SzczurekPB 2 254 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 (edytowane) Na razie zagrałem tylko dwa mecze z ludźmi (problemy z dołączeniem) ale zauważyłem, że sporo osób "prewencyjnie" strzela do swoich Wszystko przez tych przebierańców Edytowane 4 lutego 2011 przez SzczurekPB Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 1,5 godziny grania i jakoś tak bez OMFG. Nie skreślam tytułu bo to tylko jedna mapka,zobaczymy co pokażą na pozostałych w pełnej wersji gry. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 (edytowane) 2h godziny grania i totalne OMFG. Po kolei: 1) Ciężar broni absolutną rewelacją jest dla mnie to, jak przygotowali różnice w obsłudze broni. Za przykład weźmy trzy bronie jakie posiada do dyspozycji medyk. Pierwsza: mało amunicji, ale szybka, bez zbyt dużego odrzutu. Druga to prawdziwa kosiarka - nie ma że boli. Magazynek taśmowy, ale czas przyłożenia do oka oraz odrzut każą obchodzić się z tym gnatem dużo ostrożniej. To nie chodzi już nawet o sam odrzut, ale w ogóle o ciężar broni: o to jak szybko postać składa się do strzału, jak broń nie tylko a rozrzut do góry, ale też na boki. Świetna na ogień zaporowy, ale snajperką nigdy nie będzie (w BF:BC2 medykiem można było spokojnie sobie LMG kosić z daleka). To doskonały przykład dbałości o szczegóły. Nawet bieganie jest inne (wolniej się postać składa do biegu). Takie szczegóły ubóstwiam 2) Klasy Podczas wczorajszej gry online ziom stwierdził bardzo trafnie: "chyba nie ma tu klasy, która by mi w 100% leżała" - świetne stwierdzenie. Dlaczego? Bo faktycznie tak jest. Tak jak w KZ2 trzeba w czasie gry wymieniać klasy, dostosowywać się do sytuacji. Znów ucieknę się do porównania z BF:BC2: Zwróćcie, że w BFie mogliśmy jedną postacią wiele namieszać. Medyk mógł z dobrym zoomem robić jako snajper, Snajper niszczył czołgi, a inżynier był świetnym "infiltratorem". Generalnie przy tak dużej ilości broni i dodatków (celowniki x4 itp.) można było stworzyć sobie góra dwie klasy, które obstawiały 99% sytuacji w grze. Tutaj tak nie jest. Jesteś medykiem - nie będziesz kampiącym z drugiego końca mapy snajperem. Jesteś snajperem? Z "kosiarkowym" medykiem nie pograsz, chyba że przeciwnik to d.upa. Mam wrażenie, że fani QS również będą mniej usatysfakcjonowani, ale tego się dowiem z czasem jak ludzie nauczą się grać (nauczyłem się, że nie należy nie doceniać graczy). Trzecia broń: super: masz celownik, ale bron jest trzystrzałowa, wolniejsza, ale z większym damage. Dla każdego coś fajnego. 3) Klasy - ciąg dalszy Zobaczcie jak świetnie są przygotowane zdolności poszczególnych klas: nie ma rzucanych paczek, trzeba naprawić skład z amunicją. Podoba mi się również innowacja w kwestii przejmowania respawn-pointów przez taktyka - taki mini tryb Conquest rozgrywany przez klasę Taktyków w obu drużynach (prócz głównego zadania toczą się mini-wojenki: o naprawianie skrzyń z ammo, o respy) - dla mnie rewelacja. To wszystko powoduje, że w grze jest mało "przypadkowości", nie to co w BF:BC2 (pomimo, że kocham tę grę i mam tam już ponad 250h) 3) Mapy Jedna, ale jest wszystko tam mam: od wąskich korytarzy, wielopoziomowych przejść po przestrzenie i zasadzki. Wczoraj wszyscy atakowali jedną stroną, ale później razem z @Ukarzycielem zaczęliśmy grać "głową" szukając małych korytarzyków i przejmując respy - 4 graczy wygrało z 6-cioma. Bardzo za tym tęskniłem. 