Skocz do zawartości

Killzone 3 - ONLINE Multiplayer


TakeshiX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

gram czułość 100% najczęściej infiltrator sta-52+tłumik+3strzałowy burst umiejętność druga broń główna i shotgun zamiast pistoletu (ratio 1.5 2000kili). LITWIN czułość ustawiasz opcje - zaawansowane(advanced). Polecam strzelać w KZ z kucania zwłaszcza kosiarki, zobaczcie jaka jest różnica w celności ze stójki i właśnie tak. Inna sprawa ktoś powie ja nie kampie; ale za róg warto wyjrzeć kucając i celując jednocześnie bo to poprawia celność.Widzę sporo ludzi nie jarzy o co kaman więc wyjaśniam. Każda klasa ma umiejętności i na ekranie danej klasy pokazywane są interesujące daną klasę ikonki.

 

1)Taktyk- najważniejsza klasa w KZ. Jeśli widzicie że dostajecie bęcki i jest jeden punkt respawn na początku, oznacza to że nikt nie wziął tej klasy. Taktykowi ukazują się na ekranie punkty neutralne, swoje i przeciwnika, które może przejąć przebywając w ich pobliżu kilka sekund. Taktyk dysponuje też zaznaczaniem celów w odległości 30m rzuca również latającego bota do walki

Zalety- Masz bezpośrednią kontrolę nad przebiegiem walki, bot, zaznaczanie

Wady- Samodzielne rzucanie się na zdobywanie respa okupione jest frustracją, na początku słaba siła ognia, twoja drużyna jest tak mocna jak mocny jest taktyk i powinien nim być największy mocarz i madafaka zdeterminowany jedną myślą zabij i wygraj!! jeśli jest inaczej to jesteś w czarnej (pipi)e

2)Inżynier- druga najważniejsza jak się okazuje klasa w KZ3 a to przez to że gdy zaczynasz od respa masz tylko 1/3 amunicji jaką możesz wyekwipować i jeśli planujesz eskapadę na odległy resp to inżynier zapewni naprawę skrzynek ammo(kluczyk na ekranie). Inżynier stawia również boty walczące zarówno z piechotą jak i latającymi botami.

Zalety-duża siła ognia; szczególnie trzeci do odkrycia najmocniejszy karabin w grze

Wady- słaba kondycha, nasz piechur często dostaje zadyszki i musi zwolnić

3)Infiltrator- według mnie bardzo ważna postać i mogąca przełamać impas. Kamuflaż + nieskończona kondycja ala BC2 pozwalają szybko przekraść się na tyły wroga. Postać MUST HAVE w dwóch misjach trybu WARZONE(strefa wojny) pierwszy to asasynacja kiedy to można poczekać w przewidywanym obszarze pojawienia się celu i czasami nawet wmieszać w tłum i zabić gościa jednym strzałem drugi to propaganda courier gdyż niosąc głośnik prujecie do przodu i nie musicie przejmować się staminą. Każde zabójstwo z broni palnej kończy się zdemaskowanie zaś atakiem fizycznym pozwala dalej się ukrywać

Zalety- same

Wady- brak

4)Marksman- snajper w odpowiednich łapach jest bardzo niebezpieczny. Jeśli widzicie że niedziała wam radar oznacza to że jakiś wysokolevelowy czort snajper jest w promieniu 15m od was i do tego może stać się niewidzialnyi chce wam zrobić krzywdę (na pewno mieliście sytuacje gdy wychodził taki z rogu pomieszcenia i robił kuku od tyłu). Smaczku dodaje fakt że snajperzy nie są już tak bezbronni jak w KZ2 i mają w ekwipunku karabiny szturmowe. Jeśli strzelasz z broni z tłumikiem zachowujesz niewidzialność która działa tym lepiej im wolniej się poruszamy

5)Medyk- ciekawa postać która chyba najbardziej wyewoluowała . Bot wskrzeszający + aura lecząca + unikalne bronie. Teoretycznie jeśli bronisz się przed asasynacją połowa drużyny powinna grać tą klasą i nie spuszczać kolegi z oczu

Edytowane przez CrazyDaro
Opublikowano (edytowane)

3)Infiltrator- według mnie bardzo ważna postać i mogąca przełamać impas. Kamuflaż + nieskończona kondycja ala BC2 pozwalają szybko przekraść się na tyły wroga. Postać MUST HAVE w dwóch misjach trybu WARZONE(strefa wojny) pierwszy to asasynacja kiedy to można poczekać w przewidywanym obszarze pojawienia się celu i czasami nawet wmieszać w tłum i zabić gościa jednym strzałem drugi to propaganda courier gdyż niosąc głośnik prujecie do przodu i nie musicie przejmować się staminą. Każde zabójstwo z broni palnej kończy się zdemaskowanie zaś atakiem fizycznym pozwala dalej się ukrywać

Zalety- same

Wady- brak

 

i to mnie właśnie w(pipi)ia - mam w drużynie samych takich + kilku inżynierów. jako taktyk gram sam jeden... jak dla mnie Infiltrator jest mocno przesadzony. mocno!

