Opublikowano 3 listopada 201014 l I tak nowy DMC będzie lepszy niż RE robiony przez partaczy od Socoma.
Opublikowano 27 listopada 201014 l Jak zmienił się Dante http://www.gametrailers.com/video/the-evolution-devil-may/707841
Opublikowano 27 listopada 201014 l Praktycznie z części na część było coraz gorzej, chociaż w czwórce też wyglądał dobrze.
Opublikowano 28 listopada 201014 l Grzywka w dwójce i zapadnięte policzki nie zgrywały się z moją wizją zimnego skurkowańca...w czwórce wyglądał najlepiej. Tyle, że DT miał z Robin Hooda: Faceci w Rajtuzach . Obecny Dante może się jeszcze zmienić, choć szanse marne.
Opublikowano 28 listopada 201014 l Grzywka w dwójce i zapadnięte policzki nie zgrywały się z moją wizją zimnego skurkowańca...w czwórce wyglądał najlepiej. Tyle, że DT miał z Robin Hooda: Faceci w Rajtuzach . Obecny Dante może się jeszcze zmienić, choć szanse marne. Najlepszy DT był w jedynce, najgorszy w DMC3, ale na ogół Devil Trigger słabo wygląda w tej serii. W Onimushy przemiana była znacznie lepsza i skuteczniejsza.
Opublikowano 29 listopada 201014 l Mi się właśnie w trójce widział najlepiej DT, szczególnie Beowulf DT. Za to Dante w czwórce najlepszy. Co do nowego Dante to ja nie tracę nadziei, na tym teaserze pokazali normalnego Dante, więc może podczas przechodzenia gry wygląd się zmieni.
Opublikowano 29 listopada 201014 l Grzywka w dwójce i zapadnięte policzki nie zgrywały się z moją wizją zimnego skurkowańca...w czwórce wyglądał najlepiej. Tyle, że DT miał z Robin Hooda: Faceci w Rajtuzach . Obecny Dante może się jeszcze zmienić, choć szanse marne. Najlepszy DT był w jedynce, najgorszy w DMC3, ale na ogół Devil Trigger słabo wygląda w tej serii. W Onimushy przemiana była znacznie lepsza i skuteczniejsza. To jest jedyny słuszny DT. Bez żadnych głupawych skrzydełek chrabąszcza, coolersko iskrząca postać podczas machania Alastorem i jeszcze bardziej je.bitnie wyglądające przy Ifricie. Dlaczego później tak to spartolono nie mam pojęcia. Tak to jest jak się udoskonala perfekcyjność. ...boję się tego kiedy młody Dante wyskoczy w 5ce, załączy DT i zobaczymy DT Ludwika XVIego albo Władysława Jagiełły.
Opublikowano 29 listopada 201014 l Grzywka w dwójce i zapadnięte policzki nie zgrywały się z moją wizją zimnego skurkowańca...w czwórce wyglądał najlepiej. Tyle, że DT miał z Robin Hooda: Faceci w Rajtuzach . Obecny Dante może się jeszcze zmienić, choć szanse marne. Najlepszy DT był w jedynce, najgorszy w DMC3, ale na ogół Devil Trigger słabo wygląda w tej serii. W Onimushy przemiana była znacznie lepsza i skuteczniejsza. To jest jedyny słuszny DT. Bez żadnych głupawych skrzydełek chrabąszcza, coolersko iskrząca postać podczas machania Alastorem i jeszcze bardziej je.bitnie wyglądające przy Ifricie. Dlaczego później tak to spartolono nie mam pojęcia. Tak to jest jak się udoskonala perfekcyjność. ...boję się tego kiedy młody Dante wyskoczy w 5ce, załączy DT i zobaczymy DT Ludwika XVIego albo Władysława Jagiełły. Jak chrabąszcz to wyglądał Sparda w wersji DT. Ale zgadzam się, powinni wrzucić tą wersję z jedynki bo była świetna. Szkoda tylko, że DT nie działał przy tej wielkiej kosie Spardy, którą zdobywało się pod koniec gry.
Opublikowano 29 listopada 201014 l Nom, potrzebny był jakiś kod z gamesharka czy coś takiego. Na youtube jest kilka filmików z DT Spardy.