4) Sterowanie F.UCK YEAH! Jest lepiej niż dobrze. Panowie i Panie, trzeba się zacząć przyzwyczajać. Tak tak, tutaj inaczej się gra z shotgunem, inaczej z kosiarką, inaczej ze snajperką. Ciężar postaci danej klasy jest inny. Tak tak, tutaj specjalizacja będzie mieć znaczenie. Co na minus: - balans broni. LMG koszą, reszta broni = cały magazynek w kolesia. to niedopuszczalne, abym tyle pestek musiał wywalić w kolesia aby łaskawie się przewrócił... - I TERAZ MÓJ NAJWIĘKSZY WKU.RW!!! (pipi)A - JAK MOŻNA BYŁO ZLIKWIDOWAĆ JEDNO Z NAJLEPSZYCH WYSZUKIWAŃ SERWERÓW IN DAMN WORLD!!! Czy teraz wszyscy muszą robić kretyński matchmaking? A może to tylko na potrzeby dema? Wybieranie serwerów w zależności od trybu, ilości graczy i ..nazwy? Gdzie szukanie serwór Poland_vs_World, gdzie serwery CH.UJ W CYCE, czy teraz wszystko musi być dla kretynów? Szlag mnie trafia, ja chcę stare dobre community z KZ2 fak sit.... i pytanie na koniec: czy gdzie w grze można podejrzeć statsy broni czy tego nie ma? Edytowane 4 lutego 2011 przez waldusthecyc 1 Cytuj
saptis 620 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 Szkoda, ze dali tylko jedna mape, nawet w becie byly trzy. Co do samej mapy to w becie kontenery i inne elementy nie mialy czerwonego koloru - jakos lepiej to wygladalo. Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 gra kozak...za godzine mam w (pipi) wazne spotkanie z klientem a mysle o KZ3 zamiast o prezentacji mojego departamentu...to sie nazywa zrobienie pierwszego wrazenia:) czuje ze dzis znikne z ekipa...no i w koncu nie trzeba bedzie jak w bc2 odpisywac ze nie ma miejsca w skladzie bo spokojnie wejdzie 8smka:) Cytuj
Paliodor 1 787 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 (edytowane) Cóż jestem po ok. 4 godzinach grania w bete multi KZ3. Jako, że multi w KZ2 nie grałem bo miałem jakieś problemy z połączeniami tak więc liczyłem na to, że chociaż KZ3 mi pójdzie i rzeczywiście da się grać. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego co zobaczyłem. Z pewnością wiele rzeczy jeszcze się zmieni w finalnej wersji gry ale i tak już teraz mogę napisać, że postanowiłem złożyć pre-order na KZ3, a tego z reguły nie robię. Na plus zdecydowanie mogę zaliczyć tryb operations, który troszkę przypomina mi moje ukochane Wolfenstein:Enemy Teritorry z PC. Jest nawet inżynier więc czuję się prawie jak w domu Bardzo fajnie wyszły im te wstawki filmowe z udziałem graczy, buduje to świetny klimat zmagań na multi. Rozgrywka zyskała na dynamice, o co się troszkę bałem i póki co nie narzekam z tego powodu. A medyk od Helghastów przypomina mi tego od ludzi ze Starcaft'a XD Sam nie wiem, wolałem chyba tego pseudo oficerka z KZ2. System perków czy co to jest może być, nie są zbyt przepakowane i przez to nie niszczą zbytnio balansu rozgrywki. Jest ok póki nie władują do gry atomówek,kill strike'ów, nalotów czy też innych noobskich zagrań rodem z Call of Duty. Muzyczka w menu jest genialna i chyba głównie z tego powodu kupię edycję specjalną KZ3, naprawdę postarali się o ten element gry. Co się tyczy tych Infiltratora to fakt, ciężko odróżnić wroga od swojego no ale mi to tam nie przeszkadza. Z czasem nabierze się wprawy w ich wykrywaniu. Nie wiem ale zdaje mi się , że jak najedzie się na postać to po jakimś czasie nick gracza robi się czerwony, jeśli jest on wrogiem. Choć mogę się mylić, no ale najlepiej strzelić asekuracyjnie parę razy gdy nie jest się pewnym, FF nie ma więc nie ma problemu. Pistoler i rewolwer w końcu nie mają nieskończonej amunicji, ten kto to wymyślił i wpakował do KZ2 miał chyba zły dzień. Dobrze, że to poprawili. Zdaje mi się, że dodali w końcu spawn shield'a, co byłoby na miejscu bo nic tak nie denerwuje jak spawn killing. Nie podoba mi się pomysł z dodaniem do karabina od Helghastów red dota, imo jest to bez sensu. Co nagle Highowie pozazdrościli ISA tego bajeru i zaczęli go dodawać do swoich broni? Ja rozumiem, że z pewnością