Paliodor 1 817 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 (edytowane) Dzisiaj omal nie rzuciłem padem o ziemię, a wszystko z powodu jakiegoś zje.banego nooba biegającego ciągle po pomieszczeniach z bazooką. Nie dość, że mapka jest mała to nie widzę powodu dla którego trzeba by było coś takiego używać ( no dobra nie licząc ostatniej części mapy) to jeszcze niemal za każdym razem umierał śmiercią samobójczą gdy kogoś kosił. Jeeezzz, na kompie by już dawno wyleciał taki leszcz. No i kolejne rzeczy które powinny zostać poprawione: -zablokowana powinna być możliwość stawiania wieżyczek w spawnie wroga. Bardziej żałosnej rzeczy niż stawianie tego ustrojstwa w spawnie nie widziałem od dawna. -w przypadku trybu Operations GG powinno dodać blokadę na klasy postaci. Akurat jest po 8 graczy w drużynie to wypadają dwa sloty na klasę. Dzięki temu gra wymusiłaby na niektórych działanie zespołowe. Tak gram i gram, a medyk prawie nigdy mnie nie uleczył. Zresztą rzadko go widywałem by to robił wobec innych.Wszyscy prawie biegają Infiltratorami i Eng,gdyby jeszcze ci inżynierowie naprawiali ciągle składy z amunicją i stawiali miny/wieżyczki w jakichś sensownych i strategicznych miejscach to bym to przełknął.. . Patrząc czasem na niektóre rundy nie dziwię się czemu CoD jest takie popularne, w końcu tam nie trzeba się przejmować team play'em i objective'ami tylko na.pierdalać do wszystkiego co się rusza. Tak poza tym to nawet pograłbym sobie z e-kolegami z forumka bo zawsze lepiej się działa z kimś w miarę kumatym niż jakimiś randomowymi oszołomami. Więc jeśli ktoś chce to moje PSN ID to Paliodor. Będzie patch do bety dodający Custom Games:http://community.kil...-p/637753#M3184 No to mi sie podoba. Edytowane 6 lutego 2011 przez Paliodor Cytuj
przegraj_kowal 0 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 Będzie patch do bety dodający Custom Games: http://community.killzone.com/t5/Killzone-3-Open-Beta-Feedback/Maps-Feedback-Thread/m-p/637753#M3184 What I can immediately confirm is that we're going to release a patch to give you the option to allow you to create unranked custom games, allowing you to play the maps you own with friends, or to take your clan and challenge them against others. As for anything else, I can't say either way, except you're definitely going to get fixes and updates to issues, obviously. :smileyhappy: No to troche lipa,ze nie bedzie tak jak bylo w KZ2.Napewno GG chce w ten sposob ukrócic tzw.ustawki i boostowanie postaci.Pozostanie granie na serwerach,wyszukanych przez konsole do momentu odblokowania wszystkiego,a pozniej cioranie na custom servach Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 Paliodor w K3 możesz kogoś zminusować i jego wywala,widocznie ludzie o tym nie wiedzą albo nie przeszkadzał kolegom z drużyny.Mnie wkurza inny głupi błąd,zostawiam na schodach mine zbliżeniową,schodzę i wpada na mnie typ,wymiana ognia na bardzo bliskim dystansie i nagle wybuch i ze popełniłem samobójstwo,a typ żyje.Pewnie ją detonował będą w pobliżu,ale to ja zginąłem. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 (edytowane) Paliodor w K3 możesz kogoś zminusować i jego wywala,widocznie ludzie o tym nie wiedzą albo nie przeszkadzał kolegom z drużyny.Mnie wkurza inny głupi błąd,zostawiam na schodach mine zbliżeniową,schodzę i wpada na mnie typ,wymiana ognia na bardzo bliskim dystansie i nagle wybuch i ze popełniłem samobójstwo,a typ żyje.Pewnie ją detonował będą w pobliżu,ale to ja zginąłem. W sumie jak pomyślę, to też chyba parę razy tak miałem. Może to poprawią, w końcu to beta. Ale miny w KZ3 to niezła zabawa wystarczy wiedzieć, gdzie je postawić a można nieraz zgarnąć po 3 fragi naraz. Ja najczęściej je daję w drzwiach, a w kącie bądź za ścianą jeszcze działko tak w razie czego W ten sposób idzie świetnie zabezpieczyć te miejsce na górze, gdzie trzeba założyć ładunkunek. A z tym minusowaniem to nie wiedziałem. Jak przeglądałem listę graczy podczas czekania na respawn nie pojawia się żadna taka opcja jedynie to cancel,report grew coś tam i quit choć może coś przeoczyłem. Edytowane 6 lutego 2011 przez Paliodor Cytuj
