nie mają takiego skilla jak ty.

 

3. Jak jesteś niebieski to strzelasz w niebieskich a jak jesteś czerwony strzelasz w czerwonych (ale wiesz oczywiście strzelasz w czerwonych jak jesteś niebieski oraz w niebieskich jak jesteś czerwony).

 

I nie możesz sprawdzić tego kto ci wystawia takie oceny.

Edytowane przez misika

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...