Josh the Boy 24 Opublikowano 13 maja 2011 Opublikowano 13 maja 2011 Oskar za scenariusz się nie zapowiada, ale bądźmy poważni, i tak nikt nie kupi tej gry ze względu na fabułę. Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 13 maja 2011 Opublikowano 13 maja 2011 (edytowane) Nie wierze, że nikogo nie obchodzi historia Vectora, Spectora, Berthy i Beltwaya. Na ulicach muszą śmigać lickery, a jeszcze bardziej chciałbym powrotu hunterów i przede wszystkim crismon heada. Edytowane 13 maja 2011 przez Zwyrodnialec Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 14 maja 2011 Opublikowano 14 maja 2011 Nie wierze, że nikogo nie obchodzi historia Vectora, Spectora, Berthy i Beltwaya. Już głupszych pseudonimów operacyjnych chyba nie dało się wymyślić. W ogóle to oprócz tego gościa z kapturem, handgunem i nożem to resztę ekipy bym po prostu wywalił. Dlaczego nie mogli dać tego świetnego oddziału na wzór z pierwszej filmowej części RE? Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 14 maja 2011 Opublikowano 14 maja 2011 bo wydaje im (dev) sie ze "oni wygladaja i nazywaja sie badassowo" huntery beda na bank, niewiadomo jak z reszta. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 14 maja 2011 Opublikowano 14 maja 2011 Będą wszystkie najbardziej charakterystyczne maszkary znane z RE2 i RE3. Potwierdził to sam producent gry, Masachiko Kawata. Dodał, że chcą dodać kilka nowych rodzaji przeciwników. Mi tam wystarczy klasyczna śmietanka (zombie, pieski, Nemesis, Mr. X, lickery i huntery). Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 14 maja 2011 Opublikowano 14 maja 2011 Nie wierze, że nikogo nie obchodzi historia Vectora, Spectora, Berthy i Beltwaya. Już głupszych pseudonimów operacyjnych chyba nie dało się wymyślić. W ogóle to oprócz tego gościa z kapturem, handgunem i nożem to resztę ekipy bym po prostu wywalił. Dlaczego nie mogli dać tego świetnego oddziału na wzór z pierwszej filmowej części RE? Akurat leciał ten crap chyba ten temu w sobotę i jaki to był świetny oddział? Zwykłe patałachy, które giną w pierwszej kolejności, do tego ciągle panikowali. A co do opisanego typa (Vector), to zgadzam się. Prezentuje się najlepiej, a jego wygląd wyraźnie wzorowany jest na Hunku. Cytuj
Josh the Boy 24 Opublikowano 14 maja 2011 Opublikowano 14 maja 2011 Nazywać crapem jedną z najlepszych ekranizacji gier wideo? Bez przesady. Design bolków zbyt tragiczny nie jest, chociaż ksywki to chyba wymyślał im sam Kojima. Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 14 maja 2011 Opublikowano 14 maja 2011 No jak dla kogo jedna z najlepszych. W mojej opinii to nie ta liga co MK (jak na bijatykę, to wyszło bardzo dobrze, do tego genialny soundtrack), Silent Hill, czy Prince of Persia. Ciekawe czy wpadną na taki pomysł, by wrzucić np 2 tyrantów jednocześnie, jak to miało miejsce np w RE3 w mercenaries. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 14 maja 2011 Opublikowano 14 maja 2011 Akurat leciał ten crap chyba ten temu w sobotę i jaki to był świetny oddział? Zwykłe patałachy, które giną w pierwszej kolejności, do tego ciągle panikowali. Chodziło mi raczej o sam ich wygląd. Po efektownym wejściu do rezydencji przez szyby w tych maskach prezentowali się świetnie. Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 30 maja 2011 Opublikowano 30 maja 2011 Playstation: The Official Magazine podaje kilka szczegółów dotyczących rozgrywki, część z nich była nam znana już wcześniej. Oto ich lista: - w grze pojawi się podział na cztery klasy postaci: Recon, Medic, Surveilance i Heavy Weapons. Przykładowo, Recon będzie poruszał się nieco szybciej niż Medyk, za to specjalista od ciężkiej broni zada przeciwnikom najwięcej szkód i obrażeń, - w grze będzie można wybierać spośród 9 różnych umiejętności oraz 12 rodzajów broni palnej, gracz od początku będzie mógł wybrać tylko jedną z nich, - w grze będzie coś takiego jak tryb attack team - ekipa będzie zbierać potrzebne do zwycięstwa punkty za pozostałe życia, zabitych przeciwników (5 pkt za każde zabicie), więcej punktów zyska za oponentów specjalnych (hunter) oraz za (uwaga) sprowadzenie zombie na swoich rywali, - wrogowie to m.in. zombie, huntery, tyranty, żołnierze jednostki Spec Ops oraz Leon Kennedy, - system strzelania będzie się różnił znacząco od tego z klasycznych residentów - możliwe będzie strzelanie w ruchu, a także prowadzenie ognia oślepiającego oraz regenerowania zdrowia, - w grze pojawi się możliwość walki wręcz, co pozwoli wyjść z opresji w momencie otoczenia przez wrogów, mówi się wręcz o akrobacjach w stylu kung-fu, - zombie będą mogły być użyte jako "żywe" () tarcze, - jeżeli zranimy przeciwnika, zapach wydobywający się z rany może zwabić do tego miejsca zombie. http://www.mwrc.pl/News/News.php Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 30 maja 2011 Opublikowano 30 maja 2011 Brzmi nawet ciekawie. Chciałbym jednak, żeby developer oddał jakoś klimat zarażonego Raccoon City. Tylko oby nie przekształcono tego na typowe pole walki, jak w SOCOMach. Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 30 maja 2011 Opublikowano 30 maja 2011 Na pewno fajnym patentem będzie wabienie zombiaków na rannych, może być zabawnie jak na kogoś zleci się całe stadko. Ciekawi mnie jeszcze ta walka wręcz, a konkretnie jak to będzie rozwiązane. Czy będzie to jak w RE4/RE5 możliwość ataku melee po wytrąceniu z równowagi przeciwnika, czy wrzucą po prostu jakieś ataki pod jeden przycisk i będzie je można płynnie łączyć ze strzelaniem. Oby to była ta druga opcja. Już sobie wyobrażam akcję, gdzie wrzucam zombiakowi granat w mordę i kopem posyłam go w resztę. Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 5 czerwca 2011 Opublikowano 5 czerwca 2011 (edytowane) Trailer z E3 http://www.youtube.com/watch?v=y4dyuatHUPs&feature=player_embedded Edytowane 6 czerwca 2011 przez Zwyrodnialec Cytuj
Ventis 17 Opublikowano 5 czerwca 2011 Opublikowano 5 czerwca 2011 Mega klimat, żeby jeszcze w grze był taki jak na trailerach. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 5 czerwca 2011 Opublikowano 5 czerwca 2011 Rendery zawsze są klimatyczne. Zobaczymy, co pokaże gameplay. Na ostatnim zwiastunie grafika wyglądała po prostu słabo, lecz to RE i wciąż liczy się klimat Raccoon. Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 7 czerwca 2011 Opublikowano 7 czerwca 2011 (edytowane) Gameplay, nawet daje radę! Edytowane 7 czerwca 2011 przez Zwyrodnialec Cytuj
szawello 7 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Rade moze i daje ale jak dla mnie nie ma tego klimatu pierwszych czesci. Gre pewnie i tak kupie chocby dla samego coopa bo zawsze przyjemnie pozabijac zombie z kolegami, ale coraz bardziej uswiadamiam sobie ze juz nigdy nie wroca do korzeni, a szkoda. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-resident-evil/715378 E3 2011: Single Player Gameplay (Cam) + po prawej na GT jest jeszcze trochę innych gameplai "Socom szczelanka w RC" :confused: Ale już jako gra na co-opa z kumplami wydaje się całkiem ok. Czekam na prawdziwego RE6 chociaż do pierwszej zapowiedzi ;p Cytuj
rpgfan 4 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Dead Nation na sterydach No to czekam dalej na jakiegos sensownego Residenta Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Jest nawet ok ale na klimat rodem ze starszych odsłon lub nawet cyklu Outbreak chyba nie mamy co liczyć. Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Według mnie akurat klimat w pewnym stopniu zachowali, są zombiaki, Lickery, jest ciemne Raccoon City. Tylko, że rozgrywka przypomina takie Gearsy dla ubogich, no ale kto spodziewał się czegoś lepszego po twórcach Socoma... Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 Dlatego będzie to po prostu shooter TPP w uniwersum RE. Ta otoczka na pewno zrobi swoje ale liczyłem na odrobinę więcej horroru. Mam nadzieje, że gra mimo wszystko spełni oczekiwania. Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 10 czerwca 2011 Opublikowano 10 czerwca 2011 (edytowane) Gameplay przypomina trochę ten z Lost Planet 2, który miał świetny multiplayer. Rozgrywka jest trochę ociężała ale o to właśnie chodzi. Nie lubię tych super szybkich strzelanin gdzie nie ma nawet chwili na zastanowienie. Ciekawe czy ludzie znowu nie będą kupować gry dla zasady? http://tvgry.pl/?ID=1698 Edytowane 10 czerwca 2011 przez rkBrain Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 10 czerwca 2011 Opublikowano 10 czerwca 2011 Redaktorek non stop narzeka na słaby framerate i ogólnie widać u niego mieszane odczucia. Pewne jest to, że nie mamy tutaj do czynienia z survival-horrorem tylko shoterem TPP. W sumie obejrzałem to kilka razy i gdyby developer podniósł nieco jeszcze oprawę i podraswoał lekko gameplay to moglibyśmy dostać całkiem fajną grę. Może nie będzie to hit ale dobrym tytułem? Czemu nie? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.