Skocz do zawartości

DmC Devil May Cry


QTF

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No pograłem w to demo, ale nie zrobiło na mnie większego wrażenia. Kolejny już raz wpychane jest to samo, nawet chyba nie udają, że poza zmianą wyglądu głównego bohatera będzie coś nowego. No i ta chrupiąca animacja, zażenowanie czuję. I mocne inspiracje Bayonettą także, ale to akurat na plus.

Opublikowano

Nie podobało mi się demo i gry raczej nie kupie. Tytuł ewidentnie zrobiony dla nastolatków. I nie trafi do mnie argument, że są przekleństwa bo właśnie po to one są, żeby młoda publika się cieszyła. Od strony technicznej - gra momentami chodzi jakby ktoś włączył tryb "bullet time". Żenujące zwolnienia, naprawdę nie przystoją grze, która wcale nie poraża grafiką, a wychodzi pod koniec generacji.

Klimatu w tej grze po prostu nie ma. Tak jak mówie: debilne teksty i wygląd głównego bohatera jakoś zupełnie nie pozwoliły mi się wczuć, w boskiego mściciela z piekła rodem.

  • Plusik 3
Opublikowano

Gra do grania, ale tylko na PC, demo ok, ale na konsoli to chodzi za wolno.

 

No, ale wersja na PC będzie jedyną platformą bez blokady fps, więc jak już brać to wiadomo :)

Opublikowano (edytowane)

Na Xie masz 60 fpsów i jest ok. Zmienne tempo klatek jest niezalecane w slasherach, bo ciężko wyczuć przeciwników i moment counterowania.

 

Post nie ma sensu. Myślałem, że piszę w temacie o Bayo, a nie DmC. My bad.

Edytowane przez estel
Opublikowano (edytowane)

Na Xie masz 60 fpsów i jest ok. Zmienne tempo klatek jest niezalecane w slasherach, bo ciężko wyczuć przeciwników i moment counterowania.

 

Na Xie jest 30 fps, w dodatku niestale (chrupalo mi przy walce najczesciej - choc spadki byly minimalne), na ps3 jest podobnie, choc tutaj jak mi chruplo to mialem chwilami wrazenie 20-25 fpsow.

 

PS. w DMC4 gralem na PC za pomoca pada Xboxowego i mialem stale 60 fps wiec nie rozumiem o co chodzi z tym "zmiennym tempem" - takie rzeczy dotycza graczy ktorzy maja za slaby pc.

Edytowane przez Bansai
Opublikowano

Dla mnie niepojęte jest jak można wydać slashera w 30fps na konsole i wciskać jeszcze ludziom kit, że niby developerzy poznali jakieś pozaziemskie sztuczki podczas pracy z Dragon's Dogma, które spowodują, że gracze tego w ogóle nie odczują i będzie pięknie i fajnie gra chodziła jakby miała stały 60 framerate na sekundę.

Życzę Capcomowi sukcesów sprzedaży, ale mój portfel akurat się do tego nie dołoży.

  • Plusik 3
Opublikowano

Po co w DMC 60 fpsów? 60 fpsów przydaje się w ninja gaidenie czy innych slasherach, które wymagają pieruńskiej precyzji i timingu od gracza, a znając gry studia, które tworzy nowe dmc... powiedzmy, że nie sądzę, aby gra sprawiała komukolwiek trudności i była aż tak wymagająca, aby te 30fpsów robiło różnicę. W demo nie grałem, więc nie oceniam, może ktoś potwierdzi, czy ten slasher to faktycznie slasher, czy button mashing stawiający na efekciarstwo?

Opublikowano (edytowane)

@Dakaha - to po co Capcom wszystkie wcześniejsze wydania DmC wydawał w 60fps? bo co - nudziło im się? Na najtrudniejszym poziomie trudności mashowanie klawiszy może się nie sprawdzić

 

@mr_pepeush - tak, bo robiłem porzadki, ale dodam Cie dziś - bo byłeś nieaktywny kilka miesięcy - a ja duchów usuwam :)

Edytowane przez dzialkowiec
Opublikowano

Mi demko DmC nie chodzi nawet w stałych 30fpsach, a co dopiero myśleć o 60... Tak to jest brać partaczy z Ninja Theory do robienia slashera. Wyjdzie z tego drugie HS, a nie pełnoprawny Devil. Poprawcie mnie jak już ten gniotek wyjdzie, a okaże się jednak dobrym tytułem.

Opublikowano (edytowane)

Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że gdy oglądam filmiki promujące ten tytuł, nowe miejscówki i walki Dante z przeciwnikami jestem zajarany jak małe dziecko, a w momencie gdy chce dać szansę demówcę i widzę jak to się rusza i wygląda to po 5 minutach wyłączam i wracam do NGS2. Jeśli tak samo będzie z MGR to załamka, cała nadzieją w nim ( + NGS3 jeśli takowy wyjdzie).

 

E:

A kolejnej części Bayonetty na WiiU to chyba nigdy "nie ścierpię" ...

Edytowane przez XM16E1
Opublikowano

no lepiej mieć kolejne przygody wiedźmy na Wii U niż żadne w ogóle :) poza tym każda konsola powinna mieć własne perełki.

 

 

jak teraz sie przypatrayłem, to swiezy Dante przypomina rysami twarzy tego z trójki, co mi nie pasuje bo i tu i tam wyglądają dziwnie ;p może w dwójce dadzą starszego...

Opublikowano

No właśnie - patrze i nie widzę w polszy Vergilatora jako DLC tylko złote bronie czy jakaś szukajka do secretów. No to nic, olewam taki interes. Na zavii niby jest, ale chyba się wstrzymam do MGR.

Opublikowano

Mam nadzieję, że dodatek będzie w rozsądnej cenie, bo wolę mieć komplet. Ciekawe czy Vergil zostanie też udostępniony jako dodatkowy skin do zaliczenia normalnej gry, czy będzie miał tylko i wyłącznie ten swój godzinny dodatek.

Opublikowano (edytowane)

No właśnie - patrze i nie widzę w polszy Vergilatora jako DLC tylko złote bronie czy jakaś szukajka do secretów. No to nic, olewam taki interes. Na zavii niby jest, ale chyba się wstrzymam do MGR.

 

Wstrzymaj sie, nie pozalujesz, odkad mam demo MGR skatowalem je jakies 15 razy (opisalem w temacie wrazenia), demka DmC za pierwszym razem nawet nie skonczylem, musialem sie zmusic aby przejsc je tydzien pozniej na PS3 i X360 tylko dlatego ze znajomy mnie poprosil abym mu powiedzial na ktorej konsoli dziala lepiej. Ta gra zostaje przez produkcje Platinum miazdzona pod kazdym wzgledem, gameplay, grafika, system walki, framerate etc.

Edytowane przez Bansai
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...