Dark Serge 80 Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 wydaje mi się, że ludzie muszą jeszcze do tego dojrzeć - za czasów jak BF:BC2 wystartowało, to na początku ludzie też nie ogarniali jak najlepiej wykorzystywać klasy - medycy nabijali kille z lmg, ale leczyc i wskrzeszac im sie ne chcało, reconi siedzeli w krzakach i nie pomagali rzucając motion mine, itp. Po jakims czasie wszystko sie poukładało. Myślę, że tu będzie podobnie - zwłaszcza jak sobie ludzie pooblokowują wszystko. Osobiście chyba poczekam aż gra "dojrzeje" co by pozbyć siię tej frustracji Cytuj
Gość Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 (edytowane) 1) mapy jo (pipi)e, taki komentarz jako pierwszy ciśnie mi się na usta. mapki wyglądają obłędnie, jest tak porażająca ilość szczegółów, smaczków, że momentami ciężko wypatrzeć wroga. klimat powala. bo takim (też genialnym z resztą) BF:BC2 to jakość wykonania map jest niesamowita. wchodzisz do budynku, i widzisz wszędzie śmieci, zniszczone ściany, wystające rury itp. a nie tylko 4 ściany i krzesło hehe. Kolejna rzecz związana z mapami to świetna architektura i niesamowicie wręcz przemyślane rozwiązania. mam tutaj na myśli ilość wejść/wyjść oraz taktycznych zagrywek. dodaje to smaczku i duży bonus grze zespołowej: miejsca dla respów są dobrze rozmieszczone i ich kontrola daje dużą przewagę. grając coraz bardziej widziałem, że GG przemyślało wygląd map, ich "rozplanowanie" co dla mnie jest bardzo im plus. 2) klasy jak narazie nie zauważyłem nic przegiętego. każda klasa ma coś "mocnego". co mi się bardzo podoba, to fakt, że po 5h odblokowałem całego taktyka, ale teraz sporo mi zajmie zanim odblokuję resztę. przy okazji taktyk szybciej przejmuje nie tylko respy, ale również wszystkie "strefy" z różnych trybów W Partyzantkę w ogóle nie gra, nie po to kupowałem KZ3 żeby grać w TDM. Dla mnie istnieje tylko Strefa Wojny oraz od czasu do czasu Operacje. Zero nudy, dużo zabawy, rewelacja - stary dobry KZ. 1. Ja mam problem z ogarnięciem tego co się na mapach dzieje, właśnie z powodu ilości szczegółów. Można uznać to za doczepkę na siłę, ale swego czasu grając w Quake'a ustawiało się ilość detali na minimum, pozbawiało grę tekstur, właśnie po to by skupić się na rozgrywce. Tutaj często dostajemy heada i nie mamy pojęcia skąd, bo jest takie zamieszanie, że ciężko się momentami w tym znaleźć. Jakieś fale, błyskawice, przesadzone filtry i inny jarmark, którego przecież tak nienawidzimy w CoDzie Niedługo dorzucą latające słonie. Dla mnie grafika w multi, układ map itd. mają być przejrzyste, właśnie po to by się można było skupić na rozgrywce. Nie podoba mi się też to co w BC2, a mianowicie zamykanie przeciwnika na respie. 2. Za to są klasy niepotrzebne. Medyk, jest medykiem tylko z nazwy, bo w praktyce, jak gram tą postacią, to nawet nie dobiegnę do gościa, który padł parę metrów odemnie, bo już robi respa. Udaje mi się tylko, jak facet pada mi pod nogami i nie zdąży nacisnąć Xa na padzie. W drugą stronę to samo. Padam w SWOJEJ bazie i żaden ziom się nie zainteresuje moim uleczeniem. Nie to, żeby medyków aktualnie nie było w teamie, ale zwyczajnie są zajęci czymś innym. Przydatność inżynierów też jest dyskusyjna z dwóch powodów. Pierwszy jest taki, że przejmowanie punktów amuncji dodali do nich na siłę (mógłby to równie dobrze robić taktyk), a drugi, wszelkie stanowiska karabinowe, które ziom naprawia są (przy ogarniętych przeciwnikach) nieprzydatne, bo to idealny cel dla snajpera, więc zwykle i tak stoją niewykorzystywane przez całą rozgrywkę. edit. Dark Serge, być może masz rację, ale obecnie podział na klasy jest czysto umowny. Nie jestem jednak pewien, czy medyk się przyda w tej grze, w BC2 być może ludzie się wyrobili, ale tam ze względu na wielkość map opłaca się poczekać na doktorka, a tutaj już niekoniecznie. Edytowane 26 lutego 2011 przez Gość Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 1. Ja mam problem z ogarnięciem tego co się na mapach dzieje, właśnie z powodu ilości szczegółów. [...] 