Skocz do zawartości

DmC Devil May Cry


QTF

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Na yt jest klip z pierwszych 19 poziomów i poziom trudności woła o pomstę do nieba, ale jestem spokojnej myśli - w DMC4 pierwsze 19 rund było banalne, potem nadchodził Berial i dawał taki popis, że 3/4 polegało na nim. Miejmy nadzieję, że będzie dobrze - combo 2 dreamrunnery i wiedzma nawet w story potrafiło przytrzymać na trochę, dorzucić do tegu butchera i garstkę Lesser Stygian i będzie ciekawie. O ile dorzucą oczywiście...

E:
Widzieliście ten trailer? Kurde, non stop oglądałem wszystkie filmiki, a tego z Vergilem jakoś ominąłem. ;|



E2:
http://www.capcom-unity.com/gregaman/blog/2013/02/13/bloody-palace-other-tweaks-coming-to-dmc-next-week-via-free-update

-Poison AI issue addressed (she no longer enters non-interactive state)
-Lessened damage and style boost from Demon Evade
-Arbiter "Drop" now causes damage and style gain even if jump-canceled  
-Non-damaging moves no longer provide style points
-Damage done by weakest enemies increased
-Damage done by all enemies increased on Nephilim and Son of Sparda modes
-Adjusted attack (parry) windows for Rage spin move.
-SS and SSS will now decay back down to S if you stop gaining style

-No more eternal angel glide (where Dante flies around)


 


 

Edytowane przez XM.
Opublikowano (edytowane)

Na yt jest klip z pierwszych 19 poziomów i poziom trudności woła o pomstę do nieba, ale jestem spokojnej myśli - w DMC4 pierwsze 19 rund było banalne, potem nadchodził Berial i dawał taki popis, że 3/4 polegało na nim. Miejmy nadzieję, że będzie dobrze - combo 2 dreamrunnery i wiedzma nawet w story potrafiło przytrzymać na trochę, dorzucić do tegu butchera i garstkę Lesser Stygian i będzie ciekawie. O ile dorzucą oczywiście...

 

E:

Widzieliście ten trailer? Kurde, non stop oglądałem wszystkie filmiki, a tego z Vergilem jakoś ominąłem. ;|

 

 

Był wrzucany. ;] Tego dodatku najbardziej nie mogę się doczekać.

 

http://www.psxextreme.info/topic/91080-dmc-devil-may-cry/?p=2748339

 

 

Gameplay z BP

 

Edytowane przez Zwyrodnialec
Opublikowano (edytowane)

http://kotaku.com/5984151/vergil-slices-it-his-way-in-dmcs-first-downloadable-add+on

While Vergil won't have a move-set as deep as Dante's was in the main game, Vergil will still get to wreck stuff in his own way.


;(
Już to widzę, combat system będzie pewnie na poziomie DMC1 z jedną bronią. Choć z tego co widzę jakiś odpowiednik angel/demon side chyba będzie - niebieska/czerwona poświata i zmiana koloru katany więc może to oznaczać style i trochę zabawy będzie. Oby.

Btw. fajnie wygląda na tym screen, Super Saiyan style wyglądem przypominającego tego z "trójki".

xlarge.jpg


E:
Aaa i z tego co mi się gdzieś obiło o jajka to ma być 6 misji, w artykule wspominają o 3-4h i choć nie chce mi się w to wierzyć byłoby to fantastycznym wynikiem. 3h * 7 poziomów trudności i daj boże możliwość gry nim w BS = :woot:

E2:
Czy tylko ja się jaram tak tą grą mimo jej ułomności? :woot: Oby Vergilator nie był ostatnim dodatkiem.

Edytowane przez XM.
Opublikowano

Też się jaram, choć ja nie dostrzegam w tej grze ułomności i nadal podoba mi się dużo bardziej niż taka czwórka. Dla mnie wszystkie te bonusowe skiny są słabe, już wolę podstawowe modele postaci, wzorowanie na trójce, czy innych częściach kompletnie nie pasuje do stylu tej gry. 