Fru 4 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 A tak z ciekawości, na jakiej czułości gracie ? Cytuj
mikro 48 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 (edytowane) 20% O ile uda mi się połączyć. Pierwszy raz jak włączyłem bete to wszystko było bez problemu. Następny raz już nie udało mi się połączyć, więc myślałem, że to jakaś chwilowa przerwa ale okazało się, że już w ogóle nie pograłem. Fru jak tobie idzie połączenie? Bo widzę na PSN, że często grasz Edytowane 6 lutego 2011 przez mikro Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 Też nie wiedziałem,daro mi powiedział Tak samo jak nie wiem,jak się robi te naloty Właśnie gdzie sie czułość zwiększa?Bo oni za wolno sie obracają. Cytuj
Dyrma 6 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 (edytowane) Gram od 2 dni i jestem bardzo usatysfakcjonowany. Fizyka z KZ2 była dobra do Sigla, ale w multi bardzo przeszkadzała. Teraz gra się o wiele szybciej. Do tego trzeba uważać ze strzelaniem, bo amunicji nie ma za wiele. Najmiodniej gra się w "Operacje" (plansza wydaje się stworzona do teg0 trybu), zwłaszcza taktykiem (zajmowanie checkpointów), szkoda tylko, że wielu noobów grających jako medycy ma w głębokim poważaniu pomoc innym i bawi się w rambo. A gra z Move to poezja i obawiam się, ze niedługo po wyjściu pełnej wersji bedzie patch osłabiający "zabawkę", bo po dobrej kalibracji jest o wiele skuteczniejszy niz DS. Wydaje się, że na chwilę obecną hc gracze z musu przerzucą się na nowy kontroler, a Sony jeszcze o tym zatrąbi, bo w końcu "Move jest też dla harcore'owców. Edytowane 6 lutego 2011 przez Dyrma Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 (edytowane) @mój poprzedni post ze screenem Staty jak staty, nie chodziło mi o chwalenie się (bo nie mam czym) a o duże przerwy między ilością zabójstw u poszczególnych członków drużyny; pierwszy ma ich 51, piąty tylko 16, ponad 3x mniej (żałuję, że nie zrobiłem większej fotki, to była mapa 10vs10). Z czego to wynika? Ano z tego, że wystarczy stać sobie w 3 osoby w jednym miejscu na mapce i kompletnie blokować główne wyjścia z respa ISA (+ ew snajper coby blokował wyjście na balkoniki, też ma jednego miodzio spota), a reszta drużyny niech się bawi w podkładanie ładunków czy noszenie głośniczka W skrócie: ISA ma na tej mapie jeszcze bardziej przepipane niż w KZ2 na Radeku ; D Edytowane 6 lutego 2011 przez Qjon Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 (edytowane) Czy ja wiem, żeby ISA miało prze.srane na tej mapce. Jak grałem to większość rund wygrywało ISA. Kwestia w miarę szybkiego opuszczenia spawnu po starcie rundy, dobrego rozlokowania min i działek, a także szybkiego przemieszczenia się na drugą stronę mostu i można w miarę szybko przejść do drugiej fazy mapy. No i najważniejszy składnik w miarę kumaty skład, który rozumie, że rambo style w trybie Operations zbytnio sukcesów nie przynosi. Co się tyczy czułości to ja póki co gram na default i nie przeszkadza mi to zbytnio może przez tydzień poeksperymentuję z tym. A naloty kto ma i jak je się robi? To samo z tym minusowaniem, gdzie to jest ? Edytowane 6 lutego 2011 przez Paliodor Cytuj
