Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 DO DMC powinni dać MT Framework, na którym chodzi np RE5 i DMC4. Wtedy nie byłoby żadnych problemów. DMC musi chodzić w 60 klatkach, bo inaczej gra straci na dynamice. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 Wyjaśnijcie to gościom którzy mają własne "widzimisię" i poczucie "stajlu" Capcom jest naprawdę niezłym trollem skoro na coś takiego pozwolił (ba naciskał). Cytuj
LadyDorison 1 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 Łeeee.... a byłam póki co pozytywnie nastawiona :confused: No nic, poczekam na gameplay, zobaczymy co im z tego wyjdzie. Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 Podejrzewam, że UE3, dodatkowo nieumiejętnie wykorzystany przez NT postawi krzyż na nowym DmC. PS3 nie przepada za tym silnikiem. Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 (edytowane) Pieknie zapowiada sie Dmc 5. Zaczeli od wygladu teraz silnik gry jest zajefajny ciekawe czym nas jeszcze zaskocza. Robi sie coraz ciekawiej Haha Proponuje jeszcze zeby w systemie walki swoje nowinki dali i bedzie gra dla nastolatkow w przedziale wiekowym 12 lat do 15 lat:) A gre i tak kupia wzgledu na trofea jesli beda latwe wiec sie dobrze sprzeda Dmc 5:P Edytowane 29 września 2010 przez DaniDevil Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 No ja DMC kupię i tak, najwyżej zagram raz i nie wrócę jak do DMC2 (chociaż ta część przynajmniej oprawę dźwiękową miała zajebistą). Cytuj
Engarde 1 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 (edytowane) Widzę niezła drama w temacie, chociaż przyznam, że zasadzie to nawet nie bardzo rozumiem o co ten cały lament. Że nowy Dante urwał się ze "Zmierzchu"? Być może, ale chciałbym zwrócić uwagę, że ten wcześniejszy (Dmc 1,3) był lekko 10 x bardziej gejowy, ten przynajmniej ma poobijaną mordę i wygląda jak zjarana gwiazda rocka, a nie jak wypudrowana piczka z Pokemonów. Tak więc zmiana wizerunku jak najbardziej na plus. Natomiast jeżeli chodzi o framerate, to też się o to trochę martwię, no ale nie ma co dramatyzować na zapas. Poza tym płynna animacja to jest jedno, a system walki to drugie - tutaj już nie widzę powodów do ględzenia, tym bardziej, że tak naprawdę nie wiadomo jeszcze jakie nowości wprowadzą twórcy (i czy w ogóle jakieś znaczne zmiany zostaną wprowadzone). No i jeżeli wierzyć deweloperowi, gra ma być bardziej mroczna i brutalna, a to pozwala patrzeć pozytywnie w przyszłość. Na razie polecam ochłonąć i cierpliwie czekać za jakimś kawałkiem gameplayu. Edytowane 29 września 2010 przez Engarde Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 (edytowane) Widzę niezła drama w temacie, chociaż przyznam, że zasadzie to nawet nie bardzo rozumiem o co ten cały lament. Że nowy Dante urwał się ze "Zmierzchu"? Być może, ale chciałbym zwrócić uwagę, że ten wcześniejszy (Dmc 1,3) był lekko 10 x bardziej gejowy, ten przynajmniej ma poobijaną mordę i wygląda jak zjarana gwiazda rocka, a nie jak wypudrowana piczka z Pokemonów. Tak więc zmiana wizerunku jak najbardziej na plus. Natomiast jeżeli chodzi o framerate, to też się o to trochę martwię, no ale nie ma co dramatyzować na zapas. Poza tym płynna animacja to jest jedno, a system walki to drugie - tutaj już nie widzę powodów do ględzenia, tym bardziej, że tak naprawdę nie wiadomo jeszcze jakie nowości wprowadzą twórcy (i czy w ogóle jakieś znaczne zmiany zostaną wprowadzone). No i jeżeli wierzyć deweloperowi, gra ma być bardziej mroczna i brutalna, a to pozwala patrzeć pozytywnie w przyszłość. Na razie polecam ochłonąć i cierpliwie czekać za jakimś kawałkiem gameplayu. Myślałem, że tylko ja tak uważam ;p. Rozumiem płacz jakby zmienili Kratosa ale Dante który zawsze