Opublikowano 17 września 201014 l ale np jak twoj teammate zdobedzie killa to minimalnie ci spadnie. Co to kurna za brednie?
Opublikowano 17 września 201014 l No niestety wątpię aby MLG zlekwidowało blooma ponieważ to ingeruje samą modifikacje kodu źródłowego gry. Chyba że nakłonią Bungie aby zmienili to wypuszczając jakąś łatkę? Mam olbrzymią nadzieję że to zrobią ponieważ mimo wszystko mi się osobiście lepiej gra w HR niż H3. Czekam aby również zrobili bez zbędnego wymaganego głosowania tryby bez durnych perków!i będzie gites
Opublikowano 17 września 201014 l ale np jak twoj teammate zdobedzie killa to minimalnie ci spadnie. Co to kurna za brednie? Co brednie... stalem sobie w miejscu patrze na rating i teammate zastrzelil wlasnie goscia i wtedy stracilem pare pkt.
Opublikowano 17 września 201014 l No niestety wątpię aby MLG zlekwidowało blooma ponieważ to ingeruje samą modifikacje kodu źródłowego gry. Chyba że nakłonią Bungie aby zmienili to wypuszczając jakąś łatkę? Mam olbrzymią nadzieję że to zrobią ponieważ mimo wszystko mi się osobiście lepiej gra w HR niż H3. Czekam aby również zrobili bez zbędnego wymaganego głosowania tryby bez durnych perków!i będzie gites bloom to moim zdaniem kwestia wyczucia, ja juz mam to w miare opanowane, choć czasem dziwnie wchodzi DMRka. Liczę na playlistę trybów bez perków bo to mnie wnerwia - perki to śmieć i tyle, nie powinno czegoś takiego być w hejloł i koniec. Mnie jednak najbardziej denerwują mapy, ogólnie nawet te 'najlepsze' są średnie, reszta to kpina, brakuje tu typowo symetrycznych map zrobionych z myślą o multi, a zbyt dużo 'dziwolągów' wyciągniętych z singla.No i mapy z forge world - na ich widok już robi mi się niedobrze, a mega często się na nich gra.lipa.
Opublikowano 17 września 201014 l dajcie spokoj z tym bloomem - jak dla mnie to nawet lepiej bo wymaga trochę wyczucia i timingu aniżeli BRka. Perki to oczywiście zuo, a szczególnie armor lock, reszta jeszcze może być.
Opublikowano 18 września 201014 l Od niedawna zacząłem na Xbox LIVE otrzymywać wiadomości od mieszkańców państwa znanego z niebywałej masy ciała oraz zaskakującej błyskotliwości jego ludu, w których nazywają mnie "kopulującym dopalaczem" (ang. fucking booster). Wie ktoś o co może chodzić? Edytowane 18 września 201014 l przez Raz
Opublikowano 18 września 201014 l Ze zboostowales sobie ranka (czyt. zazdrosc ich zrzera). Te daily challange niektore sa wkurzajace... nigdy tak zle specialnie nie musialem grac by zbierac same asysty (wymagane 30), eh.
Opublikowano 18 września 201014 l dajcie spokoj z tym bloomem - jak dla mnie to nawet lepiej bo wymaga trochę wyczucia i timingu aniżeli BRka. Nie wiesz co mowisz, BR'ka jest po stokroc bardziej skillowa bronia. W ogole ten caly bloom psuje dynamike pojedynkow (plus ucieczki na sprincie) - niby gra dostala boosta, a jest nudno i przewidywalnie jak cholera.
Opublikowano 18 września 201014 l za mało grałem w Halo 3, by stwierdzić jednoznacznie co jest bardziej skillowe. Jednak IMO niektórzy narzekają bo przyzwyczaili się do BRki za bardzo.
Opublikowano 18 września 201014 l W dzisiejszym Weekly Update Bungie zapowiedziało, że jakoś na początku października wypuści łatkę, która naprawi kilka błędów i poprawi problemy z balansem.
Opublikowano 18 września 201014 l W dzisiejszym Weekly Update Bungie zapowiedziało, że jakoś na początku października wypuści łatkę, która naprawi kilka błędów i poprawi problemy z balansem. o jaki bala(n)s chodzi?