Fru 4 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 20% O ile uda mi się połączyć. Pierwszy raz jak włączyłem bete to wszystko było bez problemu. Następny raz już nie udało mi się połączyć, więc myślałem, że to jakaś chwilowa przerwa ale okazało się, że już w ogóle nie pograłem. Fru jak tobie idzie połączenie? Bo widzę na PSN, że często grasz A różnie bywa, jak się raz wbije to staram się nie zmieniać gry bo wtedy mam najczęściej problem z ponownym połączeniem. @Litwin czułość zmieniasz w opcjach -> ustawienia kontrolera jak dobrze pamiętam. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 (edytowane) Też nie wiedziałem,daro mi powiedział Tak samo jak nie wiem,jak się robi te naloty Właśnie gdzie sie czułość zwiększa?Bo oni za wolno sie obracają. Naloty robi się poprzez rzucenie znacznika, który wcześniej bierze się z przejętego przez taktyka punktu odrodzenia. Czułość ustawiasz w opcjach Kontrolera bezprzewodowego. EDIT: Fru mnie ubiegł . Edytowane 6 lutego 2011 przez Rozi Cytuj
rpgfan 4 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 Obczajcie co znalazlem na forum ps3site "sorry ale brak mi po prostu słów aby wyrazić to czego dziś doświadczyłem.... cały (pipi)**** multiplayer z KILLZONA 3 legł w gruzach............... o co chodzi? o tuż... zmieniałem czułość mova w menu patrze opcja "asysta celowania" [całe moje doświadczenie z tą betą i innymi grami FPS z wykorzystaniem mova opierają się na braku jakich kolwiek asyst itp. itd.] myślę sobie dobra zobaczmy co nam zaserwowali..... ustawiam opcje "kamera".... no i EPIC FAIL... to co twórcy zrobili to strzał w tył głowy... jak to działa? działa to tak... idziemy sobie z wciśniętym L2 (odpowiedzialny za celowanie przez iron sight) ale zbliżenie nie dostajemy (jeszcze nie ;( ) aby dostać zbliżenie musimy tapnąć L2 ale nie o tym chciałem pisać nie to mnie zbulwersowało, do rzeczy poruszając się z wciśniętym L2 w momencie gdy wróg jest za choćby jedną przeszkodą np. sciana/kamień itp. (może to być 10000000m od nas przeciwnik może być wielkości mrówki) kamera AUTOMATYCZNIE CENTRUJE łapie przeciwnika w PIER**** POMARAŃCZOWĄ RAMKĘ jak by tego było mało to ona za nim IDZIE(za nim? nie za nim na jego mordzie!!!) + WŁĄCZA się iron sight. WTF!!!!??? to jest zwykły kurewski AIM BOT.... wszystko co trzeba teraz zrobić aby mieć kill to wcisnąć spust...... Nie zastanawialiście się dlaczego gdy biegniecie na sprincie po drabince ktoś wam urywa ryja albo dlaczego ludzie z shootguna robią po 10killi z rzędu? bo mają AIM BOTa który wykrywa przeciwników za ścian sam na nich centruje i podąża a oni tylko wciskają spust nie ma żadnych szans aby takiego pokonać... Najlepsze jest imo przy snajperze xD wciskamy L2 biegniemy sobie sprintem gdy nagle gra robi nam zoom na głowę jakiegoś delikwenta my oddajemy strzał... 150pkt za główke + kill... Jak dla mnie ta gra właśnie straciła sens.... dodać AIM BOTa do urządzenia które jest kilkakrotnie bardziej precyzyjne niż regularny kontroler... na 100% nie kupie tej gry jeśli asysty do mova nie zostana wyłączone w multi EDIT. zaraz strzele jakieś wideo to spadniecie z krzeseł jedyne wyjście to killzone.com i spam na te cioty że do tego dopuścili... http://www.youtube.com/watch?v=UyoMyG8VpIc&feature=player_embedded" Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 No to wszystko jasne... A dzisiaj się zastanawiałem skąd tylu rzeźników w Sieci i czemu mi tak kiepsko idzie, bo zanim w kogokolwiek przycelowałem, to gryzłem glebę... LOL, masakra jakaś. btw To jakaś ŻENADA z podłączeniem do bety. Na 15 prób JEDNA udana, nie wspominając o tym, że większość wymaga wyjścia do XMB, bo nawet w menu głównym nie łączy z żadnym lobby. Mam ich w (pipi)e i czekam na premierę. 1 1 Cytuj
