Skocz do zawartości

Killzone 3 - ONLINE Multiplayer


TakeshiX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dokladnie. Wszystko jest swietnie zbalansowane, kapitalne moim zdaniem mapki - to multi rzadzi. W becie zdecydowanie najlepiej gralo mi sie inzynierem, teraz medyk dla mnie rzadzi. Latajacy bocik, slabo strzela, mialem dzieki niemu na razie tylko jednego killa, ale za to oslabia przeciwnikow i sygnalizuje mi ostrzalem ze gdzies sie ktos czai, wtedy kiedy pierwotnie go nie dostrzeglem.

 

Chcialem napisac recenzje na PPE, ale moze okazac sie ona zbyt malo obiektywna, bo jestem fanem tego uniwersum, a multi mna wlada ;]

 

BTW. Na SM i BG z Retro Map Pack najwieksze rzeznie maja miejce dokladnie w tych samych miejscach co w dwójce. W sumie bylo to do przewidzenia, ale wracaja strategie wczesniej znane z nowa rozgrywka - jest konkret ;)

Edytowane przez VoytecCFC
Opublikowano (edytowane)

gram juz wymaksowanym medykiem. jak kolega wyżej opisał gracze wolą respy robić niz poczekać na medyka. karabinek m82 jest mistrzowski, do tego bocik bojowy, i skill z wstawaniem po "zejściu". koleś cie zdejmuje biegnie przed siebie ty wstajesz dobiegasz i robisz brutal melee :ninja:

 

Ale m82 nie ma ognia ciągłego????

Edytowane przez ListuniO
Gość Orzeszek87
Opublikowano (edytowane)

gram juz wymaksowanym medykiem. jak kolega wyżej opisał gracze wolą respy robić niz poczekać na medyka. karabinek m82 jest mistrzowski, do tego bocik bojowy, i skill z wstawaniem po "zejściu". koleś cie zdejmuje biegnie przed siebie ty wstajesz dobiegasz i robisz brutal melee :ninja:

 

Ale m82 nie ma ognia ciągłego????

 

nie ma ognia ciągłego. strzela seriami po chyba 3 pociski.

Edytowane przez Orzeszek87
Opublikowano

gram juz wymaksowanym medykiem. jak kolega wyżej opisał gracze wolą respy robić niz poczekać na medyka. karabinek m82 jest mistrzowski, do tego bocik bojowy, i skill z wstawaniem po "zejściu". koleś cie zdejmuje biegnie przed siebie ty wstajesz dobiegasz i robisz brutal melee :ninja:

 

Ale m82 nie ma ognia ciągłego????

 

nie ma ognia ciągłego. strzela seriami po chyba 3 pociski.

 

No własnie wielka szkoda. Moge to uznać za mój osobisty minus dla tej gry. Jedyny:)... Pamiętam jak w CS-ie uzywało się M4A1 (maverick), i albo bez tłumika głośno i konkretnie albo z tłumikiem ciszej ale słabsze obrażenia. Natomiast ogień był ciągły cały czas.

Opublikowano

Nie uważacie, że partyjki w Warzone są trochę za krótkie ?(nie wiem jak w innych trybach). Niby jest 10 minut maksymalnie, ale zazwyczaj trwa to 5-6 minut :/ Ledwo się człowiek rozkręci, a tu już koniec. Nie oczekiwałem potyczek 20-30 minutowych jak w Rush'u w BC 2, ale 5 minut to trochę krótko...

Opublikowano

gram snajperem; działanie samej broni jest takie samo jak w CoD, tzn. wystarczy trafić wroga w stopę i zalicza killa z tym, że w CoD czasami trzeba poprawić, a tutaj nie zdarzyło mi się to jeszcze; fakt, faktem, że samo trafienie wroga jest trudniejsze z kilku powodów: szybkość z jaką poruszają się postacie na sprincie, brak asysty, filtry ekranu, śnieg, zawieja, ostre słońce odbijące się od ścian (chociaż te ostatnie 3 aspekty neutralizujemy częściowo włączając kamo, wyostrza nam się obraz i jest cacy); denerwuje mnie taki "niuansik", którego mogą nie zauważać osoby grające innymi klasami, a mianowicie strzelając zza jakieś osłony kula wbija się w powietrze, tak jakbym trafiał w niewidzialną ścianę: najlepiej jak dochodzi do pojedynków dwóch kamperów i wtedy to zauważyć najłatwiej, bo drugi gość również się chowa i również trafia w ścianę przed sobą (której ofkors nie ma); ja widzę 1/2 jego sylwetki, strzelam w to miejsce(muszę wyjść zza zasłony, żeby jej "przypadkiem" nie trafić) i oczywiście trafiam w tą nieszczęsną, niewidzialną ścianę przed nim; strasznie to frustrujące; regenaracja kamuflażu(wymaksowany) jest za szybka; jakoś nie mogę trafić na medyków w swoim teamie, równie ciężko jest z inżynierami; denerwuje mnie ilość tego całego latającego dziadostwa, powinni to jakoś ograniczyć w patchu, bo czasami jest taki młyn i chaos, że nie wiadomo do kogo strzelać

Opublikowano
a mianowicie strzelając zza jakieś osłony kula wbija się w powietrze, tak jakbym trafiał w niewidzialną ścianę

Zdarza mi się to często - nieważne jaką klasą gram. Czasem chowa się za winklem i ostrzeliwuję z kimś chowającym się kilka metrów dalej, a moje strzały trafiają we wspomnianą niewidzialną ścianę. Kiedyś wpakowałem w delikwenta cały magazynek i nie zrobiłem mu najmniejszej krzywdy.

