Opublikowano 24 lutego 201114 l Custom Games w ogóle nie będą rankingowe. I bardzo dobrze, bo wszyscy nabijali by statystki w custom, bo łatwiej (lamerskie ustawienia). Poza tym, w jakiej poważnej grze można nabijać statystyki w customach? Chyba tylko KZ2. Możesz to rozwinąc? Co to są niby te lamerskie ustawienia? Blokowanie noobków z shotgunami i bazookami?
Opublikowano 24 lutego 201114 l Custom Games w ogóle nie będą rankingowe. I bardzo dobrze, bo wszyscy nabijali by statystki w custom, bo łatwiej (lamerskie ustawienia). Poza tym, w jakiej poważnej grze można nabijać statystyki w customach? Chyba tylko KZ2. Możesz to rozwinąc? Co to są niby te lamerskie ustawienia? Blokowanie noobków z shotgunami i bazookami? W Kz3 ten problem nie istnieje. PS. Gra bazookami nie jest aż tak łatwa.. Chyba, że ustawiają Cię statystki 50k/80d. Osobiście widziałem raz kolesia - wymiatacz ok. 120k/12d, ale to był ewenement, Japończyk ciupiacy na swoim idealnym łączu. Edytowane 24 lutego 201114 l przez elentario
Opublikowano 24 lutego 201114 l Custom Games w ogóle nie będą rankingowe. I bardzo dobrze, bo wszyscy nabijali by statystki w custom, bo łatwiej (lamerskie ustawienia). Poza tym, w jakiej poważnej grze można nabijać statystyki w customach? Chyba tylko KZ2. Myślę podobnie w kwestii nabijania statystyk. Sam CG musi być, ale żeby tego nie łączyli z rankingiem. Chciałbym mieć tylko możliwość wyboru map, wkurza mnie ta oczo(pipi)na seledynowa. przecież masz możliwość wyboru map, które ma szukać do każdego trybu
Opublikowano 24 lutego 201114 l Custom Games w ogóle nie będą rankingowe. I bardzo dobrze, bo wszyscy nabijali by statystki w custom, bo łatwiej (lamerskie ustawienia). Poza tym, w jakiej poważnej grze można nabijać statystyki w customach? Chyba tylko KZ2. Myślę podobnie w kwestii nabijania statystyk. Sam CG musi być, ale żeby tego nie łączyli z rankingiem. Chciałbym mieć tylko możliwość wyboru map, wkurza mnie ta oczo(pipi)na seledynowa. przecież masz możliwość wyboru map, które ma szukać do każdego trybu Że niby wybierm sobie 6 mapek i cały czas na nich ciupie? Widziałem tylko opcję z głosowaniem.. To może przez podnietę nie zauważyłem opcji wyboru map, ale kurcze jak to możliwe hm..
Opublikowano 24 lutego 201114 l Wybierasz preferowaną mapę do każdego trybu. Mówicie, że nie działają wam vouchery. A mi tak. To znaczy połowicznie. Za kod zdobyty w Home dostałem 3 punkty (których nie mam) i odblokowane bronie na 24 h, a te mam.
Opublikowano 24 lutego 201114 l Ja nie wiem dlaczego, ale wczoraj jak odpalilem multi to mialem wszystko odblokowane w kazdym trybie gry, dodam od siebie ze posiadam zwykla edycje, jedyne co mialem to kod na mapki, spotkal sie ktos juz z podobna sytuacja?
Opublikowano 24 lutego 201114 l Ja wczoraj też dostałem kod z Home po wpisaniu w PS STORE niby wszystko ok a po odpaleniu gry mapek brak??W historii pobrania tez nic nie ma? O co chodzi?
Opublikowano 24 lutego 201114 l to co wczoraj zauważyłem (mam zwykła wersję k3) nie wklepywałem zadnych kodów i: xp nabijało sie razy 2x (podczas podsumowywania miałem mnożnik 1,5x(?) do wyniku ogólnego) jak dostowałem level up dostałem 1pkt gratis (3 razy powtórzyła sie sytuacja więc obstawiam ze to te 3 punkty) potem nabijał sie po 1-nym. po aktualizacji wskoczyły mi 2 nowe mapy. dzień wczesniej (przed oficjalną premierą) tego nie było albo nie zarejestrowałem.
