dzialkowiec 35 Opublikowano 18 stycznia 2013 Opublikowano 18 stycznia 2013 nie mam pojęcia jak to jest na H2H, bo nie odblokowałem jeszcze tych poziomów - a doświadczenia z wcześniejszymi wersjami DmC nie mam za wiele (w każdą grałem, ale nie wymasowałem) O SuperDante tylko czytałem na necie i ci co wbili platynę potwierdzają, że z tym udogodnieniem nie ma tragedii. Gdyby tego ficzera nie było, to może faktycznie byłby hardcore. No ale nikt nie karze nam go włączać przecież Byłem przeciwny DmC nowemu ze względu na engine i brak 60fps - ale muszę przyznać, że giera daje rade - artystycznie wgniata mnie w fotel i to żonglowanie w górze frajerami sprawia mi mega frajdę. Chociaż trochę za mało walki a za dużo latania jak małpa po linach i platformach. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 18 stycznia 2013 Opublikowano 18 stycznia 2013 czym jest superdante nie wiem, nie chce wiedzieć... zajrzałem tu dziś w ramach wyjątku, bo widziałem że od jakiegoś czasu się udzielałeś, a i Ty, i XM wiecie na czym mi mnie więcej w takim tytule zależy, więc pytam, czy to dostanę... już tak mam - jak się na coś napalę, to nic nie czytam - gra ma być "tabula rasa"; tu i tak zrobiłem odstępstwo, bo obadałem demo; ale żaru w d00pie nie mam, kupię, jak spadnie cena Cytuj
XM. 11 046 Opublikowano 18 stycznia 2013 Opublikowano 18 stycznia 2013 (edytowane) jeden przez drugiego co innego gada... dramat, już dawno nie było takich rozbieżności w opiniach... XM, działkowiec, jak się ma poziom trudności rzeczywisty? wiecie o co pytam HnH to Son of Sparda tylko ze giniesz na hita, ALE masz tak naprawdę 3 życia (3 złote orby) więc nie ma tragedii. Chyba, że w późniejszych etapach gry, wzorem NGS2, zrobili jakiegoś przeciwnika co walki projectile weapon nonstop... w tym momencie bym się obawiał bo moim zdaniem roll w DmC średnio spełnia swoje zadanie. W każdym razie i tak uważam że nie ma tragedii - pucharki za SSS na kazdym poziomie trudności to byłoby wyzwanie, a przejście gry bez zwracania uwagi na cokolwiek to już kwestia wyuczenia się systemu walki u przeciwników. EDIT: Bloody Palace podobno ma niedługo wyjść, a i na koniec owego trybu ma czekać na nas niespodzianka - dodatkowy boss/strój z DMC3? Nie wiem, ale dobrze że przynajmniej to dają za darmo... (będę kozakiem jak wbiję calaka, czy nie będę? ) Nie będziesz. Poczekaj na MGR - zaliczenie każdego poziomu na S czy przejscie VR? Coś mi się wydaje że pod tymi pucharami czeka na nas hardcore. EDIT2: Jestem po 5 misjach. Na ten moment - DMC4 >>> DmC, we wszystkim - grafika gorsza niż w 5 letnim poprzedniku, system walki banalny, design mi nie podchodzi specjalnie, nudne cutscenki, brak stałych 30fpsów podczas cutscenek... na plus ost, na prawdę całkiem fajne riffy idą podczas starć z maszkarami. Co by nie psioczyć gra się fajnie, podoba mi się historia i postać Dantego naprawdę na mega plus. Czemu to nie 60fpsów ja się pytam <spogląda na MGR>?! EDIT3: Zakonczenie tej gry to jakas kpina ;//// Edytowane 19 stycznia 2013 przez XM. Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 19 stycznia 2013 Opublikowano 19 stycznia 2013 Wiadomo jak sprzedaje się gra na tle poprzedników? Cytuj
XM. 11 046 Opublikowano 19 stycznia 2013 Opublikowano 19 stycznia 2013 Oby na tyle słabo aby Devilem znowu zajął się własnoręcznie capcom. Poziom trudności padaczkowaty - jeśli przeciwnik nie znajduje się w polu widzenia to nie zaatakuje nas projectilem, a atak bliskiego kontaktu zrobi dopiero po dojściu do nas i wejściu w kadr... Jestem w połowie SoS i normal z DMC1 sprawiał więcej trudności. 1 1 Cytuj
Gary. 0 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 (edytowane) Poziom trudności padaczkowaty - jeśli przeciwnik nie znajduje się w polu widzenia to nie zaatakuje nas projectilem, a atak bliskiego kontaktu zrobi dopiero po dojściu do nas i wejściu w kadr Dokładnie tak samo było w DMC3 i jest to bardzo sensowne rozwiązanie (bo nie jest fajnie dostać nagle niezapowiedzianym atakiem w plery). Haters gonna hate. A Capcom udowodniło przy okazji DMC4, że już nic więcej nie potrafi z tej serii wycisnąć. Zmiana developera jak najbardziej na plus. Edytowane 20 stycznia 2013 przez Gary. 1 Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 (edytowane) Zapomnijcie już o tych poziomach trudności sprzed >7 lat - te czasy już nie wrócą, gdzie siedziałem tydzień nad 1 misją, gdzie nie było YouTube i innych wspomagaczy. Teraz liczy