Voytec 2 761 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 Tu się nie rozumiemy. Mi nie chodzi o to, że ktoś się do mnie zakrada od przodu i wbija mi kosę w czoło. Chodzi mi o to, że ja napieprzam do kolesia z karabinu, a ten wciska gałeczkę i ma problem z głowy. Sprowadzono pojedynki na bardzo krótki dystans do wciśnięcia jednego przycisku. Głownie przez to, że zasięg takiego ataku jest duży. W podobny sposob powstaja wlasnie mity. Jezeli ladujesz w kolesia, ktory stoi naprzeciwko ciebie, magazynek to jego powodzenie na brutal melee sa male, a jezeli to zrobi to ma mroczki przed oczami i musi byc naprawde blisko ciebie. Te ataki nie odbywaja sie w odleglosci 5 metrow, tylko przy bezposrednim starciu, kiedy jestescie bardzo blisko siebie. Poza tym mega to wyolbrzymiles. Dziala to na niemalze tej samej zasadzie co w BC2 tylko tam zamiast jednej animacji wbicia noza, czesto w powietrze, jest ich kilka i w zaleznosci od polozenia. Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 (edytowane) Tu się nie rozumiemy. Mi nie chodzi o to, że ktoś się do mnie zakrada od przodu i wbija mi kosę w czoło. Chodzi mi o to, że ja napieprzam do kolesia z karabinu, a ten wciska gałeczkę i ma problem z głowy. Sprowadzono pojedynki na bardzo krótki dystans do wciśnięcia jednego przycisku. Głownie przez to, że zasięg takiego ataku jest duży. Skoro napieprzasz do kolesia z karabinu to jesteś przodem odwrócony do niego, prawda? Poćwicz celowanie w takim razie bo z takiego bliska headshota założyć to żaden problem. Ty dalej nie możesz zrozumieć, że jedno elimuje drugie. Jak mam założyć kolesiowi HS skoro ten nie męcząc sie wciśnie gałęczkę. Wiem, że na forum to każdy rozdaje HS na lewo i prawo, ale to o czym piszesz nijak ma się do rzeczywistośći, a ładnie i logicznie prezentuje sie tylko na ekranie monitora. Gra po tym względem poszła w stronę CoD. Może nie jest to duży krok, ale jest. Kolejna rzecz, która elimuje czynnik skilla. Edit:VoytecCFC Nie obchodzi mnie to jak to działa na tle casualowego BF. Intersuje mnie jak to działa na tle poprzedniego KZ - jednej z niewielu w miarę skillowych gier na ps3. Edytowane 8 marca 2011 przez dunpeal Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 Battlefield casualowy? Mega miodny, ale casualowy. Cytuj
elentario 6 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 Ty dalej nie możesz zrozumieć, że jedno elimuje drugie. Jak mam założyć kolesiowi HS skoro ten nie męcząc sie wciśnie gałęczkę. Wiem, że na forum to każdy rozdaje HS na lewo i prawo, ale to o czym piszesz nijak ma się do rzeczywistośći, a ładnie i logicznie prezentuje sie tylko na ekranie monitora. Gra po tym względem poszła w stronę CoD. Może nie jest to duży krok, ale jest. Kolejna rzecz, która elimuje czynnik skilla. Co Ty (pipi)? Dajesz się podejśc to dostajesz nożem po gałach - proste. Kto widząc gościa z kilku kroków daje się zajść z przodu brutalnym atakiem, prujesz ze spluwy w kosmos to dostajesz i tyle. No proszę Cię.. Albo masz coś z łączem, albo nie możesz trafić. Jakbyś czytał uważnie forum to byś wiedział, że headshoty ciężko wchodzą, ale z bliska jest łatwiej - jak tylko dobrze przymierzysz. Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 (edytowane) Ty dalej nie możesz zrozumieć, że jedno elimuje drugie. Jak mam założyć kolesiowi HS skoro ten nie męcząc sie wciśnie gałęczkę. Wiem, że na forum to każdy rozdaje HS na lewo i prawo, ale to o czym piszesz nijak ma się do rzeczywistośći, a ładnie i logicznie prezentuje sie tylko na ekranie monitora. Gra po tym względem poszła w stronę CoD. Może nie jest to duży krok, ale jest. Kolejna rzecz, która elimuje czynnik skilla. Co Ty (pipi)? Dajesz się podejśc to dostajesz nożem po gałach - proste. Kto widząc gościa z kilku kroków daje się zajść z przodu brutalnym atakiem, prujesz ze spluwy w kosmos to dostajesz i tyle. No proszę Cię.. Albo masz coś z łączem, albo nie możesz trafić. Jakbyś czytał uważnie forum to byś wiedział, że headshoty ciężko wchodzą, ale