Faranell 272 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 Rozegrałem kilka partyjek w Operacje, chciałem zmienić na Strefe Wojny i teraz nigdzie nie chce mi dołączyć;D Też tak macie? Właśnie miałem pytać - mogę czekać nawet 30 min, a i tak nie dołączę do żadnej gry. Ech, póki co to lekki fail - najpierw problemy z PSN, a teraz to. Co zrobić, liczmy, że do wieczora wszystko ogarnął Cytuj
CrazyDaro 6 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 nic nie działa na chwilę obecną a pan Sony ma ode mnie kopa w jajka Cytuj
walek 96 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 (edytowane) 3. Plansza(e) (mapa) i grafika Każdy musi to zobaczyć na własne oczy, ale np. zejście na brzeg morza robi wrażenie. Mapy żyją - woda faluje, wiatr wieje piasek lata. To jest gra na miarę PS3. Działa (przynajmniej demo) w 720p No nie wiem stary, troszke jestes podekscytowany. Jak na standardy killzonowe, to mapka technicznie wyglada brzydko. Ale to tylko prawdopodobnie wczesna beta, bez szlifow w oprawie, a poza tym slonce wali po oczach przez rolety. Frozen Damn nie jest powodem do orgazmow, niestety... I jeszcze rzuca sie spadek klatek przy ostrej zadymie, oby wyeliminowali to w pelnej wersji. No ale w koncu jest "ludzkie" sterowanie, sa cudowne brutal meele, fanstastyczne bronie (ta podstawowa bron ISA z zielona dotka, ma swietny "dzwiek"), i jest masa miodu. Szkoda jedynie, ze nie ma permamentnego biegania. Panowie z GG zapomnieli wlaczyc serwery, nie mozna sie polaczyc z zadnym meczem. Pozastaje tylko BOTZONE. Kocham polskie tlumaczenia! Nie ma to jak nazwanie deatmatch'u PARTYZANTKA! Pozdrowienia dla pana , ktory to wymyslil Edytowane 3 lutego 2011 przez walek Cytuj
Sobies 173 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 Nie ogarniam waszego łącza - Operations naprawdę działa. Ludziom chyba również ponieważ cały czas mam ok 6vs6 ludzi. Cytuj
Faranell 272 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 Nie ogarniam waszego łącza - Operations naprawdę działa. Ludziom chyba również ponieważ cały czas mam ok 6vs6 ludzi. Ja się wciąż nie mogę dołączyć do żadnej gry. Cytuj
redundantor 4 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 @walek - no przecież napisałem, że nie grałem w shootery od kilku miesięcy. Co by nie było jest graficznie nieźle. Ja nigdy nie byłem fascynatem liczenia fps-ów w grach i szczerze mówiąc do dziś mnie to g...o obchodzi. Chodziło mi głównie o morze falujące w tle, ale do którego można wskoczyć. Zdaję sobie też sprawę z tego, że do bety publicznej nikt nie da najlepszych i najładniejszych jakie ma map. Grasz movem? Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 Również nie udało mi się zagrać , próbowałem 1,5 godzinki , mam nadzieję że wieczorem będzie lepiej. Czy zawsze musi być tak że parafrazując zimę i kierowców , "premiera" (nawet open bety) zawsze zaskakuję "twórców" heh? Pozdrówki dla wszystkich Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 W Warzone przed chwilą grałem i łączy normalnie. Co do samej gry to oby to był jakiś stary kod. Sterowanie poprawione, na wyższym sensivity (60%-70%) tego laga nawet nie czuć. Dostępna mapa w Warzone bardzo słaba, a w Guerilla Warfare jej kawałek jest jeszcze gorszy. Balans broni w tej grze chyba nie istnieje, bo takie np. LMG (nie pamiętam nazwy) kosi wszystko na 2-3 strzały, nie ważne z jakiej odległości. A już takim SMG nawet na bliskim dystansie trzeba wy.(pipi) masę kulek. Shotgun jest chyba tylko jeden i jest do du.py - mały dmg i bardzo wolny. Do tego wielki minus za brak możliwości przerwania animacji przeładowania broni. Ogólnie postacie mają za dużo tego życia. Po 5 przeciwnikach koniec ammo? Grafika na plus. Pozbyli się gó.wnianego blura i nareszcie to jakoś wygląda. Za to menu to jakiś kiepski żart. Niby mały szczegół ale jest po prostu ohydne. Dobrze, że dali tą betę, teraz muszę się poważnie zastanwić czy warto brać w dniu premiery. Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 cieszy mnie wybor mapek do retro pack...z checia zobaczylbym jeszcze jedno dlc z mapkami np Korynt + Pyrus jak wypada polonizacja? Cytuj
walek 96 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 (edytowane) Nie wiem czy zauwazyliscie, ale mozna wybrac automat zamiast pistoletu. Tak wiec latamy po mapie z dwoma karabinami maszynowymi- tak nie powinno byc. Do wyboru karabin i pistol. Zgadzam sie z tym niezbalansowanym DMG. Wszyscy beda wybierac bron "medyka". cieszy mnie wybor mapek do retro pack...z checia zobaczylbym jeszcze jedno dlc z mapkami np Korynt + Pyrus jak wypada polonizacja? Super, partyzantka rzadzi! Edytowane 3 lutego 2011 przez walek Cytuj