Opublikowano 18 września 201014 l Ile razy w życiu posadziłeś 4 z BR? A ile razy 5 z DMR? Prawdopodobnie więcej razy to drugie. Ja też. SO IT IS DECIDED!
Opublikowano 18 września 201014 l pewnie chodzi o spawn'y na niektorych mapach, ktore zauwazyl Bart,a poza tym mam wrazenie ze frag nades sa strasznie slabe (fakt ze w becie byly op, ale tutaj sa chyba znerfowane na potege) i moze z nimi tez cos zrobia. ofc ta latka mogla by rownie dobrze wy(pipi)ac armor lock i holo bo to 2 najwieksze syfy w grze (w sumie jeszcze JP).
Opublikowano 18 września 201014 l pewnie chodzi o spawn'y na niektorych mapach, ktore zauwazyl Bart,a poza tym mam wrazenie ze frag nades sa strasznie slabe (fakt ze w becie byly op, ale tutaj sa chyba znerfowane na potege) i moze z nimi tez cos zrobia. ofc ta latka mogla by rownie dobrze wy(pipi)ac armor lock i holo bo to 2 najwieksze syfy w grze (w sumie jeszcze JP). Mnie fragi zabijają na pełne życie i tarcze, a moje nawet nie potrafią zdjąć tarczy. Wolałbym, żeby w ogóle nie działały.
Opublikowano 18 września 201014 l fragi są ok, nie mam żadnych zastrzeżeń, ale co do respów to się zgadzam - są zyebane, nie raz zdarzyło mi się zrespawnować przed przeciwnikiem lub tuż za jego plecami.Do tego na invasion czy big team battle jak się siedzi na bazie przeciwnika to przeciwnicy respawnują się w tym samym miejscu, w H3 jak siedziało się na respie kolesi to po ich wybiciu respiło ich w innych miejscach, a tu kolesie się respią i dostają ciężki w(pipi).Bez sensu. Kolejna rzecz - kolba, która jest mega zyebana.Więcej nie trzeba dodawać.Mieli to zmienić w fullu, a jest taki sam kibel jak w becie.
Opublikowano 18 września 201014 l Kolba... zmienili ja, w becie mogles duzo szybciej 2gi raz melee strzelic.
Opublikowano 18 września 201014 l Kolba... zmienili ja, w becie mogles duzo szybciej 2gi raz melee strzelic. Hehe no mega zmiana, tak wielka, że prawie nie czuć różnicy. Ogólnie po paru dniach katowania multi jest wiele rzeczy do poprawki, mam nadzieję, że chociaż kilka z tych rzeczy zmienią, głownie respy, kolby i niech dodadzą playlistę bez perków (na redukcję recoila nie liczę, choć w sumie nie obraziłbym się).Licze też na jakiś dobry mappack szybko bo jednak mapy są słabe.
Opublikowano 18 września 201014 l Wywaliłem rakietę widzę jak swoim odskokiem koleś stracił shilda wywalam drugą koleś przeżył?mnie zabija dwoma barami.Myślałem że w komponuje pada w tv-ka. Także koleś po dwóch bułach które miał pod nogami dostaje parę strzałów i co?dalej napiera zabijając mnie przy tym Tak jak Bart podkreślił burgery ciągle bywają nieśmiertelne. Czasem również mam wrażenie że co niektórzy robią slidy tak jak to w girsach się to robiło, będąc zaledwie 2metry od przeciwnika on Ciebie łokciem sięga. Co do map to pewnie takie balasy dodali aby na nowych map-pakach można byłoby łatwo zarobić, tak zwany dobry marketing. Również mnie bardzo ciekawi co w tej łatce będzie. Mimo wszystko co do multika to nadzieja we mnie nie umarła, czekam tylko jeszcze na zasady MLG ciekawe co oni zmienią oraz powiedzą o tym wszystkim Edytowane 18 września 201014 l przez Salwador
