Raptor 226 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Niecałe trzy miesiące po premierze dostaliśmy pierwsze DLC dla Halo: Reach w postaci Noble Map Pack, które zostało wycenione na 800 Microsoft Points. W zestawie znajdziemy trzy mapy: Anchor 9, Tempest, Breakpoint oraz możliwość odblokowania kolejnych osiągnięć gracza wartych 250 punktów. >> wiecej na Gamezilli << Cytuj
waveform 5 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 (edytowane) no i jak Rap, testowales mapki i milczysz. Wez zapodaj jakies opinie, milo bedzie wysluchac. pzdr. ps. mi do tej pory na MM (playlista TS) trafil sie raz Tempest. Edytowane 7 grudnia 2010 przez waveform Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 ja to się zgadzam z tą recką na gamezilli tylko nie wiem skąd wzięli że one były gotowe na premierę gry. Nie zaprzeczam ale może jakiś link, źródło? Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 no i jak Rap, testowales mapki i milczysz. Wez zapodaj jakies opinie, milo bedzie wysluchac. pzdr. ps. mi do tej pory na MM (playlista TS) trafil sie raz Tempest. Przeciez dalem linka: http://www.gamezilla.pl/content/recenzja-noble-map-pack-dlc-dla-halo-reach @MaZZeo: Wzielem info (recka © me) o tym z samego forum bungie, gdzie screeny z wakacji IGN ukazaly, ze przynajmniej dwie juz byly (byly na fileshare photos jak testowali) - pozniej poszukam, tera padam na twarz po przesiedzeniu 28h na nogach. Niestety prawda jest taka, ze byly juz gotowe duzo wczesniej. Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 czemu nikt nie pisze że pojawiłą się playlista MLG? :o Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 8 grudnia 2010 Opublikowano 8 grudnia 2010 ja napiszę. zagrałem dwa mecze z rana. za mało by coś więcej powiedzieć. może tylko, że jeszcze takiego chlewu w headsecie nie miałem. Ubliżanie sobie do kwadratu. armor locka chyba nie ma ale jeszcze przyjemności z tego płynących nie zaznałem. sprint jest, ten sus elitów i plecak widziałem na reflection.reszty nie zaznałem aczkowleik raz mi sie wydawało, że koleś sie rozdwoił choć takie lagi były że już nie wiem co to było na pewno. z innej beczki - zacząłem z ciekawości stosować armor locka żeby poznać wroga no i...gra mi się lepiej :l stety/ niestety to czasem jedyny sposób żeby przetrwać mecz bez wk***a. dotychczas stosując sprint zaliczałem notoryczne bęcki tak więc gra mnie nagięła do siebie. wygrywam ale przegrałem Cytuj
KarCzoH 3 Opublikowano 9 grudnia 2010 Opublikowano 9 grudnia 2010 Jakos teraz dodali opcje ponownego dodatkowego glosowania na mape ... 2x none Cytuj
waveform 5 Opublikowano 9 grudnia 2010 Opublikowano 9 grudnia 2010 nie uzylem armor locka od czasow bety gdzie najzwyczajniej chcialem go wybadac. sprint ftw Cytuj
jaszczoor 42 Opublikowano 12 grudnia 2010 Opublikowano 12 grudnia 2010 są plany dodania tych nowych map do matchmakingu czy moze już są a ja mam takiego niefarta ze na anchor 9 w TS jeszcze nie trafilem? ; / Cytuj
Zuzu PL 3 Opublikowano 13 grudnia 2010 Opublikowano 13 grudnia 2010 są plany dodania tych nowych map do matchmakingu czy moze już są a ja mam takiego niefarta ze na anchor 9 w TS jeszcze nie trafilem? ; / OJP! Kupiłeś nowe mapy? DLC playlista jest...........hmmmmmmm i tu może być problem. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 13 grudnia 2010 Opublikowano 13 grudnia 2010 MLG daje radę, dużo dużo lepiej gra się teraz w Reacha, dodatkowo w Arenie usunęli armor locki i teraz gra się bardzo dobrze.Widać w końcu jakies dobre decyzje bungie, są teraz dwa tryby, na których mozna fajnie pograć. Cytuj