z bliska jest łatwiej - jak tylko dobrze przymierzysz. Kolejna bzdura. Piszesz jakby w tej grze nie było ciasnych korytarzy tylko same hektary terenu ja w BC2. Napiszę to jeszcze bardziej łopatologicznie. Idziesz sobie, nagle z winkla wypada ci koleś. Ty mu z karabinu, mija ułamek sekundy (nie ma bata na przycelowanie w głowę), a on ci fatala zakłada. Teraz rozumiesz? Co trwa krócej- wsadzenie komuś heda z metra (kiedy to widzisz pprzed sobą kupkę pikseli)czy wciśnięcię gałki? Napiszę to poraz setny. W KZ2 takiego lamerstwa nie było. Pojedynki 1v1 były esencją tamtej gry. Co do ,,zeza" to daję sobię rękę uciąc, że hs walę z większą częstotliwośćią niż Ty. Edytowane 8 marca 2011 przez dunpeal Cytuj
Rokkyu 4 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 Skoro już poruszacie temat brutal melee: czasem wciskając gałkę walisz z kolby, a innym razem wykonujesz brutala. To jest random, czy tez może da się wykonywać tylko walnięcia? Brutalny atak to dla mnie niepotrzebne wystawianie się na kilka sekund. Cytuj
elentario 6 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 (edytowane) Kolejna bzdura. Piszesz jakby w tej grze nie było ciasnych korytarzy tylko same hektary terenu ja w BC2. Napiszę to jeszcze bardziej łopatologicznie. Idziesz sobie, nagle z winkla wypada ci koleś. Ty mu z karabinu, mija ułamek sekundy (nie ma bata na przycelowanie w głowę), a on ci fatala zakłada. Teraz rozumiesz? Co trwa krócej wsadzenie komuś heda z metra (kiedy to widzisz pprzed sobą kupkę pikseli)czy wciśnięcię gałki? Napiszę to poraz setny. W KZ2 takiego lamerstwa nie było. Pojedynki 1v1 były esensją tamtej gry. Co do ,,zeza" to daję sobię rękę uciąc, że hs walę z większą częstotliwośćią niż Ty. Widzę jak czytasz forum i posty: Musisz szerzej otworzyć oczy, ja nie przypominam sobie żeby ktoś złapał mnie biegnąc na mnie z przodu, owszem jak byłem bokiem obrócony, tyłem, nie widziałem, słyszałem, może w przejściu, ale to było uzasadnione. Wnosek taki, albo walisz do gościa i liczysz na to, że będziesz szybszy - bo w tej grze o nic nie chodzi jak tylko o to kto jest szybszy, albo łapiesz go bo w przeciwnym wypadku on cię dorwie - proste? Ja nie mam takich problemów jak Ty, śmiem twierdzić, że z przodu nikt mnie jeszcze nie złapał, może w przejściu, ale wątpię. Sorry, nie rozumiem Twojego problemu, należysz pewnie do tych niezadowolonych: 'Nie umiem zaradzić temu, że on mnie łapie, ta gra jest głupia!' Więc nie graj. Edytowane 8 marca 2011 przez elentario Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 (edytowane) @elentario,,Musisz szerzej otworzyć oczy, ja nie przypominam sobie żeby ktoś złapał mnie biegnąc na mnie z przodu, owszem jak byłem bokiem obrócony, tyłem, nie widziałem, słyszałem, może w przejściu, ale to było uzasadnione." Przecież mi cały czas o to chodzi @elentario ,,Wnosek taki, albo walisz do gościa i liczysz na to, że będziesz szybszy - bo w tej grze o nic nie chodzi jak tylko o to kto jest szybszy, albo łapiesz go bo w przeciwnym wypadku on cię dorwie - proste?" Trafnie ująłęś istotę KZ3. Kto szybciej kogoś zauważy/ wciśnie gałęczkę. Dla tego ta gra jest tak lamerska. @elentario ,,Sorry, nie rozumiem Twojego problemu, należysz pewnie do tych niezadowolonych: 'Nie umiem zaradzić temu, że on mnie łapie, ta gra jest głupia!' Więc nie graj." Tak, Ty jesteś pro, a ja jestem lamerem, bo wkurza mnie sprowadzanie walki na krótki dystans do wciśnięcia jednego przycisku. Facet, gdybyś spędził tyle czasu na RES1 co ja, to też nie mógłbyś takiego lamerstwa przetrawić. KZ3 powinna być strzelanką multi, a nie zabawą w QTE. Sorry za wygląd posta, ale cytaty nie chcą mi przejść. Edytowane 8 marca 2011 przez dunpeal Cytuj