 

po kolejnych grach, parę minusów:

 


  •  
  • Brak możliwości (przynajmniej ja nie widzę) mieszania postaci (jak w dwójce, gdzie można było łyknąć np. szybkie bioeganie dla taktyka)
  • Miny zbliżeniowe – uważam, że bzdurą jest jedna mina = jeden kill. Są małe, trudno je wypatrzeć i bardzo łatwo wpadają kille. Dodatkowo można je przyklejać nie tylko na podłodze, ale też na ścianach. Wystarczy nasrać ich na ścianach przy podkładaniu i multi kille lecąąąąą
  • Przegięte granaty – siła wybuchu niesamowita, jak dla mnie: overpowered. W KZ2 były idealne
  • Przegięty Infiltrator – dobrze było, aby się np. dłużej przebierał (czas między ładowaniem zdolności). Dodatkowo miło by było gdyby chociaż boty je rozpoznawały. A tak? Dobra broń, przebieranie + Speed run. Przegięcie
  • Snajper z automatem – fak, StA52 + niewidzialność….
  • Boty na spawnach są niezniszczalne + mają dużą (większą niż standardowe) siłę rażenia
     

Edytowane przez waldusthecyc
Opublikowano

mnie osobiście troche irytuje myk ze sterowaniem, gram te 5h, jestem z reguły 1szy lub w pierwszej 3ce, ale w dalszym ciągu nie umiem strzelać tak jak bym chciał... może zbyt przyzwyczajony jestem do sterowania z BC2 (tam grałem na 70-80% czułości), bo tutaj mam wrażenie, że jest zbyt duza różnica prędkości przy minimalnym i maksymalnym wychyleniu gałki. Może jeszcze się przyzwczaje, ale póki co to czasami dramat jest ;)

 

Taktyk moja ulubiona jak narazie klasa - sprint po bokach planszy, przejmowanie respów, radar - mniam. Taktyk mógłby mieć jeszcze zaznaczanie przeciwników podobne do BC2, żeby infiltratorów mozna było lepiej kontrolować.

Shotgun kapke szybszy mógłby być i podoba mi się w nim, że strzał w głowę z bliska urywa głowe przeciwnikowi - nice ;]

Opublikowano

kozbinio żeby było śmieszniej grałem ostatnio grę w warzone gdzie nie było w mojej drużynie żadnych taktyków, inżynierów i snajperów. Zmieniałem klasy co chwilę i nawkuviałem się nieziemsko szczególnie kiedy naprawiałem skrzynkę i dostgawałem od snajpera z 200m. Sterowanie jest rzeczywiście ciut inne niż wq BC2 tam prędkość obracania jest skokowa tzn, im bliżej środka gałki tym wolniej się obracamy, a KZ musisz Ukarzyciel poprostu pograć. Gram na szybkim ustawieniu ale też w 100% mi nie wychodzi czasami kursor lata od góry do dołu szcególnie jak ktoś mnie z bliska zaskoczy. Podejrzewam że do premiery już raczej niczego nie zmienią ewentualnie już późnej w patchu. Pamiętajcie że w KZ2 było sporo kombinowania z balansem. POZDRO

Opublikowano

Miny to parodia,kłade na ich respie(przejmowałem taktykiem)mina wybucha bo kolo sie zrespił,ja gine on daje dyla :P Do tego gine od 2 kul w korpus z guna ISA,mimo iż mam pancerz,coś czuje ze szybko tej gry nie kupie.

Opublikowano

Obczajcie co znalazlem na forum ps3site

 

"sorry ale brak mi po prostu słów aby wyrazić to czego dziś doświadczyłem.... cały (pipi)**** multiplayer z KILLZONA 3 legł w gruzach...............

 

o co chodzi?

 

o tuż... zmieniałem czułość mova w menu patrze opcja "asysta celowania" [całe moje doświadczenie z tą betą i innymi grami FPS z wykorzystaniem mova opierają się na braku jakich kolwiek asyst itp. itd.]

 

myślę sobie dobra zobaczmy co nam zaserwowali..... ustawiam opcje "kamera".... no i EPIC FAIL... to co twórcy zrobili to strzał w tył głowy... jak to działa?

