Daffy 10 568 Opublikowano 18 marca 2011 Opublikowano 18 marca 2011 nie naliczyło mi punktów z rannej gry...chyba coś koło 20tyś pkt mi przepadło Na razie wszystko śmiga idealnie płynnie i bez lagów, zobaczymy co przyniesie dzień. Poza tym wydaje mi się, że bawili się suwakami - podstawowy karabin medyka zabiera jakby mniej hp a dron zadaje więcej killi. Cytuj
elentario 6 Opublikowano 18 marca 2011 Opublikowano 18 marca 2011 nie naliczyło mi punktów z rannej gry...chyba coś koło 20tyś pkt mi przepadło Na razie wszystko śmiga idealnie płynnie i bez lagów, zobaczymy co przyniesie dzień. Poza tym wydaje mi się, że bawili się suwakami - podstawowy karabin medyka zabiera jakby mniej hp a dron zadaje więcej killi. Ten patch miał na celu poprawienie naliczania punktów? Czy mnie pamięć myli, mi wiszą jeszcze blisko 100 tyś. Wczoraj dostałem 50, zamiast 80. Najlepsze jest to, że zgadza mi się punktacja w prywatnych statystykach. W sumie mam to gdzieś bo jak multi śmiga tak jak przed patchem to weekend zapowiada się fantastycznie! Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 18 marca 2011 Opublikowano 18 marca 2011 Czyli rozumiem że po patchu te przeklęte lagi (u niektórych) znikły ? To wspaniałe info , ostatnio nie grałem właśnie z tego powodu heh. Cytuj
Fru 4 Opublikowano 18 marca 2011 Opublikowano 18 marca 2011 Czyli rozumiem że po patchu te przeklęte lagi (u niektórych) znikły ? To wspaniałe info , ostatnio nie grałem właśnie z tego powodu heh. Nom ja lagów dziś w ogóle nie uświadczyłem gra chodzi płynnie, ale za to (bo widocznie coś musi być spier****ne )załapałem 3 razy freeza (na ok. 3-4h gry) i to nie tylko ja ale cały skład (więc nie jest to wina sprzetu itp.) eh.... ręce opadają. Cytuj
elentario 6 Opublikowano 18 marca 2011 Opublikowano 18 marca 2011 U mnie śmiga idealnie Partyzantka, ale SW to nadal loteria. Zdarzają się teleportacje, przy 15 gościach na mapie. GG ma cholernie duży problem z opanowaniem większej ilości graczy jak 8v8, gdzie gra się IDEALNIE. Shotgun na krwawym grachcie to jakiś żart.. Nienawidzę grać przebierańcem, ale na tej mapie się od nich roi, wkurzyłem się i zagrałem dziś pierwszy raz tym ścierwem 62:4, jakieś pytania? (pipi) wszystkich noobów, którzy grają w ten sposób. Cytuj
dżar 166 Opublikowano 18 marca 2011 Opublikowano 18 marca 2011 Snajperka marksmana nadal zdejmuje na 1 strzał byle gdzie? Obudźcie mnie jak to naprawią ok? Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 18 marca 2011 Opublikowano 18 marca 2011 raczej tego nie naprawia w kz nie ma podzialu ciala na obrazenia (poza glowa)... Cytuj
dżar 166 Opublikowano 18 marca 2011 Opublikowano 18 marca 2011 raczej tego nie naprawia w kz nie ma podzialu ciala na obrazenia (poza glowa)... Tyle to ja wiem-mi chodzi o to,że powinno być jak w BC2 że snajperka zdejmuje na strzał jak trafisz w głowę lub z bliskiej odległości a nie jak trafisz w stope. Tja, kamperzy już mnie zdążyli pov(pipi)iać, nie dość że niewidzialni to zabijają na raz-kaman ; D Cytuj
moha 144 Opublikowano 19 marca 2011 Opublikowano 19 marca 2011 (edytowane) jak sie nazywa mapka z jetpackami? wczoraj mnie pierwszy raz na nia wrzuciło Edytowane 19 marca 2011 przez TakeshiX Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 19 marca 2011 Opublikowano 19 marca 2011 Hala Turbin/ Turbine Concourse SE-6 Cytuj
Bellevar 6 Opublikowano 19 marca 2011 Opublikowano 19 marca 2011 W ogóle moim zdaniem klasy Marksmana i przede wszystkim Infiltratora są tanie jak cholera. Tak jak nawiązał chociaż do tego Jar czy elentario. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 19 marca 2011 Opublikowano 19 marca 2011 (edytowane) Hala Turbin/ Turbine Concourse SE-6 ja włączyć tą turbinę na tej mapie? i tak samo jak odpalić kruszarkę na Cmentarzysku MAWLRów? @Rozi i @Neo3016 - dzięki wielkie Edytowane 19 marca 2011 przez waldusthecyc Cytuj