elentario 6 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 @elentario,,Musisz szerzej otworzyć oczy, ja nie przypominam sobie żeby ktoś złapał mnie biegnąc na mnie z przodu, owszem jak byłem bokiem obrócony, tyłem, nie widziałem, słyszałem, może w przejściu, ale to było uzasadnione." Przecież mi cały czas o to chodzi @elentario ,,Wnosek taki, albo walisz do gościa i liczysz na to, że będziesz szybszy - bo w tej grze o nic nie chodzi jak tylko o to kto jest szybszy, albo łapiesz go bo w przeciwnym wypadku on cię dorwie - proste?" Trafnie ująłęś istotę KZ3. Kto szybciej kogoś zauważy/ wciśnie gałęczkę. Dla tego ta gra jest tak lamerska. @elentario ,,Sorry, nie rozumiem Twojego problemu, należysz pewnie do tych niezadowolonych: 'Nie umiem zaradzić temu, że on mnie łapie, ta gra jest głupia!' Więc nie graj." Tak, Ty jesteś pro, a ja jestem lamerem, bo wkurza mnie sprowadzanie walki na krótki dystans do wciśnięcia jednego przycisku. Facet, gdybyś spędził tyle czasu na RES1 co ja, to też nie mógłbyś takiego lamerstwa przetrawić. KZ3 powinna być strzelanką multi, a nie zabawą w QTE. Sorry za wygląd posta, ale cytaty nie chcą mi przejść. Owszem KZ3 przekonał mnie do siebie, wcześniej nie trawiłem gatunku fpp (poza Q3). Nie jestem żadnym prosem, gram w fpp od paru miesięcy (trochę w KZ2). Tak z ciekawości jaki jest Twój PSN? Bo widzę, że grasz długo, więc powinieneś wymiatać - top 10? Cytuj
maxelmPL 1 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 A takie płakania były że KZ2 za trudna, cięzkość broni czuć. Że Lagi przy wymianie ognia. Że chcecie aby bardzie było jak w Call of duty, szybka akcja(tak pisaliście, warto wejśc w temat KZ2) Jak się pojawiły trailery to wszyscy huczeli na ucieche że wreszcie szybka akcja prawie jak w CoD. A teraz narzekania że jest jak w Call of duty. Cytuj
elvis004 297 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 A takie płakania były że KZ2 za trudna, cięzkość broni czuć. Że Lagi przy wymianie ognia. Że chcecie aby bardzie było jak w Call of duty, szybka akcja(tak pisaliście, warto wejśc w temat KZ2) Jak się pojawiły trailery to wszyscy huczeli na ucieche że wreszcie szybka akcja prawie jak w CoD. A teraz narzekania że jest jak w Call of duty. Od pierwszego meczu w multi twierdze, że multi KZ2 > KZ3. Jak z Battlefield 3 zrobią COD-a (co mam nadzieje nie nastąpi) to skończy się granie w multi na PS3 w FPS-y dla mnie Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 (edytowane) Szkoda, że moderacja ucieła moje wcześniejsze posty w tak ,,brutalny" sposób. Tak jakby nie dało się zamieścić jednej odpowiedzi. A takie płakania były że KZ2 za trudna, cięzkość broni czuć. Że Lagi przy wymianie ognia. Że chcecie aby bardzie było jak w Call of duty, szybka akcja(tak pisaliście, warto wejśc w temat KZ2) Jak się pojawiły trailery to wszyscy huczeli na ucieche że wreszcie szybka akcja prawie jak w CoD. A teraz narzekania że jest jak w Call of duty. Jeśli to do mnie, to nie trafiłeś. Już przy okazji KZ2 i patcha z High Precision łapałem się za głowę na myśl co wyczynia GG. Zresztą z moich postów zawsze wynikało, że pod każdym względem KZ2>KZ3. Edytowane 8 marca 2011 przez dunpeal Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 A takie płakania były że KZ2 za trudna, cięzkość broni czuć. Że Lagi przy wymianie ognia. Że chcecie aby bardzie było jak w Call of duty, szybka akcja(tak pisaliście, warto wejśc w temat KZ2) Jak się pojawiły trailery to wszyscy huczeli na ucieche że wreszcie szybka akcja prawie jak w CoD. A teraz narzekania że jest jak w Call of duty. Jeśli to do mnie, to nie trafiłeś. Już przy okazji KZ2 i patcha z High Precision łapałem się za głowę na myśl co wyczynia GG. Zresztą z moich postów zawsze wynikało, że pod każdym względem KZ2>KZ3. Ja sam jestem zwolennikiem sterowania z K2. Zawsze mi odpowiadało najbardziej wsrod FPSow, nawet bardziej niz w Battlefieldzie. Lecz jako ze ten typ sterowania mial swoich fanow, nie oszukujmy sie - wiecej nazbieralo sie jego przeciwnikow. GG poszlo na reke wiekszosci graczy i nie mozna sie im dziwic. Ciezar dalej jest odczuwalny, ale znacznie mniej w porownaniu do K2. Najwieksze narzekania byly tez na tempo akcji wiec po raz kolejny Guerillasi ida na reke wiekszosci. Gamaplayowo moim zdaniem sie wywiazali i multi nabralo rumiencow. Kapitalnym pomyslem moim zdaniem sa maszyny w multi. To nadaje charakteru typowego dla Killzona temu trybowi. Gdyby mapy byly wieksze, sens mialaby implementacja czolgow. Jedyne co mnie dziwi i to redukcje w postaci custom games i zaplecza statystyk w porownaniu do K2. Tyle. Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 No custom games to obowiązkowo , w KZ2 było tak fajnie z tymi serwerami , "no bazooka" , "no infiltrator" , "snipers only" (fajna była ta mapka na Pyrrhus z burzą piaskową i bez biegającego planktonu) gdzie każdy mógł wejść tam gdzie mu pasuje i grać jak mu się podoba , w KZ3 jeden lepszy od drugiego i w dodatku narzeka na coś innego , jeden na camo , drugi na melee , jeszcze inny na drony i wieżyczki nawet fajnie się to wszystko czyta heh . Ale poważnie to chyba nie ma szans żeby wyszła gra która każdego zadowoli , "ilu kibiców, tylu selekcjonerów" heh 2 Cytuj
redundantor 4 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 @dc1982 - ostatnie zdanie oddaje ducha tego forum Dorzucę swoje trzy grosze. Moim osobistym zarzutem jest: (na początek napiszę, że gra jest megazaajeebiista i jest wszystkim tym, czego brakowało KZ2 i wszystkim tym, czym KZ2 nigdy się nie stało - jak dla mnie te zmiany były na duży +) ale do rzeczy - najlepszy tryb multi jakim jest operations nie będzie rozwijany!!! No kurna jak już zrobili coś dobrego (oczywiście zarżnęli z Wolfenstein Enemy Territory, ale jak rżnąć to od najlepszych) to nagle nie będą tego rozszerzać. No ja się pytam co do k.... nędzy? Mnie osobiście nie kręcą tryby w postaci - ustawiamy się w jednym miejscu i walimy z bazuk w respawny... Musi być jakiś cel. A to o wiele lepsze niż zwykłe GW. Cytuj
dżar 166 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 A ja dziś zamiast warzone odpaliłem guerilla warfare i miałem wrażenie,że gram w zupełnie inną grę. wtf? ; | Jest spoko, bardzo spoko, tylko expa strasznie wolno się nabija na samych killach. Cytuj
elentario 6 Opublikowano 11 marca 2011 Opublikowano 11 marca 2011 A ja dziś zamiast warzone odpaliłem guerilla warfare i miałem wrażenie,że gram w zupełnie inną grę. wtf? ; | Jest spoko, bardzo spoko, tylko expa strasznie wolno się nabija na samych killach. Mam podobnie, ale do partyznatki trzymam dystans. Czasami pojawiasz się za plecami wroga i z czapy 2/3 kille dostajesz. Inna sprawa, że 8v8 to idealna ilość graczy. Czekam na tego patcha bo zdecydowania za krótko się gra, a po każdym meczu czeka się ok. 2/3 minut na załadowanie kolejnej partii. BTW. Kiedy ma wyjść patch? Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 11 marca 2011 Opublikowano 11 marca 2011 (edytowane) FAQ z forum Killzone 3: Q. When does the next Patch hit? We don’t know, we’ll let you know as soon as we know. Q. What is in the next Patch? We don’t know, we’ll let you know as soon as we know. Q. Why is my favorite fix not in the next patch? We try to get as much in and give it to you as soon as possible. Some things require more testing and coding than others, which means it gets patched in later. So some low priority small fixes might get done quicker than a high priority (but complex) fix. Q. Where are custom games and why isn't it out now? A. We're working on delivering you a solid experience, and we're currently in the process of testing the custom games functionality as we speak. It will be split up into two separate patches. The first release will give you the base functionality, allowing you to select game modes, map playlists, adjust time settings, invite specific players, etc. The second release will give you enhanced control, allowing you to restrict which weapons and abilities players can select, what careers they can choose, turn friendly-fire on or off, etc. Q. When, when, when!? Soon, but we have no fixed sate yet Q. Will spawning on squadmates and spawn grenades make their way into Killzone 3? A. No, they will not be making it into Killzone 3. The mechanics conflicted with elements of our game, and