Skocz do zawartości

DmC Devil May Cry


QTF

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak mam w ogóle rozumieć " uproszczony system walki" w tej grze? Bo chyba nie to, że przeniesiono w tej części walkę w "powietrze" i na nią bardziej postawiono, co już przecież zapoczątkował DMC4?

 

Brak zmiany stylow co skutkuje praktycznie ciagle tymi samymi atakami Rebelliona no i oczywiscie braku fajnych mozliwosci ktore te style nam dawaly, przeniesienie ataku silnego pod R2 i obszarowek pod L2, kiedys trzeba bylo samemu umiec zrobic cios ktory dawal spory dmg albo przerzedzal szeregi slabiakow. Walka w powietrzu to juz w ogole jakas porazka, podbijanie typa do gory i meczenie go jak suke powinno byc JEDNYM Z dobrych sposobow na walke a nie JEDYNYM, w DMC4 mogles grac rownie skutecznie na ziemi i w powietrzu (a jak jeszcze to polaczyles to jpdole, armagedon na ekranie), tutaj oplaca sie tylko w powietrzu ich klepac jesli myslisz o jakis skillowych combosach.

 

Nie wiem jak to prosciej przelozyc na slowa, dla mnie pod tym wzgledem nowy dmc to padaka po prostu, przyjemna sieka a la God of War a nie stylowe mordowanie a la DMC4/3/1.

 

Suma summarum, zapowiada sie dobra gra, i tylko dobra gra - ktora nie powinna sie nazywac DMC. Pogram kolejne kilka godzin moze to zreflektuje, chociaz bardzo watpie, zazwyczaj tyle czasu mi wystarcza aby wiedziec z czym mam do czynienia.

Edytowane przez Bansai
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

W wielu rzeczach masz rację, ale wstrzymaj się z opinią aż odblokujesz wszystkie ciosy i przejdziesz na wyższy poziom trudności, gdzie przeciwnicy bronią Twoje ciosy i wywalenie ich w powietrze jest dosyć ciężkie, bo akurat normal to padaka pod tym względem.

Porównanie do GOWa jest niesmaczne. :< W jedynce też nie ma żadnego stylu w zabijaniu - 3 ciosy na krzyż + 2 bronie i trzepanie w koło macieja tego samego comba którym buduje się stylish na S. W przeciągu miesiąca przeszedłem 4 części na DMD od zera i właśnie zmierzam w "trójcę" to uczynić i jak dla mnie pod względem możliwości nie ma lepszego stylu walki od "czwórki", a wywyższany pod każdym względem DMC3 jest dla mnie niezrozumiały choć głębi odmówić mu się nie można.

No, ale kto co lubi przecież.

Edytowane przez XM.
  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Czy jest juz dostepne to DLC co do zakupu dodawalo Muve.pl. W ogole co ma byc w tym DLC i w jaki sposob Muve.pl wysyla kod (na maila czy na stronie przy zamowieniu pojawia sie tak jak na Ultimie) ?

Edytowane przez Ins
Opublikowano

Gra ma tylko temat w dziale PS3? W 360 nie widze, a gram na Xboxie.

 

Tak czy siak, gra mnie nie powalila. Demo wrecz ssalo batona. Gra calkiem dobra- taka na jeden raz.

System walki bardzo chaotyczny i trzeba troche posiedziec zeby dokladnie nad tym panowac. Obojetnie co sie wcisnie, to cos "fajnego" bedzie na ekranie.

Wystarczylaby tylko jedna bron- a nie 3. Miecz spardy i ew te ostrza. Reszta zbedna. Pistolety dla celow latajacych, miecz na krotki dystans, a ostrza wiadomo na dlugi dystans.

Widze, ze technicznego Ninja Gaiden juz nikt nie pobije. Troche wyszla z tej gry debilna mucka, ale przyjemna. Za calosc dalbym 8/10. Gra roku z tego nie bedzie.

Opublikowano

Ta część obok trójki ma najlepszy zestaw dostępnej broni białej, a ty byś go ograniczył? O_o Ja w miarę możliwości korzystałem ze wszystkiego łącząc w jedno długie combo. Do ideału zabrakło mi niewiele, bo gdybym to ja decydował, to wywaliłbym rękawice, kosztem np dwóch ostrz w stylu Agni&Rudra, ewentualnie na Cerberusa. Rękawice jakoś nigdy mnie w tej serii nie jarały, niby niezła moc, ale kosztem powolnych ataków i słabego zasięgu. Dlatego na specjalny rodzaj przeciwników wolałem już korzystać z topora.