Co do misji to zależy jak długie będą, w końcu w podstawce niektóre są strasznie krótkie

choćby odbicie Kat, gdzie potem tylko oczyszczamy drogę dla samochodu

 

Ważne, by były unikalne miejscówki i bossowie, co już będzie lepsze niż zwykły skin wrzucony do 3 części.  A jeśli chodzi o walkę, to można się było spodziewać, że nie będzie aż tylu możliwości z racji ograniczonego wyposażenia. Może z przywołanym klonem będzie się dało trzaskać jakieś tagowe akcje.

Opublikowano (edytowane)

Pod słowem "ułomność" ukryłem prostotę i masę glitchy przez które ta gra jest banalna - pomijam przez wszystkich wytykany demon dodge, ale połączenie DT z overdrive + salwa Trinity Smash potrafią zabić bossa w 5 sekund. Fakt, super się w to gra, ale w tej części strasznie olali głębie systemu więc skoro Dante jest według redaktorów nazywany "deep" to aż strach pomyśleć jak spłycony będzie Vergil w DLC.
No i potwierdzone, że raczej już nie doczekamy się żadnych dodatków. A co do DMC4 to już zdanie moje znasz, dla mnie genialny tytuł i system walki dumnie stoi przy takich kozakach jak Bayo. czy NG.


E:

 

 
        
            
                

                    


                    DmC: Devil May Cry: Vergil’s Downfall DLC is 3-5 hours long



DmC:
Devil May Cry: Vergil’s Downfall is the first expansion pack for Ninja
Theory’s hack-n-slash reboot. According to a fresh preview, the content
is some 3-5 hours long.




Destructoid
reports that the DLC sees Vergil trapped in a strange dimension and
stripped of most of his powers. The article confirms that the expansion
doesn’t re-tread of Dante’s stages, but contains all-new environments to
explore, and comes in at the 3-5 hour mark.


Vergil
handles similarly to his brother, with light and dark attacks, as well
as an upgradable arsenal of swords and other weapons.


Dante also appears in the DLC.

The pack is out in February prices $8.99.
                

            
            
            
       
        
            
                
            
            
            
       
  
Edytowane przez XM.
Opublikowano

Ooo akcja z klonem Vergila. Super pomysł. Ciekawe czy to wykorzystają ;) Podejrzewam, że jeden "styl" będzie zmieniał te wyczarowane mieczyki (tak jak w 3ce), a drugi umożliwiał teleportację. Chciałbym się mylić, bo oznacza to bardzo małą ilość ciosów.

Opublikowano

http://uk.ign.com/articles/2013/02/14/playing-dmc-vergils-downfall

On February 28th we will wonder no more. Vergil's Downfall, a downloadable continuation of DmC's tale of brotherly competition, will hit all platforms at once, adding roughly 4-6 hours of gameplay for a mere $8.99 (or the equivalent in MS rupees). And if the first 20 minutes are any indication, we'll not only be getting a fun new set of moves to wreck shop with and new baddies to slay, but a much more developed character than the core game delivered.



 
Opublikowano

Jest dobrze i fabularnie również może być nieźle, a nie to co w podstawce:

Vergil spotka matkę? Na końcu trailera widać Eve

 

Opublikowano (edytowane)

Gracie cos w BP? :)
 

Do osób które mają kod na Vergila - spróbuje go wpisać, prawdopodobnie wam załapie i bedziecie mogli pograć 2 tygodnie przed premierą. Ale czy jest się czym jarać? Nie sądze - brak bossów, brak dodatkowych broni, tragiczna fabuła z cliffhangerem na zakończenie i z 3-5 h zrobiła się godzina gameplayu i pół godziny cutscenek.
Mojej kasy nie dostaną. Chyba, że potwierdzą Vergila w BP.

Campaign only 6 Missions

- The campaign, if played by a pro, can be beaten in LESS than an hour.

- he has an Angel and an Devil Stance, and his Devil Trigger is differently handled than Dante's.

- He has Demon Pull and Angel hook, and they are better used than Dante's

- The got rid of the double tap attacks, instead all Attacks are avaiable through Stances

-
he has just Frame attacks (at least 1, perfect Judgement Cut, however
maybe there are more, have not all moves and upgrades yet)


- instead of Bonus Gates and Keys, you will find health uprade Fragments and one full Cross

- NO NEW WEAPONS!!!!!! Only two styles!

http://www.youtube.com/watch?v=No6OCiE27WI&list=UUIfdk_KAd3s-zYN1etq8Tlw&index=6
 

Edytowane przez XM.
Opublikowano

Ja i tak biorę. Z tym czasem to trochę niepokoi. W sumie można się było spodziewać, że ten podany może być przesadzony, w końcu sama podstawka to jakieś 7-8h grania.

