Skocz do zawartości

HALO: REACH - Wszystko dotyczace Multiplayera


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

15 pazdziernika 2001 roku zostalismy obdarowani przez Bungie gra, ktora stala sie legenda i wielu z nas przekonala do platformy pana G :).

Nastal wrzesien i Bungie po raz ostatni dzieli sie z nami produkcja z uniwersum HALO, Reach.

 

Zapraszam do dyskusji oraz wszelkich ustawek na Xbox Live zwiazanych z Halo: Reach Multiplayer.

>>Lista polskich Gamertagow Halo Reach<<

 

Tutaj piszcie wszelkie narzekania/wychwalania odnosnie czesci multiplayer.

Uprzejmie prosze o niewdawanie sie w jakies wojny podjazdowe z serii HALO:R vs <Inny Shooter>, wszystko jest dla ludzi, ale krew przelewamy tylko na Xbox Live! :).

 

Poniewaz wiele osob mialo okazje grac na przed premierowych pokazach, temat pozostawiam w pelni otwarty (i widoczny) juz teraz. Mozecie do woli zachwalac/narzekac/opisywac mapy na ktorych bedziemy sie wyrzynac.

- Raptor

 

 

 

 

Wczorajsze filmiki prezentujące kilka map.

http://www.bungie.net/News/Blog.aspx?mode=news#cid28265

http://g4tv.com/games/xbox-360/61984/halo-reach/articles/71956/Halo-Reach-Multiplayer-and-Forge-World-Hands-on/

 

Jeżeli ktoś przeoczył

 

Zelot

 

Reflection

Edytowane przez Raptor
Przerobienie tematu by pasowal do calosci
  • Minusik 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

ja mam pytanie do bardziej ogarniętych:

 

dlaczego w armory nie ma niektórych elementów pancerza? oglądałem na haloreachplanet.com całe armory i nie wszystkie są części są obecne, chociażby hełmy (np. Masterchiefa)? czy one dopiero będą w ogóle widoczne od konkretnej rangi?

Opublikowano

Tak. Wraz ze zdobywaniem wyższych rang pojawiają się nowe rzeczy w Armory. Hełm Chiefa odblokowuje się chyba dopiero od kapitana albo majora, ale nie pamiętam czy czasem nie wymaga jeszcze wyższej do kupienia.

Opublikowano

narazie nie tknąłem kampanii, bo za bardzo się wciągnąłem w multi. Generalnie dla mnie jest o wiele bardziej grywalny niż Halo 3, po pierwsze jest dynamiczniejszy (chociażby za sprawą sprintu) i FOV jest sporo lepszy (grając w H3 miałem wrażenie jakbym non stop na zoomie jechał). Trybów od groma, map mogło być więcej ale te co są podobają mi się. Mimo że jest dość mało osób online (max widziałem 4000) to meczów szybko szybciej niż np. w Call of Duty czy Gearsach. Zaraz przetestuje firefight (w końcu tutaj też jest matchmaking).

 

Denerwować mogą niektóre abilities jak np. armor lock, ale z tego co zauważyłem ludzie wolą wybierać Classic Slayer albo Slayer Pro, gdzie jedynymi "perkami" jest sprint i hologram (ciekawa sprawa, jak ktoś umie się nim posługiwać to może łatwo kogoś wydymać).

Opublikowano

a ja mam pytanie: co zrobic z kodami na zbroje(mam legendarke ale to powinno zainteresowac tez posiadaczy kolekcjonerki...) bo z jednej strony moze sie okazac ze nie bedzie sie dalo przeniesc konta na polskiego live'a a z drugiej nie wiem do kiedy maja date waznosci??(zeby mi sie do listopada nie przeterminowaly...)(sory za brak "polskich ogonkow" ale pisze na mac'u w szkole... i nie wiem jak je ustawic)

Gość donsterydo
Opublikowano

Gra wymaga dysku twardego do gry w kooperacji lub firefight'a na xbox live, a co jeśli zainstaluję grę na pendrive lub przenosnym dysku twardym ?

 

To jest jakiś błąd w grze bo pendrive mimo, że może być do 16Gb nic nie da. Było info, że M$ wypuści później łatkę.

Opublikowano

Fajnie byłoby utworzyć osobny (zamknięty) temat, który składałby się tylko z jednego posta, w którym Barth albo jego brat albo jego dziewczyna albo inny albo ktoś wrzucałby aktualne warianty map i trybów wykorzystywanych już niedługo przez MLG. 

 

Ułatwiłoby to sprawę tym, którzy chcą grać customy na zasadach MLG.