wyglądał i zachowywał się jak... tak jak napisałeś ;]. Żadna strata imo... Tylko właśnie strona techniczna; fremerate tak jak ktoś tutaj napisał - PS3 nie za bardzo lubi się z Unrealem. Choć ja ostatnio zacząłem się bać (po demie Enslaved) co NT zrobi z gameplayem. Oby tylko go nie spłycili z drugiej strony z takiej gry jak DMC chyba nie można zrobić samograja!? Ale od razu po zobaczeniu trailera pisałem, że czekam na gameplay nie narzekam na nowy emo wizerunek. Może być tak, że gra gameplayowo urwie jaja a wtedy chyba nawet najwięksi fana Dante przeżyją jego nowy wygląd. Edytowane 29 września 2010 przez SłupekPL Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 Animacja może być płynna, ale w 30 klatkach to ta gra będzie ślamazarna, nie wyobrażam sobie tego. Dynamika w starciach to podstawa. Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 Kolejna "świetna" nowinka... DmC będzie chodził na Unreal Engine 3. Czyli na 99% 60fps mamy z głowy (patrząc na Enslaved to dobrze będzie jak utrzymają stałe 30fps.... <_<) i raczej na 100% brak AA (szczególnie na PS3). Póki co same "plusy"... Coś czuję, że jedna z moich ulubionych serii pójdzie do piachu za życia e: Ewentualnie można powiedzieć, że szykuje się następca DMC2 (czyli części, która nie jest godna nosić nazwy tej serii). zanizona rozdzialka tez moze sie pojawic za jakis czas pojawia sie dwa nowe silniki i mam nadzieje ze cos zmienia w kwestii PS3 nowy dante to ch,ujnia, chociaz nie zdziwlbym sie jakby go zamienili jak to zrobili ostatnio tworcy infarmous 2 (teraz maja za to darmowa reklame, bo ludzie wiecej gadaja o dmc5...) Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 30 września 2010 Opublikowano 30 września 2010 Widzę niezła drama w temacie, chociaż przyznam, że zasadzie to nawet nie bardzo rozumiem o co ten cały lament. Że nowy Dante urwał się ze "Zmierzchu"? Być może, ale chciałbym zwrócić uwagę, że ten wcześniejszy (Dmc 1,3) był lekko 10 x bardziej gejowy, ten przynajmniej ma poobijaną mordę i wygląda jak zjarana gwiazda rocka, a nie jak wypudrowana piczka z Pokemonów. Tak więc zmiana wizerunku jak najbardziej na plus. Natomiast jeżeli chodzi o framerate, to też się o to trochę martwię, no ale nie ma co dramatyzować na zapas. Poza tym płynna animacja to jest jedno, a system walki to drugie - tutaj już nie widzę powodów do ględzenia, tym bardziej, że tak naprawdę nie wiadomo jeszcze jakie nowości wprowadzą twórcy (i czy w ogóle jakieś znaczne zmiany zostaną wprowadzone). No i jeżeli wierzyć deweloperowi, gra ma być bardziej mroczna i brutalna, a to pozwala patrzeć pozytywnie w przyszłość. Na razie polecam ochłonąć i cierpliwie czekać za jakimś kawałkiem gameplayu. Myślałem, że tylko ja tak uważam ;p. Rozumiem płacz jakby zmienili Kratosa ale Dante który zawsze wyglądał i zachowywał się jak... tak jak napisałeś ;]. Żadna strata imo... Tylko właśnie strona techniczna; fremerate tak jak ktoś tutaj napisał - PS3 nie za bardzo lubi się z Unrealem. Choć ja ostatnio zacząłem się bać (po demie Enslaved) co NT zrobi z gameplayem. Oby tylko go nie spłycili z drugiej strony z takiej gry jak DMC chyba nie można zrobić samograja!? Ale od razu po zobaczeniu trailera pisałem, że czekam na gameplay nie narzekam na nowy emo wizerunek. Może być tak, że gra gameplayowo urwie jaja a wtedy chyba nawet najwięksi fana Dante przeżyją jego nowy wygląd. Nie martw się. Ninja Theory wszystko potrafi z.(pipi). Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 30 września 2010 Opublikowano 30 września 2010 Wpierw emo design Dante, a teraz ten nieszczęsny UE3. Nie no, Ninja Theory wie co robi nie ma to tamto Jak dla mnie ta gra póki co nie istnieje. Jako slasher może i tak ale na pewno nie jako DMC. No chyba, że ktoś w Capcom pójdzie po rozum do głowy i powie gostkom z NT : "dobra panowie pośmialiśmy się, zrobiliście niezły szok, było wesoło i w ogóle cool jak to mówicie ale koniec tego i (pipi)jcie. Jednak to my (Capcom) zajmiemy się nowym DMC"... Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 30 września 2010 Opublikowano 30 września 2010 Capcom już raz spierdolił DMC przy drugiej części. Cytuj
