Skocz do zawartości

Killzone 3 - ONLINE Multiplayer


TakeshiX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Snajper to jest jednak przegięta klasa :D Uzik z tłumikiem + kamuflaż i ratio na poziomie 2.00 gwarantowane :D Snajperka też mocarna ...one shot one kill ^^

Edytowane przez MYSZa7
Opublikowano

Snajper to jest jednak przegięta klasa :D Uzik z tłumikiem + kamuflaż i ratio na poziomie 2.00 gwarantowane :D Snajperka też mocarna ...one shot one kill ^^

Z botami na Rekrucie faktycznie tak jest.

 

75378-TrollFace.png

 

Opublikowano

no no no, pograłem dzisiaj pierwszy raz w tą bete i wymiatam(obrazek wyżej) tak pozatym fajnie sie gra, wkurza troche ze nie moge sie respic na kims hehe przyzwyczajenie z bc2

Opublikowano

no no no, pograłem dzisiaj pierwszy raz w tą bete i wymiatam(obrazek wyżej) tak pozatym fajnie sie gra, wkurza troche ze nie moge sie respic na kims hehe przyzwyczajenie z bc2

 

Brakuje mi też zaznaczania :(

Opublikowano

Mój Boże, czy to oznacza, że teraz cały czas będziesz grał snajperem? Na teamplay nie mam co liczyć :confused:.

Opublikowano (edytowane)

Jak ktoś lubi grać na uboczu...tak jakby poza główną akcją to gra snajperem :whistling: Ja gram głównie Taktykiem. Tylko tak z randomami to troche trudno spawn pointy przejmować ale po jakimś czasie sie udaje. Do tego gram jeszcze Medykiem i wskrzeszam jak ktoś padnie itp. Nie, że tylko liczą się fragi i wynik ratio :P Poza tym wpada do mnie często grać kuzyn i on z kolei gra Inżynierem i musze powiedzieć, że jak sam nie gram tą klasą czasami to w grach jakich brałem udział mało kto naprawiał skrzynki z ammo...kompletnie tego nie rozumiem. Co przebiegałem obok jakiejś to zniszczona...nie że zajęta przez strone przeciwną. Gra się ogólnie fajnie.

Pare dni temu beta miała ostre jazdy. Wyobraźcie sobie, że podbiegacie do skrzynki z ammo i bierzecie resuply i....wpadacie nagle do wody :blink: Dodam, że byłem w budynku. Podobnie było jak przeskakiwałem przez barierke przy schodach..w momencie jak miałem już dotknąć ziemi wpadałem nagle do wody :) Ostro było :turned:

Edytowane przez Bellevar
Opublikowano

Taktykiem naprawde dobrze sie gra. Strzelca wyborowego nie ruszam bo i nawet w BC2 recon nie był dla mnie :D Infiltrator to taka troche tania klasa w K3 moim zdaniem i nim też nie będe raczej grał. Jak gram medykiem to mam czasem wrażenie, że dużo ludzi nie chce być wskrzeszanym tak szybko ten X wciaskają po tym jak padną :D

Opublikowano

Sanitariusz w Killzone 3 FTW! :thumbsup: LKM + M66 + medi-drony + perk do "wstawania" czynią z niego "Pana życia i śmierci" :rolleyes:.

Opublikowano (edytowane)

Jak gram medykiem to mam czasem wrażenie, że dużo ludzi nie chce być wskrzeszanym tak szybko ten X wciaskają po tym jak padną :D

 

Bo też trzeba wiedzieć kiedy ratować :)

Mnie bardzo frustruje to, że jak mnie ktoś zabije i mimo asysty trzech przeciwników medyk pierwsze co robi, to mnie ratuje, żeby tylko zaliczyć punkty. W efekcie po ułamku sekundy znowu ginę a zaraz po tym on. Bezsens.

 

Nie miałem dużo czasu, aby ograć wszystkie klasy, dlatego medyka i taktyka tylko liznąłem. Grając taktykiem na takich randomach tylko bym się wkurzał.

Podobnie jak Mysza, na sam koniec wypróbowałem strzelca wyborowego. I choć w K2 nie potrafiłem nim grać, tak w becie grało mi się przyzwoicie. Bardzo mocna klasa, ale rzadko go będę używać, bo nie lubię siedzieć na końcu mapy i kampić.

 

A tak w ogóle, to jakie dwie bronie są wg was najlepsze? :)

Edytowane przez gianbuffon
Gość mevek
Opublikowano

dzis zaczelem przygode z killzone3 beta i jest super:

gram w przebraniu ze strzelba i jak narazie dobrze mi idzie :)

Opublikowano

Jak gram medykiem to mam czasem wrażenie, że dużo ludzi nie chce być wskrzeszanym tak szybko ten X wciaskają po tym jak padną :D

 

Bo też trzeba wiedzieć kiedy ratować :)

Mnie bardzo frustruje to, że jak mnie ktoś zabije i mimo asysty trzech przeciwników medyk pierwsze co robi, to mnie ratuje, żeby tylko zaliczyć punkty. W efekcie po ułamku sekundy znowu ginę a zaraz po tym on. Bezsens.