redundantor 4 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 No k.wa niezłe jaja - a sprawdzałeś to też w zwykłym multi? Bo to chyba tylko botnet Cytuj
rpgfan 4 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 Ja nie spr bo to nawet nie moj filmik. Koles twierdzi, ze dziala tez w grze z ludzmi. Osobiscie pojecia nie mam ale jesli dziala... to ja nie chce tej gry w multi Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 Ale taki aim bot to tylko przy graniu Movem? Cytuj
rpgfan 4 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 No i podobno tylko przy grze z botami ale gdyby jakims cudem to dzialalo tez online to cala zabawa by sie poszla walic Cytuj
Mejm 15 364 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 Po co te nerwy. Przeciez na bank to poprawia kolejnymi paczami. Z polaczeniem to fakt kicha troche ale z rana zawsze mnie laczylo pieknie a problemy wystepowaly dopiero wieczorem. Moze to przez stany? Za godzine znow siadam to zobacze. Poki co zauwazalny brak medykow (gram tylko w boody count i chyba ani jednego nie widzialem). Natomiast co do inzynierow i punktow ustawiania skrzynek z amo to raczej nie maja oni na to wplywu bo zawsze montuja ja w tych samych miejscach. Jak na razie gralem z kumatymi inzynieramie Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 Pograłem już troche więcej i niestety na chwilę obecną zdecydowanie bardziej pasowało mi multi w KZ2. Moze po części to też wina mapy.. ale jednak. Poza tym o ile w KZ2 lagów nie było praktycznie w ogóle tak teraz (mam nadzieję, że to przypadłosć bety) jest sporo. Czasami dzieją się szopki jak w Uncharted 2. Np. Zabijam kolesia wydłubując mu oczy.. a po animacji on stoi przede mną i strzela.. zabija przy tym 2 osoby po czym pada i zalicza mi fraga. Kolesie niby biegajacy z prędkoscia swiatła lub teleportujacy się. Dzisiaj nawet było tak, że co jaiś czas zapadało się pod ziemie i topiło (przez hs słyszałem że nie tylko ja tak miałem). Na koniec tragiczne menusy. Raz, że wyglądają pasukdnie a dwa ze są strasznie zabugowane. Ciagle (znikające )migające) elementy menu z nickami graczy, losowo generujace się różne menusy (!) po wejsciu z zakładki klanowe, co jakiś czas zwiechy. Dodatkwo dosyć często zacinąjacy sie dźwięk, jak płyta od gramofonu (np. przy wstawkach w tym trzecim trybie). Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 To jakaś ŻENADA z podłączeniem do bety. Na 15 prób JEDNA udana, nie wspominając o tym, że większość wymaga wyjścia do XMB, bo nawet w menu głównym nie łączy z żadnym lobby. Mam ich w (pipi)e i czekam na premierę. Wpis. Szczerze powiedziawszy to nagrałem się na tej mapie wystarczajaco, a teraz jest ogromna różnica wsród ludzi. Teraz jak powiedzialeś, wiadomo skad tylu masakratorow. Staty z bety na szczescie ida sie... kochac, wiec luzik. Najbardziej czekam na singlowe demo, ta beta szczerze mowiac po mnie splynela. Cytuj
Neo3016 8 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 Natomiast co do inzynierow i punktow ustawiania skrzynek z amo to raczej nie maja oni na to wplywu bo zawsze montuja ja w tych samych miejscach. Jak na razie gralem z kumatymi inzynieramie Inzynier nie stawia skrzynek z ammo tylko dzialka...skrzynki to on naprawia i nie ma wplywu na to gdzie one beda lezyc tylko sa juz w ustalonych miejscach Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 Ja póki co nie narzekam na połączenia. Grałem już rano, w południe i w nocy. Fakt, zdarzały się pory, że nie dało się wbić ale po jakimś czasie się odczekało i się udawało. Mnie to nie irytuje to tylko gierka... A co do tego triku z Move to imo powinni dodać w full wersji opcję zablokowania używania tych zabaweczek i po problemie. Chcesz grać na Move to szukaj serwerów je obsługujących, o ile kogoś się znajdzie. Menusy mi nie przeszkadzają, są troszkę surowe i spartańsko wykonane ale mi to nie przeszkadza.Może jeszcze je zmienią. Cytuj