się efekt i tęczowe kolorki. Co to w ogóle kur...a jest w tym DmC - ginę, nie biorę złotej kuli, wybieram z menu Koniec Gry i co? Zaczynamy od checkpointa, który był minute przed śmiercią moją - hahaha, tragedia. Żeby chociaż był jakiś system saveów, ale po co? To już nie te czasy co kiedyś. A gdzie karanie graczy? - LOL owszem i tu jest, jak spadnę ze skarpy to zabiera mi 0,1% paska życia - śmiech. Dla mnie to wygląda tak, że w tych czasach nie można za mocno karać graczy, bo się obrażą, zrobią burzę na forach, gra się więcej nie sprzeda - żal Edytowane 20 stycznia 2013 przez dzialkowiec Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 Nie wiem skąd te zdziwienie, przecież od początku można się było spodziewać, że gierka będzie uproszczona pod mainstream. No i fakt, że robi to NT już powinien dawać do myślenia. No i 30fps'ów. Powered by Unreal Eng (pipi)a!!! XD Cytuj
Daffy 10 645 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 z ciekawości sobie odpaliłem filmiki z dmc4 na youtubie jak kozacy wymiatają w tamtej części - dynamika, grafika, system - wszystko gniecie twór NT. Ja swojego czasu ostro cisnąłem na dmc4, jednak po czasie doceniłem go bardziej, tylko (pipi)a nigdy nie wybaczę capcom, że tak na prawdę to zrobili pół gry, tak chamskiego backtrakingu to chyba nie miała żadna inna gra. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 (edytowane) No graficznie napewno gniecie, jak widzę te filterki i wesołe kolorki w DMC to śmiać mi się chce, jak ktoś twierdzi, że to robi na nim wrażenie XD No ale jarmarczność i uproszczenia są teraz podstawą przy tworzeniu gierek dla mainstreamu więc się nie dziwię. Edytowane 20 stycznia 2013 przez Paliodor Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 Za to w czwórce lokacje to istne mistrzostwo, jakiś port na tle zachodzącego słońca, czy lasy tropikalne, które zupełnie nie pasują do tej serii. Jako całość nie ma tam żadnej spójności. Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 (edytowane) A Capcom udowodniło przy okazji DMC4, że już nic więcej nie potrafi z tej serii wycisnąć. Zmiana developera jak najbardziej na plus. Hehe. Good Joke. Za to w czwórce lokacje to istne mistrzostwo, jakiś port na tle zachodzącego słońca, czy lasy tropikalne, które zupełnie nie pasują do tej serii. Jako całość nie ma tam żadnej spójności. To se wejdz na wiki lub Devils lair i zobaczysz czy te lokacje nie mają sensu. Każda jest ładnie opisana. BTW. do serii bardziej pasuje współczesne miasto, wiewiórcza sperma czy ściany z nawalonym grafitti. Edytowane 20 stycznia 2013 przez dunpeal Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 No graficznie napewno gniecie, jak widzę te filterki i wesołe kolorki w DMC to śmiać mi się chce, jak ktoś twierdzi, że to robi na nim wrażenie XD No ale jarmarczność i uproszczenia są teraz podstawą przy tworzeniu gierek dla mainstreamu więc się nie dziwię. No super ... A teraz idz sie tasuj do tematu o MGR:R Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 (edytowane) Za to w czwórce lokacje to istne mistrzostwo, jakiś port na tle zachodzącego słońca, czy lasy tropikalne, które zupełnie nie pasują do tej serii. Jako całość nie ma tam żadnej spójności. Poza lasem i laboratorium tego jednego gonza to mi się tam miejscówki podobały. Nawet głupi port mi się nie wydawał wyrwany z innej bajki, architektura zaś nie była znów mega nowoczensa, ot takie miasteczko z elementami barokowo/gotyckimi. Wszystko było w miarę schludne i wyraźne, a nie na paczkane kolorkami byle tylko przyciągało wzrok dzieciaków. Przecież co część nie będą dawać zamczyska jak w DMC1. @up:Nom na pewno. Już czytałem tak narzekania na monotonie lokacji XD Tak jakby to miało największe znaczenie, zresztą MG Rising to bardziej klimaty podchodzące pod high-tech, cyberpunk etc więc brak kolorowych krain i zmiany miejscówki co level na inną (pustynie, kraina gumisiów, lasy, laboratoria itd.) wcale mnie nie będą martwić. Ważne, że system będzie dobry (w końcu to PG) no i 60fps'ów. A i ta możliwość cięcia prawie wszystkiego też zapowiada się obiecująco. Edytowane 20 stycznia 2013 przez Paliodor Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 Jak dla mnie jedyne czego tej grze na prawde brakuje to 60fps, Gra jest lepsza niz oslawiona Bayonetta ( Boze to jest dopiero jarmark ) Przeciwnicy robia to co w DMC3 ( ktory jest najlepsza czescia serii ) czyli atakuja tylko w kadrze. Dante nie