Neo3016 8 Opublikowano 19 marca 2011 Opublikowano 19 marca 2011 @waldus Sa 3 respy na tej mapie,2 na gorze(gdzie mozna sie dostac tylko jepackami) i jeden w podziemiach.Przycisk jest w respie w podziemiach a przycisk jest na samym srodku po schodkach w dol.Jak turbina jest na chodzie to przycisk bedzie odsloniety i bedzie swiecil na zielono.Podchodzisz,przytrzymujesz przycisk "widoczny na ekranie" i bum....150p do przodu 1 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 19 marca 2011 Opublikowano 19 marca 2011 Turbina jest włączana sama co jakiś czas; wyłączyć ją możesz w podziemiach. Zgniatarkę na Cmentarzysku uruchamiasz przyciskami po jednej, jak i po drugiej stronie. Cytuj
Arkady 1 011 Opublikowano 19 marca 2011 Opublikowano 19 marca 2011 Ale kanał, zassałem dziś patcha 1.6, rezultat mam taki, u(pipi)ało mi kilka ostatnich godzin gry + lagi. Kolesie teleportowali się na moich oczach, stoi w jednym miejscu, a za chwilę kilka metrów dalej... Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 19 marca 2011 Opublikowano 19 marca 2011 mi patch 1.06 pomógł , a właściwie przywrócił to co było przed patchem 1.04 czyli gra mi się nie zawiesza a teamdeatchmatch chodzi ślicznie. Warzone to dalej loteria - raz ok, a raz lag Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 19 marca 2011 Opublikowano 19 marca 2011 Kurde, nie kumam juz o co chodzi z tymi lagami. Ja od patcha 1.06 mam gre ultra plynna. Nie mialem ani jednego laga ani buga na mapie :confused: WU TE EF? Cytuj
norb2222 0 Opublikowano 19 marca 2011 Opublikowano 19 marca 2011 Także potwierdzam, że po patchu 1.06 wszystko działa super, żadnego zwisu konsoli czy laga nie doświadczyłem Cytuj
elentario 6 Opublikowano 20 marca 2011 Opublikowano 20 marca 2011 mi patch 1.06 pomógł , a właściwie przywrócił to co było przed patchem 1.04 czyli gra mi się nie zawiesza a teamdeatchmatch chodzi ślicznie. Warzone to dalej loteria - raz ok, a raz lag Mam dokładnie tak jak Ty. Zauważyłem, że po 21 strefa wojny śmiga tak samo dobrze jak partyzantka. 12v12 daje radę, ale większa ilość ziomków i zaczynają się skoki. Cytuj
K@t 116 Opublikowano 20 marca 2011 Opublikowano 20 marca 2011 A jak wygląda kwestia "zjadania" ostatnich postępów, XP, medali etc? Można grać już bez ryzyka, że po kilku h gry wszystko szlag trafi? Cytuj
Gość RejdenForce Opublikowano 20 marca 2011 Opublikowano 20 marca 2011 A jak wygląda kwestia "zjadania" ostatnich postępów, XP, medali etc? Można grać już bez ryzyka, że po kilku h gry wszystko szlag trafi? W(pipi)ało mi cały wczorajszy progres, a grałem cały dzień... chyba mnie (pipi) strzeli zaraz, odechciewa się odpalać grę. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 20 marca 2011 Opublikowano 20 marca 2011 Potwierdzam, chociaz wczoraj polknelo mi tylko jedna gre, ale nadal znikaja staty. Cytuj
elentario 6 Opublikowano 20 marca 2011 Opublikowano 20 marca 2011 (edytowane) A jak wygląda kwestia "zjadania" ostatnich postępów, XP, medali etc? Można grać już bez ryzyka, że po kilku h gry wszystko szlag trafi? U mnie przepadły punkty i kille, teraz jest ok. Występuje różnica czasowa pomiędzy zaktualizowaniem statystyk w tabeli i na stronie, ale powoli spływają. EDIT: Jednak lipa, zjadło mi level i ok. 20 tys z wczoraj. Dziwna sprawa bo przed wyłączeniem konsoli miałem statystyki zapisane w swoich osiągach. Edytowane 20 marca 2011 przez elentario Cytuj
dżar 166 Opublikowano 20 marca 2011 Opublikowano 20 marca 2011 A ja wczoraj odpaliłem na multi na movie i już nie wracam do pada. Teraz ta gra ma sens, powaga. Strasznie źle mi się grało przez czułość na dualu a wczoraj wpadał headshot za headshotem-już wiem dlaczego w niektórych starciach wcześniej nie miałem szans. Move > DS3, jedynie mam problem z obracaniem ale sądze,że to kwestia opanowania tego tylko. Cytuj
K@t 116 Opublikowano 20 marca 2011 Opublikowano 20 marca 2011 No i właśnie to jest totalnie s(pipi)a kwestia i imo niesprawiedliwa :] Powinni albo wywalić obsługę Move z multi, albo stworzyć osobne listy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.