 

Temat powinien mieć postać tematu o forge. Czyli - rozpisane mapy wraz z linkami.

 

No, ewentualnie można to wrzucać do innego topicu. 

 

 

Opublikowano

BTW na bank jest więcej, niż te 22 rangi. Wczoraj zglitchowało mi bungie.net i pokazywało, że jestem generałem, grade 1. W powyższych ikonkach nie ma emblematu generała

Opublikowano

Fajnie byłoby utworzyć osobny (zamknięty) temat, który składałby się tylko z jednego posta, w którym Barth albo jego brat albo jego dziewczyna albo inny albo ktoś wrzucałby aktualne warianty map i trybów wykorzystywanych już niedługo przez MLG. 

 

Ułatwiłoby to sprawę tym, którzy chcą grać customy na zasadach MLG.

 

Temat powinien mieć postać tematu o forge. Czyli - rozpisane mapy wraz z linkami.

 

No, ewentualnie można to wrzucać do innego topicu. 

Jak tylko sie pojawi - bedzie :).

Opublikowano (edytowane)

Tak sobie gram i zalamuje sie coraz bardziej. Tragiczne jest multi w tej czesci. Nie dosc, ze kazda z nowych map jest do doopy to jeszcze bloom dobija ta gre maksymalnie (o perkach lepiej nie wsponinac). Poczekam jeszcze i zobacze co MLG zrobi z tym syfem. Najslabsze Halo jezeli chodzi o multi.

Edytowane przez Ins
Opublikowano

powiedzcie mi czy to u mnie cos nie tak czy wy tez tak macie bo mnie kur.wica strzeli zaraz

 

firefight jest nadal niegrywalny. Po prostu mam takie opoznienia ze masakra, probuje kazdego dnia i jest to samo :<

U mnie 50/50... jak ludzie maja gowniane polaczenie i laguja to caly FF laguje.

Opublikowano

Tak sobie gram i zalamuje sie coraz bardziej. Tragiczne jest multi w tej czesci. Nie dosc, ze kazda z nowych map jest do doopy to jeszcze bloom dobija ta gre maksymalnie (o perkach lepiej nie wsponinac). Poczekam jeszcze i zobacze co MLG zrobi z tym syfem. Najslabsze Halo jezeli chodzi o multi.

Podpisuje się pod tym rękami i nogami.

Opublikowano

a mi sie podoba - czy z klasami, czy bez klas jestem juz uzalezniony od Hejlosa! Nowe mapy takze mi sie podobaja, blom mi nie przeszkadza-trzeba z duzych odleglosci przyblizac i strzelac wolniej, a bronie sa znakomicie zbalansowane.

 

FF gram poki co offline z kumplem.

 

Ktos mi powie o co chodzi w trybie Race ?

Opublikowano

Numerki (ten rating) sa naliczane za overall performance. Czyli jak sie twoje ratio kills/deaths/assists/headshots ma podczas gry.

Im lepsze ratio i wiecej killsow tym idzie ono do gory, ale np jak twoj teammate zdobedzie killa to minimalnie ci spadnie.

Teraz przez 14dni bedzie sie resetowac (i grasz placement matches), a potem rozpocznie sie sezon1, gdzie bedziesz mial rank1-6 jesli mnie pamiec nie myli.

W czasie sezonu mozesz awansowac/spasc w rankach. Jest to glownie uzywane do doboru przeciwnikow - aby mieli podobny poziom do twojego i gry byly wyrownane (a nie, ze nagle dostajesz rape i nic nie mozesz zrobic).

Mam nadzieje, ze troche pomoglem bronx :P.

Opublikowano

Numerki (ten rating) sa naliczane za overall performance. Czyli jak sie twoje ratio kills/deaths/assists/headshots ma podczas gry.

Im lepsze ratio i wiecej killsow tym idzie ono do gory, ale np jak twoj teammate zdobedzie killa to minimalnie ci spadnie.

Teraz przez 14dni bedzie sie resetowac (i grasz placement matches), a potem rozpocznie sie sezon1, gdzie bedziesz mial rank1-6 jesli mnie pamiec nie myli.

W czasie sezonu mozesz awansowac/spasc w rankach. Jest to glownie uzywane do doboru przeciwnikow - aby mieli podobny poziom do twojego i gry byly wyrownane (a nie, ze nagle dostajesz rape i nic nie mozesz zrobic).

Mam nadzieje, ze troche pomoglem bronx :P.

 

 

poyebane to jest jakieś, to jak to jest - im większy numerek tym lepiej, czy na odwrót??

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...