Opublikowano 24 lutego 201114 l za wygraną rundę mnoży punkty razy 1,5. w dwójce tak samo było, ale teraz chyba jest więcej tych przeliczników. raz miałem 1,25, może dlatego, że byłem jednym z lepszych przegranych. ja nie zwracałem uwagi ile mi daje tych punktów odblokowania. Przeszedłem kampanię na elicie, więc rozegrałem 4 meczyki online. W multi gierka mocno ściska jajka, co daje dużo radości. Jednak przeszkadza mi to, że za szybko exp wpada. Po czterech partyjkach mam już chyba 9 level. Edytowane 24 lutego 201114 l przez Yakubu
Opublikowano 24 lutego 201114 l za wygraną rundę mnoży punkty raz 1,5. w dwójce tak samo było, ale teraz chyba jest więcej tych przeliczników. raz miałem 1,25, może dlatego, że byłem jednym z lepszych przegranych. ale szczerze to żadko jakikolwiek mecz mój team wygrywa :confused: samych patałachów mi losuje (jakbym sam był jakiś mega playerem :potter: ) i mówie wcześniej tego nie było albo nie zauwazyłem. Edytowane 24 lutego 201114 l przez Orzeszek87
Opublikowano 24 lutego 201114 l Ale z tymi mapkami to dziwnie masz, mi rzadnych nie dali. A poza tym, nie wie czy wiecie, ale od kilku godzin są mapki do kupienia na pss.
Opublikowano 24 lutego 201114 l Sa moze jakies swietne sygnatury ze statystykami K3? Pamietam ten szal w podpisach przy okazji premiery Killzona 2, teraz myslalem ze bedzie podobnie
Opublikowano 24 lutego 201114 l Sa moze jakies swietne sygnatury ze statystykami K3? Pamietam ten szal w podpisach przy okazji premiery Killzona 2, teraz myslalem ze bedzie podobnie Na pewno na dniach pojawią się jakieś fajnie sygny
Opublikowano 24 lutego 201114 l Z miejsca stwierdzam, że Targ Salamun to beznadziejna mapa w trójce. Typki non stop nawalające z WASPów sprawiają, że animacja masakrycznie zwalnia <_<.
Opublikowano 25 lutego 201114 l za kilkanascie minut zaczynam zapraszam zainteresowanych login Sylwester1978
Opublikowano 25 lutego 201114 l Ogólnie nie mam zastrzeżeń do multi (nie grałem w kampanie jeszcze i pewnie przez najbliższe pół roku nie zagram), ale zauważyłem, że nadal ciało zabitego przeciwnika w przejściu potrafi przyblokować. Akcja kill + brutal w takich warunkach nie przejdzie - blokujące ciało w przejściu potrafi w(pipi)ić, tym bardziej, że gość jest na wyciągnięcie reki. Jak u Was się spisuje ten motyw? Co zdecydownie cieszy - Headshoty nie wchodzą już tak łatwo (na 420 zabójstw mam 28!w Becie miałem 1/4 co było śmieszne) i dobrze, bo większość z tego wchodziło z dupy. Bardzo cieszy mnie zakładanie brutalnych ataków - punktacja IMO powinna być o 50 pkt wyższa. A może i nie.. Za 3 z rzędu dostałem 150/200/350 - mocno doceniany sposób walki jeżeli wykonuje się seriami, a nie zawsze jest taka możliwość (świetne jest ratowanie sojusznika z opałów, byłem ze 4/5 razy złapany i już odkładam pada, a tu nagle ziomek nie wiadomo skąd zakłada headshota trzymającemu mnie przeciwnikowi - wygląda to fantastycznie z perspektywy trzymanego, szykującego się na śmierć! (animacja ROX!) ) u mnie stanowi 11% zabójstw - jestem w szoku, bo to bardzo dużo i myślę, że u większości sprawa tak wygląda. Jest to fajnie animowany, dający sporo satysfakcji atak. Zwłaszcza jak złapiesz podczas gry 2/3 razy kampiącego kolesia! No i najważniejsze dynamika, sposób przemieszczania się pełby bieg, ślizg, skoki nad rywalami, mapy bardziej otwarte na kreatywność gracza, różnorodność przejść w to samo miejsce - jest git! Gram dalej i oby nie pojawiały się już żadne kwiatki w stylu blokujące zwłoki przeciwnika w przejściu (nie nagminnie, ale jednak ).
