Crying_Wolf 56 Opublikowano 14 marca 2011 Opublikowano 14 marca 2011 Tylko że to dotyczy raczej Japonii. Cytuj
elentario 6 Opublikowano 14 marca 2011 Opublikowano 14 marca 2011 Tylko że to dotyczy raczej Japonii. I tak i nie, problemy zaczęły się u mnie dopiero wczoraj, więc sam patch może nie ma aż takiego znaczenia jak zamykanie serwerów w Japonii, a jest to spowodowane ograniczeniem energii. Kolejna sprawa - mogą korzystać teraz z serwerów europejskich, przez co te przeciążenia, dropy i lagi po 24. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 14 marca 2011 Opublikowano 14 marca 2011 (edytowane) Czyli jest tak, ze serwery wszystkie serwery amerykanskie sa na terenie Ameryki, europejskie w Europie i analogicznie japonskie w Japonii? Nie sa zlokalizowane w jednym miejscu? btw. Wczoraj gralem i poza wspomnianymi bugami na mapie, gralo sie idealnie. Zadnych lagow, dropow. Wydaje sie, ze jest lepiej wbrew pozorom Edytowane 14 marca 2011 przez VoytecCFC Cytuj
elentario 6 Opublikowano 14 marca 2011 Opublikowano 14 marca 2011 Czyli jest tak, ze serwery wszystkie serwery amerykanskie sa na terenie Ameryki, europejskie w Europie i analogicznie japonskie w Japonii? Nie sa zlokalizowane w jednym miejscu? Dobre pytanie, ale nawet gdyby, to co w przypadku wyłączenia danego obszaru, ograniczenia? Musi być jakiś sensowny, awaryjny podział. W dowolnym momencie możesz zagrać na serwerach amerykańskich. Jeżeli u nas wyłączą chwilowo usługę, to zapewne wbijasz np. na serwer USA i bardzo możliwe, że wielu niedotkniętych tragedią szuka rozwiązania problemu na naszych serwerach, przez co takie problemy, ewentualnie udostępnili część serwerów europejskich. Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 14 marca 2011 Opublikowano 14 marca 2011 Im dłużej gram w to multi, tym bardziej mi się podoba i co dziwne polubiłem death match. Rozgrywka ma sporo wad, przede wszystkim mało map (trzy w operacjach to kpina), trudności z połączeniem się z innymi graczami, obiekty często są większe niż ich kontur, dużo chaosu i nieogarniających graczy w strefie wojny, medyk który jako reanimujący jest bezużyteczny, bo wszyscy się wola respawnować w bazie, niż czekać na ratunek. Sporo ołowiu trzeba wystrzelić by przeciwnik padł, co akurat uważam za plus. Cytuj
sprite 1 791 Opublikowano 14 marca 2011 Opublikowano 14 marca 2011 Czyli jest tak, ze serwery wszystkie serwery amerykanskie sa na terenie Ameryki, europejskie w Europie i analogicznie japonskie w Japonii? Nie sa zlokalizowane w jednym miejscu? Zawsze tak było Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 14 marca 2011 Opublikowano 14 marca 2011 Postać taktyka jest przegięta w team deathmatch'u. Pokazywanie przeciwników na radarze, bot do odwrócenia uwagi, ostatni karabin i zaczyna się jazda. Jak jeszcze trafi się słabych przeciwników to praktycznie mam 30+ killów co mecz. Taktykiem wywindowałem k/d ratio na 1,93, a to pewnie nie koniec. Miałem nie grac już w multi, ale do czasu MS:A jeszcze trochę pocisne. Cytuj
K@t 116 Opublikowano 14 marca 2011 Opublikowano 14 marca 2011 Szlag mnie trafi zaraz. Do momentu wydania patcha uważałem to multi za jedno z najlepszych w ostatnim czasie, ale póki co nie mam zamiaru dotykać tego, zanim nie posprzątają burdelu, który narobili. Cały mój wczorajszy progres (kille, medale - było tego sporo) poszedł się pieprzyć, kiedy wczoraj gra złapała zwiechę. Teraz natomiast nie mogę trafić na normalny mecz, bo notorycznie mam sytuacje takie, że w drugiej drużynie jest 2x więcej osób. (pipi) mnie w tej chwili obchodzi ile w tym winy mojego dostawcy - do momentu wydania patcha było cudownie, a teraz chrzani się wszystko, co tylko może. Cytuj
jarken 33 Opublikowano 14 marca 2011 Opublikowano 14 marca 2011 Można jeszcze otrzymać trzy darmowe unlocki? Szukałem tej gry w HOME i nie mogłem nic znaleźć. Cytuj