since they led to negative gameplay experiences, we decided to remove them as they were. Q. Why can't I use EXOs and Jetpacks in every map? A. We wanted to create unique experiences which the Jetpacks and EXOs. Just sticking them in any random map led to some very frustrating, and broken, gameplay moments. The maps you use them in were custom-tailored to how they worked, while the other maps were custom-tailored to other gameplay focuses. Our aim wasn't just to create visually distinct locations in each map, but it was also to create a set of diverse gameplay experiences in each of them making each one of them unique when compared to another. Q. What is your win/loss ratio? A. This leaderboard stat is currently looking at the wrong formula to determine the W/L ratio. will be fixed. Q: I'm playing the same DLC level over and over again A: We're working on fixing this behavior. However when you have a map pack installed 50% of the games you play should be in the non DLC levels, so if you end up in a DLC map and you want to be playing the normal levels then just back out and find another game. Also you can select another map as your preference. Q: SESSION MASTER NOT AVAILABLE shows on screen, the game freezes and then I get banned. A: This should be fixed in patch 1.04. Q: I get network errors 10002 or -931 when logging in. A: This is a network timeout error. Most likely there is something wrong with your connection. If you're connecting wireless, please try wired. If you can't connect wired then try disabling encryption on the connection to see if that improves behavior (make sure you turn it on afterwards). In the XMB run the connection test to see if you can log into PSN. The errors also occur when the servers are down for maintenance, usually this doesn't last longer than an hour and any maintenance is announced on killzone.com. Q: I get network error 8001, 8013 or 1503 during gameplay or during login. A: Patch 1.04 should fix these issues. There could be something wrong with your connection. If you're connecting wireless, please try wired. If you can't connect wired then try disabling encryption on the connection to see if that improves behavior (make sure you turn it on afterwards). In the XMB run the connection test to see if you can log into PSN. A: My game is lagging (may also be accompanied by SESSION MASTER NOT AVAILABLE on screen) A: There multiple potential causes. Please make sure that you have selected the correct region to play in first (in the multiplayer main menu go to options). There is a bug in the match making system which causes 10% of the games to end up in the wrong region (will be fixed in patch 1.04). Also if there are no active players in your region the game will redirect you to another region which can cause extra lag. Finally there is also the possibility that your router is causing the issues. If you're connecting wireless, please try wired. If you can't connect wired then try disabling encryption on the connection to see if that improves behavior (make sure you turn it on afterwards). In the XMB run the connection test to see if you can log into PSN. Q: When starting a match the game is unable to process your scores (error -9, -2 or -5) or unable to view leaderboards / create a clan (error 20000) A: All known causes of this will be fixed in patch 1.04. Q: I'm receiving a world is full error (error -948) A: We're currently investigating this issue. The error is misleading the text should read 'game is full'. If you receive this error then please try finding a game again. If the problem persists go to another game mode or select another map in your map preferences. Q: I get stuck in the 'connecting...' screen after loading a level for a very long time (possibly hearing headset chatter). A: Patch 1.04 should fix most issues. We are still looking into a problem where this occurs when joining during map rollover. In the mean time: If you get this screen for more than 30 seconds then please