Opublikowano 25 lutego 201114 l Chyba można to uznać za zapowiedź DLC z mapą/mapami do multi: http://www.killzone....-id=ss110224_04 No to już wiadomo czemu w grze jest ich tak mało <_< EDIT: A no, oficjalnie: http://gamerxchange.net/2011/02/25/first-killzone-3-dlc-revealed-steel-rain/ Edytowane 25 lutego 201114 l przez SzczurekPB
Opublikowano 25 lutego 201114 l Jest już filmik: KLIK @Szczurek Z Twojego Linku otwierała mi się tylko galeria, teraz już filmik Edytowane 25 lutego 201114 l przez elvis004
Opublikowano 25 lutego 201114 l Hehehe, ofkorz. Lewo premiera i juz wydawanie mapek. Ale w sumie nie jest zle. Chcialbym zeby K3 bylo lepiej wspierane od K2 w kwestii DLC.
Opublikowano 25 lutego 201114 l No nieźle - wprawdzie nie hołduję trendowi wypuszczania kolejnych DLC co tydzień, ale zaprezentowana mapka wygląda naprawdę fajnie. W dodatku lubię takie deszczowe klimaty. Gram dalej i oby nie pojawiały się już żadne kwiatki w stylu blokujące zwłoki przeciwnika w przejściu (nie nagminnie, ale jednak ) Mnie bardziej wkurzają blokujący mnie członkowie drużyny. Często jest tak, że facet blokuje schody/wąskie przejście i po pierwsze: nie pozwala w ogóle strzelać do wrogów znajdujących się dalej, no i po drugie: często sam w ogóle nie zauważa zagrożenia (granat, lecący prosto na nas infiltrator) i nie raz giniemy obydwoje Nie da się ani bronić, ani wycofać. A sama klasa Infiltratora jest zdecydowanie przegięta. Używanie przebrania powinno być jakoś limitowane - najlepiej czasowo. Też na próbę zagrałem nim w Dżungli i waliłem same killstreaki. Edytowane 25 lutego 201114 l przez K@t
Opublikowano 25 lutego 201114 l Ależ miodne jest to multi , udało mi się pograć trochę ( konsolka już sprawna) i zasysa jak odkurzacz , najbardziej podoba mi się Pyrrhus Crater "kopnięta" perspektywa daję radę heh. Mam nadzieję że uwzględnią w DLC graczy grających tylko TDM bo mimo wszystko 5 mapek trochę mało ale i tak jest ogień , szykuje się zabawa na dłuuugi czas .
Opublikowano 25 lutego 201114 l Taki, a nie inny podział mapek jest też pewnie właśnie po to, żeby wszyscy nie siedzieli ciągle na tradycyjnym deathmachu W sumie to najlepsza rozrywka na krótkie posiedzenie, ale w weekend mam zamiar rozegrać się porządnie w pozostałych trybach.
Opublikowano 25 lutego 201114 l No nieźle - wprawdzie nie hołduję trendowi wypuszczania kolejnych DLC co tydzień, ale zaprezentowana mapka wygląda naprawdę fajnie. W dodatku lubię takie deszczowe klimaty. Gram dalej i oby nie pojawiały się już żadne kwiatki w stylu blokujące zwłoki przeciwnika w przejściu (nie nagminnie, ale jednak ) Mnie bardziej wkurzają blokujący mnie członkowie drużyny. Często jest tak, że facet blokuje schody/wąskie przejście i po pierwsze: nie pozwala w ogóle strzelać do wrogów znajdujących się dalej, no i po drugie: często sam w ogóle nie zauważa zagrożenia (granat, lecący prosto na nas infiltrator) i nie raz giniemy obydwoje Nie da się ani bronić, ani wycofać. A sama klasa Infiltratora jest zdecydowanie przegięta. Używanie przebrania powinno być jakoś limitowane - najlepiej czasowo. Też na próbę zagrałem nim w Dżungli i waliłem same killstreaki. Raz mnie tak snajper przyblokował - dosłownie w przejściu. Skacząc waliłem głową o futrynę, przypieprzyłem mu 3 razy, ale co tam. Nie ruszy się . Infiltratorem można robić takie jaja.. Mnie bawi. Na wszelki wypadek zawsze ładuję 3/4 kule w nadciągającego ziomka prosto na mnie. Często jestem zdumiony - może faktycznie uwalenie czasowe byłoby dobre. Wkurzają mnie jeszcze miny zbliżeniowe, potrafią zabić gdy są przylepione na ścianie,a Ty dobrze o tym wiesz i w odpowiednim odstępie mijasz. Innym razem wejdziesz na takową i tylko Cie osłabi WTF?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.