 

działa to tak... idziemy sobie z wciśniętym L2 (odpowiedzialny za celowanie przez iron sight) ale zbliżenie nie dostajemy (jeszcze nie ;( ) aby dostać zbliżenie musimy tapnąć L2 ale nie o tym chciałem pisać nie to mnie zbulwersowało, do rzeczy poruszając się z wciśniętym L2 w momencie gdy wróg jest za choćby jedną przeszkodą np. sciana/kamień itp. (może to być 10000000m od nas przeciwnik może być wielkości mrówki) kamera AUTOMATYCZNIE CENTRUJE łapie przeciwnika w PIER**** POMARAŃCZOWĄ RAMKĘ jak by tego było mało to ona za nim IDZIE(za nim? nie za nim na jego mordzie!!!) + WŁĄCZA się iron sight. WTF!!!!??? to jest zwykły kurewski AIM BOT.... wszystko co trzeba teraz zrobić aby mieć kill to wcisnąć spust......

 

Nie zastanawialiście się dlaczego gdy biegniecie na sprincie po drabince ktoś wam urywa ryja albo dlaczego ludzie z shootguna robią po 10killi z rzędu? bo mają AIM BOTa który wykrywa przeciwników za ścian sam na nich centruje i podąża a oni tylko wciskają spust nie ma żadnych szans aby takiego pokonać... Najlepsze jest imo przy snajperze xD wciskamy L2 biegniemy sobie sprintem gdy nagle gra robi nam zoom na głowę jakiegoś delikwenta my oddajemy strzał... 150pkt za główke + kill...

 

Jak dla mnie ta gra właśnie straciła sens.... dodać AIM BOTa do urządzenia które jest kilkakrotnie bardziej precyzyjne niż regularny kontroler... na 100% nie kupie tej gry jeśli asysty do mova nie zostana wyłączone w multi

 

 

 

 

EDIT. zaraz strzele jakieś wideo to spadniecie z krzeseł jedyne wyjście to killzone.com i spam na te cioty że do tego dopuścili...

 

http://www.youtube.com/watch?v=UyoMyG8VpIc&feature=player_embedded"

 

 

 

 

To działa tylko z botami i chyba będzie w kampani, w opcjach jest nawet info, że to nie działa w trybie multi.

Co do tych wymiataczy to może na fragx grają.

 

Widziałem wczoraj fajny bug w operacjach, gostek ( helgast ) lewitował sobie w powietrzu podczas 3 zadania ISA, naszczęście celna seria sprowadziła go na dół:potter:

 

 

 

 

 

 

Niestety działa to też w multi, wystarczy trzymac wciśnięty przycisk celowania. Tzn, pojawia się ten pomaranczowy prostokącik tyle tylko że można wyjśc poza jego pole, nie zmienia to jednakt faktu że jest to mocno przegięte. Swoisty aim.

Opublikowano (edytowane)

Ludzie... rozumiem to narzekania, ale po co te groźby, że nie kupicie gry? Przecież od tego jest BETA, żeby twórcy zobaczyli co zrobili źle. W Killzone 2 też było trochę błędów. Dlatego jestem pewien, że takie rzeczy jak zbilansowanie postaci, broni, itd. zostanie poprawione w patchach.

Edytowane przez gianbuffon
Opublikowano (edytowane)

aim bot w move - namierza automatycznie (robi przybliżenie) zanim jeszcze przeciwnik wyjdzie zza rogu. i do tego namierza auto infiltratora. no comments

 

http://www.youtube.com/watch?v=r6PDSZhFwJg&feature=player_embedded#

 

@gianbuffon:nie dziw się nam. dla wielu z nas multi w KZ2 był wzorem (ewentualnie na drugim miejscu po Resistance1). KZ3 miał być jego doskonałym następcą, panaceum na wszystkie dzisiejsze bolączki: świetny balans, dedykowane serwery, świetny community. tego wszyscy oczekiwali. tymczasem powoli okazuje się, że GG zrobiło FPSa z takim multi, jak gdyby je robili poraz pierwszy w życiu. nie zrozum mnie źle, ja bardzo czekam na tę grę. mam zamówiony pre order już dawno, ale wydaje mi się, że po takim tytule (a szczególnie mając w pamięci doskonały pod tym względem KZ2) wiele się spodziewam. i mam do tego prawo.