elentario 6 Opublikowano 14 marca 2011 Opublikowano 14 marca 2011 U mnie nadal lipa w kwestii rozgrywki.. Sprawdzę jeszcze za 30 minut. @!#$$T% Cytuj
S!N 14 Opublikowano 14 marca 2011 Opublikowano 14 marca 2011 Można jeszcze otrzymać trzy darmowe unlocki? Szukałem tej gry w HOME i nie mogłem nic znaleźć. Odpuść sobie, nie działało w dniu premiery nie zadziała i teraz. 1 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 14 marca 2011 Opublikowano 14 marca 2011 Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Kod nie daje 3 dodatkowych punktów, ale za to dostajemy wszystkie bronie i perki odblokowane na czas 24 godzin. U mnie, po ponad 30 h w multi nadal wszystko odblokowane :confused:. Cytuj
Gość mevek Opublikowano 15 marca 2011 Opublikowano 15 marca 2011 a ja chcialem sie ustawiac na jakies lajtowe granie, by dobic trofea do platynki, a przy okzji pogiercowac. zobacze z rana, jak to tam u mnie jest i jestem "free 4 Ol" Cytuj
Kris77 434 Opublikowano 15 marca 2011 Opublikowano 15 marca 2011 (edytowane) Szlag mnie trafi zaraz. Do momentu wydania patcha uważałem to multi za jedno z najlepszych w ostatnim czasie, ale póki co nie mam zamiaru dotykać tego, zanim nie posprzątają burdelu, który narobili. Cały mój wczorajszy progres (kille, medale - było tego sporo) poszedł się pieprzyć, kiedy wczoraj gra złapała zwiechę. Teraz natomiast nie mogę trafić na normalny mecz, bo notorycznie mam sytuacje takie, że w drugiej drużynie jest 2x więcej osób. (pipi) mnie w tej chwili obchodzi ile w tym winy mojego dostawcy - do momentu wydania patcha było cudownie, a teraz chrzani się wszystko, co tylko może. Ja nie mam żadnych problemów, działa jak do tej pory. Jedyna zmiana jaką zauważyłem to dłuższe mecze w Partyzantce (najczęściej gram w ten tryb) i łatwiej jest zgarnąć wstążki. Innym rzeczom się nie przyglądałem, tylko gram dla radochy To będzie pierwsza gra FPS dom której dokupię dodatkowe mapy. Do tej pory z dodatków kupowałem tylko trasy do Motorstorma. Edytowane 15 marca 2011 przez Kris77 Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 15 marca 2011 Opublikowano 15 marca 2011 daje sobie spokoj z tym multi...jak flagowy fps od Sony moze byc tak niedorobiony mapy to jakas patologia...przez ten system respow zadna nie umywa sie do map z kz2... 12v12...kto za debil to wymyslil? granie w sieciowego fps ktory ma problem z utrzymaniem 30 fpsow... o klasie typu snajper, cieciu gry w stosunku kz2 nawet nie mowie a lagi to jedno wielkie sadomaso...wystarczy wlaczyc gre z bootami aby zobaczyc jak zwalony jest kod sieciowy jako Big fan multi kz2 jestem zawiedziony nim zrobia te wszystkie patche zapewne juz bedzie po wszystkiemu... Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 15 marca 2011 Opublikowano 15 marca 2011 Kurde a ja po chwili przerwy włączyłem i nie da się grać , lag jest przemasakryczny (na 3 serwerach z rzędu miałem lipę), mam nadzieje że to dzisiaj coś nie teges bo pierwszy raz widzę coś takiego w KZ3 (choć jak widzę górę w weekend też były cyrki heh) Cytuj
elentario 6 Opublikowano 15 marca 2011 Opublikowano 15 marca 2011 Kurde a ja po chwili przerwy włączyłem i nie da się grać , lag jest przemasakryczny (na 3 serwerach z rzędu miałem lipę), mam nadzieje że to dzisiaj coś nie teges bo pierwszy raz widzę coś takiego w KZ3 (choć jak widzę górę w weekend też były cyrki heh) Niestety muszę Cię zasmucić - jedna wielka c h u j n i a. Raz łączy mnie i jest ok, tylko ok, a innym razem nie da się grać takie kurewskie lagi. Partyzantka ujdzie, ale to już nie to samo co przed tym za(pipi)anym patchem. (pipi), taki potencjał.. Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 15 marca 2011 Opublikowano 15 marca 2011 (edytowane) Echh no nic trzeba czekać , z takim Black Ops były jeszcze większe problemy heh , ja i tak do czasu BF3 innego FPP nie zamierzam brać (lekkie zmęczenie gatunkiem , Crysis chyba odpadnie) więc przynajmniej kilka następnych miesięcy będę spokojnie pykał w KZ3 heh , czekam cierpliwie na poprawę sytuacji z lagami. Edytowane 15 marca 2011 przez dc1982 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 15 marca 2011 Opublikowano 15 marca 2011 (edytowane) Dziwne, raz gram i jest ultrahiperpałerpłynnie, a raz są takie lagi, że jedyne co widze, to przeciwników przeskakujących co 10 metrów. Teraz testuje Sharp Shootera i musze się troche przyzwyczaić, ale pierwsze wejście do multi i miałem tyle samo fragów do deadow. Nic, myślę, że niedługo będę grał tak jak na padzie. BTW. Grając PS Move w multi jestem w tych samych meczach co ludzie z padami, czy ze mną gra 100% ludzi z Movem? Edytowane 15 marca 2011 przez VoytecCFC Cytuj
elentario 6 Opublikowano 15 marca 2011 Opublikowano 15 marca 2011 Dziwne, raz gram i jest ultrahiperpałerpłynnie, a raz są takie lagi, że jedyne co widze, to przeciwników przeskakujących co 10 metrów. Teraz testuje Sharp Shootera i musze się troche przyzwyczaić, ale pierwsze wejście do multi i miałem tyle samo fragów do deadow. Nic, myślę, że niedługo będę grał tak jak na padzie. BTW. Grając PS Move w multi jestem w tych samych meczach co ludzie z padami, czy ze mną gra 100% ludzi z Movem? Co do rozgrywki to mam bardzo podobnie. Nadal z move jest tak jak było w kwestii namierzania? Widziałem filmiki w sieci na których automatycznie namierzało przeciwnika.. Wie ktoś może kiedy wejdzie następny patch? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 15 marca 2011 Opublikowano 15 marca 2011 W multi nie ma mozliwosci wlaczenia auto aima z Move, dlatego nie ma tych predatorow jak w becie I wlasnie nie wiem, bo grajac odnioslem wrazenie ze gram z ludzmi z padami ;] Nie ma osobnych serwerow dla Move i padow, co nie? Cytuj
elentario 6 Opublikowano 15 marca 2011 Opublikowano 15 marca 2011 W multi nie ma mozliwosci wlaczenia auto aima z Move, dlatego nie ma tych predatorow jak w becie I wlasnie nie wiem, bo grajac odnioslem wrazenie ze gram z ludzmi z padami ;] Nie ma osobnych serwerow dla Move i padow, co nie? Tak zapytałem bo w tej kwestii niewiele wiem. Dobrze, że poprawili bo na filmikach wyglądało to tragicznie. Myślę, że nie ma opcji na oddzielne serwery, wszystkich do jednego wora + kurewskie lagi.. Cytuj
kAos 1 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 (edytowane) czy występuje też u was problem z Rankingiem w statystykach chodzi mi o Statystyki Osobiste a Statystyki Ogólne na ich serwerach jedne z drugimi się nie zgadzają i gra nie wysyła wszystkich punków jakie zapisały się w statystykach osobistych, po czym następnego dnia weryfikuje dane ze statystykami Ogólnymi i cofa punkty oraz zdobytą rangę oraz niektóre medale [ problem występuje po patchu 1.04] wcześniej było wszystko ok Edytowane 20 marca 2011 przez kAos Cytuj
elentario 6 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 czy występuje też u was problem z Rankingiem w statystykach chodzi mi o Statystyki Osobiste a Statystyki Ogólne na ich serwerach jedne z drugimi się nie zgadzają i gra nie wysyła wszystkich punków jakie zapisały się w statystykach osobistych, po czym następnego dnia weryfikuje dane ze statystykami Ogólnymi i cofa punkty oraz zdobytą rangę oraz niektóre medale [ problem występuje po patchu 1.04] wcześniej było wszystko ok Mi nadal nie zliczyło ok. 100 tys. punktów. W tabeli w grze zgadzają się, ale na stronie www już nie. Strona jest od wczoraj niedostępna, pewnie coś poprawiają - znowu.. Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 GG dev: Hi, We are investigating the stats posting problems. http://community.killzone.com/t5/Killzone-3-PS3/Stats-posting-problems-please-read/td-p/871443 Nie tylko wy tak macie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.