use the cancel option to go back and find another game. Q: I'm receiving an essential game objects lost message (error 10006) A: This happens when the last person has just left the game while you were joining. Please try again, this error should only occur very sporadically. Q: I'm experiencing freezes in multiplayer during game play A: We're investigating these issues. Most of the issues should be fixed with patch 1.04 Q: I'm playing in a clan match and when the other clan leaves I have to sit out the entire match before I get the win A: This will be fixed in a future patch. Q: I invite someone to my squad but his message gets lost (due to a network error for example), now I cannot invite him again A: This will be fixed in a future patch. Q: I have received unlock code XXX and it doesn't work / works too long A: Please check this post: http://community.kil...-Retro-Pack-and... We are investigating people that still have double XP unlocked. These are very rare, but that makes it hard to track down. Note your region, PSN ID and exact problem (unlock all, double XP) in the thread linked to above. Q: I'm at rank X and Y has not been unlocked (extra armour, silent footsteps, ...) A: This will be fixed in a future patch. Q: Multiplayer games are unbalanced A: This will be improved in a future patch. Q: In singleplayer the voice audio is repeating (most notable in Pyrrhus Outskirts) A: This will be fixed in a future patch. Q: The score board is flickering at the end of the match A: Will be fixed in a future patch Q: I'm experiencing freezes when the game is loading a map Q: I'm experiencing freezes in single player while playing movies Q: I cannot start KZ3 because the icon does not appear in the XMB. A: This is a hardware issue. There might be issues with your blu ray drive. KZ3 is one of the few games that use a dual layer blu ray. Please contact Sony support. Europe: http://faq.en.playst...B&p_sid=dGkfEAo... UK: http://uk.playstation.com/ps3/support/ SCEA: http://us.playstatio...pport/index.htm Q: My PS3 shuts off while playing KZ3. A: This is a hardware issue. Please contact Sony support. Europe: http://faq.en.playst...B&p_sid=dGkfEAo... UK: http://uk.playstation.com/ps3/support/ SCEA: http://us.playstatio...pport/index.htm Lev Edytowane 11 marca 2011 przez SzczurekPB Cytuj
Snake_Plissken 924 Opublikowano 11 marca 2011 Opublikowano 11 marca 2011 Hi All, Drumroll please... Tomorrow morning at 8.30am GMT the servers will be brought down for Server Maintenance. We will be updating the matchmaking to make some improvements and there will also be some fixes for connectivity issues (server side). After that Patch 1.04 will be rolled out as well! Please note: This is 90% sure to happen, but we are waiting on some final testing results. If those fail, the patch might be postponed until Monday. Thanks, Lev Cytuj
elentario 6 Opublikowano 11 marca 2011 Opublikowano 11 marca 2011 Hi All, Drumroll please... Tomorrow morning at 8.30am GMT the servers will be brought down for Server Maintenance. We will be updating the matchmaking to make some improvements and there will also be some fixes for connectivity issues (server side). After that Patch 1.04 will be rolled out as well! Please note: This is 90% sure to happen, but we are waiting on some final testing results. If those fail, the patch might be postponed until Monday. Thanks, Lev Ta notka jest z wczoraj? Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 11 marca 2011 Opublikowano 11 marca 2011 O ho, zdaje się że leci łatka. Multi i killzone.com niedostępne. Cytuj
elentario 6 Opublikowano 11 marca 2011 Opublikowano 11 marca 2011 O ho, zdaje się że leci łatka. Multi i killzone.com niedostępne. Strona też, może poprawiają ranking. To dobrze, oby tylko wypadli z poprawkami do wieczora.. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 11 marca 2011 Opublikowano 11 marca 2011 Patch jest dostepny. Wlasnie sciagam, 45 MB Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.