Opublikowano (edytowane)

Zgadzam się z wami faktycznie to trochę denerwujące , w becie już był ten problem (TDM i te kontenery z tyłu ) koleś wystawia łeb a ty strzelasz w "niewidzialną ścianę"

 

 

 

M82 dla taktyka strzela normalnie tzn.ogniem ciągłym

Edytowane przez dc1982
Opublikowano

M82 u taktyka też strzela seriami tak jak u medyka, czy nie?

 

Strzela ogniem ciągłym ale bez tłumika jest. Albo tłumik i serie albo bez tłumika i ciągłość.

Gość RejdenForce
Opublikowano

Dla mnie po kilku dniach grania, największą bolączką jest zbyt mała ilość map w "partyzantce" i krótkie mecze.

Mecze powinny być ustawione np. na 15 minut bez ograniczenia kilami, czasami to nawet się człowiek nie rozejrzy po mapie i już koniec meczu

Opublikowano (edytowane)

http://community.eu....g/td-p/12443043

 

http://community.kil...p/744325/page/2

 

Ludzie piszą tu ,że wystarczyło zadzwonić a sklep wysyłał ci kod na podwójny exp itp. którego nie było w kolekcjonerce.

 

Myślicie,że jak skontaktuję się z gram.pl to też mi wyślą taki kod na podwójny exp i wszystkie unlocki na 24 h? Czy raczej nie ma szans?

Edytowane przez MYSZa7
Opublikowano

Niezły przekręt z tymi kodami , niby pierdoła ale faktycznie zapłaciliśmy i jakaś tam forma zadośćuczynienia powinna mieć miejsce , mogliby dać następne DLC za darmo heh

Opublikowano

Wczoraj troszkę pograłem w multi i muszę przyznać że jest miazga!

Wiadomo na początek dostawałem baty z każdej strony ale się rozkręcam... ;)

 

Na ponad 2h zabawy jedynie raz wyskoczył mi błąd "mistrz gry nie jest dostępny", poza tym zero problemów z połączeniem lub lagami

Opublikowano

Dlatego kontrolna seria nie zaszkodzi hehe , pamiętam jeszcze w becie że infiltratorzy "przebierają się" też w twoich znajomych , dochodziło do totalnie śmiechowych akcji - Kowal to na pewno ty ? słysząc takie coś przez HS idzie paść ze śmiechu , albo jak widzisz swojego zioma a za sekundę z drugiej wybiega jego "klon" heh , GENIALNA GRA!

Co w tym genialnego? Takie cos bylo juz w Enemy Territory, 8 lat temu...

  • Minusik 4
Opublikowano

eh, malkontenci, gra jest w mojej ocenie absolutnie genialna z mnóstwa powodów.

 

1) mapy

jo (pipi)e, taki komentarz jako pierwszy ciśnie mi się na usta. mapki wyglądają obłędnie, jest tak porażająca ilość szczegółów, smaczków, że momentami ciężko wypatrzeć wroga. klimat powala. bo takim (też genialnym z resztą) BF:BC2 to jakość wykonania map jest niesamowita. wchodzisz do budynku, i widzisz wszędzie śmieci, zniszczone ściany, wystające rury itp. a nie tylko 4 ściany i krzesło hehe. Kolejna rzecz związana z mapami to świetna architektura i niesamowicie wręcz przemyślane rozwiązania. mam tutaj na myśli ilość wejść/wyjść oraz taktycznych zagrywek. dodaje to smaczku i duży bonus grze zespołowej: miejsca dla respów są dobrze rozmieszczone i ich kontrola daje dużą przewagę. grając coraz bardziej widziałem, że GG przemyślało wygląd map, ich "rozplanowanie" co dla mnie jest bardzo im plus.

 

2) klasy

jak narazie nie zauważyłem nic przegiętego. każda klasa ma coś "mocnego". co mi się bardzo podoba, to fakt, że po 5h odblokowałem całego taktyka, ale teraz sporo mi zajmie zanim odblokuję resztę. przy okazji taktyk szybciej przejmuje nie tylko respy, ale również wszystkie "strefy" z różnych trybów

 

W Partyzantkę w ogóle nie gra, nie po to kupowałem KZ3 żeby grać w TDM. Dla mnie istnieje tylko Strefa Wojny oraz od czasu do czasu Operacje. Zero nudy, dużo zabawy, rewelacja - stary dobry KZ.

 

co dla mnie na minus? zakładanie serwerów, brak listy serwerów.

 

ale gra jest naprawdę gruba !

Opublikowano

Dla mnie również liczy się tylko strefa wojny :)

Najczęściej gram taktykiem żeby przejmowac te respy, no bo jak nie ja, to nikt inny nawet tego nie spróbuje.

 

A do minusów które podałeś dodam jeszcze zmienienie systemu zakładania składów. W dwójce było wszystko widoczne jak na tacy, widziałeś ile jest składów, kto z kim. A teraz nie ma prawie nic, żeby kogoś zaprosic trzeba wysłac mu wiadomośc przez psn :confused: choojnia. Reszta miód.

Opublikowano
Najczęściej gram taktykiem żeby przejmowac te respy, no bo jak nie ja, to nikt inny nawet tego nie spróbuje.

Ja tak samo - najgorzej, że taktyków i medyków jest zawsze najmniej, przez co czasem robi się kicha straszliwa.

 

Strefa w ogóle jest świetnym trybem (genialne mapy), ale często wszystko psuje nieudolna drużyna. Teraz miałem sytuację taką, gdzie zaliczaniem zadań zajmowały się może ze 3 osoby, a reszta polowała na fragi. Czasem można się ostro owku(tentego)wiać, bo starasz się grać jak najlepiej, a tu reszta ma w cele misji w poważaniu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...