2. Za to są klasy niepotrzebne [...] edit. Dark Serge, być może masz rację, ale obecnie podział na klasy jest czysto umowny. Nie jestem jednak pewien, czy medyk się przyda w tej grze, w BC2 być może ludzie się wyrobili, ale tam ze względu na wielkość map opłaca się poczekać na doktorka, a tutaj już niekoniecznie. ad 1 jest w tym wiele prawdy. jest taka mapa, sympatyczna, mała i szybka, gdzie widać cały czas taką zieloną łunę w powietrzu. straszna psychodela, klimat rządzi, ale to nie jest pure hardcore. Wydaje mi się, że jesteśmy na etapie pewnego wyboru. Na tych mapach jest trochę klimat fabularny - mapy są szczegółowe, fajne dźwięki, dobry klimat. to o czym Ty mówisz w kwestii redukcji ilości szczegółów w Q to już jest hardcore. :-) Natomiast nie wydaje mi się, aby lekkie nawiązanie do COD było na miejscu. Dla mnie wszystkie te szczególiki budują klimat, ale nie wpływają na bezpośrednio na rozgrywkę. nie ma latających śmigłowców, nie ma spadających pocisków, biegających psów. ja może troszkę narzekam na fakt, że sporo badziewia lata w powietrzu + wieżyczki co powoduje, że czasami więcej walczę z botami niż z człowiekiem... ad 2 ciężko mi orzec. narazie wybajerowałem taktyka. co do innych klas, to zdarza się, że jak się z ekipą nie zorganizujemy to nie pociągniemy daleko. @Lumbagoo podnosił mnie jak leżałem już na desko jako cel trybu assasination, @Pawel naprawiał boxy z amunicją (to nie BF tutaj amunicja nie wala się pod nogami), @manfred jak zwykle latał nie robiąc w sumie nic pożytecznego, może poza wkurzaniem @danielskiego. chodzi o to, że w mojej ocenie brak jednej klasy bolałby bardzo drużynę. no może poza medykiem, bo faktycznie zgadzam się z Tobą w 100% - zanim kogoś podniosę/ktoś mnie podniesie to już w sumie bez sensu.... @Ukarzyciel - Ty graj niepitol, bo jak będziesz czekać, to odplaisz grę a tam już wszyscy będą mieli wszystkie umiejętności na max... hehe Cytuj
Janush 224 Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 Za co dostajemy punkty odblokowania? Cytuj
Janush 224 Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 za wbijanie leveli Ale czasami nie nabijam nowego level-u a i tak dostaje punkty. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 (edytowane) Na stronie Killzone 3 mozna sprawdzic statystyki broni, rankingi ogolne i znajomych, medale itp. - fajna sprawa. Edytowane 26 lutego 2011 przez saptis Cytuj
K@t 116 Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 Może źle to rozczytujesz. Po każdym meczu pokazuje Ci się coś w stylu 2(+0), co oznacza, że już masz np. dwa punkty (odblokowane wcześniej), ale teraz nie dostałeś żadnego. Nie ma innej opcji, jak tylko przy wskakiwaniu na kolejny poziom. Ja natomiast zagrałem w końcu porządny, świetny mecz w Strefie Wojny Większość ludzi współpracowała i kombinowała tak, że można było bez problemu nałapać punktów i za zadania, i za kille. Kiedy tylko trafi się na myślący team, to gra zmienia się nie do poznania. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 (edytowane) Spodobal mi sie tryb operacje, szkoda tylko, ze sa dla niego zaledwie trzy mapy. <_< Ciekawe, ze niebawem wypuszcza nowe mapy jako (zapewne platny) DLC, cos mi sie wydaje, ze mieli je gotowe, ale zdecydowali sie je wypuscic po premierze i kasowac za nie graczy. Przeciez gra wyszla zaledwie kilka dni temu, a to juz drugi DLC z mapami, moim zdaniem Retro Map Pack powinni dac zupelnie za free posiadaczom drugiej czesci gry - ot tak na zachete. Do Killzone 2 nie dali zadnego darmowego dodatku - nawet w rocznice premiery. Zapowiedziana do KZ3 mapa z deszczem niezle sie prezentuje - ciekawe, ze nie ma jej w grze. Rozumiem, ze jakies tam dodatki maja byc platne, ale tutaj sprawa ewidentnie smierdzi naciaganiem graczy na kase. <_< Nawet do Uncharted 2 dali mape za free, poza tym co jakis czas na specjalne okazje sa fajne skiny postaci, no i co jakis czas pojawiaja sie tryby rozgrywki z ograniczeniami do okreslonych typow broni. Nawet w Gran Turismo 5 co jakis czas pojawiaja sie nowe eventy. Edytowane 26 lutego 2011 przez saptis Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 Spodobal mi sie tryb operacje, szkoda tylko, ze sa dla niego zaledwie trzy mapy. <_< Ciekawe, ze niebawem wypuszcza nowe mapy jako (zapewne platny) DLC, cos mi sie wydaje, ze mieli je gotowe, ale zdecydowali sie je wypuscic po premierze i kasowac za nie graczy. Przeciez gra wyszla zaledwie kilka dni temu, a to juz drugi DLC z mapami, moim zdaniem Retro Map Pack powinni dac zupelnie za free posiadaczom drugiej czesci gry - ot tak na zachete. Do Killzone 2 nie dali zadnego darmowego dodatku - nawet w rocznice premiery. Zapowiedziana do KZ3 mapa z deszczem niezle sie prezentuje - ciekawe, ze nie ma jej w grze. Rozumiem, ze jakies tam dodatki maja byc platne, ale tutaj sprawa ewidentnie smierdzi naciaganiem graczy na kase. <_< Nawet do Uncharted 2 dali mape za free, poza tym co jakis czas na specjalne okazje sa fajne skiny postaci, no i co jakis czas pojawiaja sie tryby rozgrywki z ograniczeniami do okreslonych typow broni. Nawet w Gran Turismo 5 co jakis czas pojawiaja sie nowe eventy. Spokojnie, gra się przyjmie to i coś udostępnią - wszystko zależy od popularności danego tytułu. Ale z tymi dlc to naprawdę Sony nieźle odje...Na starcie 8 mapek(a niektóre można rozgrywać w tylko 1 trybie) a dodatki są już 2. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 Co do wskrzeszania przez medyka, to w Killzone 2 mieliśmy wskaźniki, które pokazywały w jakiej odległości jest sanitariusz, dzięki czemu wiedzieliśmy czy czekać, czy też się odradzać. Właśnie przez to ludzie nie wiedzą, czy w pobliżu jest ktoś, kto będzie w stanie ich podnieść i się ponownie odradzają. Cytuj
elentario 6 Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 Jest dobrze, ale zauważyłem, że przy większej ilości graczy trochę tnie, zwłaszcza jak nawalają z działek, mechami. 10 - 10 jest idealnie. W rankingu pęka już 2,5 mln.. Może uda się wbić do top 1000. Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 Mapka na której najczęściej mamy zwiechy to Targ Salamun. Jak w środku bitwy spotkają się 4 mechy i do tego dojdą ostrzały z rakietnic to masakra i istny pokaz slajdów. Cytuj
elentario 6 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 Mapka na której najczęściej mamy zwiechy to Targ Salamun. Jak w środku bitwy spotkają się 4 mechy i do tego dojdą ostrzały z rakietnic to masakra i istny pokaz slajdów. Tak, na tej najbardziej. Bardzo ja lubię, ma świetny klimat. Powinni tylko uwalić te ostrzały, bo na połączeniu budynków, przy zadaniu 'przejmij i utrzymaj' co 7 sekund ostrzał, lekkie przegięcie. Dla mnie dobrą mapą do rozgrywki jest zamarznięta zapora, jedynie snajperzy wkurzają. Wczoraj byłem 2x celem na tej mapie, grałem helgastami, polecam ukryć się w kiblu w prawym górnym rogu mapy - nie ma opcji by Was ktokolwiek dorwał. Po akcji słyszałem teksty pokroju - 'This man was crazy..' haha 'ooo fuck' etc.. Analogicznie ISA - lewy dolny róg za kontenerem. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 w grze mogę porównać się ze znajomymi, a gdzie mogę sprawdzić statystyki globalne oraz moje miejsce worldwide? sporo pracy mnie czeka, bo narazie map nie ogarniam. nie wiem gdzie są wszystkie znaczniki dla moździerzy i jeszcze nie ogarniam gdzie można się dobrze ukryć. no i po 240 godzinach w BF muszę zacząć grać w pionie. W BFie kryto się jedynie w budynkach, tutaj są platformy, podejścia/wejścia, okna, okienka, przejścia - na niektórych mapach jest zdecydowanie bardziej "pionowo" Cytuj
saptis 620 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 Na oficjalnej stronie Killzone 3 sa statystyki, logujesz sie danymi z PSN i gotowe. Cytuj
elentario 6 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 w grze mogę porównać się ze znajomymi, a gdzie mogę sprawdzić statystyki globalne oraz moje miejsce worldwide? sporo pracy mnie czeka, bo narazie map nie ogarniam. nie wiem gdzie są wszystkie znaczniki dla moździerzy i jeszcze nie ogarniam gdzie można się dobrze ukryć. no i po 240 godzinach w BF muszę zacząć grać w pionie. W BFie kryto się jedynie w budynkach, tutaj są platformy, podejścia/wejścia, okna, okienka, przejścia - na niektórych mapach jest zdecydowanie bardziej "pionowo" Zaloguj się na killzone.com - login i hasło z PSN. Wejdź w zakładkę Mój killzone - rankingi. Aktualizacja już niestety nie jest natychmiastowa +/- 10 minut, ale to zrozumiałem przy takiej ilości graczy. Wyszukiwarka też działa bardzo dobrze. Co do map, niektóre są specyficzne, ale szybko ogarniesz. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 prześledziłem uważnie stronę Kz.com i powiem tak: bida z nędzą jak to mówią w Krakowie. po pierwsze statystyki to kpina: ja rozumiem, że jest mało, ale w porównaniu do KZ2 obcięli mnóstwo informacji! i gdzie moje replaye z meczy? fak, co za porażka. ciężko się nie zgodzić z tym tematem: Bring Back These 25 Features from Killzone 2 mając w pamięci świetne KZ2 nie sądziłem, że aż tak na początku ogołocą ten tytuł (jasne teraz będą patche do patchy patchy i może uda się jakoś cofnąć czas, pytanie tylko czy o to w tym chodzi? aby sequel musiał dostawać patche w celu trzymania tych wszyscy funkcjonalności co poprzednia część?) Cytuj
S!N 14 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 A ja mam trzy zastrzeżenia: za dużo ludzi na mapach, za szybki respawn i kampienie na spawnie. Zdecydowanie bardziej taktycznie by się grało gdyby na mapie było maks 8 osób. Widać to po Operationsach gdzie ludzi czasem nie ma na pełny skład i gra się po 5-6 osób. Nie ma latania jak kot z pęcherzem i walenia do wszystkiego co się rusza. Gra ma zdecydowanie za szybki respawn, ledwo zginiesz już się odradzasz. Nie dość, że ludzie grają wtedy na pałę (to widać) to granie medykiem czasem mija się z celem - koleś padnie 10m ode mnie i zanim do niego dolecę to już się zrespawnił. Cytuj
