Skocz do zawartości

Killzone 3 - ONLINE Multiplayer


TakeshiX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Rozegrałem kilka partyjek w Operacje, chciałem zmienić na Strefe Wojny i teraz nigdzie nie chce mi dołączyć;D Też tak macie?

Właśnie miałem pytać - mogę czekać nawet 30 min, a i tak nie dołączę do żadnej gry. Ech, póki co to lekki fail - najpierw problemy z PSN, a teraz to.

 

Co zrobić, liczmy, że do wieczora wszystko ogarnął;)

Opublikowano (edytowane)

3. Plansza(e) (mapa) i grafika

Każdy musi to zobaczyć na własne oczy, ale np. zejście na brzeg morza robi wrażenie. Mapy żyją - woda faluje, wiatr wieje piasek lata. To jest gra na miarę PS3. Działa (przynajmniej demo) w 720p

 

No nie wiem stary, troszke jestes podekscytowany. Jak na standardy killzonowe, to mapka technicznie wyglada brzydko. Ale to tylko prawdopodobnie wczesna beta, bez szlifow w oprawie, a poza tym slonce wali po oczach przez rolety. Frozen Damn nie jest powodem do orgazmow, niestety... I jeszcze rzuca sie spadek klatek przy ostrej zadymie, oby wyeliminowali to w pelnej wersji.

 

No ale w koncu jest "ludzkie" sterowanie, sa cudowne brutal meele, fanstastyczne bronie (ta podstawowa bron ISA z zielona dotka, ma swietny "dzwiek"), i jest masa miodu. Szkoda jedynie, ze nie ma permamentnego biegania.

 

Panowie z GG zapomnieli wlaczyc serwery, nie mozna sie polaczyc z zadnym meczem. Pozastaje tylko BOTZONE. :down:

 

Kocham polskie tlumaczenia! Nie ma to jak nazwanie deatmatch'u PARTYZANTKA! Pozdrowienia dla pana , ktory to wymyslil :lol:

Edytowane przez walek
Opublikowano

@walek - no przecież napisałem, że nie grałem w shootery od kilku miesięcy. :)

 

Co by nie było jest graficznie nieźle. Ja nigdy nie byłem fascynatem liczenia fps-ów w grach i szczerze mówiąc do dziś mnie to g...o obchodzi. Chodziło mi głównie o morze falujące w tle, ale do którego można wskoczyć. Zdaję sobie też sprawę z tego, że do bety publicznej nikt nie da najlepszych i najładniejszych jakie ma map.

 

Grasz movem?

Opublikowano

Również nie udało mi się zagrać , próbowałem 1,5 godzinki , mam nadzieję że wieczorem będzie lepiej. Czy zawsze musi być tak że parafrazując zimę i kierowców , "premiera" (nawet open bety) zawsze zaskakuję "twórców" heh? Pozdrówki dla wszystkich

Opublikowano

W Warzone przed chwilą grałem i łączy normalnie. Co do samej gry to oby to był jakiś stary kod.

Sterowanie poprawione, na wyższym sensivity (60%-70%) tego laga nawet nie czuć. Dostępna mapa w Warzone bardzo słaba, a w Guerilla Warfare jej kawałek jest jeszcze gorszy.

Balans broni w tej grze chyba nie istnieje, bo takie np. LMG (nie pamiętam nazwy) kosi wszystko na 2-3 strzały, nie ważne z jakiej odległości. A już takim SMG nawet na bliskim dystansie trzeba wy.(pipi) masę kulek. Shotgun jest chyba tylko jeden i jest do du.py - mały dmg i bardzo wolny. Do tego wielki minus za brak możliwości przerwania animacji przeładowania broni.

Ogólnie postacie mają za dużo tego życia. Po 5 przeciwnikach koniec ammo? :blink:

Grafika na plus. Pozbyli się gó.wnianego blura i nareszcie to jakoś wygląda. Za to menu to jakiś kiepski żart. Niby mały szczegół ale jest po prostu ohydne.

Dobrze, że dali tą betę, teraz muszę się poważnie zastanwić czy warto brać w dniu premiery.

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem czy zauwazyliscie, ale mozna wybrac automat zamiast pistoletu. Tak wiec latamy po mapie z dwoma karabinami maszynowymi- tak nie powinno byc. Do wyboru karabin i pistol.

 

Zgadzam sie z tym niezbalansowanym DMG. Wszyscy beda wybierac bron "medyka".

cieszy mnie wybor mapek do retro pack...z checia zobaczylbym jeszcze jedno dlc z mapkami np Korynt + Pyrus

jak wypada polonizacja?

Super, partyzantka rzadzi! :)

Edytowane przez walek
Opublikowano

Jak demo tak wygląda to już o wersję ostateczną się nie martwię. Bronie i ich balans to też pewnie dopiero po ograniu bety były zmieniane - do tego ona służy.