Edytowane przez waldusthecyc
Opublikowano (edytowane)

@waldusthecyc: ja wcale nie muszę się wam dziwić. Bo doskonale to rozumiem i uważam tak samo. Również grałem bardzo dużo w KZ2 i z niecierpliwością czekałem na kontynuację, która wg twórców miała być lepsza. Swoje smutki i żale wyraziłem na innym forum, jak chcesz to je skopiuje tutaj i zobaczysz, że sam jestem bardzo wkurzony spieprzeniem tej gry.

 

Mój poprzedni post nie dotyczył multi jako całość, tylko te drobniejsze sprawy, o których niektórzy piszą. Bo takie rzeczy jak balans postaci, poprawa działania Move, wyeliminowanie tego Aim Bota, poprawa działania serwerów... są do zrobienia. Po to są BETY, żeby w pełnej wersji można było te błędy wyeliminować.

Edytowane przez gianbuffon
Opublikowano (edytowane)

@buffon, to nie jest beta jako taka, bo Killzone od dawna ma już status Master Gold, więc nazywanie tego betą to tylko marketingowa sciema ;]

no dobra, ale chodzi mi o to, że te drobniejsze rzeczy poprawią w patchach. Przecież w KZ2 też było sporo zmian już po wydaniu gry.

Nie wiecie, że teraz każda gra ma błędy i niektóre nawet mają tak, że zanim ją odpalisz to już musisz pobrać patch?

Edytowane przez gianbuffon
Opublikowano

mnie osobiście troche irytuje myk ze sterowaniem, gram te 5h, jestem z reguły 1szy lub w pierwszej 3ce, ale w dalszym ciągu nie umiem strzelać tak jak bym chciał... może zbyt przyzwyczajony jestem do sterowania z BC2 (tam grałem na 70-80% czułości), bo tutaj mam wrażenie, że jest zbyt duza różnica prędkości przy minimalnym i maksymalnym wychyleniu gałki. Może jeszcze się przyzwczaje, ale póki co to czasami dramat jest ;)

 

Taktyk moja ulubiona jak narazie klasa - sprint po bokach planszy, przejmowanie respów, radar - mniam. Taktyk mógłby mieć jeszcze zaznaczanie przeciwników podobne do BC2, żeby infiltratorów mozna było lepiej kontrolować.

Shotgun kapke szybszy mógłby być i podoba mi się w nim, że strzał w głowę z bliska urywa głowe przeciwnikowi - nice ;]

 

 

miałem dokładnie tak samo z "celnością", celowanie w KZ3 to zdecydowanie inna bajka niż BC2. dzisiaj udało mi się już trafić frajera z rocket luncherem (prawie jak na raddeck academy) ktory ku swojej uciesze posylal chamsko rakiety nie baczac ze sam zginie razem ze mna.

Opublikowano

miałem dokładnie tak samo z "celnością", celowanie w KZ3 to zdecydowanie inna bajka niż BC2. dzisiaj udało mi się już trafić frajera z rocket luncherem (prawie jak na raddeck academy) ktory ku swojej uciesze posylal chamsko rakiety nie baczac ze sam zginie razem ze mna.

 

Szacunek dla tego gościa. W realu pewnie by dostał pośmiertny medal za poświecenie się dla dobra drużyny :P

A tak serio mówiąc, to ja nie zauważyłem zmian w celności względem KZ2. Także pewnie te problemy wynikają z przyzwyczajenia do BC2...

Opublikowano

Dużo grałem w BC2, ostatnio do KZ2 zajrzałem i sterowanie jest dużo lepsze w trójce. Nie ma już tego ciężaru, choć i tak jest wyczuwalny.

Opublikowano

Po patchu mam ciekawy glitch - na ekranie mam znaczek frakcji + napis "Twoja frakcja wygrała" i nic więcej. ZERO HUDa, ZERO mapki, ZERO celownika... Grać się w ogóle nie da. Po restarcie gry to samo. Masakra jakaś... Anulowałem preordera, poczekam spokojnie z pół roku aż gra będzie na tyle dopracowana że takich kwiatków nie będzie.

Opublikowano

Stary, to jest tylko beta i jest szansa, że nie będzie takich jaj w pełnej wersji.

Owszem, jest to tylko beta, ale zanim się wszystko dotrze to i tak trochę wody upłynie. A że mam w co grać, to nie mam napinki na Killzone. Gra się uleży i dotrze, a ja kilka zeta zaoszczędzę. Może pokrętna logika ale skuteczna :thumbsup:

Opublikowano

Jestem przekonany, że ten bug z Move zostanie naprawiony, bo coś takiego nie ma racji bytu w pełnej wersji, więc spokojnie.

 

PS. Posiada ktoś konto na forum kz.com aby podać ten filmik?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...