Skocz do zawartości

Resident Evil: Operation Raccoon City

Featured Replies

Opublikowano

Oskar za scenariusz się nie zapowiada, ale bądźmy poważni, i tak nikt nie kupi tej gry ze względu na fabułę.

  • Odpowiedzi 366
  • Wyświetleń 41,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Zwyrodnialec
    Zwyrodnialec

    To będzie główny boss  

  • Miałem sen, piękny sen w którym RE6 gameplayem, klimatem powrócił do trzech pierwszych części. Sen, cudowny sen w którym RE6 był znowu survival horrorem w którym walczyliśmy z zombie...   Przepiękny

  • Przeszedlem gre i jestem o dziwo zachwycony. Cala kampania jest przyjemna, przykuwa uwage wiec nie przelatujemy przez z nia z takim nijakim uczuciem, zas sam koniec jest swietnie zrobiony, bardzo milo

Opublikowano

Nie wierze, że nikogo nie obchodzi historia Vectora, Spectora, Berthy i Beltwaya. :teehee:

 

Na ulicach muszą śmigać lickery, a jeszcze bardziej chciałbym powrotu hunterów i przede wszystkim crismon heada.

Edytowane przez Zwyrodnialec

Opublikowano

Nie wierze, że nikogo nie obchodzi historia Vectora, Spectora, Berthy i Beltwaya. :teehee:

 

 

 

Już głupszych pseudonimów operacyjnych chyba nie dało się wymyślić. W ogóle to oprócz tego gościa z kapturem, handgunem i nożem to resztę ekipy bym po prostu wywalił. Dlaczego nie mogli dać tego świetnego oddziału na wzór z pierwszej filmowej części RE?

Opublikowano

bo wydaje im (dev) sie ze "oni wygladaja i nazywaja sie badassowo"

 

huntery beda na bank, niewiadomo jak z reszta.

Opublikowano

Będą wszystkie najbardziej charakterystyczne maszkary znane z RE2 i RE3. Potwierdził to sam producent gry, Masachiko Kawata. Dodał, że chcą dodać kilka nowych rodzaji przeciwników. Mi tam wystarczy klasyczna śmietanka (zombie, pieski, Nemesis, Mr. X, lickery i huntery).

Opublikowano

Nie wierze, że nikogo nie obchodzi historia Vectora, Spectora, Berthy i Beltwaya. :teehee:

 

 

 

Już głupszych pseudonimów operacyjnych chyba nie dało się wymyślić. W ogóle to oprócz tego gościa z kapturem, handgunem i nożem to resztę ekipy bym po prostu wywalił. Dlaczego nie mogli dać tego świetnego oddziału na wzór z pierwszej filmowej części RE?

 

Akurat leciał ten crap chyba ten temu w sobotę i jaki to był świetny oddział? Zwykłe patałachy, które giną w pierwszej kolejności, do tego ciągle panikowali.

 

A co do opisanego typa (Vector), to zgadzam się. Prezentuje się najlepiej, a jego wygląd wyraźnie wzorowany jest na Hunku.

Opublikowano

Nazywać crapem jedną z najlepszych ekranizacji gier wideo? Bez przesady.

 

 

Design bolków zbyt tragiczny nie jest, chociaż ksywki to chyba wymyślał im sam Kojima.

Opublikowano

No jak dla kogo jedna z najlepszych. W mojej opinii to nie ta liga co MK (jak na bijatykę, to wyszło bardzo dobrze, do tego genialny soundtrack), Silent Hill, czy Prince of Persia.

 

Ciekawe czy wpadną na taki pomysł, by wrzucić np 2 tyrantów jednocześnie, jak to miało miejsce np w RE3 w mercenaries.

Opublikowano

Akurat leciał ten crap chyba ten temu w sobotę i jaki to był świetny oddział? Zwykłe patałachy, które giną w pierwszej kolejności, do tego ciągle panikowali.

 

 

Chodziło mi raczej o sam ich wygląd. Po efektownym wejściu do rezydencji przez szyby w tych maskach prezentowali się świetnie.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Playstation: The Official Magazine podaje kilka szczegółów dotyczących rozgrywki, część z nich była nam znana już wcześniej.