 

A tak w ogóle, to jakie dwie bronie są wg was najlepsze? :)

 

No jeśli o mnie i wskrzeszanie chodzi to najpierw staram sie ubic kolesi, a potem wskrzeszać...i dlatego pewnie rzadko kiedy zdąże kogoś postawić na nogi z powrotem :/ Bardziej podoba mi sie gra Taktykiem...jeszcze tylko jakbym mial jakis team to może by coś z tego było.

Co do broni to moim zdaniem dwie najlepsze to:

- StA3 LKM Inżyniera

- M82 Taktyka...ale mi sie też dobrze gra nawet tą jego pierwszą bronią :D

Trzecia broń Medyka jest jakaś dziwna...tłumik ok ale wkurza mnie to strzelanie burstami.

Opublikowano (edytowane)

Mapka z multi: Akmir Snowdrift

 

http://www.killzone....6-marksman.html

 

Lista zmian w multi po becie (z forum Killzone):

 

MP changes

From the Killzone.com forums:

 

Quote:

What we'd like to do is give you guys some idea of how your hard work has paid off on parts of the game you've commented on, but haven't seen a patch for in the open beta. We've received a tremendous amount feedback from all of you, some of it obviously in favor of specific changes, while some other feedback was split down the middle. To compensate for the split feedback, we've looked at information and statistics we've been collecting while you've been playing on the server. Below you'll find a list of some of the most talked about points during beta, and what we plan to do to address these specific issues.

 

 

* A fix to the "Your Faction Has Won/Lost" issue, along with all oddities that resulted from this occurring

* An issue that allowed more than two clans to join a clan match will be fixed

* Increased Accuracy, Bullet Damage and Faster Reload Ribbons will update correctly on personal statistics screens

* We've simplified the process to invite players into your game (just one button press)

* The radius of the Marksman's Scramble++ has been lowered

* Medic's Revive distance increased and cooldown to re-use is decreased

* No collision on mortally wounded player bodies

* Increased player stamina

* An icon will be shown in the menu when you have a Killzone 3 message in your inbox

 

Shortly after the game's release, you'll also see these changes patched in:

 

 

* Support for color-blind players

* Implement unranked custom games for players to create private or clan matches

* Enhanced custom games functionality that will allow players to:

o Control over games modes and settings

o Secure games, allowing you to invite the players you want to play with

o The ability to prevent abilities and weapons from being used

o Toggling on and off functionality, such as ribbons, skills, explosives, etc.

o Selecting which careers you want available to players

o Allow friendly fire to be turned on or off

o Faction switching enabled or disabled

* The Clan Officer role will be added to clans

* Separate turn speeds for hip-fire and ADS

* Overly enthusiastic death screams will be toned down

* Increased the amount of kills required to win a Guerrilla Warfare match

* Increased Accuracy ribbon will have its effectiveness lowered

* Likewise, the Bullet Damage ribbon will have its effectiveness lowered as well

* Matches will end if the other team forfeits (i.e. too few, or no players on the enemy team)

* Matchmaking enhancements that will close and merge games based on player count, which will keep games more full

* Balance factions out by moving players to the other team at the end of the match if one team is lopsided

* The ability to turn off HUD markers for point pop-ups and objectives

* A menu option to allow squad-only chat

* The addition of a Mute All button

* Scoreboard flickering will be fixed

* Clans will no longer get matched against other clans that have many more players than they do (i.e. 4 vs. 7, 5 vs. 8)

 

And that list is just the beginning. As we release our patches you'll get a full list of everything we've updated in a patch list, which is much more than what we've listed above.

Edytowane przez SzczurekPB
  • Plusik 3
Opublikowano

Świetne zmiany. Nareszcie będzie można swobodnie przechodzić przez rannego zioma.Zwiększenie wytrzymałości też jest dobrym ruchem ,podobnie jak wprowadzenie przycisku do wyciszenia wszystkich :D

Opublikowano

GG poprawiło chyba wszystkie niedogodności, które wyłapałem, dzięki temu uzyskamy idealny tryb multiplayer :thumbsup:.

Opublikowano (edytowane)

Świetnie, że przywrócą te funkcję z K2. Custom servery, sortowanie, itd.

Kolizje, usprawnienie medyka, poprawiona tablica wyników,... wszystko na plus, widać GG jednak szanuje graczy i wzięło się do roboty :)

Mam tylko jedno zastrzeżenie:

*Matches will end if the other team forfeits (i.e. too few, or no players on the enemy team)

 

Czyli jak ktoś będzie przegrywał i zaczną odchodzić, to nastąpi koniec gry? Moim zdaniem trochę bezsensu... Tzn. dobrze, ale powinny być za to jakieś ujemne punkty, czy coś. Bo jak się trafi na jakichś noobów, to ciężko będzie dograć mecz do końca. Przy wyniku 0-4 każdy będzie wychodził.

 

Na początek najważniejsze, aby usprawnić serwery, żeby nie było błędów, lagów, no i fajnie jakby dołączanie do multi i do gry trwało szybciej (choć i tak jest lepiej niż w K2)

Edytowane przez gianbuffon

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...