jaszczoor 42 Opublikowano 13 grudnia 2010 Opublikowano 13 grudnia 2010 są plany dodania tych nowych map do matchmakingu czy moze już są a ja mam takiego niefarta ze na anchor 9 w TS jeszcze nie trafilem? ; / OJP! Kupiłeś nowe mapy? DLC playlista jest...........hmmmmmmm i tu może być problem. no to tak widze, ale tam losuje wszystkie najbardziej irytujące tryby heh Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 13 grudnia 2010 Opublikowano 13 grudnia 2010 (edytowane) są plany dodania tych nowych map do matchmakingu czy moze już są a ja mam takiego niefarta ze na anchor 9 w TS jeszcze nie trafilem? ; / Matchmaking działa tak, że stara się tobie wylosować graczy również posiadających mappack. Mnie już parę razy udało się zagrać na team slayerze albo Swat mapy z mappacka. Edytowane 13 grudnia 2010 przez MaZZeo Cytuj
waveform 5 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 Pozdrawiam: Bardock PL Piowolin PL Wasyl PL grubo Cytuj
Zuzu PL 3 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 fajnie, teraz spróbujcie to powtórzyć na arenie lub MLG:) Na TS dobiera lamy lub klony w większości, mając 4 osoby w drużynie ciężko tam przegrać mecz, ale gratulacje 25 meczy bez porażki niezły wyczyn. Tak z ciekawości ile meczy było "close" 50-49 itp.? a ile to samo lanie "botów"? Sam mam ponad 70% wygranych na TS, a te porażki to w większości "kłit" lub wywalenie mnie lub kogoś z drużyny,lagi masakryczne, a porażki z lepszymi od mojej drużyny to 1/10 meczy max, łatwiejsze to od socjali w H3. pozdro szejset. 1 Cytuj
waveform 5 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 Alko, możesz sprawdzić jak te mecze wyglądały na bungie.net ;] Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 19 grudnia 2010 Opublikowano 19 grudnia 2010 fajnie, teraz spróbujcie to powtórzyć na arenie lub MLG:) Na TS dobiera lamy lub klony w większości, mając 4 osoby w drużynie ciężko tam przegrać mecz, ale gratulacje 25 meczy bez porażki niezły wyczyn. Tak z ciekawości ile meczy było "close" 50-49 itp.? a ile to samo lanie "botów"? Sam mam ponad 70% wygranych na TS, a te porażki to w większości "kłit" lub wywalenie mnie lub kogoś z drużyny,lagi masakryczne, a porażki z lepszymi od mojej drużyny to 1/10 meczy max, łatwiejsze to od socjali w H3. pozdro szejset. na MLG często dobiera dobrze grających przeciwników, ale z tego co widzę to ty wolisz grać zwykłe slayery Cytuj
Hejas 455 Opublikowano 19 grudnia 2010 Opublikowano 19 grudnia 2010 Nie pojmuję, jak można tyle napierdzielać w Halo, a kampanię przejść tylko na normalu, albo nawet w ogóle. Przecież jest za(pipi)ista. Cytuj
Zuzu PL 3 Opublikowano 19 grudnia 2010 Opublikowano 19 grudnia 2010 fajnie, teraz spróbujcie to powtórzyć na arenie lub MLG:) Na TS dobiera lamy lub klony w większości, mając 4 osoby w drużynie ciężko tam przegrać mecz, ale gratulacje 25 meczy bez porażki niezły wyczyn. Tak z ciekawości ile meczy było "close" 50-49 itp.? a ile to samo lanie "botów"? Sam mam ponad 70% wygranych na TS, a te porażki to w większości "kłit" lub wywalenie mnie lub kogoś z drużyny,lagi masakryczne, a porażki z lepszymi od mojej drużyny to 1/10 meczy max, łatwiejsze to od socjali w H3. pozdro szejset. na MLG często dobiera dobrze grających przeciwników, ale z tego co widzę to ty wolisz grać zwykłe slayery Wole MLG i arene(brak slayerów i elitSl..) ale tam trzeba mieć czterech ogarniętych graczy, z randomami to ujnia. Na MLG odczuwa się bardziej różnicę