Engarde 1 Opublikowano 30 września 2010 Opublikowano 30 września 2010 Nie czarujmy się, czwórka też nie porażała. Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 30 września 2010 Opublikowano 30 września 2010 Nie czarujmy się, czwórka też nie porażała. Czwórka to był gniot pokroju 2 Jak narazie mamy 2 dobre części i nie zanosi się na więcej Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 30 września 2010 Opublikowano 30 września 2010 Czwórka była bardzo dobra, rozwinięcie tego co było w DMC3, czyli przełączanie stylów w locie i nowa postać. Wady też oczywiście były, debilny backtracking to ta najgorsza i zmiana postaci w trybie fabularnym. Przez co trzeba się w połowie gry przerzucać na zupełnie inny styl grania, a na koniec kolejna rotacja. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 30 września 2010 Opublikowano 30 września 2010 Nie no nie oszukujmy się czwórka była spier.dolona niewiele bardziej niż dwójka. Jedynie wypadała lepiej pod względem systemu walki i w sumie tyle ale cała reszta to dno. Mogła się podobać bo to jedyny Devil na konsolę nowej generacji (tyle, że gra była archaiczna do bólu) i naprawdę zatwardziałym fanom. Cytuj
LadyDorison 1 Opublikowano 30 września 2010 Opublikowano 30 września 2010 Ja grałam w trzecią i czwartą część i z tych dwóch to mi się bardziej podobało DMC4, pewnie jestem dziwna, no ale co tam Jeśli chodzi o zastosowanie Unreal Engine 3, to owszem, nie napawa to optymizmem, ale taki antialiasing to sobie samemu można zrobić... siadając 10 metrów od telewizora No a wracając do nowego 'imidżu' Dantego, to ja sobie wyobrażam taką sytuację: Wchodzi sobie taki 'nowy' Danciak do warzywniaka, ot co, nikt pewnie na niego uwagi nie zwróci, w miarę normalnie wygląda jak na dzisiejsze czasy, a teraz wchodzi Dan ze starych DMC, z białymi włosami i płaszczem do kostek i ciekawe jaka by była reakcja otoczenia? Bo wydaje mi się, że pewnie 'Łooooo, jaki gej z tlenionymi kudłami' itd. Teraz tak większość gada, że tamten Dante dużo lepiej wyglądał, że był nie-gejowaty, ale to tylko z takiego względu, że do niego przywykli. Pewnie mnie zaraz wszyscy zlinczują, więc żeby nie było, ja uwielbiam starego Danciaka, bo był super i miał świetny charakter, ale obiektywie patrząc na to, to właśnie stary Dante miał bardziej babski image i jeszcze jedna rzecz, dziwi mnie jak na innych forach ludzie płaczą 'ach, ja nie mogę jak sobie pomyśle co oni z Vergilem zrobią!!'. Po pierwsze pewnie nic z nim nie zrobią, bo ja obstawiam, że go raczej na pewno nie będzie, a po drugie, to on był dużo bardziej metroseksualny niż obecny Dante, zwłaszcza jego głos, no ale może już lepiej zamilknę... Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 30 września 2010 Opublikowano 30 września 2010 Nie no nie oszukujmy się czwórka była spier.dolona niewiele bardziej niż dwójka. Jedynie wypadała lepiej pod względem systemu walki i w sumie tyle ale cała reszta to dno. Mogła się podobać bo to jedyny Devil na konsolę nowej generacji (tyle, że gra była archaiczna do bólu) i naprawdę zatwardziałym fanom. Ja bym jej crapem nie nazwał, bo w takim razie Dante's Inferno, czy Darksiders w ogóle nie łapią się do skali. Chyba, że ujemnej. Cytuj