Opublikowano 30 listopada 201014 l Jeśli chodzi o design Dante to imo ten z czwórki był bardzo fajny, choć w jedynce również wyglądał całkiem spoczko. DMC3 to już kwestia sporna. Mi osobiście taki "gówniarz" Dante nie przeszkadzał. W DMC2 jeszcze nie grałem więc się nie wypowiadam. Zresztą i tak wszystko lepsze niż to co zrobiły z Dante te matoły z Ninja Theory. Emo Dante is COOL tjaa...
Opublikowano 30 listopada 201014 l Teraz jak tak ogrywam ponownie Heavenly Sword, to coraz bardziej wierzę, że nie zjebią tej części. Deweloper jest dobry, jak Capcom dobrze nimi pokieruje to będzie nieźle. Edytowane 30 listopada 201014 l przez Zwyrodnialec
Opublikowano 30 listopada 201014 l niech pierw zrobią pierwszą grę na tej generacji która nie zwalnia i ma stałe 30fps bo o 60fps pewnie nie ma już wogóle co marzyć
Opublikowano 30 listopada 201014 l No, tutaj może być mały problem. DMC zawsze był w 60 klatkach, z drugiej strony podobno Bayonetta też nie ma stałych 60, a gra jest zajebiście szybka i nawet nie zauważyłem tych przeskoków (wersja na XO).
Opublikowano 30 listopada 201014 l Heh tu nie chodzi o Bayonette, ale dotychczasowe dzieła Team Ninja.
Opublikowano 30 listopada 201014 l niech pierw zrobią pierwszą grę na tej generacji która nie zwalnia i ma stałe 30fps bo o 60fps pewnie nie ma już wogóle co marzyć Jak Capcom podzieli się z nimi technologią DMC4, to w czym problem?
Opublikowano 30 listopada 201014 l na XO Bayo chodzi prawie cały czas w stabilnych 60fps, na ps3 tylko skacze a i tak prawie cały czas jest >30fps Wszystkie dotychczasowe szpile ninja theory to gry na 6h z zerowym replayality chodzące w 20-25 fps w bardzo ładnej grafie
Opublikowano 30 listopada 201014 l DMC nigdy nie był grą na jeden raz, więc tutaj nie ma się co martwić. Chyba, że mocno uproszczą rozwój postaci, do poziomu takiego GOW. Zostaje jeszcze DMD, gdzie walczy się zupełnie inaczej, przeciwnicy inaczej atakują itd.
Opublikowano 30 listopada 201014 l Wszystkie dotychczasowe szpile ninja theory to gry na 6h z zerowym replayality chodzące w 20-25 fps w bardzo ładnej grafie Tutaj się nie zgodzę bo i HS, a Enslaved zdecydowanie są na więcej niż 6h. A co do replayability to taki DMC 4 dla mnie ma mniejsze niż zerowe (przeszedłem tylko 3 misje i dalej za nic mi się nie chce). Wracając do DMC5 to narazie główna wada jest chyba po stronie silnika na jakim będzie robiony.
Opublikowano 30 listopada 201014 l Heh tu nie chodzi o Bayonette, ale dotychczasowe dzieła Team Ninja. Team Ninja to goście od Ninja Gaiden. Jak Capcom podzieli się z nimi technologią DMC4, to w czym problem? Było jakieś info na temat silnika? Dobrze by było żeby Capcom dał im swój silnik do tej produkcji, bo jak zrobią to na Unrealu to czarno to widzę.
Opublikowano 30 listopada 201014 l No było info, że DMC5 będzie na Unrealu ;/. Nie widzę tego, że NT okiełznuje Unreala pewnie nam (Ps3) dostanie się po pupie.
Opublikowano 30 listopada 201014 l Hehe, fani tej serii dostają po mordzie od Capcomu konsekwentnie na każdym kroku. Trzeba będzie się zainteresować Azura's Wrath, bo tutaj chyba już nic pomoże. No chyba, że jakimś cudem rozgrywka nadal będzie tak szybka...
Opublikowano 30 listopada 201014 l Jeszcze na dobrą sprawę nic nie pokazali, wolę jednak wierzyć, że będzie dobrze.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.