MaZZeo 14 241 Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 w takim razie fail. Nawet Activision daje na start 15 mapek do COD-a. 8 to bardzo mało, a dlc pewnie będzie drogie a i trochę na nie poczekamy. Nie wiadomo ogóle czy KZ3 przyjmie się lepiej KZ2 - wszystko na to wskazuje, ale też nie liczyłbym na ps-owego odpowiednika Halo(o popularność mi chodzi oczywiście), a mała liczba mapek tylko zniechęca;( lepiej 8 dobrze zrobionych map, niż 15 na odpierdol stworzonych gdzie tylko biegasz za fragiem w kółko jak kurczak. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 Bez kitu, nie ma co porownywac map z Killzona do tych z Call of Duty. Inna liga jezeli chodzi o pieczalowitosc i pietyzm wykonania, a co za tym idzie ich ilosc w finalnym produkcie. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 Nom, osiem to zdecydowanie za mało. DLC z mapami raczej będzie tanie (pewnie taka sama cena jak za mapki z KZ2) ale jeżeli będą tak kiepskie(mowa o tych z DLC) jak w poprzedniej części to fail A ile map masz w Halo Reach, a ile z nich jest dobrych? 8 map to dobra liczba, ważne aby były dobrze przemyślane. No prosze Cie, idziesz na goscia ktory ma odblokowane WSZSYTKIE BRONIE I ZDOLNOSCI. A to chyba jest ogromna roznica. Z pistoletami nie będzie problemów, bo są dobrze wyważone. Podstawowym pistoletem zabijesz kolesia z "lepszą bronią", tu głownie liczy się skill. Co innego zdolności. IMO nie ma tragedii, bo helghast edition zakupią nieliczni. Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 (edytowane) Nie pamiętam ile w Reach było map, bo gra kiepska w porównaniu z poprzednimi częściami i grałem mało. A jak dla mnie "za mało" bo mając dwa lata i opinie od userów z poprzedniej części mogli się trochę bardziej wysilić. Tym bardziej, że sporo gotowego materiału mieli z poprzedniej części. ważne aby były dobrze przemyślane. Nom, ale chyba zawsze trafiają się gry gdzie chociaż jedna mapa jest nieprzemyślana. Podejrzewam, że tutaj też tak będzie i ilość ciekawych spadnie. YETI, te kody są też w zwykłych kolekcjonerkach. Edytowane 21 stycznia 2011 przez Crying_Wolf Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 (edytowane) Nowy filmik prezentujący tryb multiplayer: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HYqyAcYlk8Y Najlepszy komentarz: Edytowane 21 stycznia 2011 przez TheRozi Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 (edytowane) Heh, no trudno żeby nie przebiło Coda, szczególnie w sytuacji kiedy ten jest średnio grywalny na PS3 co nie zmienia faktu że wybornie się prezentuje! Tylko jak zwykle typek średnio ogarnia. Aczkolwiek chyba widać czasem dropy minimalne. A w 1:52 jakaś inna animacja przeładowania się pojawia. Edytowane 21 stycznia 2011 przez MaZZeo Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 Kolejny filmik gdzie koleś gra z samymi debilami, żeby szło płynnie. No nic, jest przemiodnie. Wygląda lepiej niż w becie. 25.02... Prosze, nadejdz juz. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 A w 1:52 jakaś inna animacja przeładowania się pojawia. Spowodowane jest to użyciem ribbona "Faster reloading" . Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 a wiecie, że otwarta beta dla wszystkich rusza już 3 lutego? wiadomość dnia, nie mogę się doczekać Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 Tak, wiemy o tym. Jaram się jak nie wiem co! Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 Mam nadzieje, ze ta beta ktora mi zostala na dysku bedzie dzialac, bo nie chce znowu mi sie tego pliku sciagac Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 a może mi ktoś wytłumaczyć w jakim celu są te niebieskie kółka z krzyżykiem w środku? wygląda jak jakiś wallhack, czy to jakiegoś rodzaju perk? Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 To perk, który skanuje najbliższe otoczenie w poszukiwaniu wrogów. W dwójce miał go zwiadowca. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 Nowy filmik prezentujący tryb multiplayer: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HYqyAcYlk8Y Najlepszy komentarz: Na pierwszy rzut oka, bardzo fajna mapa. Nie za duża, nie za mała. Graficznie niszczy. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 Chłopaki, ile ważyła beta KZ3? Cytuj
Szymek 1 055 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 (edytowane) Chłopaki, ile ważyła beta KZ3? 1300...oby demo przedstawialo winalny kod gry wraz z jezykiem polskim Edytowane 23 stycznia 2011 przez Szymek_PL_ Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 To raczej nie będzie finalny kod. W trakcie bety namierzanie przeciwników było przez ściany (umiejętność spot&mark) i miało zostać poprawione do finalnej gry. W nowym trailerze z multi nadal jest to obecne. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 To całe namierzanie jest bez sensu, co to za przyjemność grać, kiedy wokół wiedzą gdzie jesteś? Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 Kółka pojawiają się tylko u osoby używającej spot&mark(+ kropka na radarze). Reszta składu ma same kropki na radarze. No i to ma być poprawione w finalnej wersji, żeby nie można było namierzać przez ściany/zabudowania/murki. W KZ2 to jakoś bardzo nie wpływało na rozgrywkę. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 Jak to nie wpływało? Grając reconem i mając zaznaczonych wrogów o wiele łatwiej było ich ściągać. IMO to bardzo przydatna umiejętność. Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 Chodziło mi o to, że nie wpływało negatywnie. Ta umiejętność nie była overpowered, a dla marksmana to był mus, bo niewidzialność ograniczała widoczność. Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 No właśnie w dwójce to był bardzo przydatny perk. Dali snajperowi umiejętnośc niewidzialności to musieli coś zrobic żeby jakoś inny snajper mógł go namierzyc. Tutaj dali automatyczne zaznaczanie ludków, jednak wydaje mi się, że w dwójce było to lepiej rozwiązane. A poza tym w BC2 też jest zaznaczanie ludków (co prawda tylko chwilowe, ale zaznaczac może każdy), a nikt na to nie narzeka. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 No właśnie w dwójce to był bardzo przydatny perk. Dali snajperowi umiejętnośc niewidzialności to musieli coś zrobic żeby jakoś inny snajper mógł go namierzyc. Tutaj dali automatyczne zaznaczanie ludków, jednak wydaje mi się, że w dwójce było to lepiej rozwiązane. A poza tym w BC2 też jest zaznaczanie ludków (co prawda tylko chwilowe, ale zaznaczac może każdy), a nikt na to nie narzeka. jak to nie? wszyscy ktorzy grają na HC ;] Gra zapowiada się świetnie, czekam na bete Cytuj
kAos 1 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 "PlayStation" Killzone 3 open multiplayer beta starts February 2nd, compatible with Move and 3D and totally free. Will you be trying it out? to oznacza ze ten kod bety będzie innym niż ten co był dostępny dla zamkniętej bety bo ten obsługuje MOVE i 3D a tamten nie obsługiwał i przy opisie tej bety jest filmik z tej nowej mapki Bilgarsk Boulevard czyżby beta była tylko na tej nowej mapie ???? co nie było jej w starej wersji??? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.