Skocz do zawartości

Killzone 3 - ONLINE Multiplayer


TakeshiX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w takim razie fail. Nawet Activision daje na start 15 mapek do COD-a. 8 to bardzo mało, a dlc pewnie będzie drogie a i trochę na nie poczekamy. Nie wiadomo ogóle czy KZ3 przyjmie się lepiej KZ2 - wszystko na to wskazuje, ale też nie liczyłbym na ps-owego odpowiednika Halo(o popularność mi chodzi oczywiście), a mała liczba mapek tylko zniechęca;(

 

lepiej 8 dobrze zrobionych map, niż 15 na odpierdol stworzonych gdzie tylko biegasz za fragiem w kółko jak kurczak.

Opublikowano

Nom, osiem to zdecydowanie za mało. DLC z mapami raczej będzie tanie (pewnie taka sama cena jak za mapki z KZ2) ale jeżeli będą tak kiepskie(mowa o tych z DLC) jak w poprzedniej części to fail

A ile map masz w Halo Reach, a ile z nich jest dobrych?

 

8 map to dobra liczba, ważne aby były dobrze przemyślane.

 

 

 

 

No prosze Cie, idziesz na goscia ktory ma odblokowane WSZSYTKIE BRONIE I ZDOLNOSCI. A to chyba jest ogromna roznica.

Z pistoletami nie będzie problemów, bo są dobrze wyważone. Podstawowym pistoletem zabijesz kolesia z "lepszą bronią", tu głownie liczy się skill. Co innego zdolności. IMO nie ma tragedii, bo helghast edition zakupią nieliczni.

Opublikowano (edytowane)

Nie pamiętam ile w Reach było map, bo gra kiepska w porównaniu z poprzednimi częściami i grałem mało.

A jak dla mnie "za mało" bo mając dwa lata i opinie od userów z poprzedniej części mogli się trochę bardziej wysilić. Tym bardziej, że sporo gotowego materiału mieli z poprzedniej części.:teehee:

 

ważne aby były dobrze przemyślane.

Nom, ale chyba zawsze trafiają się gry gdzie chociaż jedna mapa jest nieprzemyślana. Podejrzewam, że tutaj też tak będzie i ilość ciekawych spadnie.

 

 

YETI, te kody są też w zwykłych kolekcjonerkach.

Edytowane przez Crying_Wolf
Opublikowano (edytowane)

Heh, no trudno żeby nie przebiło Coda, szczególnie w sytuacji kiedy ten jest średnio grywalny na PS3 :lol:

 

co nie zmienia faktu że wybornie się prezentuje! Tylko jak zwykle typek średnio ogarnia.

 

Aczkolwiek chyba widać czasem dropy minimalne. A w 1:52 jakaś inna animacja przeładowania się pojawia.

Edytowane przez MaZZeo
Opublikowano

A w 1:52 jakaś inna animacja przeładowania się pojawia.

Spowodowane jest to użyciem ribbona "Faster reloading" :thumbsup:.

Opublikowano

To perk, który skanuje najbliższe otoczenie w poszukiwaniu wrogów. W dwójce miał go zwiadowca.

Opublikowano

To raczej nie będzie finalny kod. W trakcie bety namierzanie przeciwników było przez ściany (umiejętność spot&mark) i miało zostać poprawione do finalnej gry. W nowym trailerze z multi nadal jest to obecne.

Opublikowano

To całe namierzanie jest bez sensu, co to za przyjemność grać, kiedy wokół wiedzą gdzie jesteś?

Opublikowano

Kółka pojawiają się tylko u osoby używającej spot&mark(+ kropka na radarze). Reszta składu ma same kropki na radarze. No i to ma być poprawione w finalnej wersji, żeby nie można było namierzać przez ściany/zabudowania/murki.

W KZ2 to jakoś bardzo nie wpływało na rozgrywkę.

Opublikowano

Jak to nie wpływało? Grając reconem i mając zaznaczonych wrogów o wiele łatwiej było ich ściągać. IMO to bardzo przydatna umiejętność.

Opublikowano

No właśnie w dwójce to był bardzo przydatny perk. Dali snajperowi umiejętnośc niewidzialności to musieli coś zrobic żeby jakoś inny snajper mógł go namierzyc. Tutaj dali automatyczne zaznaczanie ludków, jednak wydaje mi się, że w dwójce było to lepiej rozwiązane. A poza tym w BC2 też jest zaznaczanie ludków (co prawda tylko chwilowe, ale zaznaczac może każdy), a nikt na to nie narzeka.

Opublikowano

No właśnie w dwójce to był bardzo przydatny perk. Dali snajperowi umiejętnośc niewidzialności to musieli coś zrobic żeby jakoś inny snajper mógł go namierzyc. Tutaj dali automatyczne zaznaczanie ludków, jednak wydaje mi się, że w dwójce było to lepiej rozwiązane. A poza tym w BC2 też jest zaznaczanie ludków (co prawda tylko chwilowe, ale zaznaczac może każdy), a nikt na to nie narzeka.

 

jak to nie? wszyscy ktorzy grają na HC ;]

 

 

Gra zapowiada się świetnie, czekam na bete

Opublikowano

"PlayStation" Killzone 3 open multiplayer beta starts February 2nd, compatible with Move and 3D and totally free. Will you be trying it out?

 

 

 

to oznacza ze ten kod bety będzie innym niż ten co był dostępny dla zamkniętej bety bo ten obsługuje MOVE i 3D a tamten nie obsługiwał

i przy opisie tej bety jest filmik z tej nowej mapki Bilgarsk Boulevard czyżby beta była tylko na tej nowej mapie ???? co nie było jej w starej wersji???

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...