elentario 6 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 prześledziłem uważnie stronę Kz.com i powiem tak: bida z nędzą jak to mówią w Krakowie. po pierwsze statystyki to kpina: ja rozumiem, że jest mało, ale w porównaniu do KZ2 obcięli mnóstwo informacji! i gdzie moje replaye z meczy? fak, co za porażka. ciężko się nie zgodzić z tym tematem: Bring Back These 25 Features from Killzone 2 mając w pamięci świetne KZ2 nie sądziłem, że aż tak na początku ogołocą ten tytuł (jasne teraz będą patche do patchy patchy i może uda się jakoś cofnąć czas, pytanie tylko czy o to w tym chodzi? aby sequel musiał dostawać patche w celu trzymania tych wszyscy funkcjonalności co poprzednia część?) Ojj nie ukrywam, że przydałyby się replaye. Co do uwalenia funkcjonalności w Kz3 - temat przegadany już, dużo spieprzyli, ale to co najważniejsze (rozgrywka) jest dopieszczona. Sama stronka zawiera bardzo dużo informacji, czego Ci brakuje? Cytuj
elentario 6 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 A ja mam trzy zastrzeżenia: za dużo ludzi na mapach, za szybki respawn i kampienie na spawnie. Zdecydowanie bardziej taktycznie by się grało gdyby na mapie było maks 8 osób. Widać to po Operationsach gdzie ludzi czasem nie ma na pełny skład i gra się po 5-6 osób. Nie ma latania jak kot z pęcherzem i walenia do wszystkiego co się rusza. Gra ma zdecydowanie za szybki respawn, ledwo zginiesz już się odradzasz. Nie dość, że ludzie grają wtedy na pałę (to widać) to granie medykiem czasem mija się z celem - koleś padnie 10m ode mnie i zanim do niego dolecę to już się zrespawnił. Medyk, medyk - idiota, a o takiego nie trudno, wskrzesza gdzie popadnie. Dobrze, że odrodzenie nie trwa dłużej. Cytuj
K@t 116 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 Dla mnie dobrą mapą do rozgrywki jest zamarznięta zapora, jedynie snajperzy wkurzają. Wczoraj byłem 2x celem na tej mapie, grałem helgastami, polecam ukryć się w kiblu w prawym górnym rogu mapy - nie ma opcji by Was ktokolwiek dorwał. Dobrze wiedzieć Do tej pory celem byłem tylko raz - na Targu Salamun, ale udało mi się skitrać przy jednym z respów "na pięterku", gdzie było tylko jedno wejście. O ile team jest myślący, to jest jeszcze lepiej, bo wiadomo że ma się plecy. Cytuj
przegraj_kowal 0 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 prześledziłem uważnie stronę Kz.com i powiem tak: bida z nędzą jak to mówią w Krakowie. po pierwsze statystyki to kpina: ja rozumiem, że jest mało, ale w porównaniu do KZ2 obcięli mnóstwo informacji! i gdzie moje replaye z meczy? fak, co za porażka. ciężko się nie zgodzić z tym tematem: Bring Back These 25 Features from Killzone 2 mając w pamięci świetne KZ2 nie sądziłem, że aż tak na początku ogołocą ten tytuł (jasne teraz będą patche do patchy patchy i może uda się jakoś cofnąć czas, pytanie tylko czy o to w tym chodzi? aby sequel musiał dostawać patche w celu trzymania tych wszyscy funkcjonalności co poprzednia część?) W pełni się zgadzam,nie mam pojęcia,kto zadecydował,żeby tak tą grę ogołocić,ale mam nadzieję,że już mu decydować nie pozwolą więcej.Jak gram w KZ3,to mam wrażenie,jakby to nadal jakaś beta była...Powie mi ktoś,jaki jest sens zakładać skład,skoro na liderze nie można się respić,a gadać można z każdym i tak?I dlaczego nie mogę dołączyć do gry członka klanu,którego nie mam na friend liście? Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 Ojj nie ukrywam, że przydałyby się replaye. Co do uwalenia funkcjonalności w Kz3 - temat przegadany już, dużo spieprzyli, ale to co najważniejsze (rozgrywka) jest dopieszczona. Sama stronka zawiera bardzo dużo informacji, czego Ci brakuje? oj mnóstwa rzeczy - przede wszystkim statystyk! nie widzę szczegółowych statystyk dla każdej broni (celność, czas, ilość pocisków, etc). nie widzę moich statystyk jako gracza: ile gram w jakie tryby, na jakiej mapie gram najwięcej, w którym rejonie danej mapy najczęściej się przemieszczam, ile czasu gram daną klasą, ile używam broni stacjonarnych - te 5 punktów to tak na jednym wdechu... widziałem zapowiedzi GG że będą