Opublikowano 18 września 201014 l Wywaliłem rakietę widzę jak swoim odskokiem koleś stracił shilda wywalam drugą koleś przeżył?mnie zabija dwoma barami.Myślałem że w komponuje pada w tv-ka. Także koleś po dwóch bułach które miał pod nogami dostaje parę strzałów i co?dalej napiera zabijając mnie przy tym Tak jak Bart podkreślił burgery ciągle bywają nieśmiertelne. Czasem również mam wrażenie że co niektórzy robią slidy tak jak to w girsach się to robiło, będąc zaledwie 2metry od przeciwnika on Ciebie łokciem sięga. Co do map to pewnie takie balasy dodali aby na nowych map-pakach można byłoby łatwo zarobić, tak zwany dobry marketing. Również mnie bardzo ciekawi co w tej łatce będzie. Mimo wszystko co do multika to nadzieja we mnie nie umarła, czekam tylko jeszcze na zasady MLG ciekawe co oni zmienią oraz powiedzą o tym wszystkim Ogólnie do kolby to przyciąga z 1,5 m normalnie, jak sprawdzałem w customach z kumplem to niezły ubaw mieliśmy... Co do map to niezłe jajca są na mapce Zealot, kolesie zdobywają przewagę i wskakują na górę i czekają z celownikami skierownymi w stronę teleportów...Druga śmieszna mapa to Spire, szczególnie na slayera - wszyscy pchają się na górę i walka jest tylko na shoty i miecze...niezły burdel.
Opublikowano 18 września 201014 l Strasznie się trzeba namęczyć na asystę. To teraz taki medal na pocieszenie za ukradziony kill. W becie działały lepiej, oto dowód:
Opublikowano 18 września 201014 l Ja znalazlem dobry sposob na asysty, ale coz... czesto przegrasz przez to. Po prostu graj competitive MM i sciagaj tarcze i spierdzielaj od gosci, albo snajpa w tors, lub z DMR tarcze i zostawiac. Czesto zdarza sie, ze ktos fuksem dobije. Nie ukrywam ten challenge na 30 asyst byl wnerwiajacy i propaguje, albo granie pod asyste albo rozegranie w cholere duzo gier.
Opublikowano 18 września 201014 l trzeba biegać w parze z kumplem i liczyć że on dobije:) Edytowane 18 września 201014 l przez Salwador
Opublikowano 18 września 201014 l Kolba... zmienili ja, w becie mogles duzo szybciej 2gi raz melee strzelic. Hehe no mega zmiana, tak wielka, że prawie nie czuć różnicy. Ogólnie po paru dniach katowania multi jest wiele rzeczy do poprawki, mam nadzieję, że chociaż kilka z tych rzeczy zmienią, głownie respy, kolby i niech dodadzą playlistę bez perków (na redukcję recoila nie liczę, choć w sumie nie obraziłbym się).Licze też na jakiś dobry mappack szybko bo jednak mapy są słabe. recoil'a przecież całkiem zlikwidowali po becie. Chyba chodziło Ci o bloom. Co do kolby to jestem innego zdania, też działa inaczej niż w becie, wg mnie jest trochę słabsza no i to co powiedział raper, nie da się już zrobić double melee więc bardziej opłaca się opcja kolba + headshot
Opublikowano 18 września 201014 l słuchajcie, mam mały problem podczas firefighta jak i gry co-op mam lekkie lagi/opóźnienia. Nie są one duże, ale w kluczowych sytuacjach mają one spore znaczenie w grze. Próbuje codziennie sprawdzać czy coś się zmieniło ale dalej jest to samo, niezależnie od tego czy hostem jest kumpel z osiedla, czy hamburger zza oceanu. W normalnym maczmejkingu jest git. W Halo 3 i ODST nie miałem takiego problemu. czy to może mieć związek z tym, że nie mam otwartego NATu? Piszcie czy macie to samo. EDIT: znalazłem w necie, że nie tylko ja mam taki problem - http://www.escapistmagazine.com/forums/read/9.232836-Campaign-and-Firefight-Online-lag-on-Halo-Reach Edytowane 18 września 201014 l przez MaZZeo
Opublikowano 18 września 201014 l Mi, az tak nie przycina ale w grach czesto jest switching host (w najmniej odpowiednich momentach ). NAT mam moderate.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.