Yakubu 3 047 Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 Custom Games w ogóle nie będą rankingowe. I bardzo dobrze, bo wszyscy nabijali by statystki w custom, bo łatwiej (lamerskie ustawienia). Poza tym, w jakiej poważnej grze można nabijać statystyki w customach? Chyba tylko KZ2. Możesz to rozwinąc? Co to są niby te lamerskie ustawienia? Blokowanie noobków z shotgunami i bazookami? Cytuj
elentario 6 Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 (edytowane) Custom Games w ogóle nie będą rankingowe. I bardzo dobrze, bo wszyscy nabijali by statystki w custom, bo łatwiej (lamerskie ustawienia). Poza tym, w jakiej poważnej grze można nabijać statystyki w customach? Chyba tylko KZ2. Możesz to rozwinąc? Co to są niby te lamerskie ustawienia? Blokowanie noobków z shotgunami i bazookami? W Kz3 ten problem nie istnieje. PS. Gra bazookami nie jest aż tak łatwa.. Chyba, że ustawiają Cię statystki 50k/80d. Osobiście widziałem raz kolesia - wymiatacz ok. 120k/12d, ale to był ewenement, Japończyk ciupiacy na swoim idealnym łączu. Edytowane 24 lutego 2011 przez elentario Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 Custom Games w ogóle nie będą rankingowe. I bardzo dobrze, bo wszyscy nabijali by statystki w custom, bo łatwiej (lamerskie ustawienia). Poza tym, w jakiej poważnej grze można nabijać statystyki w customach? Chyba tylko KZ2. Myślę podobnie w kwestii nabijania statystyk. Sam CG musi być, ale żeby tego nie łączyli z rankingiem. Chciałbym mieć tylko możliwość wyboru map, wkurza mnie ta oczo(pipi)na seledynowa. przecież masz możliwość wyboru map, które ma szukać do każdego trybu Cytuj
elentario 6 Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 Custom Games w ogóle nie będą rankingowe. I bardzo dobrze, bo wszyscy nabijali by statystki w custom, bo łatwiej (lamerskie ustawienia). Poza tym, w jakiej poważnej grze można nabijać statystyki w customach? Chyba tylko KZ2. Myślę podobnie w kwestii nabijania statystyk. Sam CG musi być, ale żeby tego nie łączyli z rankingiem. Chciałbym mieć tylko możliwość wyboru map, wkurza mnie ta oczo(pipi)na seledynowa. przecież masz możliwość wyboru map, które ma szukać do każdego trybu Że niby wybierm sobie 6 mapek i cały czas na nich ciupie? Widziałem tylko opcję z głosowaniem.. To może przez podnietę nie zauważyłem opcji wyboru map, ale kurcze jak to możliwe hm.. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 Wybierasz preferowaną mapę do każdego trybu. Mówicie, że nie działają wam vouchery. A mi tak. To znaczy połowicznie. Za kod zdobyty w Home dostałem 3 punkty (których nie mam) i odblokowane bronie na 24 h, a te mam. Cytuj
Intotherain 20 Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 Ja nie wiem dlaczego, ale wczoraj jak odpalilem multi to mialem wszystko odblokowane w kazdym trybie gry, dodam od siebie ze posiadam zwykla edycje, jedyne co mialem to kod na mapki, spotkal sie ktos juz z podobna sytuacja? Cytuj
da$io 110 Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 Ja wczoraj też dostałem kod z Home po wpisaniu w PS STORE niby wszystko ok a po odpaleniu gry mapek brak??W historii pobrania tez nic nie ma? O co chodzi? Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 to co wczoraj zauważyłem (mam zwykła wersję k3) nie wklepywałem zadnych kodów i: xp nabijało sie razy 2x (podczas podsumowywania miałem mnożnik 1,5x(?) do wyniku ogólnego) jak dostowałem level up dostałem 1pkt gratis (3 razy powtórzyła sie sytuacja więc obstawiam ze to te 3 punkty) potem nabijał sie po 1-nym. po aktualizacji wskoczyły mi 2 nowe mapy. dzień wczesniej (przed oficjalną premierą) tego nie było albo nie zarejestrowałem. Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 (edytowane) za wygraną rundę mnoży punkty razy 1,5. w dwójce tak samo było, ale teraz chyba jest więcej tych przeliczników. raz miałem 1,25, może dlatego, że byłem jednym z lepszych przegranych. ja nie zwracałem uwagi ile mi daje tych punktów odblokowania. Przeszedłem kampanię na elicie, więc rozegrałem 4 meczyki online. W multi gierka mocno ściska jajka, co daje dużo radości. Jednak przeszkadza mi to, że za szybko exp wpada. Po czterech partyjkach mam już chyba 9 level. Edytowane 24 lutego 2011 przez Yakubu Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 (edytowane) za wygraną rundę mnoży punkty raz 1,5. w dwójce tak samo było, ale teraz chyba jest więcej tych przeliczników. raz miałem 1,25, może dlatego, że byłem jednym z lepszych przegranych. ale szczerze to żadko jakikolwiek mecz mój team wygrywa :confused: samych patałachów mi losuje (jakbym sam był jakiś mega playerem :potter: ) i mówie wcześniej tego nie było albo nie zauwazyłem. Edytowane 24 lutego 2011 przez Orzeszek87 Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 Ale z tymi mapkami to dziwnie masz, mi rzadnych nie dali. A poza tym, nie wie czy wiecie, ale od kilku godzin są mapki do kupienia na pss. Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 jak odpalilem pierwszy raz multi miałem 4 mapy tylko. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 Sa moze jakies swietne sygnatury ze statystykami K3? Pamietam ten szal w podpisach przy okazji premiery Killzona 2, teraz myslalem ze bedzie podobnie Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 Szukałem i nie znalazłem niestety. Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 Sa moze jakies swietne sygnatury ze statystykami K3? Pamietam ten szal w podpisach przy okazji premiery Killzona 2, teraz myslalem ze bedzie podobnie Na pewno na dniach pojawią się jakieś fajnie sygny Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 24 lutego 2011 Opublikowano 24 lutego 2011 Z miejsca stwierdzam, że Targ Salamun to beznadziejna mapa w trójce. Typki non stop nawalające z WASPów sprawiają, że animacja masakrycznie zwalnia <_<. Cytuj
CELL7777 1 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 za kilkanascie minut zaczynam zapraszam zainteresowanych login Sylwester1978 Cytuj
elentario 6 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 Ogólnie nie mam zastrzeżeń do multi (nie grałem w kampanie jeszcze i pewnie przez najbliższe pół roku nie zagram), ale zauważyłem, że nadal ciało zabitego przeciwnika w przejściu potrafi przyblokować. Akcja kill + brutal w takich warunkach nie przejdzie - blokujące ciało w przejściu potrafi w(pipi)ić, tym bardziej, że gość jest na wyciągnięcie reki. Jak u Was się spisuje ten motyw? Co zdecydownie cieszy - Headshoty nie wchodzą już tak łatwo (na 420 zabójstw mam 28!w Becie miałem 1/4 co było śmieszne) i dobrze, bo większość z tego wchodziło z dupy. Bardzo cieszy mnie zakładanie brutalnych ataków - punktacja IMO powinna być o 50 pkt wyższa. A może i nie.. Za 3 z rzędu dostałem 150/200/350 - mocno doceniany sposób walki jeżeli wykonuje się seriami, a nie zawsze jest taka możliwość (świetne jest ratowanie sojusznika z opałów, byłem ze 4/5 razy złapany i już odkładam pada, a tu nagle ziomek nie wiadomo skąd zakłada headshota trzymającemu mnie przeciwnikowi - wygląda to fantastycznie z perspektywy trzymanego, szykującego się na śmierć! (animacja ROX!) ) u mnie stanowi 11% zabójstw - jestem w szoku, bo to bardzo dużo i myślę, że u większości sprawa tak wygląda. Jest to fajnie animowany, dający sporo satysfakcji atak. Zwłaszcza jak złapiesz podczas gry 2/3 razy kampiącego kolesia! No i najważniejsze dynamika, sposób przemieszczania się pełby bieg, ślizg, skoki nad rywalami, mapy bardziej otwarte na kreatywność gracza, różnorodność przejść w to samo miejsce - jest git! Gram dalej i oby nie pojawiały się już żadne kwiatki w stylu blokujące zwłoki przeciwnika w przejściu (nie nagminnie, ale jednak ). Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 (edytowane) Chyba można to uznać za zapowiedź DLC z mapą/mapami do multi: http://www.killzone....-id=ss110224_04 No to już wiadomo czemu w grze jest ich tak mało <_< EDIT: A no, oficjalnie: http://gamerxchange.net/2011/02/25/first-killzone-3-dlc-revealed-steel-rain/ Edytowane 25 lutego 2011 przez SzczurekPB Cytuj