wyglada jak japonski homos. Tak ciezko strawic fakt ze ta gra jako reboot moze sie jednak faktycznie podobac? Zastanawia mnie ile osob ktore tak bardzo marudza jaki to DmC nie jest (pipi)owy tak naprawde w nia gralo i ukonczylo a ilu przeszlo ja na Mendrka Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 (edytowane) Lepsza od Bay pod jakim względem? :o Albo w sumie nie wiem czy w ogóle jest sens o to pytać, jak Bayo to najlepszy slasher tej generacji i podważanie tego to naprawdę kiepskie prowo. Edytowane 20 stycznia 2013 przez Paliodor Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 System walki w Bayo jest co najwyzej sredni cala walka w powietrzu jest tylko po to zeby nie zbierac szlagow na ziemi. Jezeli chodzi o Design to juz inna bajka nie wiem jak moze jechac po DmC ze kolorki i jarmark ale trzepac sie do baba jagi tanczacej breakdance strzelajacej ogniem z (pipi) no sorry ale trzeba chyba bylo w zyciu nigdy dziewczyny nie miec zeby sie takim wlasnie festynem podniecac. Jako bonus na upartego cala gre mozna sobie przejsc robiac YBY katana a poprzez wlasnie biede w powietrzu nawet nie ma sie ochoty kombinowac bo po co skoro to zabija wszystko na ekranie Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 System walki w Bayo jest co najwyzej sredni cala walka w powietrzu jest tylko po to zeby nie zbierac szlagow na ziemi. Jezeli chodzi o Design to juz inna bajka nie wiem jak moze jechac po DmC ze kolorki i jarmark ale trzepac sie do baba jagi tanczacej breakdance strzelajacej ogniem z (pipi) no sorry ale trzeba chyba bylo w zyciu nigdy dziewczyny nie miec zeby sie takim wlasnie festynem podniecac. Jako bonus na upartego cala gre mozna sobie przejsc robiac YBY katana a poprzez wlasnie biede w powietrzu nawet nie ma sie ochoty kombinowac bo po co skoro to zabija wszystko na ekranie Tyle ignorancji w jednym poście już dawno nie widziałem. Systemem walki Bayonetta odstawia nowe Donte may Cry o całe lata świetlne. Nie jedź po ludzich z powodu tego, że lubią starego "japońskiego homosa" i "babę jagę" jak sam lubisz design piękniśia wyciągniętego z pierwszego lepszego pokazu mody dla hipsterów. Z tym przejściem za pomocą mashowania to już pojechałeś. System oceniania w Donte may Cry jest tak z(pipi)any, że tu dopiero opłaca się mashować w kółko to samo. Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 Gdzie ja napisałem o jakimkolwiek mashowaniu ? Czytanie ze zrozumieniem trudna rzecz. Design postaci VS Handluj z tym! To ze Design nowego Dante to jakiś żart i porażka jest argumentem totalnie z dupy bo stary wcale nie był niczym wyjątkowym. Poza tym właśnie przez brak umiejętności czytania ze zrozumieniem ubzdurałeś sobie ze ja starego Dante nie lubię. Nie w tym rzecz lubię ale nowy jest tak samo dobry Co do Bayo to jest moje zdanie gra jest chaotyczna nie wymaga kombinowania w żadnym wypadku i po prostu nie jestem wstanie wytrzymać ilości absurdu wylewającego się z ekranu Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 Kamiya wspomniał, że nie podoba mu się kierunek jaki obrał DMC (efekciarstwo + kicz), a sam zrobił jeszcze bardziej wieśniacką grę. Bayonetta mi się podobała, ale design postaci, czy muzykę trudno tam zaakceptować. 1 Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 (edytowane) Kamiya wspomniał, że nie podoba mu się kierunek jaki obrał DMC (efekciarstwo + kicz), a sam zrobił jeszcze bardziej wieśniacką grę. Bayonetta mi się podobała, ale design postaci, czy muzykę trudno tam zaakceptować. Mówi to wielki fan kiczowatego faceta w gaciorach. To ci natomiast łatwo zaakceptować: http://www.explosion...x369.jpg?cda6c1 http://img.scoop.it/...Rd1H6kmuBWtceBJ http://images.wikia....ity-Riddler.jpg http://3.bp.blogspot...ham City 06.jpg http://i.imgur.com/RDQtD.jpg @Jeśli chodzi o Bayo, o jej ,,słaby" (LOL) system który jest po to, aby tylko walczyć w powietrzu (ale bzdura) to rozbudowany system jest po to, aby się nim bawić (tak jak na filmiku niżej) i korzystać z jego możliwości. W DmC w przeciwnieństwie do Bayo nie ma czym. http://www.youtube.com/watch?v=8eXys_ElqmI Edytowane 20 stycznia 2013 przez dunpeal 2 3 Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 Up@ wara od gacka Tu nie chodzi o samego gacka, ale o podejście pewnych osób. Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 Sorry Gacek czy ktos z tego uniwersum strzela ogniem z waginy ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.