mnóstwo dzieci płakało, że troszkę trudniej się strzela bez red dota no ale bez przesady. Troszkę więcej praktyki trzeba i już lament. Bronie nadal nie mają odgłosów jak w KZ1 co imo również uważam za swoisty minus, nie ma źle ale jednak te z jedynki były zdecydowanie lepsze. Matchmaking, omfg czy chociaż jedna gra na konsole nie może obejść się bez tego dennego wymysłu. Oby to znikło w finalnej wersji. Ja wolę sobie sam wybrać taki serwer jaki mi się podoba i według moich osobistych preferencji. Jakoś w Res2 się dało to zrobić i nie było problemów. Liczę też na to, że w full wersji będzie dodana opcja kick i zmiany frakcji. Bo grając na multi w BC nie raz śmiałem się nad żałosnym widokiem, gdy z jednej drużyny odchodzili ludzie, a na ich miejsce nie mógł nikt z przeciwnej drużyny przejść bo nie było takiej opcji. To nie są jakieś kosmicznie trudne opcje do zaimplementowania więc GG lepiej niech się o nie postara. Wiem, że konsole to musi być łatwa i w miarę prosta rozgrywka i infrastruktura ale bez przesady... Pomysł ze zmniejszeniem tych ATAC budzi u mnie mieszane uczucia. Chyba jednak ich większy rozmiar był lepszy, bo przynajmniej nie mogły wlatywać do pomieszczeń... To by było na tyle, jak pogram dłużej to może coś jeszcze dojdzie do tych przemyśleń. Póki co jestem bardzo zadowolony i pozostaje mi tylko czekać na premierę gry i liczyć na to, że full będzie mi również chodził na multi. Tak szczerze to jest to jedyna gra na konsole w którą chciałem zagrać na multi i jestem jak na razie pozytywnie zaskoczony. Jeśli chodzi o moje top gier na multi w jakie grałem dotychczas to póki co: W:ET>KZ3>BC>Quake live>BC2 Edytowane 4 lutego 2011 przez Paliodor Cytuj
AbraHAM 8 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 (edytowane) 2h rozegrane i dalej testuje , ciezko cokolwiek powiedziec na podstawie jednej mapy , ale jak dla mnie gra sie gorzej niz w K2 ,tam wszystko bylo dopracowane w kazdym calu (rozegrane z 300h) , nikt tego nie napisal ale podczas walk na placu tego budynku z mostkami przy morzu frameryte muli tak niemilosiernie ze nie da sie normalnie wycelowac , a co rzuca sie w oczy niedopracowane tekstury( zbiorniki w budynku hemm..) , niby to jest beta ,a do premiery pozostalo dwa tygodnie Edytowane 4 lutego 2011 przez AbraHAM Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 Co na minus: - balans broni. LMG koszą, reszta broni = cały magazynek w kolesia. to niedopuszczalne, abym tyle pestek musiał wywalić w kolesia aby łaskawie się przewrócił... jaka bronia musisz wywalic caly magazynek ? ja takiej nie zauwazylem. Ba przeciwnicy padaja 2 razy szybciej niz w 2ce, a jak jeszcze umiesz celowac wystarcza czesto 2 strzaly i to mi sie wlasnie podoba. Strzal w glowe, to strzal w glowe ! Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 Mi natomiast spasował standardowy karabinek (pełnej nazwy nie pamiętam) w wersji z tłumikiemm który ma na wyposażeniu medyk jako trzecią broń do odblokowania. A to dlatego, że strzela seriami po trzy naboje jak M16 w codach i przy okazji ma za(pipi)isty zasięg. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 Co na minus: - balans broni. LMG koszą, reszta broni = cały magazynek w kolesia. to niedopuszczalne, abym tyle pestek musiał wywalić w kolesia aby łaskawie się przewrócił... jaka bronia musisz wywalic caly magazynek ? ja takiej nie zauwazylem. Ba przeciwnicy padaja 2 razy szybciej niz w 2ce, a jak jeszcze umiesz celowac wystarcza czesto 2 strzaly i to mi sie wlasnie podoba. Strzal w glowe, to strzal w glowe ! wczoraj męczyłem medyka oraz taktyka. obydwie klasy mają słabą ta pierwszą broń, którą się posługują. W przypadku pierwszej broni medyka, nie dość, że jest mało ammo, to kolesia, który ma na sobie pancerz kładziesz około 10-15 nabojami. to stanowczo za dużo. co do headów zgadzam się - HS to HS. Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 (edytowane) Panowie sorry za noob pytania ale to moja pierwsza styczność z multi w Killzone i nie ogarniam paru rzeczy (dużo ;p). 1. Kim, jaką klasą najlepiej grać jako początkujący noobek który chce się oswoić? 2. Rozumiem, że do każdej klasy odblokowują się osobne bronie itd.? 3. Partyzantka to team deadmatch? 4. Pierwszy mecz grałem w operacje (ten drugi tryb) i przy niektórych typach ode mnie z drużyny latały "wieżyczki-booty". Jak to? Skąd to? 5. Są w ogóle w Killzone perki? Gdzieś na filmiku jakimś widziałem nawet killstreaki ale w grze nie mogłem żadnych odpalić (bodajże 4 śmierci bez zgonu). 6. Zabijam przeciwnika dostaje punkty raptem po sekundzie on wstaje na moich oczach. I ponownie muszę go ubić, o co tu chodzi? Wiem, wiem noob pytania dlatego uprzedzam ;p. Jak dla mnie jak na razie bomba, tylko nie chce mnie połączyć z partyzantką ;/. Pierwszy mecz zagrałem inżynierem i trochę dziko, muszę się oswoić co i jak, o co kaman. Ale jak taki BF2 odrzucił mnie po paru minutach tak tu jestem kupiony. Wkruvia mnie tylko, że czasami-randomowo pakuję w typa od zaje... naboi i dalej "chodzi". Cieszę się bardzo, że nie jest to CoD jeden strzał i trup ale w drugą stronę też niedobrze. Poza tym feeling strzelania, sterowanie, kołysanie broni miodzio. Ba nawet dubbing polski mi nie przeszkadza i gram z nim ;]. PS. Meele ataki Edytowane 4 lutego 2011 przez SłupekPL Cytuj
Gość Orson Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 jak dla mnie to ta gra jest zaszybka Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 (edytowane) 1. Kim, jaką klasą najlepiej grać jako początkujący noobek który chce się oswoić? 2. Rozumiem, że do każdej klasy odblokowują się osobne bronie itd.? 3. Partyzantka to team deadmatch? 4. Pierwszy mecz grałem w operacje (ten drugi tryb) i przy niektórych typach ode mnie z drużyny latały "wieżyczki-booty". Jak to? Skąd to? 5. Są w ogóle w Killzone perki? Gdzieś na filmiku jakimś widziałem nawet killstreaki ale w grze nie mogłem żadnych odpalić (bodajże 4 śmierci bez zgonu). 6. Zabijam przeciwnika dostaje punkty raptem po sekundzie on wstaje na moich oczach. I ponownie muszę go ubić, o co tu chodzi? 1. Możesz spróbować medykiem ale tak naprawdę to nie ma dużego znaczenia. No może poza marksman. 2. Każda klasa ma osobny zestaw broni i zdolności. Do sprawdzenia w menu. Niektóre bronie w klasach się powtarzają. Zdolności odblokowujesz za zdobyte punkty przy levelowaniu. 3. Tak. 4. Medyk ma jako umiejętność małego robocika, który może go wskrzesić i służy jako ostrzegacz przed wrogiem. I chyba taktyk lub jakaś inna postać może przyzwać większego drona (ATAC) - on zadaje więcej obrażeń od robocika medyka ale łatwo go zniszczyć. 5. Za killstreaki dostajesz po prostu więcej punktów. Do tego dochodzą zdolności poszczególnych klas (do obadania w menu, aktywujesz je w czasie gry strzałką w lewo/prawo) i ribbony, które dostajesz w trakcie meczu za wykonanie jakiś czynności. Bonusy z ribbonów to np. szybsze przeładowanie, większy dmg kul, szybsze celowanie itp. 6. Albo medyk go wskrzesza, albo robocik wskrzesza medyka.Przynajmniej tak myślę, bo w operacje nie grałem ale niemożliwe żeby jakoś bardzo odbiegała od schematu z innych trybów. Edytowane 4 lutego 2011 przez Crying_Wolf Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 Panowie sorry za noob pytania ale to moja pierwsza styczność z multi w Killzone i nie ogarniam paru rzeczy (dużo ;p). 