 

Ogólnie po demku kz2 miałem odczucie WTF i wersję ost kupiłem mając nadzieję, że będzie znacznie lepiej. Tu po demku wiem, że jest dobrze i mam nadzieję, że czegoś nie spieprzą. :)

 

Dla mnie gra to średnie wszystkich odczuć - sterowania, grafiki, dźwięku i GRYWALNOŚCI. Crying_Wolf - o jakim lagu mówisz? W sterowaniu? Taki to był w kz2. Dla mnie to on wyeliminował sens grania w tą grę nawet po poprawkach. Tu nie czuję go w ogóle. Chyba, że chodzi o lag przy grze sieciowej, który występuje w multi, na którym nie grałem.

Opublikowano (edytowane)
Crying_Wolf - o jakim lagu mówisz? W sterowaniu? Taki to był w kz2. Dla mnie to on wyeliminował sens grania w tą grę nawet po poprawkach. Tu nie czuję go w ogóle. Chyba, że chodzi o lag przy grze sieciowej, który występuje w multi, na którym nie grałem.

Pisałem o lagu w sterowaniu. Tzn. może to nie lag, ale nie wiem jak to nazwać. Tak ułomnie ten celownik pływa(jak się celuje z biodra) na mniejszej czułości niż 60%-70%+.

 

nie wiem jak dla was, a moze sie czepiam ale strasznie nudna ta rozgrywka...

+1

Edytowane przez Crying_Wolf
Opublikowano

nie wiem jak dla was, a moze sie czepiam ale strasznie nudna ta rozgrywka...

Po rozegraniu setek godzin w BFBC2, tez mi brakuje heli, lodzi, spektakularnych akcji itd. Czuje sie w KZ3 troche klaustrofobicznie. Pare rund zagralem, i wiem ze to bedzie fajna odskocznia, ale krol multi to tylko Battlefield. Brakuje cholera jasna stalego sprintu!

 

Oczywiscie naprawili sterowanie, ale w przy close-combat aiming jest straszny. W pewnych monetach czuc ten aiming z KZ2.

 

Wkurzaja mnie "sabotazysci". Podszywaja sie pod naszych, i jest dylemat. W natloku walki, ciezko orientowac sie nick'ami. Wale we wszystko co sie rusza. :)

Opublikowano

W porownaniu do wczesniejszej zamknietej bety, teraz tekstury wydaja sie ostrzejsze, ale miejscami mam wrazenie ze sa zwyczajnie przeostrzone. A gra sie tak samo jak wtedy, choc brutal melee sa bardziej dopracowane.

Opublikowano

Widzieliście ten błąd przy tłumaczeniu gdzie jest opisany tryb Operacja :rolleyes: ,,przedstawiającyh"

 

Miejmy nadzieję, że ktoś zjadł literkę a nie walnął ortografa:) Ale nie przebije to tłumaczenia w DLC do Cod;BO "MÓR BERLIŃSKI";D

Opublikowano (edytowane)

Gralem - najpierw padem, pozniej Move + Navi (dzisiaj kupilem) i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. :o

 

Gra sie na prawde fajnie - sterowanie kontrolerem ruchowym jest bardzo precyzyjne, Move lepiej niz Wii Remote wykrywa ruch, celownik nie plywa, a jego ruchy sa bardzo szybkie. Na Wii gralem w Metroidy i celowanie w killzone jest lepsze, ale to nic dziwnego - w koncu Move jest dokladniejszy niz Wii Remote.

 

Jedyny minus to melee - wykonuje sie go poprzez machniecie Movem, jednoczesnie machniecie (chyba w dol) przeladowuje bron, wiec nie jest to za wygodne. Gdy przeciwnik jest blisko i chcemy mu przydzwonic kolba to machamy Movem, a obraz kreci sie jak szalony i okazuje sie, ze postac przeladowuje bron zamiast walnac melee. <_<

Edytowane przez saptis
Opublikowano

święte słowa Ficuś. Ogólnie menusy są brzydkie i małoczytelne - no ale nie menusami się tu gra. Jako wielki fan KZ2 grając wcześniej w Battlefielda 2 muszę określić rozgrywkę bety jako troche sztampową. Mam nadzieję, że sytuację w jakimś stopniu uratują mechy i dżetpaki i inne, bardziej otwarte, mapy

Opublikowano (edytowane)

Jak zrobic melee (atak z bliska) przy sterowaniu Move ?

 

Zauwazylem, ze wystarczy nim machnac, ale raz robi melee, a raz przeladowuje bron, wiec juz nie wiem. :unsure:

Troche kicha bo jak sie tak macha kontrolerem to obraz sie rusza na wszystkie strony i niewiele widac, wiec trafienie przeciwnika nie jest takie proste.

Edytowane przez saptis

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...