dwa patche zmieniające community online, ale nie czuję się usatysfkacjnowany. gdzie zarządzanie klanami, gdzie tablica klanowa, i to co mówi @przegraj_kowal: czemu nie mogę dołączyć do członka klanu, którego nie mam na liście (ani go zaprosić) i czemu nie mogę się respić na leaderze składu? kurcze to była najlepsza gra online, absolutny leader, który równał konkurecję z ziemią, a tymczasem cofnął się i zrównał się poziomem z popłuczynami obecnymi na rynku. gameplay fakt, jest boski, ale czy to wystarczy? zawsze był, więc jakby to spitolili to już byłby fail na całej linii. w grę będę oczywiście sporo młócić, bo tryb Strefa Wojny to MOC, ale po prostu brakuje mi tych ficzerów z KZ2. Jeśli daliby to wszystko, a całą resztę zostawiliby po staremu, to nawet nie pisałbym na forum, bo nie miałbym czasu... hehe no nic, jeszcze trochę pogram, a potem trza się wziąć do roboty forumowa braci - eventy, turnieje i takie tam Cytuj
elentario 6 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 (edytowane) Ojj nie ukrywam, że przydałyby się replaye. Co do uwalenia funkcjonalności w Kz3 - temat przegadany już, dużo spieprzyli, ale to co najważniejsze (rozgrywka) jest dopieszczona. Sama stronka zawiera bardzo dużo informacji, czego Ci brakuje? oj mnóstwa rzeczy - przede wszystkim statystyk! nie widzę szczegółowych statystyk dla każdej broni (celność, czas, ilość pocisków, etc). nie widzę moich statystyk jako gracza: ile gram w jakie tryby, na jakiej mapie gram najwięcej, w którym rejonie danej mapy najczęściej się przemieszczam, ile czasu gram daną klasą, ile używam broni stacjonarnych - te 5 punktów to tak na jednym wdechu... widziałem zapowiedzi GG że będą dwa patche zmieniające community online, ale nie czuję się usatysfkacjnowany. gdzie zarządzanie klanami, gdzie tablica klanowa, i to co mówi @przegraj_kowal: czemu nie mogę dołączyć do członka klanu, którego nie mam na liście (ani go zaprosić) i czemu nie mogę się respić na leaderze składu? kurcze to była najlepsza gra online, absolutny leader, który równał konkurecję z ziemią, a tymczasem cofnął się i zrównał się poziomem z popłuczynami obecnymi na rynku. gameplay fakt, jest boski, ale czy to wystarczy? zawsze był, więc jakby to spitolili to już byłby fail na całej linii. w grę będę oczywiście sporo młócić, bo tryb Strefa Wojny to MOC, ale po prostu brakuje mi tych ficzerów z KZ2. Jeśli daliby to wszystko, a całą resztę zostawiliby po staremu, to nawet nie pisałbym na forum, bo nie miałbym czasu... hehe no nic, jeszcze trochę pogram, a potem trza się wziąć do roboty forumowa braci - eventy, turnieje i takie tam W taki sposób podchodzisz do tematu - masz większe wymagania i wiesz o co kaman. Przyznam Ci się szczerze, że w Killzone 2 grałem jakieś 50/60h online (fabuły nie ruszyłem), ogólnie nie przepadałem za FPP (byłem zdziwiony, że aż tyle poświeciłem na kz2, co też dobrze rokowało na kolejne odsłony, bo czegoś mi brakowało..), odmieniła ten stan rzeczy zapowiedz Killzone 3 i sama beta w którą przegrałem ponad 50h. Od środy praktycznie każdy wolny czas spędzam nad Killzone 3 (jak na nowicjusza ponad 279 500 punktów i chyba niezła średnia 1,73, przy 1192 killach - biorąc pod uwagę, że jest to mój debiut fpp to chyba nie jest źle). PES poszedł w odstawkę, czemu sam się dziwię.. Przegrałem grubo ponad 1000 h i od środy, ani jednego meczu. Czekam tak jak Ty na powrót do starego community i te repy z akcji! W nocy założyłem 4 brutale pod rząd, pod kamuflażem ~ 1000 pkt, ale kto mi uwierzy.. Edytowane 27 lutego 2011 przez elentario Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.