XM. 11 038 Opublikowano 30 września 2010 Opublikowano 30 września 2010 (edytowane) Nie wiem co wy chcecie od "czwórki"... Wiadomo - backtracking , zanizony poziom trudności wzgledem poprzedniczki , debilni bossowie i słabo prezentujące sie lokacje ,ale dla mnie jest to jedna znajlepszych gier tej generacji. I postac Nero zawsze będe wspominał bardzo dobrze , świetnie mi się nim grało i niech nikt nie wyskakuje ,ze gra sie nim tylko Devil arm + /\ bo naprawde jest to przemyślana postac z dobrym systemem walki i bez odpowiedniego treningu gra nim bedzie nudna i monotonna. A Dante w tej czesci to jakas porażka na czele z jego "wykręconymi" brońmi... ;/ Broni takich jak na wzór A&R czy Cerberus brakuje pzez całą rozgrywke. Edytowane 30 września 2010 przez XM16E1 Cytuj
Engarde 1 Opublikowano 30 września 2010 Opublikowano 30 września 2010 Panie i Panowie, nie przesadzajmy. Żaden Devil nie był crapem. Co prawda dwójce i czwórce daleko było do genialnego poziomu DMC 1 i 3, no ale bądźmy poważni - to nie były złe gry. Oczywiście były słabymi dewilmajkrajami, ale jako slashery same w sobie sprawdzały się wyśmienicie i można było w nie wsiąknąć na długie godziny, chociażby masterując wyniki. Osobiście nawet dzisiaj lubię sobie odpalić tą znienawidzoną przez wszystkich dwójkę co by pozaliczać kilka S'ek. A to, że Capcom nie tworzy kolejnej części, to jest akurat dobry motyw, wszak nie da się ukryć, że żółtki ewidentnie się już wypaliły przy czwórce (kolejnej takiej już bym nie przetrwał). Problem stanowi natomiast dobór nowego studia, które nie słynie ze zbyt kozackich tytułów. Jednak nadzieja pozostaje. Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 30 września 2010 Opublikowano 30 września 2010 Nie wiem co wy chcecie od "czwórki"... Wiadomo - backtracking , zanizony poziom trudności wzgledem poprzedniczki , debilni bossowie i słabo prezentujące sie lokacje ,ale dla mnie jest to jedna znajlepszych gier tej generacji. I postac Nero zawsze będe wspominał bardzo dobrze , świetnie mi się nim grało i niech nikt nie wyskakuje ,ze gra sie nim tylko Devil arm + /\ bo naprawde jest to przemyślana postac z dobrym systemem walki i bez odpowiedniego treningu gra nim bedzie nudna i monotonna. A Dante w tej czesci to jakas porażka na czele z jego "wykręconymi" brońmi... ;/ Broni takich jak na wzór A&R czy Cerberus brakuje pzez całą rozgrywke. No tak, ale jest chociaż Yamato. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 30 września 2010 Opublikowano 30 września 2010 Nie no nie oszukujmy się czwórka była spier.dolona niewiele bardziej niż dwójka. Jedynie wypadała lepiej pod względem systemu walki i w sumie tyle ale cała reszta to dno. Mogła się podobać bo to jedyny Devil na konsolę nowej generacji (tyle, że gra była archaiczna do bólu) i naprawdę zatwardziałym fanom. Ja bym jej crapem nie nazwał, bo w takim razie Dante's Inferno, czy Darksiders w ogóle nie łapią się do skali. Chyba, że ujemnej. Ale ja nie mówię, że to crap raczej średniak i to oczywiście imo. A w Dante w fulla nie grałem zresztą w Darksiders też nie (choć Darksiders po demie to kozak dla mnie) ;]. Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 5 października 2010 Opublikowano 5 października 2010 DMC raczej bez obsługi Move. http://konsolowisko.pl/news/7894-ninja-theory-i-ps-move-jeszcze-nie-teraz Cytuj
Master_Plaster 4 Opublikowano 5 października 2010 Opublikowano 5 października 2010 Raczej mała strata. Jakoś nie wyobrażam sobie czesania combosów z użyciem wibratora. Move niech sobie będzie do durnych mini-gierek w stylu tenisa stołowego, strzelanek, ewentualnie eksperymentów pokroju Heavy Rain, ale w przypadku hardkorowowego slashera typu DMC ten gadżet wydaje mi się całkowicie zbędny. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.