1. Kim, jaką klasą najlepiej grać jako początkujący noobek który chce się oswoić? 2. Rozumiem, że do każdej klasy odblokowują się osobne bronie itd.? 3. Partyzantka to team deadmatch? 4. Pierwszy mecz grałem w operacje (ten drugi tryb) i przy niektórych typach ode mnie z drużyny latały "wieżyczki-booty". Jak to? Skąd to? 5. Są w ogóle w Killzone perki? Gdzieś na filmiku jakimś widziałem nawet killstreaki ale w grze nie mogłem żadnych odpalić (bodajże 4 śmierci bez zgonu). 6. Zabijam przeciwnika dostaje punkty raptem po sekundzie on wstaje na moich oczach. I ponownie muszę go ubić, o co tu chodzi? Słupek jesteś świetnym kandydatem do naszego klanu. Jeszcze gdybyś czasami grał po bronku to byłoby doskonale. ad 1) ja polecam medyka, lecą punkty a i druga broń daje radę (kosiarka). później może taktyk/inżynier? snajper na końcu (ale ja zawsze cieńki w snajpieniu byłem więc taki oto mój wybór) ad2) tak ad3) nie wiem, nie grałem jeszcze ad4) np. inżynier może stawiać wieżyczki, które bronią danego terenu ad5) killstreaki są, ale nie można ich odpalać --> dają tylko mnożnik punktowy. Perki są do odblokowania, dodatkowo w czasie gry odblokowujesz dodatkowe bajery typu np. szybsze celowane lub podwójne naliczanie PD w czasie rundy ad6) mógł go podnieść medyk. funkcjonuje to tak, że koleś pada na zmienię i jeszcze zwija się się w bólach czekając na medyka, jeśli go dobijesz, to może się już tylko respić, jeśli nie, to będzie się zwijać przez 5 sekund aż ktoś go podniesie lub sam padnie Cytuj
K@t 116 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 Czy tylko mnie znowu nie działa multi w ogóle? Cytuj
nero2082 791 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 Ogólnie postacie mają za dużo tego życia. Po 5 przeciwnikach koniec ammo? a słyszałeś może o czymś takim jak skrzynki ammo? T_T przecie na tej mapce ten kto kontroluje skrzynki (na 1wszym piętrze) i spawny po lepszej stronie to wygrywa mapę Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 Możliwość "wstawania po trafieniu" , kamuflaż który nie wyłącza się podczas strzelania , "przebierańcy" pod nosem i kille z bliska niczym z AvP ... niewątpliwie 3 garnitur perków daje duże możliwości heh . Gra mi się podoba , jak wyżej ciężar zabawek wręcz fantastyczny ale nie mogę oprzeć się wrażeniu że niczym w MoH twórcy koniecznie chcieli "rozkręcić" rozgrywkę ala CoD . No i własnie co się stało z dedykami , w K2 customizacja serwerów dawała fajne uczucie niezależności , głupio mi bo miałem bundla k2 i myślałem że tak jest we wszystkich grach na ps3 heh , miejmy nadzieje że pełna wersja da radę pod tym względem . Pozdrówki dla wszystkich Cytuj
Fru 4 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 Pierwsze wrażenia - BOMBA ! Eh jak ja tęskniłem za tym klimatem już wiem, że multi mnie pochłonie (narzeczona mnie znienawidzi Bajer z atakiem moździerzowym na plus, dziś padło 4 helgastów i 2 boty PD leciały jak szalone (kolejny powód do strategicznego przejmowania resp'ów) Mam nadzieje, że na każdej planszy będzie taki smaczek. tylko czemu te serwery padają grrrrr Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 (edytowane) @Walduś, @Crying Wolf Dzięki śliczne za odpowiedzi od razu jaśniej. Poza tym poszperałem trochę w menusach i już mniej więcej wiem jak to wygląda. Podoba, oj podoba mi się ten cały system punktacji, klas, ribbonów brak typowych ks-ów jak w CoD-ach. A oprócz indywidualnych zdolności i broni dla danej klasy są jeszcze uniwersalne nie? Bo widziałem takie na końcu menu za klasami ale chyba tylko 2-3 jakoś tak. Zresztą chyba nawet "pancerz" odblokowałem. @ Walduś u mnie to samo snajper na pewno odpada ;p. Póki