Skocz do zawartości

DmC Devil May Cry


QTF

Rekomendowane odpowiedzi

Brak Cerberusa, a na liście są najgorsze gówna w serii, czyli lucifer i pandora. xD Devil bringer też jest za nisko jak na najmocniejszą broń. Brakuje też zajebistych broni z nowej części jak shurikeny, czy Arbiter (topór). Ogólnie ranking do dupy, a Rebellion to chujowa zabawka przy Alastorze. <ok>

Odnośnik do komentarza

Ktoś mi wytłumaczy o co chodzi, bo nie kumam - ostatnia walka,

dante wbija miecz oponentowi w trybie devil trigger, co wg mnie powinno się skończyć śmiercią - po chwili cutscenka, poklepanie przeciwnika po ramieniu i game over. To co on nieśmiertelny? Jakaś metafora?

Nie rozumiem trochę zakończenia. Może veterani serii mi wytłumaczą

Edytowane przez Kyo*
Spoilery!!!
Odnośnik do komentarza

Przeszedłem, ufff. Ciężko było, dlatego bo to wyrób rodem z crapkowic! Krótko mówiąc: gra jest chuyowa. I to nie te 30klatek, nie tam że Dante taki czy siaki, nie że łatwo. To jest po prostu DmC ala (dzieci) MTV. Nudny, monotonny, denny fabularnie pjeprzony Mario Bros, tylko skakanie jak poyebany w kółko. "Jakbym się chciał grzybów nawpierdalać to bym se grzybową zamówił!" Od gdzies tak 11, 12 misji to już skipowałem filmiki bo patrzeć i facepalmować się dosyć miałem. Gdzie ta sieka z DMC3? Gdzie jest klimat? Dobrze, że za pół ceny zdobyta to jeszcze na plus wyjde jak ją jutro opchnę, bo gdybym to to kupił za 2 stówy to bym się poczuł wydymany i to bez mydła. 20 misji (na jedno kopyto) tylko, że niektóre trwaja 5 minut xD Nie ma mowy o żadnym masterowaniu, zrzygałbym sie już przy 1 misji, koniec.

 

Kolejny tytuł przy którym się zastanawiam: Dokąd zmierza ta branża?

Odnośnik do komentarza

Daniel, zagrasz to prawdopodobnie zmienisz zdanie.

A tym czasem zaczyna się wysyp filmików z combami.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=55xnoNkHxFc

 

Powiem jedno - dzieje się. To dla malkontentów, którzy uważają że w tej części wszystko jest proste i nie da się trzepac arcytrudnych i fantastycznie przy tym wyglądających kombinacji.

Edytowane przez XM.
Odnośnik do komentarza

Mnie już wkur.wia perd.olenie DOKĄD ZMIERZA TA BRANŻA i pier.dolenie, że kiedyś to było lepiej. Kur.wa gram od początku branży, od ZXa i atari (zresztą awatar) i ZAWSZE były gry fajowe, średnie i (pipi).owe. Perełek teraz też nie brakuje, nie podoba się to po co grać i się męczyć? Niejednokrotnie w przeszłości znane marki były nieraz skopane. Perełek wśród gier teraz też nie brakuje (FEZ, Dishonored, Bioshocki, X-com, dla mnie Slyrim - każdy znajdzie coś dobrego. Crapów także - nic się nie zmieniło od początku branży w tym temacie. N o kiedyś nie było savów tylko hasła albo na jednym kredycie trzepnąć trzeba było. Za łatwo Ci to se trzepnij Ghosts'n Goblins na jednym kredycie - ja sobie trzepnąłem. A jak jeszcze za łatwo to Ghouls n ghosts na jednym - tu już wymiękam.

 

A najbardziej nie rozumiem ludzi, którzy przechodzą całą gre i mówią, że wujowa. To po cholere się męczyłeś? Mnie Assassin jedynka tak znudził, że nie zmogłem więc mu podziękowałem.

 

A Fabuła w Devilach to była ZAWSZE TAKA , ŻE HOHOHO MOJA ZOCHO - o kant dupy rozbić. I nie bronie tutaj tej gry tylko niektórzy tak gloryfikują poprzednie Devile jakby to arcydzieła bez skazy były. A prawda taka, że jedynka spowodowała opad kopary, a reszta zawsze miała coś spier.dolonego. A to backtracking, a to bohatera, fabuła do przemilczenia, zagadki Capcomowe (oczywiście to slasher więc po co je dawać) - zresztą Capcomowe zagadki to zawsze - przełóż dźwignie w pokoju obok aby otworzyć drzwi - wogóle nie wiem po co to umieszczają??? System walki tylko zawsze trzymał klasę. Tyle ode mnie.

Odnośnik do komentarza

To porownanie nie ma kompletnie sensu. Filmik jest w tak okrutnie skompresowany, ze rzygac od ogladania. No i nie ma to jak porownywac 60 vs 30 FPS na filmiku ktory jest w 24/30 klatkach xDDD

 

EDIT: Zwracam honor, filmik jest w 60 fpsach - po prostu dopiero w polowie filmiku mi framerate skoczyl :P

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

w 60fps'ach DmC kopie tyłek! Nawet się zastanawiam, czy nie sprzedać wersji na PS3 i kupić na PC, ale pod względem wymagań jestem gdzieś w połowie drogi pomiędzy "minimum" i "recommended", więc nie wiem czy różnice będą warte zachodu. W sumie nie obraziłbym się gdyby NT podłubało jeszcze przy optymalizacji kodu i wypuściło łatkę wyciskającą trochę więcej klatek na konsolach.

Odnośnik do komentarza

Bardziej miałem na myśli coś rzędu co najmniej kilkunastu klatek ;) Niby stałe 30 daje radę, da się z tym oswoić ale jak się widzi filmiki jak powyżej, chciałoby się więcej - jestem ciekaw, czy faktycznie nie byli w stanie wycisnąć więcej i stwierdzili że stałe 30 to konieczność, czy zwyczajnie poszli na łatwiznę.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...