Skocz do zawartości

Killzone 3 - ONLINE Multiplayer


TakeshiX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie naliczyło mi punktów z rannej gry...chyba coś koło 20tyś pkt mi przepadło :/ Na razie wszystko śmiga idealnie płynnie i bez lagów, zobaczymy co przyniesie dzień. Poza tym wydaje mi się, że bawili się suwakami - podstawowy karabin medyka zabiera jakby mniej hp a dron zadaje więcej killi.

Opublikowano

nie naliczyło mi punktów z rannej gry...chyba coś koło 20tyś pkt mi przepadło :/ Na razie wszystko śmiga idealnie płynnie i bez lagów, zobaczymy co przyniesie dzień. Poza tym wydaje mi się, że bawili się suwakami - podstawowy karabin medyka zabiera jakby mniej hp a dron zadaje więcej killi.

 

Ten patch miał na celu poprawienie naliczania punktów? Czy mnie pamięć myli, mi wiszą jeszcze blisko 100 tyś. Wczoraj dostałem 50, zamiast 80. Najlepsze jest to, że zgadza mi się punktacja w prywatnych statystykach. :) W sumie mam to gdzieś bo jak multi śmiga tak jak przed patchem to weekend zapowiada się fantastycznie! :)

Opublikowano

Czyli rozumiem że po patchu te przeklęte lagi (u niektórych) znikły ? To wspaniałe info , ostatnio nie grałem właśnie z tego powodu heh.

Nom ja lagów dziś w ogóle nie uświadczyłem gra chodzi płynnie, ale za to (bo widocznie coś musi być spier****ne :verymad: )załapałem 3 razy freeza (na ok. 3-4h gry) i to nie tylko ja ale cały skład (więc nie jest to wina sprzetu itp.) eh.... ręce opadają.

Opublikowano

U mnie śmiga idealnie Partyzantka, ale SW to nadal loteria. Zdarzają się teleportacje, przy 15 gościach na mapie. GG ma cholernie duży problem z opanowaniem większej ilości graczy jak 8v8, gdzie gra się IDEALNIE. Shotgun na krwawym grachcie to jakiś żart.. Nienawidzę grać przebierańcem, ale na tej mapie się od nich roi, wkurzyłem się i zagrałem dziś pierwszy raz tym ścierwem 62:4, jakieś pytania? (pipi) wszystkich noobów, którzy grają w ten sposób.

Opublikowano

raczej tego nie naprawia :) w kz nie ma podzialu ciala na obrazenia (poza glowa)...

 

Tyle to ja wiem-mi chodzi o to,że powinno być jak w BC2 że snajperka zdejmuje na strzał jak trafisz w głowę lub z bliskiej odległości a nie jak trafisz w stope. Tja, kamperzy już mnie zdążyli pov(pipi)iać, nie dość że niewidzialni to zabijają na raz-kaman ; D

Opublikowano (edytowane)

Hala Turbin/ Turbine Concourse SE-6

 

ja włączyć tą turbinę na tej mapie? i tak samo jak odpalić kruszarkę na Cmentarzysku MAWLRów?

 

@Rozi i @Neo3016 - dzięki wielkie :thumbsup:

Edytowane przez waldusthecyc
Opublikowano

@waldus

Sa 3 respy na tej mapie,2 na gorze(gdzie mozna sie dostac tylko jepackami) i jeden w podziemiach.Przycisk jest w respie w podziemiach a przycisk jest na samym srodku po schodkach w dol.Jak turbina jest na chodzie to przycisk bedzie odsloniety i bedzie swiecil na zielono.Podchodzisz,przytrzymujesz przycisk "widoczny na ekranie" i bum....150p do przodu :P

  • Plusik 1
Opublikowano

Turbina jest włączana sama co jakiś czas; wyłączyć ją możesz w podziemiach. Zgniatarkę na Cmentarzysku uruchamiasz przyciskami po jednej, jak i po drugiej stronie.

Opublikowano

Ale kanał, zassałem dziś patcha 1.6, rezultat mam taki, u(pipi)ało mi kilka ostatnich godzin gry + lagi. Kolesie teleportowali się na moich oczach, stoi w jednym miejscu, a za chwilę kilka metrów dalej...

Opublikowano

mi patch 1.06 pomógł , a właściwie przywrócił to co było przed patchem 1.04 czyli gra mi się nie zawiesza a teamdeatchmatch chodzi ślicznie. Warzone to dalej loteria - raz ok, a raz lag

Opublikowano

mi patch 1.06 pomógł , a właściwie przywrócił to co było przed patchem 1.04 czyli gra mi się nie zawiesza a teamdeatchmatch chodzi ślicznie. Warzone to dalej loteria - raz ok, a raz lag

 

Mam dokładnie tak jak Ty. Zauważyłem, że po 21 strefa wojny śmiga tak samo dobrze jak partyzantka. 12v12 daje radę, ale większa ilość ziomków i zaczynają się skoki.

Opublikowano

A jak wygląda kwestia "zjadania" ostatnich postępów, XP, medali etc? Można grać już bez ryzyka, że po kilku h gry wszystko szlag trafi?

Gość RejdenForce
Opublikowano

A jak wygląda kwestia "zjadania" ostatnich postępów, XP, medali etc? Można grać już bez ryzyka, że po kilku h gry wszystko szlag trafi?

W(pipi)ało mi cały wczorajszy progres, a grałem cały dzień... chyba mnie (pipi) strzeli zaraz, odechciewa się odpalać grę.

Opublikowano (edytowane)

A jak wygląda kwestia "zjadania" ostatnich postępów, XP, medali etc? Można grać już bez ryzyka, że po kilku h gry wszystko szlag trafi?

U mnie przepadły punkty i kille, teraz jest ok. Występuje różnica czasowa pomiędzy zaktualizowaniem statystyk w tabeli i na stronie, ale powoli spływają.

 

EDIT: Jednak lipa, zjadło mi level i ok. 20 tys z wczoraj. Dziwna sprawa bo przed wyłączeniem konsoli miałem statystyki zapisane w swoich osiągach.

Edytowane przez elentario
Opublikowano

A ja wczoraj odpaliłem na multi na movie i już nie wracam do pada. Teraz ta gra ma sens, powaga. Strasznie źle mi się grało przez czułość na dualu a wczoraj wpadał headshot za headshotem-już wiem dlaczego w niektórych starciach wcześniej nie miałem szans. Move > DS3, jedynie mam problem z obracaniem ale sądze,że to kwestia opanowania tego tylko.

Opublikowano

No i właśnie to jest totalnie s(pipi)a kwestia i imo niesprawiedliwa :] Powinni albo wywalić obsługę Move z multi, albo stworzyć osobne listy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...