elvis004 312 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 (edytowane) Jest już filmik: KLIK @Szczurek Z Twojego Linku otwierała mi się tylko galeria, teraz już filmik Edytowane 25 lutego 2011 przez elvis004 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 Hehehe, ofkorz. Lewo premiera i juz wydawanie mapek. Ale w sumie nie jest zle. Chcialbym zeby K3 bylo lepiej wspierane od K2 w kwestii DLC. Cytuj
K@t 116 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 (edytowane) No nieźle - wprawdzie nie hołduję trendowi wypuszczania kolejnych DLC co tydzień, ale zaprezentowana mapka wygląda naprawdę fajnie. W dodatku lubię takie deszczowe klimaty. Gram dalej i oby nie pojawiały się już żadne kwiatki w stylu blokujące zwłoki przeciwnika w przejściu (nie nagminnie, ale jednak ) Mnie bardziej wkurzają blokujący mnie członkowie drużyny. Często jest tak, że facet blokuje schody/wąskie przejście i po pierwsze: nie pozwala w ogóle strzelać do wrogów znajdujących się dalej, no i po drugie: często sam w ogóle nie zauważa zagrożenia (granat, lecący prosto na nas infiltrator) i nie raz giniemy obydwoje Nie da się ani bronić, ani wycofać. A sama klasa Infiltratora jest zdecydowanie przegięta. Używanie przebrania powinno być jakoś limitowane - najlepiej czasowo. Też na próbę zagrałem nim w Dżungli i waliłem same killstreaki. Edytowane 25 lutego 2011 przez K@t Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 Ależ miodne jest to multi , udało mi się pograć trochę ( konsolka już sprawna) i zasysa jak odkurzacz , najbardziej podoba mi się Pyrrhus Crater "kopnięta" perspektywa daję radę heh. Mam nadzieję że uwzględnią w DLC graczy grających tylko TDM bo mimo wszystko 5 mapek trochę mało ale i tak jest ogień , szykuje się zabawa na dłuuugi czas . Cytuj
K@t 116 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 Taki, a nie inny podział mapek jest też pewnie właśnie po to, żeby wszyscy nie siedzieli ciągle na tradycyjnym deathmachu W sumie to najlepsza rozrywka na krótkie posiedzenie, ale w weekend mam zamiar rozegrać się porządnie w pozostałych trybach. Cytuj
elentario 6 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 No nieźle - wprawdzie nie hołduję trendowi wypuszczania kolejnych DLC co tydzień, ale zaprezentowana mapka wygląda naprawdę fajnie. W dodatku lubię takie deszczowe klimaty. Gram dalej i oby nie pojawiały się już żadne kwiatki w stylu blokujące zwłoki przeciwnika w przejściu (nie nagminnie, ale jednak ) Mnie bardziej wkurzają blokujący mnie członkowie drużyny. Często jest tak, że facet blokuje schody/wąskie przejście i po pierwsze: nie pozwala w ogóle strzelać do wrogów znajdujących się dalej, no i po drugie: często sam w ogóle nie zauważa zagrożenia (granat, lecący prosto na nas infiltrator) i nie raz giniemy obydwoje Nie da się ani bronić, ani wycofać. A sama klasa Infiltratora jest zdecydowanie przegięta. Używanie przebrania powinno być jakoś limitowane - najlepiej czasowo. Też na próbę zagrałem nim w Dżungli i waliłem same killstreaki. Raz mnie tak snajper przyblokował - dosłownie w przejściu. Skacząc waliłem głową o futrynę, przypieprzyłem mu 3 razy, ale co tam. Nie ruszy się . Infiltratorem można robić takie jaja.. Mnie bawi. Na wszelki wypadek zawsze ładuję 3/4 kule w nadciągającego ziomka prosto na mnie. Często jestem zdumiony - może faktycznie uwalenie czasowe byłoby dobre. Wkurzają mnie jeszcze miny zbliżeniowe, potrafią zabić gdy są przylepione na ścianie,a Ty dobrze o tym wiesz i w odpowiednim odstępie mijasz. Innym razem wejdziesz na takową i tylko Cie osłabi WTF? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.