redundantor 4 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 Jak demo tak wygląda to już o wersję ostateczną się nie martwię. Bronie i ich balans to też pewnie dopiero po ograniu bety były zmieniane - do tego ona służy. Ogólnie po demku kz2 miałem odczucie WTF i wersję ost kupiłem mając nadzieję, że będzie znacznie lepiej. Tu po demku wiem, że jest dobrze i mam nadzieję, że czegoś nie spieprzą. Dla mnie gra to średnie wszystkich odczuć - sterowania, grafiki, dźwięku i GRYWALNOŚCI. Crying_Wolf - o jakim lagu mówisz? W sterowaniu? Taki to był w kz2. Dla mnie to on wyeliminował sens grania w tą grę nawet po poprawkach. Tu nie czuję go w ogóle. Chyba, że chodzi o lag przy grze sieciowej, który występuje w multi, na którym nie grałem. Cytuj
dApo 313 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 nie wiem jak dla was, a moze sie czepiam ale strasznie nudna ta rozgrywka... 1 1 Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 (edytowane) Crying_Wolf - o jakim lagu mówisz? W sterowaniu? Taki to był w kz2. Dla mnie to on wyeliminował sens grania w tą grę nawet po poprawkach. Tu nie czuję go w ogóle. Chyba, że chodzi o lag przy grze sieciowej, który występuje w multi, na którym nie grałem. Pisałem o lagu w sterowaniu. Tzn. może to nie lag, ale nie wiem jak to nazwać. Tak ułomnie ten celownik pływa(jak się celuje z biodra) na mniejszej czułości niż 60%-70%+. nie wiem jak dla was, a moze sie czepiam ale strasznie nudna ta rozgrywka... +1 Edytowane 3 lutego 2011 przez Crying_Wolf Cytuj
walek 96 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 nie wiem jak dla was, a moze sie czepiam ale strasznie nudna ta rozgrywka... Po rozegraniu setek godzin w BFBC2, tez mi brakuje heli, lodzi, spektakularnych akcji itd. Czuje sie w KZ3 troche klaustrofobicznie. Pare rund zagralem, i wiem ze to bedzie fajna odskocznia, ale krol multi to tylko Battlefield. Brakuje cholera jasna stalego sprintu! Oczywiscie naprawili sterowanie, ale w przy close-combat aiming jest straszny. W pewnych monetach czuc ten aiming z KZ2. Wkurzaja mnie "sabotazysci". Podszywaja sie pod naszych, i jest dylemat. W natloku walki, ciezko orientowac sie nick'ami. Wale we wszystko co sie rusza. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 W porownaniu do wczesniejszej zamknietej bety, teraz tekstury wydaja sie ostrzejsze, ale miejscami mam wrazenie ze sa zwyczajnie przeostrzone. A gra sie tak samo jak wtedy, choc brutal melee sa bardziej dopracowane. Cytuj
KillMiki 2 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 Widzieliście ten błąd przy tłumaczeniu gdzie jest opisany tryb Operacja ,,przedstawiającyh" Cytuj
Faranell 272 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 Widzieliście ten błąd przy tłumaczeniu gdzie jest opisany tryb Operacja ,,przedstawiającyh" Miejmy nadzieję, że ktoś zjadł literkę a nie walnął ortografa:) Ale nie przebije to tłumaczenia w DLC do Cod;BO "MÓR BERLIŃSKI";D Cytuj
saptis 620 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 (edytowane) Gralem - najpierw padem, pozniej Move + Navi (dzisiaj kupilem) i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. :o Gra sie na prawde fajnie - sterowanie kontrolerem ruchowym jest bardzo precyzyjne, Move lepiej niz Wii Remote wykrywa ruch, celownik nie plywa, a jego ruchy sa bardzo szybkie. Na Wii gralem w Metroidy i celowanie w killzone jest lepsze, ale to nic dziwnego - w koncu Move jest dokladniejszy niz Wii Remote. Jedyny minus to melee - wykonuje sie go poprzez machniecie Movem, jednoczesnie machniecie (chyba w dol) przeladowuje bron, wiec nie jest to za wygodne. Gdy przeciwnik jest blisko i chcemy mu przydzwonic kolba to machamy Movem, a obraz kreci sie jak szalony i okazuje sie, ze postac przeladowuje bron zamiast walnac melee. <_< Edytowane 3 lutego 2011 przez saptis Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 szkoda że to co najlepsze w K2 czyli wyszukiwarki meczów poszły się walić Cytuj
el-shabazz 32 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 święte słowa Ficuś. Ogólnie menusy są brzydkie i małoczytelne - no ale nie menusami się tu gra. Jako wielki fan KZ2 grając wcześniej w Battlefielda 2 muszę określić rozgrywkę bety jako troche sztampową. Mam nadzieję, że sytuację w jakimś stopniu uratują mechy i dżetpaki i inne, bardziej otwarte, mapy Cytuj
saptis 620 Opublikowano 3 lutego 2011 Opublikowano 3 lutego 2011 (edytowane) Jak zrobic melee (atak z bliska) przy sterowaniu Move ? Zauwazylem, ze wystarczy nim machnac, ale raz robi melee, a raz przeladowuje bron, wiec juz nie wiem. Troche kicha bo jak sie tak macha kontrolerem to obraz sie rusza na wszystkie strony i niewiele widac, wiec trafienie przeciwnika nie jest takie proste. Edytowane 3 lutego 2011 przez saptis Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.