w połączeniu (im szybsza rozgrywka tym host ma większą przewagę) a i zyebany silnik w forge gdzie robiąc zoom w snajpie, klatki spadają do kilkunastu na s też jest "git".Poza tym gra się na czterech mapach , to nuda po 2h rozgrywki. O nowych mapach nie ma co marzyć, niby doszedł anchorn 9, który się nie nada, jest zbyt otwarty i nikt nie wyjdzie na środek mapy, byłaby straszna kampa (jeśli miało by to być na MLG oczywiście) ostatnio grałem wsio ze względu na chalenge, które można zrobić na TS,Swat, RumblePit MultiTeam. Nie trzeba się tam irytować tym że koleś wali jak najszybciej z DMR-a pięć strzałów i wszystko trafia.(halo random) Na TS drużyna jest bardziej potrzebna do głosowania niż do gry , tam każdy sobie gra FFA i jest ok. czasem się trafi czterech grających w party i wtedy robi się ciekawie, można nawet przegrać Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 20 grudnia 2010 Opublikowano 20 grudnia 2010 fajnie, teraz spróbujcie to powtórzyć na arenie lub MLG:) Na TS dobiera lamy lub klony w większości, mając 4 osoby w drużynie ciężko tam przegrać mecz, ale gratulacje 25 meczy bez porażki niezły wyczyn. Tak z ciekawości ile meczy było "close" 50-49 itp.? a ile to samo lanie "botów"? Sam mam ponad 70% wygranych na TS, a te porażki to w większości "kłit" lub wywalenie mnie lub kogoś z drużyny,lagi masakryczne, a porażki z lepszymi od mojej drużyny to 1/10 meczy max, łatwiejsze to od socjali w H3. pozdro szejset. na MLG często dobiera dobrze grających przeciwników, ale z tego co widzę to ty wolisz grać zwykłe slayery Wole MLG i arene(brak slayerów i elitSl..) ale tam trzeba mieć czterech ogarniętych graczy, z randomami to ujnia. Na MLG odczuwa się bardziej różnicę w połączeniu (im szybsza rozgrywka tym host ma większą przewagę) a i zyebany silnik w forge gdzie robiąc zoom w snajpie, klatki spadają do kilkunastu na s też jest "git".Poza tym gra się na czterech mapach , to nuda po 2h rozgrywki. O nowych mapach nie ma co marzyć, niby doszedł anchorn 9, który się nie nada, jest zbyt otwarty i nikt nie wyjdzie na środek mapy, byłaby straszna kampa (jeśli miało by to być na MLG oczywiście) ostatnio grałem wsio ze względu na chalenge, które można zrobić na TS,Swat, RumblePit MultiTeam. Nie trzeba się tam irytować tym że koleś wali jak najszybciej z DMR-a pięć strzałów i wszystko trafia.(halo random) Na TS drużyna jest bardziej potrzebna do głosowania niż do gry , tam każdy sobie gra FFA i jest ok. czasem się trafi czterech grających w party i wtedy robi się ciekawie, można nawet przegrać no czaje, czaje, ja mimo wszystko wole grac MLG i Arene (od kąd jest normalna, czyli bez armor locków), niby mało map i DMRka bywa rndomowa, ale powiem szczerze, że mecze na assalutkli i magnumy z dodatkiem armor locka to jest dopiero random, nie wspominjac o elite slayerze, czasem na tych trybach sa takie bzury, że dosłownie ręce opdają, na Arenie i MLG, rzadko kiedy się tak wkurzam i gra mi się o wiele, wiele przyjemniej.Jak gram sam to tylko SWAT, dobry tryb, zrobiony o niebo lepiej niz w H3 gdzie czasem 7-8 strzałow w łeb nie dawał żadnego efektu. PS: Trzeba by kiedyś zagrać, ja ostatnio na innym koncie szarpie bo mi się gold skończył, pzdr Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 5 stycznia 2011 Opublikowano 5 stycznia 2011 (edytowane) Update: http://www.onlinecenter.pl/7566/Aktualnosci/Halo-Reach-aktualizacja-playlist.