co gram inżynierem i jest ok ale spróbuję tak jak mówicie medykiem. No ogólnie czuję się jak grałem pierwszy w betę CoD-a 4 (najlepszy multi fps dla mnie). W ogóle jest CoD-o podobnie tylko, że wszystko co mnie wkurzało w CoD-ach (oprócz czwórki) tu jest na plus. Brak ks-ów, nie ma zabijania po jednym strzale, jest szybko, jest dynamicznie, świetny feeling i ciężar (w dwójce było jeszcze lepiej?), grafika i dźwięk (DTS). Póki co kurevsko ale to naprawdę kurevsko wkurzają mnie Infiltratorzy (tak?) mianowicie kamuflaże. Biegnie typ ode mnie raptem okazuje się, że to przeciwnik trochę za dużo ich ;/ i lekki chaos panuje. Bo nie wiem komu ufać ;] ale podejrzewam, że jak się gra ze znajomymi to problem maleje? (na razie gram z randomami). Aha i meele trochę przyciągają za bardzo. Biję się w durny łeb z dwóch powodów: -od maja 2009 takie multi leży u mnie na półce a ja nawet go ani razu nie odpaliłem - K2 ... -zastanawiałem się pomiędzy Bulletstorm a K3 OMG jaki wstyd ;p. Bulletstorm anulowany, K3 edycja kolekcjonerska zostaje ;] Edytowane 4 lutego 2011 przez SłupekPL Cytuj
kAos 1 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 (edytowane) medyk może sam się uleczać i nie potrzebny jest do tego bot... Edytowane 4 lutego 2011 przez kAos Cytuj
Fru 4 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 Póki co kurevsko ale to naprawdę kurevsko wkurzają mnie Infiltratorzy (tak?) mianowicie kamuflaże. Biegnie typ ode mnie raptem okazuje się, że to przeciwnik trochę za dużo ich ;/ i lekki chaos panuje. Bo nie wiem komu ufać ;] ale podejrzewam, że jak się gra ze znajomymi to problem maleje? (na razie gram z randomami). Aha i meele trochę przyciągają za bardzo. -zastanawiałem się pomiędzy Bulletstorm a K3 OMG jaki wstyd ;p. Bulletstorm anulowany, K3 edycja kolekcjonerska zostaje ;] Gwarantuje Ci, że to kwestia czasu i praktyki w K2 też tak miałem na początku. Jak gość się zatrzymuje albo biegnie wprost na Ciebie z części mapy przeciwnej frakcji to wiadomo że coś nie gra no i bez FF kontrolna seria nie zaszkodzi Cytuj
Gość RejdenForce Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 Czy tylko mnie znowu nie działa multi w ogóle? U mnie też error...... Cytuj
elvis004 293 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 Mi niestety tez nie "Open Beta downtime notice: Feb 4, 14:45-15:35 GMT [ New ] Options on 04-02-2011 03:45 PM - last edited on 04-02-2011 03:47 PM Hi everyone, The Killzone 3 Open Beta server will temporarily go offline today at 14:45 GMT for a database stability fix. Maintenance should take less than one hour, and will hopefully also fix the error code 967 issue some users have been experiencing. Apologies for the last-minute notice! Regards, Ginrai" http://community.killzone.com/t5/Killzone-3-Open-Beta-Feedback/Open-Beta-downtime-notice-Feb-4-14-45-15-35-GMT/m-p/627489#M1288 Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 Ogólnie postacie mają za dużo tego życia. Po 5 przeciwnikach koniec ammo? a słyszałeś może o czymś takim jak skrzynki ammo? T_T przecie na tej mapce ten kto kontroluje skrzynki (na 1wszym piętrze) i spawny po lepszej stronie to wygrywa mapę Biorę amunicję przy każdym respie i podczas gry jak jest wolna chwila, ale i tak to mi jakoś nie pasuje. Amunicja często kończy się "w środku" akcji. Być może to za duże hp lub zły balans broni (gram głównie z SMG, ewentualnie rifle Higów) lub nie wiem co. Taka moja opinia. Ja odpuszczam KZ3 bo próbuje być CoDem i BFem w jednym i w rezultacie, jak dla mnie, nie wybija się niczym ponad te dwa tytuły. A oba w swoich gatunkach oferują po prostu więcej. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.