Mejm 15 364 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 (edytowane) Natomiast co do inzynierow i punktow ustawiania skrzynek z amo to raczej nie maja oni na to wplywu bo zawsze montuja ja w tych samych miejscach. Jak na razie gralem z kumatymi inzynieramie Inzynier nie stawia skrzynek z ammo tylko dzialka...skrzynki to on naprawia i nie ma wplywu na to gdzie one beda lezyc tylko sa juz w ustalonych miejscach No jak zwal tak zwal. Chodzilo mi o to ze dzieki niemu dostajemy skrzynke. A ktos wczesniej sie "czepial" o to ze inz. w malo strategicznych miejscach je stawiaja wiec wyjasnilem, ze na ustawienie skrzyni inz. nie ma wplywu Czas pograc ;D Edit: No i pogralem :potter: <_< Edytowane 6 lutego 2011 przez Mejm Cytuj
dydel 16 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 Obczajcie co znalazlem na forum ps3site "sorry ale brak mi po prostu słów aby wyrazić to czego dziś doświadczyłem.... cały (pipi)**** multiplayer z KILLZONA 3 legł w gruzach............... o co chodzi? o tuż... zmieniałem czułość mova w menu patrze opcja "asysta celowania" [całe moje doświadczenie z tą betą i innymi grami FPS z wykorzystaniem mova opierają się na braku jakich kolwiek asyst itp. itd.] myślę sobie dobra zobaczmy co nam zaserwowali..... ustawiam opcje "kamera".... no i EPIC FAIL... to co twórcy zrobili to strzał w tył głowy... jak to działa? działa to tak... idziemy sobie z wciśniętym L2 (odpowiedzialny za celowanie przez iron sight) ale zbliżenie nie dostajemy (jeszcze nie ;( ) aby dostać zbliżenie musimy tapnąć L2 ale nie o tym chciałem pisać nie to mnie zbulwersowało, do rzeczy poruszając się z wciśniętym L2 w momencie gdy wróg jest za choćby jedną przeszkodą np. sciana/kamień itp. (może to być 10000000m od nas przeciwnik może być wielkości mrówki) kamera AUTOMATYCZNIE CENTRUJE łapie przeciwnika w PIER**** POMARAŃCZOWĄ RAMKĘ jak by tego było mało to ona za nim IDZIE(za nim? nie za nim na jego mordzie!!!) + WŁĄCZA się iron sight. WTF!!!!??? to jest zwykły kurewski AIM BOT.... wszystko co trzeba teraz zrobić aby mieć kill to wcisnąć spust...... Nie zastanawialiście się dlaczego gdy biegniecie na sprincie po drabince ktoś wam urywa ryja albo dlaczego ludzie z shootguna robią po 10killi z rzędu? bo mają AIM BOTa który wykrywa przeciwników za ścian sam na nich centruje i podąża a oni tylko wciskają spust nie ma żadnych szans aby takiego pokonać... Najlepsze jest imo przy snajperze xD wciskamy L2 biegniemy sobie sprintem gdy nagle gra robi nam zoom na głowę jakiegoś delikwenta my oddajemy strzał... 150pkt za główke + kill... Jak dla mnie ta gra właśnie straciła sens.... dodać AIM BOTa do urządzenia które jest kilkakrotnie bardziej precyzyjne niż regularny kontroler... na 100% nie kupie tej gry jeśli asysty do mova nie zostana wyłączone w multi EDIT. zaraz strzele jakieś wideo to spadniecie z krzeseł jedyne wyjście to killzone.com i spam na te cioty że do tego dopuścili... http://www.youtube.com/watch?v=UyoMyG8VpIc&feature=player_embedded" To działa tylko z botami i chyba będzie w kampani, w opcjach jest nawet info, że to nie działa w trybie multi. Co do tych wymiataczy to może na fragx grają. Widziałem wczoraj fajny bug w operacjach, gostek ( helgast ) lewitował sobie w powietrzu podczas 3 zadania ISA, naszczęście celna seria sprowadziła go na dół:potter: Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.