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Xbox360OnlineCenter+%28Xbox+360+Online+Center%29&utm_content=FaceBook Bungie postanowiło rozpocząć 2011 rok sporą aktualizacją playlist Halo: Reach. Przede wszystkim dorzucono dwie całkiem nowe: Free-For-All Arena (6-8 graczy) oraz Community Slayer. W tej drugiej znajdują się mapy stworzone przez fanów przy użyciu edytora Forge. Najbardziej popularne plansze mogą z czasem wylądować w oficjalnych trybach rozgrywki. Ponadto wprowadzono kilka drobniejszych poprawek i modyfikacji. Listę możesz przejrzeć w rozwinięciu newsa. Arena * Added FFA Arena playlist, test your might in this 6-8 player Arena * Added Unanchored map variant to all Arena playlists * Players can now change their votes in Arena playlists Community Slayer * The first of several new community playlists * Unaltered maps made by you, the Halo community * Play and vote. Your voting data controls what rises into the ranks of official playlists! Team Objective * Cleaned up entries in the Team Objective playlist, we now offer the best of the best MLG * Maps updated to v2.1, this includes fixes to weapon spawn times Team Slayer * Adjusted weightings in response to voting data, default “Team Slayer” should now be available more often MAPS Asylum * Added soft kill volumes to the rocks leading up to the ledge on the right side of the Red Base (AKA, Infection camping grounds) * Adjusted the placement of the large rock on the outside ledge of Red Sniper spawn The Cage * Added soft kill volumes to some lower areas outside of the intended playable space Anchor 9 * Modified the size and shape of the center hill object to better fit the area in KOTH games Breakpoint * Reduced the radius of the safe haven in the greenhouse GAMETYPES Big Team Slayer * Now 100 to win! Elite Slayer * Modified loadouts, Armor Lock is now accompanied by a Plasma Rifle instead of a Needler Rocket Race * Motion Tracker is now Enabled * Hud-widget for KPH is now in the bottom center Powerups * In gametypes built from the latest matchmaking variants, powerups should now function as they do in Forge * You’ll need to save off the latest game variants from your temporary history to take advantage of this! by wrog Edytowane 5 stycznia 2011 przez Salwador Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 5 stycznia 2011 Opublikowano 5 stycznia 2011 Te mapki na Community Slayer są w pytę! FFA Arena też <3 1 Cytuj
Hipolos 23 Opublikowano 7 stycznia 2011 Opublikowano 7 stycznia 2011 (edytowane) Witam! Mam taki mały problem. Od kilku dni pogrywam sobie w Halo on line głównie Reach. Jak wyświetlam swoją reputację mam 100% oceny negatywnej za niesportowe zachowanie, czy coś w ten deseń. Co robię nie tak? Bo jeśli robię coś źle to nieświadomie i chciałbym zmienić ten stan rzeczy. Proszę o pomoc! I jeszcze jedno, gdzie mógłbym sprawdzić kto ewentualnie pisze czy wystawia mi te negatywne oceny? Edytowane 7 stycznia 2011 przez Hipolos Cytuj
misika 8 Opublikowano 7 stycznia 2011 Opublikowano 7 stycznia 2011 (edytowane) No więc są dwa wyjścia czemu tak masz: 1. Jesteś całkiem do dupy masz -49 w każdym meczu. Więc są wkurzeni i dają ci opinię negatywną. 2. Jesteś wspaniały masz +49 w każdym meczu. Ludzie ci zazdroszczą bo nie mają takiego skilla jak ty. 3. Jak jesteś niebieski to strzelasz w niebieskich a jak jesteś czerwony strzelasz w czerwonych (ale wiesz oczywiście strzelasz w czerwonych jak jesteś niebieski oraz w niebieskich jak jesteś czerwony). I nie możesz sprawdzić tego kto ci wystawia takie oceny. Edytowane 7 stycznia 2011 przez misika Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.