Opublikowano

Ta część obok trójki ma najlepszy zestaw dostępnej broni białej, a ty byś go ograniczył? O_o Ja w miarę możliwości korzystałem ze wszystkiego łącząc w jedno długie combo. Do ideału zabrakło mi niewiele, bo gdybym to ja decydował, to wywaliłbym rękawice, kosztem np dwóch ostrz w stylu Agni&Rudra, ewentualnie na Cerberusa. Rękawice jakoś nigdy mnie w tej serii nie jarały, niby niezła moc, ale kosztem powolnych ataków i słabego zasięgu. Dlatego na specjalny rodzaj przeciwników wolałem już korzystać z topora.

Kurcze, a ja właśnie rękawicami gram sporo, chociaż też sądziłem że są "meh". Trzeba poświęcić im tylko trochę czasu i piękne combosy wchodzą...do tego ten charge'owany shoryuken - czysty miód. Jedyną bronią która mi nie podeszła jet Arbiter - nie pasuje mi tak ciężka broń do Dantego. Tez chętnie zobaczyłbym Agni & Rudra w akcji, plus żeby można było walić z Ebony & Ivory w różne strony jednocześnie.

Gra oferuje naprawdę sporo w kwestii systemu walki, ale prawdziwa zabawa zaczyna się dopiero od poziomu Son of Sparda, a Dante Must Die wymaga już konkretnego kombinowania i sprawnego opanowania evade'ów i cancelowania - nie jest to może bezkompromisowy poziom trudności, ale momentami jest naprawdę ciężko, aczkolwiek mega satysfakcjonująco.

Opublikowano (edytowane)

Z tego co czytam NT wzięło się za psitowaty system oceniania w nowym DmC. Wyszedł patch na PC ważący bagatela 1.6giga i zmienia system oceniania na ten z poprzednich części gdzie zdobycie SS wymagało nie małego skilla. Jak ktoś ma wersje na PC(steam) niech potwierdzi. Jeśli ktoś ma możliwośc sprawdzenia wersji na PS3 też niech napiszę czy patch się pojawił bo ja nie mam aktualnie swojej gry i nie mogę sprawdzić.

Edytowane przez XM.
Opublikowano

Z tego co czytam NT wzięło się za psitowaty system oceniania w nowym DmC. Wyszedł patch na PC ważący bagatela 1.6giga i zmienia system oceniania na ten z poprzednich części gdzie zdobycie SS wymagało nie małego skilla. Jak ktoś ma wersje na PC(steam) niech potwierdzi. Jeśli ktoś ma możliwośc sprawdzenia wersji na PS3 też niech napiszę czy patch się pojawił bo ja nie mam aktualnie swojej gry i nie mogę sprawdzić.

 

Patch na PC został omyłkowo wypuszczony przedwcześnie i jest zbugowany (wyłącza wibracje w padach). Co do zmian w systemie oceniania: Zmienione zostały oceny SSS i SS tzn. przedtem jak nic nie robiłeś ocena w ogóle nie spadała. Teraz należy combos podtrzymać bo inaczej SSS spadnie do SS a później do S. Oceny S i poniżej zostały niezmienione (nadal można stać i nic nie robić a ocena pozostaje ta sama). Demon Dodge został także lekko poprawiony. Zadaje ok. 10%-20% mniej obrażeń niż przed patchem co oznacza, że nie można już jednym szlagiem wskoczyć na SSS ( na SS nadal można :P). Patch na konsolach pojawi się zapewnie razem z Bloody Palace więc będziecie musieli jeszcze trochę poczekać.

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj ograłem demko i coś za łatwe(jak na DMC) się wydaje. Na synie spardy bez problemu można pokonać tego bossa i to bez starty energii. To jakiś prosty boss czy ogólnie gra jest prostsza niż poprzedniczki?

 

Poza tym, gra bardzo mi się spodobała. Byłem nastawiony negatywnie, ale miło się rozczarowałem. Nowy Dante nawet mi pasuje, a i walka nadal jest miodna. Trzeba będzie pomyśleć nad kupnem tej gry.

Edytowane przez agst
Opublikowano

Dzisiaj ograłem demko i coś za łatwe(jak na DMC) się wydaje. Na synie spardy bez problemu można pokonać tego bossa i to bez starty energii. To jakiś prosty boss czy ogólnie gra jest prostsza niż poprzedniczki?

 

Gra ogólnie jest prostsza.

Opublikowano

101 leveli, 5 bossów i miejmy nadzieję, że poszli po rozum do głowy i dla osób które kupią Vergila będzie On dodatkową postacią do Bloody Palace, inaczej lipa.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...