Szkoda też, że niby nie ma nic poza Yamato. Jedna broń, to jedna broń (fani Castlevanii LoS pewnie srają ze szczęścia), co ogranicza zakres ruchów. Mogli jak w trójce dodać Force Edge, czy nawet rękawice.

Brak bossów? A mieli być i tak samo nowe rodzaje przeciwników, zresztą na trailerze był pod koniec jakiś potworek, którego u Dante nie ma.

Opublikowano (edytowane)

Doppelganger (styl) jest i 2 nowych przeciwników. Ogólnie padaka, naprawdę, przynajmniej mogli się postarać i wrzucić Vergilliusza do BP, ale patałachom się nie chce.

Edytowane przez XM.
Opublikowano

A to już pewne, że Vergila nie będzie w BP? Btw bardzo fajny dodatek, choć przez zdecydowaną większość bez problemu ciśnie się utrzymując SSS. Arbirter, Rebellion, shurikeny, do tego z palnej shotgun i nie ma mocnych na taki zestaw. Jedynie przy bossach trzeba być ostrożnym, bo mogą szybko zabić. Taka np Sukuba to już na pewno wyższy poziom trudności niż jakiś łowca demonów, ma np jeden dodatkowy atak z ziemi.

Opublikowano

 

A to już pewne, że Vergila nie będzie w BP?


Osoby które grają nic nie piszą o możliwości używania Vergila w BP więc raczej nic się już w tym temacie nie zmieni.
A co do BP to ogólnie bułeczka z masełkiem do 81 lvl, potem to już zdecydowanie DMD i jest dosyć ciężko, aczkolwiek o przegięciach nie ma mowy i da rade spokojnie przebić się do końca. Bossowie to już kwestia indywidualna - Huntera ubija się w 6 sekund, Sukuba, poczwarę z klubu czy Boba spokojnie można nodamage przejść w 2-3 minuty. Najwięcej trudności może sprawić Mundus który bierze na hita czy

Vergil

ale i na niego jest dosyć prosty schemat poczynań. Ogólnie - łatwo, bardziej mnie denerwuje to jak zrobiony jest model nagradzania punktami. Czas tak naprawdę się nie liczy tylko stylish pointy więc nie opłaca się pokonywać bossów "na szybkości" tylko mozolnie pakować na nich pasek oceny i nawet jeśli skończy się z jedną minutą cały tryb można dostać masakrycznie duży wynik. Źle to jest zrobione, o wiele lepiej było w DMC4 gdzie musiałeś być piekielnie szybki, zabijac kazdego na S + przechodzić bez draśniecia. W DmC nodamage bonus daje mało do czasu i nie ma tragedii, gdy ktoś Cię trafi.

Opublikowano (edytowane)

Pierwsze combo video z Verginem w roli głównej.

 


 

O wile ciekawsze niż cokolwiek w podstawce Donte may Cry.

Edytowane przez Square
po co ten cytat, jak piszesz bezpośrednio pod postem ?
Opublikowano

Dla mnie obaj Panowie trzaskają niezłe combosy, z tym że w przypadku Vergila zakres ruchów jest o wiele uboższy i wykonywanie combosów na 3-4 ciosach to nie to czego oczekiwałem. Wyglądać to sobie może fajnie, ale obejrzałem jeden filmik i reszta będzie strasznie podobna do tego. No, ale powiedzmy, że olałbym to gdyby nie fakt braku Vergiliusza w BP. Nie zrozumiem tego nigdy i dlatego nie wydam kabzy na ten dodatek.

Opublikowano

No szkoda, bo po tym filmie widać, że byłby znacznie bardziej wymagający niż Dante w  BP. To co Dante rozjebie szybko mieszając choćby toporem, czy rękawicami Vergilowi zajmuje więcej czasu. W końcu Yamato ma chyba moc zbliżoną do Rebelliona, ewentualnie jest odrobinę silniejsza.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...