 

Oto ich lista:

 

- w grze pojawi się podział na cztery klasy postaci: Recon, Medic, Surveilance i Heavy Weapons. Przykładowo, Recon będzie poruszał się nieco szybciej niż Medyk, za to specjalista od ciężkiej broni zada przeciwnikom najwięcej szkód i obrażeń,

 

- w grze będzie można wybierać spośród 9 różnych umiejętności oraz 12 rodzajów broni palnej, gracz od początku będzie mógł wybrać tylko jedną z nich,

 

- w grze będzie coś takiego jak tryb attack team - ekipa będzie zbierać potrzebne do zwycięstwa punkty za pozostałe życia, zabitych przeciwników (5 pkt za każde zabicie), więcej punktów zyska za oponentów specjalnych (hunter) oraz za (uwaga) sprowadzenie zombie na swoich rywali,

 

- wrogowie to m.in. zombie, huntery, tyranty, żołnierze jednostki Spec Ops oraz Leon Kennedy,

 

- system strzelania będzie się różnił znacząco od tego z klasycznych residentów - możliwe będzie strzelanie w ruchu, a także prowadzenie ognia oślepiającego oraz regenerowania zdrowia,

 

- w grze pojawi się możliwość walki wręcz, co pozwoli wyjść z opresji w momencie otoczenia przez wrogów, mówi się wręcz o akrobacjach w stylu kung-fu,

 

- zombie będą mogły być użyte jako "żywe" (;)) tarcze,

 

- jeżeli zranimy przeciwnika, zapach wydobywający się z rany może zwabić do tego miejsca zombie.

 

http://www.mwrc.pl/News/News.php

Opublikowano

Brzmi nawet ciekawie. Chciałbym jednak, żeby developer oddał jakoś klimat zarażonego Raccoon City. Tylko oby nie przekształcono tego na typowe pole walki, jak w SOCOMach.

Opublikowano

Na pewno fajnym patentem będzie wabienie zombiaków na rannych, może być zabawnie jak na kogoś zleci się całe stadko.

 

Ciekawi mnie jeszcze ta walka wręcz, a konkretnie jak to będzie rozwiązane. Czy będzie to jak w RE4/RE5 możliwość ataku melee po wytrąceniu z równowagi przeciwnika, czy wrzucą po prostu jakieś ataki pod jeden przycisk i będzie je można płynnie łączyć ze strzelaniem. Oby to była ta druga opcja. Już sobie wyobrażam akcję, gdzie wrzucam zombiakowi granat w mordę i kopem posyłam go w resztę.

Opublikowano

Mega klimat, żeby jeszcze w grze był taki jak na trailerach.

Opublikowano

Rendery zawsze są klimatyczne. Zobaczymy, co pokaże gameplay. Na ostatnim zwiastunie grafika wyglądała po prostu słabo, lecz to RE i wciąż liczy się klimat Raccoon.

Opublikowano

Gameplay, nawet daje radę!

 

 

Edytowane przez Zwyrodnialec

Opublikowano

Rade moze i daje ale jak dla mnie nie ma tego klimatu pierwszych czesci. Gre pewnie i tak kupie chocby dla samego coopa bo zawsze przyjemnie pozabijac zombie z kolegami, ale coraz bardziej uswiadamiam sobie ze juz nigdy nie wroca do korzeni, a szkoda.

Opublikowano

http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-resident-evil/715378 E3 2011: Single Player Gameplay (Cam) + po prawej na GT jest jeszcze trochę innych gameplai

 

 

"Socom szczelanka w RC" :confused:

 

Ale już jako gra na co-opa z kumplami wydaje się całkiem ok.

Czekam na prawdziwego RE6 chociaż do pierwszej zapowiedzi ;p

Opublikowano

Dead Nation na sterydach :lol: No to czekam dalej na jakiegos sensownego Residenta

Opublikowano

Jest nawet ok ale na klimat rodem ze starszych odsłon lub nawet cyklu Outbreak chyba nie mamy co liczyć.

Opublikowano

Według mnie akurat klimat w pewnym stopniu zachowali, są zombiaki, Lickery, jest ciemne Raccoon City. Tylko, że rozgrywka przypomina takie Gearsy dla ubogich, no ale kto spodziewał się czegoś lepszego po twórcach Socoma...

Opublikowano

Dlatego będzie to po prostu shooter TPP w uniwersum RE. Ta otoczka na pewno zrobi swoje ale liczyłem na odrobinę więcej horroru. Mam nadzieje, że gra mimo wszystko spełni oczekiwania.

Opublikowano

Gameplay przypomina trochę ten z Lost Planet 2, który miał świetny multiplayer. Rozgrywka jest trochę ociężała ale o to właśnie chodzi. Nie lubię tych super szybkich strzelanin gdzie nie ma nawet chwili na zastanowienie. Ciekawe czy ludzie znowu nie będą kupować gry dla zasady?

 

http://tvgry.pl/?ID=1698

Edytowane przez rkBrain

Opublikowano

Redaktorek non stop narzeka na słaby framerate i ogólnie widać u niego mieszane odczucia. Pewne jest to, że nie mamy tutaj do czynienia z survival-horrorem tylko shoterem TPP. W sumie obejrzałem to kilka razy i gdyby developer podniósł nieco jeszcze oprawę i podraswoał lekko gameplay to moglibyśmy dostać całkiem fajną grę. Może nie będzie to hit ale dobrym tytułem? Czemu nie?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.